הזעת יתר – איך להתגבר על התופעה בעזרת תזונה

הזעת יתר – כיצד להתגבר על התופעה בעזרת תזונה

כולנו סובלים מהזיעה ברגעים שונים בחיינו: לעיתים בשעות לחץ, לעיתים בעת מאמץ, גיל המעבר, לרוב בשל הקיץ החמסיני של ארצנו הקטנטונת. זיעה איננה תחושה נעימה לגוף או לאף, ואף חמורה יותר כאשר היא הופכת לשכיחה. הזעת יתר “נותנת נוכחות” בעיקר בהזעה מוגברת האזורי בית השחי והידיים, אך עשויה להתבטא בהזעה ברגליים, בגב, מתחת לחזה ובאזור הישבן. למרות היותה תופעה טבעית, הזעת יתר בהחלט עשויה להפוך לבלתי נסבלת ולהשפיע על התפקוד היומיומי של הסובלים ממנה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כיצד נגאל את עצמנו מהזיעה המעיקה? אל דאגה, אימא טבע דאגה לנו מאז ומעולם, וגם בימינו היא איננה מאכזבת. כיום, בזכות יכולותינו הטכנולוגיות, הצלחנו לגלות מהם המזונות הגורמים לנו להזיע ואף יותר מכך – כיצד שמירה על תזונה נכונה תסייע לנו להיפטר מהזיעה המכבידה. בכדי לנסות ולבצע את השינוי באופן פשוט ושיטתי, ריכזנו עבורכם חמישה מאכלים שכדאי לכם להוסיף לתזונה שלכם גם כדי להפחית את כמות הזיעה וגם כדי להוסיף ערך מוסף לדיאטה בריאה ונקייה יותר לגוף שלכם. בנוסף, נפרט אודות מאכלים המקשים על הגוף ומביאים להזעת יתר, שמומלץ להימנע מהם או לפחות להפחית באכילתם.

מים

לפעמים הטוב ביותר הוא הפשוט ביותר, והאמירה הזו בהחלט מתארת מים. H2O הם הדבר לו הגוף זקוק במהלך כל היום, במטרה לווסת את עצמו. לגוף קיים מנגנון הקרוי הומיאוסטזיס, אשר מטרתו היא לווסת תהליכים מסוימים בגוף ובין היתר, את חום הגוף שלנו. כאשר הגוף שלנו מתחמם יתר על המידה או יוצא מאיזון עקב שלל סיבות כגון עיכול מאכלים “כבדים” או לא בריאים (נרחיב אודותיהם בעתיד), מאמץ גופני, לחץ נפשי, מחלה או זיהום או אפילו מזג אוויר חם מהרגיל, עליו למצוא דרך להביא את הגוף שלנו לאיזון מחדש – דבר הגורם לו להתחמם אף יותר ולהתחיל להזיע. לעיתים המשימה קשה מהרגיל או שישנה כמות גבוהה של רעלים שיש לנקות מהגוף, דבר המביא את הגוף לעבוד קשה יותר ועקב כך להזיע יותר. המים הקרים דואגים לשמור על הגוף צונן ונקי יותר – שתיה מרובה של מים מסייעת בניקוי רעלים על ידי הטלת שתן מרובה, כך שהיא מהווה תחליף למנגנון ההזעה ובסופו של דבר מפחיתה אותה. בנוסף, הקור של המים מקרר את טמפרטורות הגוף, דבר המסייע להומיאוסטזיס שלנו לקרר את הגוף ללא שימוש במנגנון הזיעה.

מאכלים העשירים בסידן

סידן הוא אחד המינרלים המהותיים ביותר עבור הגוף שלנו – הוא מסייע לשמור על העצמות והשיניים שלנו חזקות, משפיע על התכווצויות כלי הדם, השרירים ותהליכים שונים בגוף כגון תקשורת עם קצוות העצבים שלנו וויסות טמפרטורת הגוף (= הומיאוסטזיס). הוספת מאכלים עתירים בסידן לאורח החיים שלכם ישפרו את אורח החיים שלכם ללא שום קשר לתופעת הזעת היתר – זהו רק הדובדבן שבקצפת. ידוע כי אחת הסיבות העיקריות להזעת יתר היא לחץ נפשי; אחד התפקידים של הסידן הוא לסייע לקצוות העצבים שלנו לתקשר באופן נכון, דבר המסייע לגוף שלנו להתמודד עם לחץ ואי-נוחות בניחותא ובכך, להימנע מהזעת יתר. יכולות הוויסות שלו מסייעות לגוף לשמור על טמפרטורה בטווח הנורמה ועל ידי כך לא להזדקק למנגנון ההזעה שלנו. מאכלים העתירים בסידן ומומלצים כדי להימנע מהזעת יתר הם יוגורט דל שומן, טופו, חלב דל שומן, קוטג’, גבינת צ’דר, עלים ירוקים כגון קייל ותרד, שעועית ושקדים.

