האמת על כסף באינטרנט (זאת שאין להם אינטרס שתדעו)

איך זה עובד

היי, שמי לירן ומזה 9 שנים אני מקים ומנהל עסקים אלחוטיים (עסקים אינטרנטיים שעובדים באוטומציה מלאה) והיום אשתף אתכם איך אני עושה את זה.

אני מניח שרובכם כבר שמעתם על כל מיני שיטות “להרוויח כסף מהיר באינטרנט”. בין אם מדובר בשיווק שותפים, מסחר אלקטרוני ואחרות. אני גם מניח שרובכם שהתנסה בשיטות הללו לא נחלו הצלחה מדהימה כפי שציפו ואולי אפילו הפסידו כסף.

הסיבה לכך היא פשוטה מאוד (והיא הדבר האחרון שמי שמוכר את הקורסים האלה רוצה שתשמעו). ללמוד “איך להרוויח כסף באינטרנט” על ידי לימוד מודל רווח כזה או אחר שמבוסס על תגמול ממכירה באינטרנט לקהל גולשים, לפני שיש לכם קהל גולשים, זה כמו ללמוד איך לכרות זהב, בלי שיהיה לכם מכרה זהב.

חוץ מזה, גם אם היה לנו מכרה זהב, מי בכלל רוצה להיות כורה זהב? אם היה לכם מכרה זהב, לא היה עדיף להביא כמה אנשים שאין להם מכרה זהב ולתת להם לכרות את זהב עבורכם?

למזלנו, באינטרנט פשוט יותר לייצר “מכרה זהב” מאשר למצוא אחד בעולם האמיתי. מעבר לכך, קל יותר לכרות את הזהב הזה.

באינטרנט, קהל גולשים = מכרה זהב. יש סיבה שעסקים כמו פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, יוטיוב וכו’שווים מליארדי דולרים מבלי שהם מוכרים לכם שום מוצר. אנחנו המוצר שלהם.

והם מוכרים את תשומת הלב שלנו בהמון כסף. למעשה, בעידן המידע, הדבר עם הכי הרבה ערך הוא – מידע. בפייסבוק אנחנו לא סתם גולשים, פייסבוק יודעים הכל על הרגלי הצריכה שלנו ובכך הם מסוגלים להתאים לנו את הפרסומות הנכונות, בזמן הנכון בכדי שנקנה, נצחק, נזכור או נשתף את בית העסק שמוצג לפנינו.

ובית העסק? הוא מצידו משלם לפייסבוק מאות, אלפי ועשרות אלפי שקלים בחודש בשביל להגיע לגולשים בדיוק כמונו.

כל אותם משווקי שותפים ואנשים שמתעסקים במסחר אלקטרוני? גם הם לקוחות משלמים במערכות הפרסום השונות של פייסבוק, גוגל וכו’. לימדו אותם איך לכרות זהב ועכשיו הם צריכים מכרה זהב, אז הם פונים לפייסבוק ומשלמים המון כסף בכדי לקבל גישה זמנית למכרה הזהב הזה – אנחנו.

אם נפעל נכון, אחוז מסוים, מכל הכסף הזה שבעלי עסקים אחרים מוציאים על שיווק באינטרנט, יגיע אלינו (למעשה גוגל ישלמו לנו כ-80% מהרווחים שלהם מכל אותם מפרסמים, אבל עוד על זה בהמשך).

נכס אינטרנטי

למזלנו, כשאנו מבינים את זה, אנו מבינים במה באמת כדאי להשקיע את הזמן והכסף שלנו: בבניית קהל שיבקר בנכסים האינטרנטיים שלנו.

נכסים אינטרנטיים, בדומה לנכסים נדלניים הינם נכסים סטטיים, הם לא זזים לשום מקום. מהרגע שיצרנו את הנכס האינטרנטי שלנו, הוא עובד בעבורנו לעד. הנכסים האלו יכולים להיות אתרי אינטרנט, רשימות תפוצה, דפי פייסבוק עסקיים, ערוצי יוטיוב ועוד שאנו מקימים בכדי לצבור בהם קהל עוקבים נאמנים שחוזרים לצרוך את התוכן שאנו מייצרים, שוב ושוב ושוב.

ברגע שיש לנו קהל של אנשים, שמכיר אותנו ואנו מכירים אותם, גוגל ופייסבוק ישמחו לשלם לנו משכורת חודשית בשביל גישה זמנית לקהל שלנו (משכורת גבוהה משאתם מכירים בעבודות שגרתיות) ואנחנו לא נצטרך לעשות שום דבר מעבר להכנסת קוביית פרסום (פעולה חד פעמית של 2 דק’) בין התכנים שהקהל שלנו צורך מאיתנו. למעשה, אם לא נרצה למכור לגוגל ופייסבוק מיקומי פרסום, נוכל למכור לקהל שלנו בעצמנו מוצרים שלנו או מוצרים דרך תכניות שותפים (או לשלב בין כל מודלי הרווח הללו).

