דיאטת שרירים – כיצד נעלה מסת שריר ונפחית אחוזי שומן?

דיאטת שרירים – כיצד נעלה מסת שריר ונפחית אחוזי שומן?

רוב האנשים כיום מתמודדים עם כמויות רבות של שומנים, לצד כמויות מועטות מאוד של שרירים. השרירים מעידים על הרבה יותר מיופי וחן: הם מעידים על חוזק, סיבולת, בריאות ורמות אנרגיה גבוהות יותר. עם זאת, רבים האנשים שעשו כמיטב יכולתם לפתח שרירים ועדיין לא הצליחו למצוא את ה”מתכון המנצח”. המאמר לפניכם הוא עבור האנשים האלה

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

שילוב הדיאטה והתזונה

אם עד היום בחרתם להשקיע בתזונה שלכם או במשטר הפעילות הגופנית שלכם בלבד, עשיתם טעות מרה: אנשים רבים טועים לחשוב כי עיקר התהליך מתמקד דווקא בתזונה, אך שרירים מתפתחים רק באמצעות תרגול, אתגרים ומכשולים שמעלים את איכויות החוזק והסיבולת שלהם לאורך זמן.

באותו אופן, אנשים שישקיעו את מיטב בזמנם בחדר הכושר אך לא יספקו לגופם את הערכים התזונתיים הנחוצים כדי לשמור על גוף בריא, להזין את השרירים ולמנוע פציעות עקב פעילות גופנית מאומצת – לא ייהנו מהתוצאות להן הם מצפים כלל וכלל.

כאשר מדובר בבריאות שלנו, תזונה ודיאטה שניהם בעלי חשיבות זהה וכדאי לנו לזכור זאת. גם השינה שלנו היא מהותית, כדי להעניק לגופנו את המקום לנוח ולטעון מצברים: מומלץ לישון בין שבע לתשע שעות בכל לילה, כדי לייעל את תהליכי התיקון וההזנה של שרירנו.

הצריכה הקלורית שלכם

רוב האנשים בעולם חולמים להשיל את הקילוגרמים ובו-בזמן להצליח ולפתח שרירים חזקים ואיכותיים. הניסיון לעשות זאת נכשל פעמים רבות משום שהוא אינו פרודוקטיבי כלל:

תהליך שריפת השומנים מצריך מכם לאכול פחות מהכמות הקלורית היומית שלכם ולצד זאת, לבצע פעילות גופנית שתתמקד בשריפת השומנים בגופכם. הפעילות הגופנית מאיצה את תהליך המטבוליזם שלכם ועל ידי כך, מביאה לשריפת שומנים איכותית.

לעומת זאת, תהליך בניית השרירים מצריך מאיתנו לאכול הרבה מעבר למה שאכלנו עד היום ולבצע פעילות גופנית אינטנסיבית, אשר מתמקדת בפיתוח השרירים של גופנו. אכילה מרובה לצד פעילות גופנית תתרום לתהליך היווצרות השריר.

כמובן ששני סגנונות התזונה הם שונים מאוד, שכן כל אחד שם למטרה רעיון השונה לחלוטין מהאחר.

מסיבה זו רוב המומחים ימליצו לכם להימנע משילוב התהליכים ולבחור להתחיל באחד מהם בלבד.

אם אתן נשים בעלות יותר מ- 30% אחוזי שומן או גברים בעלי יותר מ- 20% שומן, כדאי לכם לפתוח בשריפת השומנים בגופכם, טרם דאגה למסת השרירים שלכם. הסיבה נעוצה בכך שגוף שעתיר בשומנים, יתקשה ליהנות מיתרונות התזונה שמטרתה לבנות את השרירים שלנו; גוף אשר מאוזן מבחינת שומנים יצליח לנתב את הערכים התזונתיים שלנו למקומות הנכונים בקלות וללא מכשולים מרובים.

כדי להצליח ולבנות שרירים, יהיה עליכם להוסיף לצריכה הקלורית היומית שלכם בין 10%-15% קלוריות. בחנו את המשקל שלכם ואת רמות השומנים בגופכם לאורך הדרך, כדי לוודא כי אינכם אוכלים כמויות מוגזמות של שומנים בתקופה זו – בייחוד שומנים לא בריאים כגון שומני טרנס או עיקר חומצות השומן הרוויות.

החלבונים – אבני הבנייה של הגוף החי

הסיבה שרוב האנשים אינם מצליחים לבנות מסת שריר כראוי, לרוב נטועה בחוסר ההתייחסות לאבני הבנייה של השרירים בגופנו – החלבונים.