פירות וירקות

כוכבי התזונה שלנו; תמיד בראש הרשימה, תמיד שומרים עלינו מכל משמר ודואגים לצייד אותנו לדרך בוויטמינים, מינרלים ומים, המסייעים בביצוע תהליכים שונים בגוף בדרך פשוטה יותר. בשל היותם כה בריאים וקרובים לליבנו ולקיבתנו, לגוף קל מאוד לעכל אותם ולכן אין לו צורך לבזבז אנרגיה נוספת או “לעבוד קשה”, דבר המביא להזעת יתר.

כידוע, מים מסייעים לווסת את חום הגוף שלנו ולמנוע הזעת יתר. משום שרוב הירקות והפירות שאנו אוכלים ביומיום מורכבים מ- 80% מים בממוצע, אכילתם מסייעת לנו להוסיף נוזלים לצריכת המים היומית שלנו, גם אם לא באמת שתינו את הכמות המומלצת לה אנו זקוקים. ירקות ופירות העשירים במים הם תותים, מלונים, אשכוליות, אננס, חמוציות, כרוביות, חצילים, תרד, ברוקולי ועוד רבים נוספים.

בנוסף, ישנם הרבה פירות וירקות כגון עגבניות, ענבים ותותים העשירים בנוגדי חמצון. נוגדי חמצון חשובים מאוד לגוף בשל אינספור סיבות ולרבות הימנעות מהזעת יתר: מטרתם העיקרית של נוגדי החמצון היא לנקות רעלים בגוף ולהילחם בתופעת הרדיקלים החופשיים – מצב בגוף בו למולקולה ספציפית נלקח אלקטרון או שהמולקולה נולדה יתומת אלקטרון מלכתחילה, למרות הצורך שלה בו. המולקולה היא נחושה מאוד והיא תאתר לעצמה אלקטרון, גם אם הדבר נעשה על חשבונה של מולקולה אחרת. הדבר עשוי לגרום לשרשרת של מלחמה בין המולקולות או לחלופין, שרשרת של מולקולות חסרות ולחוצות. לנוגדי חמצון ישנו עודף של אלקטרונים, לכן כאשר הם מתעכלים בגופנו, כמו רופאים הם “רצים להצלה”, תורמים אלקטרונים חדשים למולקולות החסרות ומצילים את המצב. כאשר הגוף שלנו נקי מרעלים ורדיקלים חופשיים, הוא יהיה נקי גם מזיעה.

שמן זית

נחשב לאחד השמנים הבריאים והמזינים ביותר בגוף. לשמן הזית סגולות רבות כגון וויסות לחץ דם והפחתת רמות כולסטרול. בין היתר, הוא גם מסייע לנו להתמודד עם הזעת יתר: שלא כמו שמנים מזיקים אחרים, שמן זית עובד עם מערכת העיכול שלנו ומאיץ את המטבוליזם (=חילוף החומרים) שלנו – בשל היותו טבעי, הגוף מכיר אותו היטב ולכן מנצל את סגולותיו השומניות כדי להקל על עצמו בעת עיכול של מאכלים “כבדים” לקיבה. בזכות שמן הזית, אין על הגוף שלנו להתאמץ כדי לעכל את המזון, הגוף לא מתחמם ולכן אין לו צורך במנגנון ההזעה.

הערה: שמן זית אמנם בריא מאוד, אך בעיקר בטמפרטורות נמוכות – טמפרטורת הרתיחה של שמן זית היא 200 מעלות צלזיוס לכל היותר, יחסית נמוכה לעומת שאר השמנים. בעת טיגון בשמן עמוק או בישול בטמפרטורות גבוהות, מומלץ דווקא להשתמש בשמן שומשום או שמן אבוקדו, אשר בריאים מאוד לגוף וטמפרטורות הרתיחה שלהם גבוהות בהרבה (מעל 200 מעלות).

