העלמת צלקות – איך להעלים צלקות 

העלמת צלקות – איך להעלים צלקות 

העור שלכם, הוא המעטפת החיצונית שאתם מציגים לעולם, אולי מסיבה זו כולכם דואגים לאופן שבו הוא נראה כל הזמן. לפני כמה חודשים, היה סיפור על ילדה קטנה שננשכה באף, תוך כדי משחק עם הכלב החמוד שלה. קורה. היא חבשה את האף ונותרה לה צלקת קטנה וחמודה, שהיא לא הפסיקה לגדף. היא חזרה לשחק עם הכלב, אך לא אהבה להסתכל במראה כמה חודשים. חשבנו וחשבנו איך לעזור לילדה לחזור לחייך – להעלים את הצלקת, כמובן.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כדי שהיא ואתם תצליחו להיפטר מהצלקות המציקות בקלות, להלן מספר דרכים טבעיות ויעילות, להתמודד עם כל סוג של צלקת.

לימון

הלימון הטעים והחמצמץ מוסיף הרבה יותר מטעם נפלא לכל סלט. הוא נחשב בריא מאוד לגוף, בשל היכולות שלו להאיץ את תהליך העיכול, לנקות רעלים מהגוף ולחזק את המערכת החיסונית.

הלימון מכיל חומר פעיל הקרוי לימונן, שעוזר להבהיר את העור וכך, גם את הצלקות.

בנוסף, הלימון מכיל כמות יפה של ויטמין C – נוגד חמצון, המסייע לרפא פצעים ונגעים מהר יותר בעור שלכם. הוא אף מסייע לאזן את צבע העור, לתקן ולחדש תאי עור, שיחליפו את העור המצולק.

כיצד נעשה זאת?

סחטו מיץ מחצי לימון והשתמשו בכדור צמר גפן, כדי למרוח אותו על האזור המצולק. אתם יכולים להוסיף לתערובת מעט מים או שמן אתרי של ויטמין E, אם העור שלכם רגיש לצריבתו של הלימון. המתינו כעשר דקות. לאחר מכן, שטפו את מיץ הלימון הטרי במים חמימים.

יש לחזור על הפעולה יום-יום, עד להיעלמות הצלקת.

הלימון גורם לעור שלכם להיות רגיש יותר לאור השמש, לכן הימנעו מחשיפתו לשמש, מיד לאחר הטיפול.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומץ טבעי, בעל איכויות אנטי-דלקתיות, אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות. הוא מסוגל ללחום בכל פולש או מזיק שנקרה בדרכו והוא אף מסייע לחזק את מערכת החיסון.

חוץ התפוחים הוא חומר מחטא, המסייע לנקות את הגוף מרעלים ומתאי עור מתים. על ידי כך, הוא מגרה את הייצור של תאי עור חדשים ומסייע להיפטר מתאי העור שבהם נחרטה הצלקת.

בנוסף, חומץ התפוחים מאזן את החומצה של העור שלנו, מה שמהותי מאוד, אם אתם שואפים למרקם עור רך, נעים ונטול מפצעים או צלקות.

כיצד נעשה זאת?

  1. ערבבו כמויות שוות של חומץ תפוחים ומים. קחו כדור צמר גפן וטבלו אותו בנוזל. מרחו את הנוזל על האזור הנגוע והשאירו אותו על הפנים, למשך חמש דקות. לאחר מכן, שטפו את הפנים במים חמימים.

יש לחזור על הפעולה יום-יום, עד להיעלמות הצלקת.

  1. הכינו תמיסה משתי כפות של חומץ תפוחים, 2/3 כוס מים וכפית של דבש. מרחו את התערובת על הצלקת והמתינו כחצי שעה. לאחר מכן, שטפו את התמיסה באמצעות מים חמימים.

יש לחזור על הפעולה יום-יום, עד להיעלמות הצלקת.

אלוורה

האלוורה היא צמח מרפא שכדאי להכיר מקרוב – הוא עוזר לטפל בכל דבר אפשרי, כולל הצלקות שלכם . שתיית מיץ אלוורה יכולה לספק לא מעט יתרונות בריאותיים לגוף שלנו, שכן צמח המרפא הזה מכיל כל הכך הרבה ויטמינים כגון ויטמין A, ויטמינים מקבוצת B כולל B12 , ויטמין E וויטמין C. בנוסף, מיץ האלוורה מכיל ברזל, נחושת וסידן, מינרלים המהותיים עבור גופנו לחיזוק העצמות, השיניים והעברה מאוזנת של החמצן במחזור הדם. רכיבים אלו ביחד עם 18 חומצות אמינו וחומצה פולית (ויטמין B9) שהוא נחשב לאחד המזונות העשירים ביותר עלי אדמות. האלוורה מסייעת לחזק את המערכת החיסונית שלנו, לשמר ולשפר את בריאות העור ולחטא ולנקות רעלים מגופנו.