עכשיו אתם בטח חושבים לעצמכם: “אני לא פייסבוק ולא גוגל, איך לעזאזל אני בונה קהל של אנשים שמבקרים בנכסים האינטרנטיים שלי ומה בכלל לי ולבניית אתרים, אין לי שום ידע טכנולוגי משום סוג.”

וזה בדיוק מה שאני חשבתי שנכנסתי לתחום! למזלי הרב (ולמזלכם) נוכחתי לגלות שאני טועה בגדול.

אנחנו לא צריכים להיות פייסבוק ולא צריכים להיות גוגל בכדי לבנות נכסים אינטרנטיים ולא נדרש הון התחלתי או ידע טכנולוגי כדי לעשות את זה (במידה ואנו משתמשים בכלים מתקדמים כמו אלו שפיתחנו בעצמנו על מנת לפשט את התהליך).

למעשה, זה כל כך פשוט, שהצלחתי ללמד את סבתא שלי איך לנהל בלוג תוכן בנושא סריגה שהרוויח כמעט פי 4 מקצבת הזקנה שהיא הייתה מקבלת מהמדינה (8,452 שקלים בחודש הקודם ליתר דיוק) והדבר הטוב ביותר הוא? היא מתה על זה!

היא אוהבת לסרוג ולכן מבחינתה לכתוב על סריגה, להכין פעם בכמה זמן סרטון (ללמד אותה להשתמש באייפון היה החלק הכי קשה בכל הסיפור) ולהעלות אותו ליוטיוב זאת מתנה משמיים. היא מרגישה שיש לה 25,000 נכדים לחלוק איתם את התשוקה שלה לסריגה.

אבל לא מדובר רק על למצוא תחביב ולהפוך אותו למקצוע. למען האמת שאני התחלתי, מה שבעיקר עניין אותי היה הכנסה פסיבית לחלוטין. אני עצלן כשזה נוגע לעבודה ואני אוהב לטייל, אני לא מתבייש להגיד את זה. אני מעדיף לבלות עם החברים שלי בפאב השכונתי או לצאת לטיול ספונטני בהודו, ג’מייקה או ארצות הברית מאשר לעבוד במשרד לבוש כאילו יש מישהו שאני צריך להרשים.

לכן חיפשתי עסק, שניתן לעשות לו אוטומציה מלאה ומצאתי.

למעשה, הודים ופיליפינים שאני מעסיק ב-$2-$3 לשעה דרך האינטרנט, אחראים היום לרוב הפעילות העסקית שלי. הם יוצרים את התוכן, אורזים אותו יפה ומשגרים אותו לקהל העוקבים הנאמנים שלי. זה נהיה כל כך פשוט ודל תפעול, שפתחתי 15 עסקים אלחוטיים מאז, רובם פעילים ורווחיים עד היום הזה (את חלקם מכרתי) והחלק היפה ביותר בסיפור – הרווחים גדלים מחודש לחודש מכיוון שקהל העוקבים שלכם גדל מחודש לחודש, כל עוד אתם או מי מטעמכם תמשיכו ליצור תוכן איכותי בנושא שמעניין את הקהל שלכם, הקהל שלכם ימשיך לגדול.

אנשים מוצאים את התוכן שאני מפיץ באתרי האינטרנט שלי כשהם מחפשים בגוגל או מדפדפים בפייסבוק, נכנסים לאתר ומצטרפים לרשימת התפוצה שלי, עושים לייק לדף הפייסבוק שלי, נרשמים לערוץ היוטיוב ומורידים את האפליקציות שלי וכך אני יכול להפיץ לאותם אנשים תוכן שוב ושוב ושוב, יום אחרי יום והם ממליצים לחברים וחוזרים בשביל עוד בכל פעם מחדש.

אותו קהל גולשים, מתורגם באופן אוטומטי לכסף במידה והחלטתם להציג להם פרסומות של גוגל או פייסבוק כך שאתם אפילו לא צריכים לדאוג לגבי איך לעשות מזה כסף, אתם פשוט מקבלים כסף אמיתי (בין 0.5 ש”ח ל-15 ש”ח ובמקרים נדירים אפילו יותר) על כל לחיצה של אחד הגולשים על פרסומות.

וכמה מהם לוחצים על פרסומות אתם שואלים? המון. גוגל ופייסבוק יודעים עליהם הכל ולכן הם מציגים את הפרסומות הנכונות, בזמן הנכון, בנכסים שלכם ולכם, זה שווה הרבה כסף. למעשה, בעבור כל 1,000 דפים נצפים באתר שלכם תרוויחו כ-30-60 ש”ח בלי למכור שום דבר לאף אחד.

1,000 דפים נצפים אולי נשמעים כמו הרבה עכשיו, אך כעבור פחות מחצי שנה הצלחתי לייצר 10,000 דפים נצפים בכל יום בנכסים אינטרנטיים בישראל וזה עוד היה לפני שגיליתי כמה זה פשוט יותר לעשות את זה בעולם ומאז, עברו עשרות מליוני דפים נצפים בנהר (במהלך הזמן שאני בתחום). גם אם האנגלית שלכם לא מדהימה, יש כותבים, מתרגמים ועורכים לשוניים שיעבדו עבורכם בשכר של $2-$7 דולר לשעה וישמחו לכתוב עבורכם אפילו בצ’כוסלובקית.