ויטמין B וחבריו

ויטמינים הינם צורך בסיסי של הגוף שלנו. מטרתם היא להוות מעין “עוזרים”, ולסייע לגוף לבצע תהליכים שונים ביתר קלות, מאשר להיאבק במשימות בעצמו. הוויטמינים מקבוצת B מסייעים לגוף שלנו באינספור תהליכים, בין היתר הקלה במטבוליזם ותקשורת בין קצוות העצבים שלנו. כמו הסידן, גם קבוצת הוויטמינים מסוג B מסייעת למערכת העצבים שלנו לתקשר באופן יעיל יותר. היא אף מספקת למערכת מזון על ידי פירוק חלבונים ושומנים בגוף, להם מערכת העצבים זקוקה כדלק. מערכת העצבים הרגועה והשבעה משדרת רוגע. כידוע, לחץ הוא גורם עיקרי להזעת יתר, כך שהיעדרו של הלחץ מביא להיעדרה של הזיעה.

בנוסף, ויטמינים מקבוצת B אחראים לפירוק חומרים ספציפיים בגוף כגון פירוק הפחמימות שלנו לסוכרים – דבר הגורם לעליה באנרגיה שלנו ומעניק לגוף שלנו את הכוח לו הוא זקוק כדי לבצע תהליכים שונים בגוף, ולנו את הכוח לעמוד בלחץ ובעומס שהשגרה המודרנית מציגה בפנינו.

ויטמין B לכל סוגיו ניתן למצוא בדגנים, חלבונים מהחי או אגוזים, בננות, מלונים, קיווי, תפוזים, אבוקדו, אפונה, בטטות וגזרים.

לאחר שלמדנו כיצד להתחמש נגד הזעת יתר ואפילו כיצד לחזק את גופנו ולסייע לו להירגע ולהתמודד עם קשיי היומיום שלו ושלנו, כעת עלינו ללמוד כיצד להימנע לפחות מחלק מהמזיקים, כדי להקל על הגוף ולהימנע מהזיעה אחת ולתמיד.

 מאכלים חריפים

 מאכלים חריפים הם הנאה מגרה לפה: הם גורמים לתחושות של חום ואפילו דגדוג. במידות קטנות, פלפל חריף אפילו נחשב בריא משום שהוא מכיל קפסאיצין – תרכובת כימית המסייעת למיחוש כאבים וניקוי רעלים בגוף. עם זאת, עקב תחושת החריפות לה הקפסאיצין גורם, עולה הקושי של מערכת העיכול להתמודד עם הפלפלים. חומציות הקיבה עולה וכך עולות גם הטמפרטורות בגוף, דבר המביא להזעת יתר. בנוסף, מאכלים חריפים עשויים לגרות קולטנים עצביים אשר לרוב מגיבים לחום, המשפיעים על בלוטות הזיעה שלנו וגורמים להזעה מוגברת, כמו במצב של חמסין. ההמלצה הרווחת היא לא להפסיק לאכול אוכל חריף לגמרי, אם כי במידה ובעידון.

קפאין

אם עד היום לא מצאתם סיבה מספקת להפחית בכמות הקפה או הקולה היומית שלכם, הלוא יתכן כי היא עמדה מתחת לאף שלכם כל הזמן הזה: שתיה של הרבה קפה מביאה לעלייה באדרנלין וירידה בכמות המלטונין (ההורמון שעוזר לנו לישון) בגוף. תופעות הלוואי של שני ההורמונים הפוכות; מלטונין מקרר ואדרנלין, אשר מטרתו לספק לנו אנרגיה ולהאיץ את הגוף שלנו, מחמם. הקפאין אף מגביר את קצב הלב שלנו ולחץ הדם, עקב הפרשת האדרנלין (בעיקר) והעלייה באנרגיה. הדבר מגרה קולטנים במוח אשר משפיעים על בלוטות הזיעה שלנו, שכן כך הם רגילים להתמודד עם מצבים של חום. כדי לצנן את הגוף, הקולטנים מגרים את בלוטות הזיעה והדבר, בכמות גבוהה, מביא להזעת יתר.

