הגיע הזמן לשפר את הנוכחות הווירטואלית של הביזנס
בניית אתר אינטרנט לעסק היא השקעה לטווח הארוך, זה צעד ראשון להגברת הנוכחות והנראות של העסק שלך בדיגיטל. מעבר לבניית אתר תדמית או בניית חנות אינטרנטית חשוב לשפר את הנוכחות של הביזנס ברשת, עדיף בעזרת אנשי המקצוע המנוסים. במיוחד בתקופה המאתגרת שכולנו חווים חשוב להשקיע בנראות ובנוכחות האתר באינטרנט כדי להשיג חשיפה רחבה, לייצר לידים איכותיים, לשפר את יחס ההמרה וליהנות משיפור משמעותי בתוצאות העסקיות.
כדי לשפר את הנוכחות הווירטואלית של הביזנס שלכם יש מספר אופציות וכלים כגון: בניית אתר מכירות, פרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, ניהול דף עסקי ברשתות חברתיות מובילות כמו פייסבוק ולינקדאין, פרסום כתבות יח”צ באתרים פופולריים וגדולים כמו מאקו, וואלה, מעריב וכו’.
בניית אתר לעסק
אתר מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי, זהו נכס חשוב ובעל ערך לעסק שלכם, אך בתקופה בה אנו נמצאים עדיף להשקיע בבניית אתר מכירות. בניית חנות אינטרנטית תסייע לכם למכור מוצרים שירותים ישירות ללקוח, ליצור גידול במכירות ולשפר את התוצאות העסקיות.
את אתר המכירות כדאי בפלטפורמה ייעודית לבניית חנות אינטרנטית כמו פלטפורמת קונימבו, החנות חייבת להיות מתקדמת טכנולוגית ולהציע חוויית משתמש ייחודית ומלהיבה. אם העסק שלכם לא מוכר מוצרים תוכלו להקים אתר תדמית בעיצוב מלוטש ומתוחכם עם תוכן איכותי וממשק נוח וידידותי לגולשים.
נוכחות ברשתות החברתיות
העסק שלך חייב להופיע ברשתות החברתיות השונות, זו חשיפה עצומה עבורך ותוכל לנצל את המדיה לצורך פעולות שיווקיות, לנתח את בקשות הלקוחות ולהתאים את המוצרים והשירותים של העסק לבקשות של הלקוחות הפוטנציאליים. בנוסף, אפשר לנהל קמפיינים ברשתות החברתיות כדי לייצר לידים איכותיים ולהגביר את תנועת הגולשים לחנות האינטרנטית שלך.
פרסום ממומן בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות נועד לשפר את הנוכחות הווירטואלית, יחד עם זאת כדאי לך להשקיע גם בבניית וניהול פרופיל בלינקדאין. יש טקטיקות שונות לשיווק בלינקדאין, עליך לזכור כי הפלטפורמה הייחודית מאפשרת לך לחשוף את העסק, ליצור שיתופי פעולה ולהרחיב את הנטוורקינג, לאתר ספקים, למצוא עובדים וליצור קשרים עסקיים מועילים.
פרסום כתבות יח”צ
תוכן שיווקי הוא כלי מרכזי וחשוב לשיפור הנוכחות הווירטואלית של העסק שלך. ניתן לפרסם תכנים שיווקיים ומקוריים באמצעות טאבולה ואאוטבריין, התכנים יופיעו באתרים הגדולים והמובילים בארץ, למשל באתרים כמו מאקו, וואלה, מעריב, Ynet וכו’.
תוכן שיווקי באתרים המובילים זוכה לחשיפה עצומה, גולשים רבים נחשפים לביזנס שלך ותוך זמן קצר תבחין בתנועה גבוהה יותר לחנות האינטרנטית וביותר פניות לעסק.
פרסום ממומן בגוגל
מערכת הפרסום של גוגל (Google Ads) מציעה כלים מתקדמים לניהול קמפיינים ברשת החיפוש וברשת המדיה של גוגל. אפשר לנהל קמפיינים מצליחים גם בתקציב יחסית נמוך, הפרסום בגוגל עובד היטב ומודעות הפרסום שלך יופיעו במיקום בולט ומרכזי בתוצאות החיפוש או באתרים המשתפים פעולה עם גוגל.
לסיכום, הגיע הזמן שגם אתה תשפר את הנוכחות הווירטואלית של הביזנס, זו השקעה נחוצה בתקופה זו ותוכל להשיג יתרון על המתחרים, להפוך למותג מוביל ומוכר ולשפר את התוצאות העסקיות.