עבודת הפיקוח שנדרשת ממני היא כ-20 דקות ביום בעבור כל עסק אינטרנטי בן יותר מחצי שנה שיצרתי (למרות שאהיה כנה, לרוב אני עושה מיקור חוץ אפילו לעבודת הפיקוח המזערית הזאת). הפיקוח הזה מתבצע מהמחשב או מכל טלפון חכם.

כמובן שעל מנת להקים עסק אלחוטי רווחי, נדרשת תקופה בה ההשקעה היומית היא אינטנסיבית יותר אבל גם אז, תוכלו לעבוד מכל מקום, כשנח לכם וכמה זמן שתרצו (זה העסק שלכם, רק אתם מחליטים כמה מהר הוא יתקדם).

ויש השקעה התחלתית, אבל היא מזערית לעומת התמורה. למעשה, תוכלו לבחור אם להשקיע כסף או זמן. תוכלו ללמוד איך להכין תוכן מדהים בעצמכם ובכך לא לשלם שום דבר לאף אחד, או לעשות מיקור חוץ ולקנות תוכן מעולה מנותני שירותים ממדינות בהם שער המטבע מאפשר לנו לשלם עשרות שקלים בודדים על כל פיסת תוכן איכותי שממשיכה לעבוד בעבורנו לכל החיים.

למעשה, אם יצרתם את התוכן הנכון, בדיוק כמו נדל”ן, הוא משתבח עם הזמן והסיבה לכך היא פשוטה מאוד. Google כמנוע חיפוש נותן עדיפות לתוכן ולאתרי אינטרנט עם וותק. הוותק של שם המתחם שלכם (דומיין – example.com), הוותק של התוכן שלכם ושל האתר שלכם יקבעו בין היתר איזה עדיפות תינתן לאתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל.

וכשאנו מבינים את כל זה, נוצרת אל מולנו התמונה הגדולה. הנכסים האינטרנטיים שלכם, מוזנים על ידי תנועה שמגיעה באופן טבעי מגוגל ופייסבוק ובכך הם מייצרים הכנסה, באופן אוטומטי לחלוטין באמצעות פרסומות של גוגל ופייסבוק. מדהים לא?

נכסים אינטרנטייםבאמצעות השיטה הפשוטה הזאת, הצלחתי ליצור עשרות נכסים אינטרנטיים מניבים בעבורי ובעבור תלמידים ולקוחות שלי כאשר כל אחד מהנכסים הללו מניב באופן חודשי החל מאלפי שקלים לעשרות אלפי דולרים בכל חודש ותנועת הגולשים ממשיכה לעלות מיום ליום ואיתה גם הרווחים.

והחלק הכי יפה? להבדיל מהשקעות בנדל”ן או בעסקים אחרים כמו פתיחת חנות פיזית או אפילו שליחת מוצר לאמזון, בנכס האינטרנטי שלכם תצטרכו להשקיע לא יותר כ-10,000 ש”ח ואפילו פחות אם אתם מוכנים לתת מעצמכם יותר לעומת עשרות או מאות אלפי השקלים שצריכים להשקיע בהשקעות אחרות (ולעיתים מליונים בעסקים מסוימים ובנדל”ן).

ועכשיו, אני רוצה לבנות את הנכס האינטרנטי הבא, ביחד איתך.

60 ימים לנכס אינטרנטי משלכם

איך תרצו להמשיך את דרככם אל נכס אינטרנטי מניב משלכם?

בעוד קצת פחות מחודש, יש לכם את ההזדמנות להצטרף אלי ולעוד מספר יזמים לקורס מעשי ליצירת נכס אינטרנטי משלכם.

הקורס מכיל שיעורים מעשיים ב-LIVE (כיתה אינטרנטית בשידור חי) בהם תוכלו לראות אותי יוצר נכס אינטרנטי חדש בזמן אמת ויחד נעבור על כל מה שתצטרכו בכדי להתחיל להרוויח באופן קבוע מפרסומות ושיווק מוצרים באמצעות נכסים משלכם.

כבר במהלך החודש הראשון, תרוויחו את הדולר הראשון שלכם מהאינטרנט (בהתחייבות) ובליווי צמוד, נגדיל את הרווחים החודשיים עוד ועוד עם הזמן. הפוטנציאל הוא אין סופי.

נותרו מקומות בודדים למחזור הקרוב וההרשמה נסגרת בימים הקרובים.

מכיוון שכל משתתף בקורס, יצא מהקורס הזה עם נכס אינטרנטי משלו (אתר תוכן בנושא לבחירתו) בו מוצבות פרסומות של גוגל שיתחילו להרוויח עבורו כסף כבר במהלך הקורס, לא נוכל לקבל כל אחד לתכנית והסינון הוא קפדני.

מלאו את הטופס שלהלן לתיאום ראיון התאמה טלפוני ובכדי לקבל פרטים נוספים על הקורס והתכנית.

אם אתם יודעים שזה בשבילכם, אני מציע למהר, מספר המקומות מוגבל ביותר ומרבית הקורס כבר מלא.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.