כאשר מדובר בעור הפנים, האלוורה בדיוק סיימה תואר בנושא: היא פועלת נגד נזקי העור; עשירה בוויטמינים כמו ויטמין A, ויטמין C וויטמין E, היא מעניקה אינספור נוגדי חמצון, שמנים ולחות לעור שלנו. הדבר מותיר את העור שלנו, רך, בעל מראה בריא ונעים למגע. הוויטמינים הללו אף מאיצים את תהליך הייצור של תאי עור חדשים, בריאים ונעימים למגע ואת הניקוי של תאי עור ישנים, ביניהם תאי העור המצולקים שלכם.

כיצד נעשה זאת?

הדרך הבריאה ביותר, היא לקנות את צמח האלוורה עצמו, לקלף את הקליפה החיצונית שלו ולהוציא החוצה את הג’ל החבוי בתוכה. אתם תמיד יכולים לחפש מיץ אלוורה מוכן בחנויות טבע או ג’ל אלוורה מוכן. מה שכן, בחנו את הרכיבים הנוספים המצויים בתכשירים הללו: אינכם רוצים לשים כימיקלים או פריטים שיפגעו בטיפול שלכם על הצלקת.

מרחו את ג’ל האלוורה על האזור המצולק ועסו אותו במשך דקה-שתיים, בתנועות מעגליות.

השאירו את הג’ל למשך כחצי שעה ולאחר מכן, שטפו את העור במים חמימים.

יש לחזור על הפעולה פעמיים ביום, עד להיעלמותן של הצלקות.

אין להשתמש באלוורה על פצעים פתוחים, שכן היא תגרום לצריבה עזה.

דבש

הדבר הוא הרבה יותר ממאכלו הפרטי של פו הדוב… הדבש הוא אנטי-בקטריאלי, אנטי-דלקתי ואנטי-פטרייתי בצורה יוצאת דופן: ריכוז הסוכרים בו כה גבוה, עד שהוא פשוט מייבש את החיידקים והורג אותם ברגע. באותו אופן, הוא מסייע לפצעים, נגעים או צלקות בעור להחלים מהר יותר.

מעבר ליכולותיו הבריאותיות, הדבש מעניק לחות לעור באופן טבעי. הוא אף מעודד את חידוש תאי העור ברקמות, מה שהופך את הסרתם של תאי העור המתאים ו/או המצולקים למתבקש.

כיצד נעשה זאת?

  1. קחו כפית של דבש ומרחו אותה על האזור הנגוע. אטמו את האזור הנגוע עם הדבש, באמצעות תחבושת, פלסטר או פד-גזה. לכו לישון והשאירו את הדבש עליכם למשך הלילה. בבוקר, הסירו את התחבושת ושטפו את הדבש במים חמים. יש לחזור על הפעולה לילה-לילה, לפני השינה, עד להיעלמות הצלקות.
  2. אפשרות אחרת היא להכין מעין פילינג לאזור, יחד עם דבש וסודה לשתייה או סוכר, בכמויות שוות. המרקם הגס, אך עדין של הסודה לשתייה או הסוכר, יעזור לעודד הסרה של תאי עור מתים מהאזור המצולק, מה שיגרה עוד יותר את החידוש התאי והנקי. עסו את התערובת על הפנים במשך שלוש-חמש דקות ולאחר מכן, שטפו את הפנים במים חמים, יבשו היטב בטפיחה ומרחו אלוורה או קרם לחות על הפנים. אם העור שלכם רגיש, מומלץ להניח מגבת חמה על האזור המצולק, טרם השטיפה של הפילינג. חכו עד שהמגבת מתקררת ורק לאחר מכן, הסירו את הפילינג יחד. החום של המגבת פותח את הנקבוביות ומאפשר ניקוי יעיל יותר של תאי העור. הוא אף מרגיע את העור, לאחר הפעולה ה”פולשנית”.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי המופק מעלי העצים. מדובר בשמן מאוד בריא ואיכותי, המכיל טרפונואידים – פיטוכימיקלים (רכיבים המצויים בצמחים) בעלי סגולות מרפא וחיטוי, המסייעים לטפל בדלקות ובעיות עור שונות, כגון צלקות. שמן עץ התה מכיל תרכובות אנטי-פטרייתיות אשר אף מונעות זיהומים. שמן עץ התה אף מכיל חומצות שומן בריאות, המסייעות להאיץ את מחזור הדם ועל ידי כך, מסייע לגרות חידוש של תאי עור, לנקות את העור היטב מתאי עור מתים, חיידקים או פטרת ולמנוע מצבים של זיהומים.

כיצד נעשה זאת?

קחו בין שתיים לשלוש טיפות של שמן עץ התה אתרי וכפית אחת של שמן זית. מרחו את התערובת על האזור המצולק והשאירו אותה על הפנים, למשך הלילה. בבוקר, שטפו את הפנים במים חמימים. יש לחזור על הפעולה כל לילה, טרם השינה.

שמן קוקוס וחמאת שיאה

שמן הקוקוס הוא שמן מצוין לבישול, משום שנקודת הרתיחה שלו גבוהה מאוד.