בהתאם לתזונה שלנו, בגופנו תיווצר אחת מתוך שתי שכבות הגנה אפשריות: שכבת הגנה עשוית שומנים או שכבת הגנה עשוית חלבונים. אנשים בעלי שכבת הגנה של שומנים לרוב יסבלו מהשמנת יתר ובעיות בריאותיות רבות. לעומת זאת, אנשים הדואגים לאכול שפע חלבונים לאורך היום יסייעו לחזק את גופם, לתרום לבריאות השרירים ולהאיץ משמעותית את התפתחות השרירים עצמם.

החלבונים תורמים שפע בריאות לשרירים שלנו: הם מסייעים להזין אותם באוכל כך שיצמחו כראוי, מתקנים רקמות שרירים שפצענו במהלך אימונים אינטנסיביים ואף להעניק לגופנו שפע קלוריות ואנרגיה, שיאפשרו לנו לחוש חזקים יותר ולהעלות את רמות הביצוע שלנו בעת פעילות גופנית.

אכילה מרובה של חלבונים אף מסייעת להאיץ את המטבוליזם שלנו – לגופנו לא פשוט לפרק חלבונים ולכן 30% מהם לפחות מתעכלים בגופנו במהרה. חלבונים אף מסייעים להפחית תחושות רעב.

כמה חלבונים אתם צריכים לאכול?

גופנו איננו מאחסן חלבונים ולכן עלינו לאכול כמויות נכבדות מהם לאורך היום: בין 0.8-1.5 גרם של חלבון על כל ק”ג שאנו שוקלים בממוצע. כלומר אם אתם שוקלים 50 ק”ג, יהיה עליכם לאכול בין 40 ל- 75 גרם חלבון על בסיס יומי.

אנשים שלא מתאמנים יצרכו בסביבות 40 גרם חלבון ביום. ככל שאתם מתאמנים יותר, יהיה עליכם לצרוך כמויות רבות יותר של חלבונים באופן משמעותי.

ככל שתאכלו יותר חלבונים, כך תצליחו לשרוף יותר שומנים, להאיץ את המטבוליזם שלכם ואף להעלות את רמות הסיבולת של גופכם.

אם אתם מתקשים על לנסות ולהפחית מרמות השומנים שלכם ולהעלות מסת שריר בו-זמנית – לפחות כ- 40% מהתזונה שלכם חייבת להתבסס על חלבונים. אם עד היום לא אכלתם הרבה חלבונים, נסו להוסיף בין 20-30 גרם של חלבונים לכל ארוכה והקפידו לאכול חטיפי חלבון או לשתות שייקים המכילים אבקות חלבון לעיתים קרובות. המטרה היא שתצליחו להגיע לרמת החלבונים הרצויה, בלי להקשות על גופכם באופן משמעותי.

מקורות מהימנים העשירים בחלבון

אתם יכולים להגדיל את צריכת החלבונים שלכם באמצעות ארוחת בוקר גדולה. רוב האנשים אוכלים הרבה פחמימות בארוחות הבוקר כגון דייסות, לחם עם X, טוסטים, שוקו, קפה, דגני בוקר, עוגיות או עוגות ובעקבות זאת חשים את הרעב מטפס בבטנם עוד טרם שעת הצהריים. הסיבה לכך היא שלרוב הפחמימות הללו הן פשוטות וגופנו מעכל אותן במהירות רבה, כדי להיפטר מהן מהר ככל האפשר.

במקום מאכלים לא בריאים, מומלץ להקדיש את הארוחה הזו לחלבונים ולשלב בה ביצים, יוגורט יווני, סלמון מעושן וכדומה. אתם תמיד יכולים להוסיף אבקת חלבון לשייק, דייסה, דגני בוקר או גרנולה, כדי להוסיף טעם וערכים חלבוניים ליומכם.

חלבונים מהחי מאוד מומלצים משום שהם מכילים את עיקר חומצות האמינו (אבני הבנייה של החלבונים; מגיעות לגופנו דרך המזון) שמטרתן לבנות שרירים, כגון ליזין. עם זאת, מומלץ לשלב את כל המאכלים המכילים שפע חלבונים, כדי ליהנות מכלל חומצות האמינו להן אנו זקוקים בגופנו. בנוסף, בעודכם צורכים בשר, כדאי לכם להשקיע ולרכוש בשר בריא שלא אכל פחמימות לאורך חייו, שכן יחד עמו אתם תאכלו את הפחמימות הללו ותזיקו לגופכם לטווח ארוך: מחקרים מעידים כי בשר אשר עתיר פחמימות הוא זה שמוביל לתופעות לב וכלי דם שונות ולאו דווקא הבשר עצמו – ראו הוזהרתם.

