השעה הראשונה של היום – איך ליצור בוקר עוצמתי

השעה הראשונה של היום – איך ליצור בוקר עוצמתי

מרגישים שהבקרים שלכם מדכאים אתכם? לחוצים במהלך היום, ללא שום סיבה? הבוקר גורם לכם לרצות לחזור לישון? אולי אתם פשוט לא עושים את זה נכון?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

רוב האנשים בעולם הם “לא אנשי בוקר”, אך אולי כל שיש לעשות, הוא להשקיע בבוקר שיעניק לנו את הכוח לשאר היום.

קומו שעתיים מוקדם יותר

כן, כן, באמת. נכון, חלקכם בטח מסתכלים על המסך כשהגבות שלכם עושות שלל תנועות, אך היו בטוחים שזוהי העצה הראשונה והטובה ביותר, שאנחנו נוכל לייעץ לכם.

נסו לדמיין את הבוקר הנוכחי שלכם. הבוקר הממוצע של האדם הישראלי עורך בערך שעה: הוא מתעורר, מתארגן, קפה, מנשנש משהו קטן והולך לעבודה. כל התהליך הוא מהיר, לחוץ, לא בריא וחסר הנאה.

מחקרים מוכיחים כי אנשים שמתעוררים מאוחר ומתחילים את היום שלהם בלחץ, ככל הנראה יבלו את שאר היום שלהם בלחץ.

אם תשתדלו לקום מוקדם יותר מהרגיל, אתם לפתע תשימו לב כי הבוקר שלכם כה רחב: יש לכם שפע של זמן לעשות את כל מה שעולה על דעתכם, אתם שלווים, אתם נעימים.

לכן, כאשר אתם מנסים לייצר לכם בוקר עוצמתי, כדאי לכם לנסות ולייצר בוקר, שבו השעה הראשונה של היום היא אך ורק שלכם; כך, כמו גוש פלסטלינה, תוכלו לעצב אותו לבוקר עוצמתי.

שעון מעורר עוצמתי

איך אתם מתעוררים היום? מום שרוב האנשים מפחדים שהם לא יצליחו להתעורר בבוקר, רוב השעונים המעוררים שלהם עוצמתיים רק בעוצמת הווליום: עזים, מבהילים ובדרך-כלל פחות ערבים לאוזן.

הצליל שאתם שומעים בבוקר, זה שמעורר אתכם, יעניק לכם את התחושה הראשונית שלכם בבוקר: הוא יגרום לכם להתחיל את הבוקר בבהלה ועצבים. למה?

השקיעו מזמנכם ומצאו שעון מעורר איכותי, שיצליח להעיר אתכם בצורה שלווה ועוצמתית, שיסייע להם לקום שלווים, רגועים ונעימים.

אם אתם מפחדים שלא תתעוררו, אתם תמיד יכולים לבחון את השעון לראשונה בסופי-שבוע וחגים. יתכן ותאבדו חלק מהחופש שלכם, אך עם הזמן ודאי תמצאו צלצול שעונה לכלל הקריטריונים. אתם תופתעו מההשפעה של השיר שמעיר אתכם, על התחושה שלכם בהמשך היום.

אם אתם מרגישים ששום שעון מעורר נעים לא יצליח להעיר אתכם לעולם, אתם תמיד יכולים לבקש מבני-הזוג שלכם או מי שגרים עמכם שיעירו אתכם בבוקר בחיבוק ונשיקה.

יש לציין כי רוב האנשים אף מרבים לנצל את כפתור ה-Snooze  ולשוב לישון עוד עשרים פעמים בערך. רופאים לא ממליצים לשוב ולישון מספר פעמים, משום שבכל פעם אתם פותחים מחזור שינה חדש. הדבר מקשה על המוח שלכם להתעורר לחלוטין, כאשר אתם סופסוף בוחרים להתעורר. בנוסף, אתם כנראה תקומו עייפים יותר, עצבניים יותר וחסרי-מוטיבציה, משום שהראש שלכם יהיה כה מבולבל. אתם אף מבזבזים זמן בבוקר העוצמתי שלכם!