מעבר להיותו יעיל במטבח, הוא מכיל כמויות גבוהות של ויטמין E – ויטמין העור. ויטמין E הוא נוגד חמצון איתן, שמטרתו העיקרית היא לדאוג לעור שלכם: לחדש תאי עור, לנקות תאי עור ישנים, לסייע לפצעים, נגעים וצלקות בעור להחלים מהר יותר… הוא אף מונע היווצרויות של צלקות חדשות בעור, מה שמונע נסיגה של הטיפול שלכם (ישנם מצבים, בהם פיגמנט חוזר על עצמו בעור ומשחזר את הפגם, כמו נקודת שומן או שריטה עמוקה).

יש לציין כי קיים שמן אתרי מרוכז של ויטמין E, שגם בו אתם יכולים להשתמש, כדי להפחית את מראה הצלקות שלכם: פשוט מרחו אותו על הפנים והשאירו אותו למשך עשרים דקות. לאחר מכן, שטפו את האזור במים חמים. חזרו על הפעולה יומיום.

בנוסף, שמן הקוקוס מכיל חומצה לאורית, חומצה קפילרית וחומצה קאפרית, שמגרות את תהליך ייצור הקולגן – החלבון ששומר על העור שלכם נקי, מתוח וצעיר. הוא אף מסייע לרפא רקמות עור פגועות ולהפוך נזקים, שנגרמו לעור עקב יתר חמצון.

חמאת השיאה, אף היא בריאה מאוד לעור: עשירה באומגה 3, חומצת שומן בריאה, החמאה מעניקה שפע של לחות ובריאות לעור, מעודדת ייצור של תאי עור חדשים ובריאים.

כיצד נעשה זאת?

קחו כמויות שוות של שמן קוקוס בתולי-מזוכך וחמאת קקאו. ערבבו בין השניים. אם יש צורך להמיס את אחד מהמרכיבים, ניתן לעשות זאת, אך מומלץ לעשות זאת למעט זמן ועל אש נמוכה מאוד, כדי לאבד כמה שפחות ערכים תזונתיים.

מרחו את התערובת על הגוף ועסו את האזור הנגוע במשך חמש ועד עשר דקות. אין צורך לשטוף את התערובת, משום שמדובר בסוג של קרם טבעי. לתוצאות האיכותיות ביותר, מומלץ למרוח אותו בין פעמיים לארבע פעמים ביום.

חמאת קקאו

חמאת הקקאו היא קרם לחות טבעי, המסייע לרפא צלקות מכלל הסוגים, על ידי עידוד של ייצור של תאי עור חדשים ובריאים. היא חודרת עמוק אל תוך העור, כך שהלחות שהיא מעניקה נשמרת לאורך זמן. כמובן שכראוי לחומר טבעי המטפל בעור, גם בחמאת הקקאו ישנו שפע של ויטמין E, לתקן את העור ולהביא לייצור של תאי עור בריאים, שיחליפו את תאי העור המצולקים והפגועים.

כיצד נעשה זאת?

קחו כף גדושה של חמאת קקאו ומרחו אותה על האזורים המצולקים. אם יש צורך להמיס את חמאת הקקאו קודם, כדאי לעשות זאת מהר ככל האפשר, כדי לא לאבד מערכיה התזונתיים. המתינו שהחמאה תתקרר מעט (ניתן למרוח אותה גם חמה. החום פותח את הנקבוביות ומאפשר חדירה עמוקה יותר של החמאה אל תוך שכבות העור). עסו את האזורים בללו בתנועה מעגלית ועדינה, במשך מספר דקות, כדי לסייע לחמאה לחדור עמוק ככל האפשר.

השאירו את החמאה על הגוף למשך הלילה ושטפו אותה במים פושרים, למחרת בבוקר.

יש לחזור על הפעולה יום-יום, עד להיעלמות הצלקת.

מלפפון

המלפפון הוא ירק ירוק שמכיל הרבה מאוד נוזלים, המעניקים לחות לעור שלכם. יש בו מנוגדי החמצון A, C ו- K, שמסייעים לרפא צלקות ופצעים שונים בגוף מהר יותר, לעודד ולקחת חלק בייצור תאי עור חדשים וניקוי וחיטוי של תאי עור ישנים ומצולקים. המלפפון אף מכיל אשלגן, שמסייע לשמור על מאזן נוזלים תקין בגוף ותורם לחות נוספת לגוף, שתישמר לאורך זמן.

בנוסף, במלפפון ישנה תרכובת הקרויה חומצה קפאית – חומצה אנטי-דלקתית, שמסייעת לנקות את העור, להאיץ את תהליך חידוש תאי העור, להאט את תהליך ההזדקנות של העור ולשמור עליו רך, נעים ומאוזן מבחינת צבע.

כיצד נעשה זאת?

קחו מלפפון אחד ומעכו אותו למעין מסכה. הניחו את המסכה על הפנים למשך עשרים דקות ולאחר מכן, שטפו את הפנים במים חמימים. יש לחזור על הפעולה פעמיים ביום, לקבלת תוצאות אופטימליות. ניתן להוסיף לתערובת לימון, דבש או חומץ תפוחים, שיעצימו את ההשפעה של המסכה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.