ניקוטין

 תוספת נכבדה לגורמי הזעת היתר שלנו היא הניקוטין. הניקוטין, כמו הבאים לפניו, גורם לנו בעת העישון לשחרר את הכימיקל אצטילכולין (הכימיקל משתחרר גם בעת שתיה מרובה של משקאות המכילים קפאין). הכימיקל מעלה את קצבי לחץ הדם והדופק שלנו, דבר הגורם לגוף שלנו להתחמם, בדומה ליום חם או פעילות ספורטיבית, ולגרות את בלוטות הזיעה שלנו. במקרה ואדם מכור לניקוטין, גם הפסקה בעישון בהתחלה תוביל להזעת יתר. עם זאת, מדובר בהזעת יתר הנגרמת עקב לחץ, שכן הגוף שלנו התרגל לצרוך את החומר המסוים ולפתע פתאום, נותק לגמרי מהאספקה. למרות זאת, הזעת יתר עקב הפסקת עישון עוברת, לכל המאוחר, תוך שבועיים. זאת לעומת הזעת יתר הנגרמת מעישון, שהיא תופעת לוואי שכיחה.

מזון מהיר

 אוכל מהיר, אוכל מעובד, לחם לבן ושוקולד. כל המזונות הללו ידועים כלא בריאים בעליל ואף מזיקים לגוף בשל כמויות השומן, המלח והסוכר המצויים בהם. מעבר לכך, בשל היותם מזונות שהגוף שלנו דוחה, הוא מתקשה מאוד לעכל אותם. ככל שהגוף שלנו עובד קשה יותר כדי לעכל את המזון, כך עולה חומצת הקיבה שלנו, המביאה לחימום של הגוף. בנוסף, המאכלים הללו מלאים ברעלנים שהגוף מבקש לסלק. מנגנון ההזעה מסייע לו במקרה זה גם להתקרר וגם לייצא את הרעלנים. כולנו אוהבים מזון מהיר והשאיפה היא אכן להפסיק לצרוך אותו לגמרי. אם הדבר נדמה לכם דרסטי מדי, תמיד יש אפשרות להפחית – לנהל יומן אוכל ולבצע מעקב, לאפשר לעצמכם לאכול מזון זבל או שוקולדים רק בימים ספציפיים בשבוע וכדומה. נסו להציג את האפשרויות בפניכם בגישה חיובית כלומר, לא לומר לעצמכם שהיום לא תאכלו שוקולד, אלא היום תעדיפו לאכול תותים במקום שוקולד. בהתחלה, באמת תרגישו כי מדובר במגבלה, אך לאחר שבועיים כשתתרגלו, הדבר יראה פשוט יותר ולאחר חודשיים, תתקשו להאמין כי איי פעם חשבתם שלא תעמדו במשימה. גם התחושה הכללית שלכם תשתפר. אפשרות נוספת היא לשלב מזונות בריאים עם המזון המעובד: לאכול סלט עם ההמבורגר, לדאוג להוסיף לימון ושמן זית למזון שכן הם מקלים על תהליך העיכול או כרוב ועלים ירוקים, המסייעים בסילוק רעלנים. הדבר לא ימנע את הזיעה או את הקושי בפניו תעמוד מערכת העיכול, אך הוא בהחלט יקל עליה ויפחית את הזיעה משמעותית.

אלכוהול

 אין רשימה שחורה שאלכוהול הצליח לחמוק ממנה. כמובן שכמו מאכלים חריפים, בכמות קטנה גם לאלכוהול, בייחוד יין אדום ובירות, ישנו סגולות יעילות ואפילו יכולות לווסת רמות כולסטרול ולחם דם, לחזק את העצמות, להקטין סיכון למחלות ועוד. הבעיה היא שאלכוהול גורם להרחבת כלי הדם. הדבר נחשב לבריא בכמות קטנה, אך בעת שתיה מוגזמת של אלכוהול, הדבר מגביר את קצב הלב, חום הגוף עולה והגוף שלנו מגיב בהתאם – על ידי הזעת יתר.

 

הזעת יתר היא תופעה הקיימת אצל אנשים רבים מסיבות שונות. לא משנה מהי הסיבה שלכם, בסופו של יום תזונה נכונה, כמו גיבור על, יכולה להתגבר על כל מכשול ולהחזיר את בלוטות הזיעה שלכם לתפקוד סדיר. אין צורך להגזים ולשנות את אורח חייכם לגמרי. לחלופין, אין הדבר גורס כי יש להמשיך בחיים כמו שהם. בסופו של דבר, כל דבר במידה הוא מפתח בהזעת יתר. ההמלצה הרווחת היא להתחיל בקטן, להוסיף מאכלים מזינים, עתירים במים ומונעי זיעה, ולהפחית בגורמים המזיקים. עם הזמן, כאשר תבחינו בשינוי הפיזי, השינוי הדיאטטי יבוא באופן טבעי.

 


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.