השקעות – איך להתחיל להשקיע בשוק ההון

השקעות – איך להתחיל להשקיע בשוק ההון

מעוניינים להרוויח הרבה כסף ומהר? אם כן, קרוב לוודאי שהשקעה בשוק ההון אינה מתאימה עבורכם. השקעה בשוק ההון על כל סוגיה (השקעה במניות, אג”ח, תעודות סל וכן הלאה) אינה מקום להימורים, ויש להשקיע בלימוד יסודי מראשית התהליך ולהתאזר בסבלנות. הרשת מוצפת בחומר כמעט בכל תחום, וכמובן גם בתחום שוק ההון ניתן ללמוד רבות מרחבי האינטרנט. עם זאת, משקיעים המעוניינים להתמיד בתהליך לאורך זמן ידרשו לרכוש הכשרה מסודרת דרך קורס כלשהו. ובכל זאת, כיצד נתחיל להשקיע בשוק ההון? ומהו הידע הבסיסי שיהיה עלינו לרכוש? קבלו את המדריך השלם למשקיעים המתחילים בשוק ההון.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

צעד ראשון – פתיחת חשבון אצל חבר בורסה

המהפכה הטכנולוגית שכולנו חווים מסביבנו הפכה את ההשקעה בשוק ההון לזמינה כמעט עבור כל אחד. המסחר מתבצע באמצעות מחשב גדול, אליו מוזנים נתונים רבים מכמה וכמה חברות הנסחרות בשוק ההון. אם כן, כיצד מתחילים להשקיע? בראש ובראשונה, יהיה עלינו להבין שכאנשים פרטיים איננו יכולים לסחור ישירות בבורסה, אלא רק דרך “חבר בורסה” כלשהו. חברי הבורסה יכולים להיות בנקים שונים, בתי השקעות או ברוקרים (סוחרים). קיימות מגוון חברות דרכן ניתן לסחור בבורסה, וכדי להתחיל יהיה עלינו להירשם ולפתוח חשבון אצל אחת מהם. יש לכם חשבון בנק משלכם? הדרך הקלה והנוחה ביותר להכנס לתחום שוק ההון, היא לגשת לסניף הבנק שלכם ולחתום על תחילת פעילות והרשאה למסחר בשוק ההון. עם זאת, כדאי לדעת כי בתי ההשקעות מציעים למשקיעים המתחילים עמלות נמוכות יותר מאלו שמציעים הבנקים, ולכן מסתבר שמשתלם יותר לסחור בבורסה דרך בית השקעות כלשהו.

צעד שני – בחירת אפיק ההשקעה

עוד לפני הפקדת הבטחונות בבנק, אצל הברוקר או בבית ההשקעות, יהיה עלינו להכיר מקרוב את אפיקי ההשקעה השונים. לכל משקיע שאיפות פיננסיות שונות, והיכולת לנצל את מירב התועלת מן ההשקעה טמונה בעיקר בבניית תיק השקעות חכם שיסייע לנו להגדיל את הסיכוי לרווחים. על מנת להרכיב תיק השקעות איכותי, יהיה עלינו להכיר את אפיקי ההשקעה הקיימים:

  • פקדונות – אחד מאפיקי ההשקעה הסולידיים, המאפשרים להשקיע כספים לתקופת זמן מוגדרת ומוגבלת מראש הוא באמצעות פקדונות. קיימים כמה וכמה סוגי פקדונות המניבים ריבית קבועה וידועה מראש, או כאלו שהריבית עליהם צמודה לשינויים במדדים. ברמת העקרון, היתרון המרכזי המוביל משקיעים מתחילים רבים לבחור בפקדונות כאפיק ההשקעה המועדף, הוא רמת הסיכון הנמוכה יחסית, וקבלת ריבית קבועה מראש בתום תקופת ההשקעה. ההשקעה ברכיבים אחרים עשויה להיות רווחית יותר, אולם טומנת בחובה לא מעט סיכונים.
  • קרנות נאמנות – קרנות נאמנות הן אפשרות להשקיע בניירות ערך באמצעות נטילת חלק בתיק השקעות משותף עם חברת השקעות. משקיע מתחיל המחזיק ביחידת קרן זכאי לרווחים מסוימים בהתאם לגובה השותפות. היתרון בשיטת השקעה כזו הוא שניהול הקרן מתבצע על ידי חברת ההשקעות והיא גם זו שבוחרת את ניירות הערך עבור תיק ההשקעות. עם זאת, במקרה זה המשקיע חייב להקדיש מאמץ בבחירת קרן מתאימה עבור ההשקעה. ההשקעה בקרנות נאמנות היא רווחית יחסית, ודורשת פחות השקעה מצד המשקיע עצמו, אולם יש לקחת בחשבון דמי ניהול ונאמנות גבוהים למדי שגובה הקרן.
  • אגרות חוב – אפיק השקעה נוסף הן אגרות החוב, שטרות חוב המופקות על ידי החברה או המדינה כנגד קבלת הלוואה. כשרוכשים אג”ח בבורסה למעשה מלווים כסף למנפיק האגרות לתקופה מוגבלת. בתמורה להלוואה שלכם, תקבלו ריבית או הצמדה בעבור ההלוואה לאחר זמן. קיימים מספר סוגי אג”ח עיקריים: אגרות של חברות ואגרות ממשלתיות. כל אגרות החוב נסחרות בבורסה, וניתן למכור אותם בכל עת שתרצו. אולם, מכירת אגרת החוב לפני מועד הפרעון המשוער, כלומר לפני הזמן בו המנפיק אמור להשיב את הריבית או ההצמדה, עשויה להוביל להפסד כספי כלשהו בשל ירידה בערך האגרת. השקעה זו נחשבת לאחת ההשקעות הבטוחות יחסית (בפרט רכישת אגרות חוב ממשלתיות), שכן מרבית הסיכויים שהמדינה תוכל לשלם את הריבית למשקיע. הסיכוי היחידי באפיק זה טמון בהפסד מסוים עקב ירידת ערך המדד או המטבע אליו צמודה אגרת החוב. במידה ובחרתם להשקיע באגרות חוב של חברות, התשואה שתתקבל כתוצאה מן ההשקעה תהיה לרוב גבוהה יותר.
  • מניות – מניות הן למעשה ניירות ערך, ההופכות את המשקיע בהן לבעל בעלות חלקית בזכויות חברה מסוימת. החזקה במניות חברה מסוימת, מקנות חלק מזכויות השליטה בחברה וכן זכות הצבעה באסיפות. המניות נסחרות בבורסה בכל שעה, וניתן למכור אותן בכל עת שנחפוץ לקבל את שווין הנוכחי. עם זאת, השקעה במניות טומנת בחובה סיכון מסוים, שכן הן עשויות להתנהג בצורה תנודתית בטווח הקצר. כל מניה עשויה לזנק או לצנוח בהתאם למצבה הכלכלי של החברה, שינויים שונים בשוק, התדרדרות המצב הבטחוני וגורמים נוספים, ולהותיר את המשקיע עם הרבה מאוד עוגמת נפש. אי לכך, השקעה במניות מחייבת מאיתנו ללמוד קצת יותר לעומק את אופן התנהגותן של המניות בשוק, ולעמוד במדויק על שווי ערך החברה דרכה בחרנו לסחור בהן. עם זאת, מחקרים מראים כי מניות הן רכיב ההשקעה הכדאי והרווחי ביותר במשק, המאפשר הגדלה משמעותית של הנכסים בטווח הארוך.
  • תעודות סל – תעודות סל הן אפיק השקעה פאסיבי למדי, העוקב באופן אוטומטי אחר מדדי מניות. כך למשל, מדד ת”א 100 עוקב מדי שעה אחר 100 החברות הגדולות הנסחרות בבורסה. רכישת חלק בודד מתעודת סל מאפשרת למשקיע לסחור בכלל המניות הכלולות במדד, ולגרוף את תשואת המדד גם בלי להשקיע באופן ישיר בכל אחת מן המניות. מגוון תעודות הסל האופציונליות הוא רחב ביותר- יש תעודות סל כלליות העוקבות אחר מדדים מובילים (דוגמת מדד ת”א 100), ויש תעודות ספציפיות יותר העוקבות אחר מדדי מחירי סחורות, חברות שונות ועוד. בדומה להשקעה במניות, גם תעודות הסל השונות נסחרות בבורסה ועל כן ניתן למכרן בכל עת ולקבל את שווין במזומן. השקעה מסוג זה נחשבת לסולידית במיוחד ואין לה כמעט חסרונות, שכן דמי הניהול הנגבים עבור השירות הם נמוכים מאוד.
  • אופציות – אופציות הן סוג של ניירות ערך המאפשרות למשקיעים להמירם לנכסים כלשהם. הנכסים עשויים להיות מניות, אגרות חוב וכן הלאה, תמורת מחיר ידוע מראש לתקופת זמן מוגבלת. בכל עת שהיא, יוכל רוכש האופציה למכור אותה בשוק ולקבל את שוויה הנוכחי על פי השער הנוכחי. המטרה באפיק השקעה זה היא השגת תשואה גבוהה יותר כעבור זמן מזו שתניב השקעה בנכס הבסיסי. עם זאת, ידוע שאופציות הן רכיב ההשקעה בעל הסיכון הגבוה במשק ולכן מתאימה בעיקר למשקיעים מנוסים בעלי ניסיון של שנים בהשקעות בשוק ההון.