לכן, השתדלו ללכת לישון מוקדם יום לפני, כדי להתעורר בזמן. לחלופין, אתם יכולים להוריד אפליקציה של שעונים מעוררים, שדורשים שתפתרו חידה או תשחקו משחק כדי להתעורר. אתם תתקשו לשוב ולהירדם לאחר מכן.

האנשים בחייכם

ואם כבר העלינו את האנשים בחייכם על הכתב, נכון שהם מדהימים?! סובבים אתכם אנשים חכמים, אמפתיים, בעלי ידע רב, הומור והחשוב ביותר – הם אוהבים אתכם מאוד ואתם אוהבים אותם. תמיד טובים השניים מן האחד, גם ב”לפתוח את הבוקר”. אם אתם נוהגים להתעורר יחד עם האנשים שגרים עמכם, נסו לבלות אותם בצורה יותר עוצמתית: נסו לנהל שיחה של ממש, לצבור מידע ולצחוק. נסו לעשות פעילויות יחד, כדי ליהנות מהן כפליים. חלקו את המשימות של הבוקר שלכם, כדי להספיק יותר בפחות זמן.

גם אם אתם גרים לבד, אתם תמיד יכולים להזמין חברים לישון אצלכם או ללכת לישון אצלם. גם לקפוץ לשכן או לחברים בבוקר עם קפה ועוגה לפני העבודה, אף פעם לא “יעליב” אף אחד – זה בטוח.

דברו עם עצמכם

גרים לבד והחברים הכי קרובים אליכם במרחק של עשרה קילומטרים? אוקיי, אתם עדיין לא לבד: אתם נמצאים עם האדם שמכיר אתכם הכי טוב, האדם שמבין אתכם יותר מכל, האדם שיכול להרים אתכם הכי גבוה או להפיל אתכם הכי נמוך במחשבה אחת – אתם.

הבוקר העוצמתי ביותר יהיה הבוקר שתבלו לבד, משום שהוא ישרה עליכם שקט שלא תמיד פשוט למצוא במאה ה- 21.

כדי להתחיל את הבוקר בעוצמתיות – אל תשכחו שום דבר: בלילה, לפני שאתם הולכים לישון, כתבו לכם על פתק משימות שהייתם רוצים לזכור ומשהו נחמד ויפה להתחיל עמו את הבוקר, כמו ציטוט יפה, עידוד אישי, בדיחה מצחיקה… כל דבר שיעלה חיוך על פניכם ויגרום לכם להרגיש כי היום הזה הולך להיות עוצמתי.

באופן זה, תהיו יותר פרודוקטיביים, משום שתזכרו מיד את כל שעליכם לעשות. הדבר יותיר לכם זמן לנוח במשך שאר הבוקר ולהגות במה שרשמתם לעצמכם.

אתם תמיד יכולים לדבר לעצמכם – פרויד אמר שכל מי שלא מדבר לעצמו הוא משוגע, אז…

צאו מהחדר!

החדר שלכם הוא מקום מרגיע, שגורם לכם להרגיש תשושים ועייפים יותר מהרגיל, בדרך-כלל. למה זה? משום שרוב הפעמים אתם ישנים בו. יש בו את המיטה הגדולה והנוחה הזו… השמש עדיין לא באמצע השמיים, אז אולי תעצמו עיניים לעוד רגע…

לא! זו בדיוק הבעיה. אנשים רבים מתקשים להתעורר בבוקר לחלוטין, משום שהם נשארים בחדר או, חס וחסיסה, נשארים במיטה ל”עוד כמה דקות”. הבעיה היא שאף פעם לא מדובר ב”עוד כמה דקות” וכולנו יודעים זאת: אתם נרדמים, קמים שעתיים מאוחר יותר, כאשר אתם מאחרים בשעה לעבודה. היה עדיף להתעורר שעתיים לפני שעת ההשכמה שלכם, נכון?!