אם אתם טבעוניים או צמחוניים, אתם תמיד יכולים ליהנות ממאכלים טבעיים המכילים חלבונים וקיימים רבים מהם: סויה (טופו), טמפה, אדממה, סייטן, קינואה, שעועית וקטניות למיניהן, אגוזים ועוד.

זכרו! מומלץ לשלב את כלל מקורות החלבון כדי ליהנות מכלל חומצות האמינו להן גופנו זקוק.

תוספי תזונה ואבקות חלבון

השאלה הפופולרית ביותר היא מהם תוספי החלבון שמומלץ לצרוך, כדי להצליח ולעמוד בכמות החלבונים העצומה, לה אנו זקיקים על בסיס יומיומי: רוב האנשים אינם מצליחים ליהנות מערכים אלו באמצעות תזונה.

כמובן שאם בחרתם להוסיף אבקות חלבון לחייכם, אין עליכם לזנוח מאכלים המכילים חלבונים: הם מסייעים לספק לכם מקור טבעי של חלבון, להפחית תחושות רעב ולספק לגופכם מקורות חלבון נוספים, שעם הזמן תלמדו להבין כי אין יותר מדי ממנו.

אבקות חלבון ותוספי חלבון נועדו לימים עמוסים בהם אין לכם זמן לאכול כראוי, ימים בהם אתם מבצעים אימונים אינטנסיביים, מצבים בהם אתם סובלים מפציעות עקב אימונים או אם אינכם מצליחים ליהנות מתזונה המכילה את כמות החלבונים הרצויה.

לפני שאתם רוכשים אבקת חלבון, מומלץ לבצע את המחקר המתאים. כיום קיימים שלושה סוגים עיקריים של אבקות חלבון:

אבקת חלבון מסוג מיי גבינה – זוהי התרכובת הנפוצה ביותר כיום ברוב אבקות החלבון, משום שהיא נחשבת ליעילה ביותר. מיי הגבינה נוצרים על ידי בידודם מנוזל החלב והם בעלי ערך חלבוני יוצא דופן, שלגופנו פשוט לעכל עקב הבסיס המימי. ריכוז גבוה של מיי גבינה באבקת החלבון שלנו יתרום לעידוד מהיר של בניית מסת השריר שלנו וייעל את תהליכי ההחלמה שלנו לאחר אימונים. החיסרון היחידי של מיי הגבינה הוא שבגפו, הוא מתפרק מהר מאוד ולכן משפיע עלינו לטווח קצר.

אבקות חלבון המשלבות חלבונים – גופנו צורך כ- 20 סוגים שונים של חומצות אמינו, כאשר ישנן 12 חומצות אמינו חיוניות, אותן הוא איננו יכול לסנתז לבד כלומר, הוא זקוק להן ממקור חיצוני. אבקות חלבון המשלבות מספר סוגים של חלבונים, כגון חלבון ביצה או קזאין (מחלב), תורמות לגופנו מגוון רחב יותר של חומצות אמינו, מהן גופנו יוכל לייצר את כלל סוגי החלבונים להן הוא זקוק בקלות, ולהטיב את תפקודנו בהתאם.

בנוסף, תשלובת חלבונים מסייעת להאט את מהירות הספיגה של מיי הגבינה וכתוצאה מכך, להשפיע על גופנו לטווח ארוך יותר משמעותית.

אבקות חלבון צמחוניות / טבעוניות – אם אנו סובלים מרגישות ללקטוז או בוחרים בתזונה צמחונית או טבעונית, אנו יכולים לבחור באבקת חלבון המבוססת על חלבון הסויה. גם במקרה זה כדאי לנו לשים לב כי קיים מספר של מקורות צמחיים של חלבונים באבקת החלבון שלנו, כגון קטניות, ספירולינה, כלורלה ועוד.

כאשר אנו רוכשים אבקת חלבון המטרה היא כי כל מנת הגשה תעניק לנו כמות אופטימלית של חלבונים, שתספק אותנו לטווח ארוך. לכן לצד הרכיבים, נוכל לבחון את טבלת הערכים של אבקת החלבון שלנו ולוודא כי היא מכילה כמות של 25 גרם חלבון לפחות, בכל מנת הגשה.  כדאי לנו לדבוק באבקת חלבון המשלבת מספר מגוון של חלבונים דהיינו, מספר גבוה של חומצות אמינו. אם אנו אוכלי-כל, נבחר באבקת חלבון המכילה מקורות מן החי.

אף מומלץ לוודא כי החברות מהן אתם צורכים את אבקות החלבון שלכם הן העלות תווי איכות ועומדים בכלל התקנים, כך שהן נחשבות לאיכותיות. מומלץ שתו האיכות יינתן מחברה שאינה קשורה באופן ישיר או עקיף לחברה המייצרת.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.