צעד שלישי – קביעת מטרה להשקעה

לאחר שמכלול אפיקי ההשקעה ברורים לנו, יהיה עלינו לקבוע מטרה להשקעה שלנו. האם המטרה שלנו היא לקבל סכום כסף קבוע מדי חודש, או שמא לנסות לגרוף רווחים גבוהים יותר בבת אחת כעבור שנים? האם אנו מעוניינים שהכסף שלנו יהיה בעל נזילות גבוהה, כלומר שישמור על ערכו ונוכל להשתמש בו בעת הצורך? בהתאם למטרת ההשקעה שלנו, נוכל לאתר אפיק השקעה מתאים, שיענה על מכלול הצרכים וההעדפות שלנו.

צעד רביעי – יצירת תקציב השקעה

על מנת להתחיל להשקיע בשוק ההון, יהיה עליכם לגייס הון עצמי מסוים. תכנון נבון של התקציב החודשי שלכם, יסייע לכם להקטין את חובותיכם ולפנות לעצמכם יותר כסף כדי להשקיע. התקציב האידיאלי הוא כאשר רמת הכנסותיכם תהיה גבוהה מהוצאותיכם, כך שישאר בידכם סכום חודשי קבוע מסוים. סכום החיסכון החודשי שיהיה בידכם לא יוקצה רק להשקעות שונות בשוק ההון אלא כקרן בטחון בעת הצורך. כדי לנהל תקציב חודשי מאוזן, תוכלו להתייעץ עם יועצים כלכליים או לקרוא מדריכים שונים ברשת, אולם בכל מקרה, השתדלו שלאורך תקופת ההשקעה לא יהיו בידכם חובות או הלוואות. על חובות או הלוואות שונות תצטרכו לשלם ריבית, וריבית היא בדיוק הדבר ההפוך מהשקעה רווחית בשוק ההון שתניב לכם תשואה חיובית.

צעד חמישי – פתיחת חשבון מסחר מקוון

רבים מתפתים לפתוח חשבונות מסחר אמיתיים ולהתחיל להשקיע בעצמם בשוק ההון, אולם ההמלצה שלנו היא לבצע את הדברים בצורה הדרגתית ונבונה ככל האפשר. הידע המופיע במדריך זה, סייע לכם לערוך הכרות ראשונית עם צעדי ההשקעה הראשונים ואפיקי ההשקעה הקיימים, אך הכשרה מסודרת תאפשר לכם להתאמן במסחר בשוק ההון תחת הדרכה והכוונה. שלב זה כולל בעיקר פתיחת חשבון השקעה וירטואלי שמשמעותו השקעה בשוק ההון ב”כאילו”. תהליך זה נצרך מאוד לכל משקיע מתחיל, שכן הוא מאפשר לו להכיר את כללי המסחר האמיתיים בשוק, ולהתמודד עם דילמות שונות שעשויות לצוץ במהלך תהליך המכירה. תהליך זה הנעשה בדרך כלל בקורסים או במרכזי הכשרה ללימודי שוק ההון אורך מספר חודשים. לאחר מעבר של כל השלבים הללו, ניתן להתחיל לסחור עם כסף אמיתי. וגם אז, אנו ממליצים בזהירות רבה. ככל שאפיק ההשקעה הפיננסי מורכב יותר, כך יהיה עלינו להפעיל יותר ידע וכישורים שונים כדי לגרוף את הרווחים. לפיכך, אנו ממליצים בשלב הראשונה לגעת אך ורק באפיקי ההשקעה הבטוחים יחסית: קרנות, תעודות סל או אגרות חוב. בתחילת הדרך מומלץ לא להתעסק עם מניות או אופציות הדורשות רמת ניסיון גבוהה יותר.

 

 

 


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.