נסו להבין מה קרה כאן: אתם החלטתם להישאר בחדר, להישאר במיטה לעוד מעט זמן, אך בזבזתם כל כך הרבה. גם מקרה פחות קיצוני מביא לתוצאה דומה, משום שהחדר משרה עליכם את העייפות, את השינה וכל עוד לא תקומו – היא לא באמת תעזוב אתכם לנפשכם. החום הנעים של החדר, אף מונע מכם לרצות לצאת ולהתחיל לבצע פעולות, שיקדמו את הבוקר שלכם.

לכן, מעתה ואילך, ברגע שאתם מתעוררים בבוקר – אתם רצים ישירות לשירותים. למה? משום שכולם זקוקים לשירותים בבוקר והכיור ממש קרוב לשירותים עצמם: שטפו פנים, צחצחו שיניים, הגיפו וילונות וחייכו לעצמכם במראה. בוקר טוב!

אם צחצוח שיניים ושטיפת פנים לא מצליחים להביא אתכם לערנות, אתם תמיד יכולים להתקלח: מקלחת חמימה ונעימה בבוקר, מסייעת לכל יום להיפתח בעוצמה, ניקיון ושפע אנרגיה. אתם תצאו ממנה כמו חדשים.

מים חמים עם לימון

כוס של מים חמים עם לימון, היא באמת כל מה שאתם זקוקים לו לפעמים. מומחים ממליצים לפתוח את הבוקר עם כוס מים חמימים עם לימון, כדי לסייע לייעל את תהליך העיכול שלכם בבוקר: לעורר את מערכת העיכול בצורה עדינה ונעימה, לסייע לה לפעול בנעימים ולהקל על פעולתה, בהמשך היום. ההקלה מגיעה מהחומצה הציטרית המצויה בלימון ומסייעת לקיבה לעכל את המזון. בנוסף, המים החמים עוטפים את הקיבה וגורמים לכם להרגיש כמו שתיתם ליטרים ברגע זה, אף על פי שמדובר בכוס אחת; מהותי להשיב אליכם את הנוזלים לאחר השינה ומים חמים הם פתרון מצוין לכך.

מוזיקה

מוזיקה היא אחת מהסיבות שאנו חיים: היא מעניקה לנו אושר ושמחה, עצב וכאב, תחושות של אכזבה ותחושות של כוח ועוצמתיות.

כאשר אתם מתעוררים בבוקר, אין שום סיבה שתעשו זאת בשקט: ספרו לכל העולם כי התעוררתם, על ידי המוזיקה שלכם: אתם יכולים לשמוע מוזיקה קלאסית, רוק, מיינסטרים… מה שאתם מרגישים שגורם לבוקר שלכם להפוך לחייכני יותר.

אתם אפילו יכולים “לקחת את התחושה עמכם עד לעבודה” ולשמוע מוזיקה באוזניות בדרך אליה.

פעילות-גופנית

פעילות גופנית היא דרך מרהיבה להתחיל כל בוקר בעוצמה ובכוח. נכון, כולם מרגישים מעט תשושים בבוקר – אז תתחילו לזוז ולפתע תשימו לב שאתם מתעוררים!

התעמלות מסייעת לגופנו באינספור דרכים: היא גורמת למוח שלנו להפריש את ההורמון דופמין, אשר גורם לנו לחוש שמחים יותר. את ההורמון אדרנלין, אשר לרוב איננו נחשב להורמון רצוי, אך בעת אימון ממריץ אותנו ועוזר לנו להשלים את האימון בהצלחה. ואת הסרוטונין, אשר מרגיע אותנו וגורם לנו לחוש כה שלווים וטהורים בתום האימון.

הפעילות הגופנית, בייחוד פעילות ארובית, אף מסייעת לגוף שלנו להאיץ את תהליכי חילוף החומרים במערכת העיכול ובמערכת ההובלה ומסייעת ליותר חמצן להגיע לתאים, למוח ולעצבים. על ידי האצת מחזור הדם, נמנעת סכנה להיווצרות קרישי דם; הפעולה מנוגדת בתכליתה לפעולת הקרישה. ככל שנרבה להתאמן, כלי הדם שלנו יתנקו מכולסטרול וקצב הלב ולחץ הדם שלנו ישתנו בהתאם לכושר החדש שלנו. פעילות גופנית אף מאיצה את תהליך ניקוי הרעלים של הגוף.

מעבר לשלל היתרונות הללו, פעילות גופנית תסייע לכם להרגיש כל כך טוב, להיות ערניים יותר במשך היום ולשפר את המראה והתחושה האישיים שלכם לטווח ארוך.

בינינו?! פעילות גופנית תסייע לכם לחוש עוצמתיים כל יום – כל היום.

פעילות מרגיעה

לאחר כל הספורט הזה, לפעמים פשוט כיף לשבת בשקט, להביט בגשם מהחלון ולקרוא ספר טוב, שיסייע לכם למצוא שלווה לפני העבודה.

באותו האופן, אתם יכולים לעשות מדיטציה לאחר האימון: כדי להרגיע את הנשימות שלכם, להתחבר לעצמכם ולבצע מעט “פעילות גופנית למוח שלכם”.

פעילות גופנית ש”פוגשת אותנו באמצע” היא היוגה – המשלבת בחובה הרבה שלווה, מעבר של אנרגיה, לצד פעילות גופנית ופיתוח גמישות.

בסוף הפעולה, אתם תחושו ממוקדים, מרוכזים, מחוברים לעצמכם ויותר מכל – עוצמתיים.

ארוחת בוקר מפנקת

איך כל זה נכתב ועדיין לא דיברנו על אוכל? לא ידוע. בכל מקרה, ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום עקב שלל סיבות: היא מסייעת לכם לאכול פחות במשך שאר היום, היא בדרך-כלל מכילה הרבה ערכים תזונתיים, להם גופכם זקוק. היא מסייעת לכם להיות רגועים וממוקדים יותר במשך היום, משום שאתם שבעים.

כדי ליהנות מארוחת בוקר בריאה, כדאי לכם לשלב בה ירקות, פירות, חלבונים ושומנים בריאים, שיזינו אתכם כראוי להמשך היום.

כמובן שאין הכוונה לחביתה ולחם; הקפידו להזין את עצמכם כל בוקר בארוחה מפנקת ומושקעת, שתגרום לכם להרגיש מיוחדים, להרגיש את הכוח ואת העוצמה.

תכננו מראש

כדי ליהנות מבוקר עוצמתי, מחבר ושלוו, כדאי לכם לנסות לתכנן את היום שלכם מראש, כך שלא תתעסקו עם התכנונים בבוקר, כשהראש שלכם עדיין תשוש.

כתבו לעצמכם את כל מה שחשוב, נסו לתכנן לוח-זמנים מסודר, עם שעות וזמנים מדויקים.

ככל שתחושו בטוחים יותר לגבי לוח-הזמנים שיצרתם, כך יהיה לכם קל יותר לנהל בוקר רגוע ועוצמתי.

הבוקר הוא בדרך כלל לא “שעת הזוהר” של רוב האנשים, אך אולי הגיעה הזמן לעשות שינוי פרספקטיבה, שיביא לשינוי האמיתי: אם הבוקר שלכם לא “ריגש” אתכם עד היום – גרמו לו לרגש אתכם מעכשיו. שום דבר לא מתרחש ללא “דחיפה”, אז דחפו את עצמכם להכין ארוחת בוקר, לבצע פעילות גופנית, להחליף שעון מעורר ואפילו לבחור ליהנות מבוקר חברתי לפעמים.

בהתחלה, יתכן ויהיה לכם קשה להתעורר מוקדם, להשקיע בארוחה או לבצע פעילות גופנית. אך כעבור חודש – אתם פשוט תחכו לבוקר שלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.