התמודדות עם לחץ – מנגנונים מזיקים מהם כדאי להתרחק, ומנגנונים בריאים שכדאי ליישם

התמודדות עם לחץ – מנגנונים מזיקים מהם כדאי להתרחק, ומנגנונים בריאים שכדאי ליישם

לחץ: מדובר בקושי שכולם חווים, אך לא כזה שכולם יודעים כיצד להתמודד עמו כיאות. כאשר אנו מתמודדים עם כמויות עצומות של לחץ, חלק מאיתנו עשויים לבחור לפנות למדיטציה או לשיחה חברית ומשחררת, בעוד שאחרים עשויים לפנות אל ההמבורגר או האלכוהול הכבד.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

האופן שבו אנו בוחרים להתמודד עם לחץ משפיע מאוד על הבריאות המנטלית שלנו והבריאות הפיזית שלנו כאחד. האם אתם מתמודדים נכון עם לחץ? האם אתם יודעים מהן חלק מהבחירות הלא נכונות להתמודדות עם לחץ?

מנגנוני התמודדות מזיקים:

מודעות תורמת לשינוי. חלק מההתנהגויות המזיקות שלחץ הופך לדפוסים:

צריכה מרובה של אלכוהול

כוס יין מידי פעם איננה מהווה בעיה, כמו שכוס בירה בסוף יום היא אפילו מצוינת. אך שתייה מרובה של אלכוהול מידי יום, עישון סיגריות אחת אחרי השנייה לאורך כל היום או שימוש מרובה בסמים, כתוצאה מרצון לברוח מהצורך להתמודד עם רמות הלחץ הנוכחיות שלכם, הם כולם אינם בריאים ואף מסוכנים. מנגנוני ההתמודדות הללו עשויים להוביל להתמכרויות, בעיות בריאותיות חריפות ואפילו מוות.

אכילה רגשית

כאשר אנשים חווים רמות גבוהות של לחץ, הרבה מהם פונים לסוכרים ומאכלים לא בריאים. האמת היא שההורמון קורטיזול, הורמון הלחץ, מעודד רצון לאכול מזון זבל.

למרות התחושות הללו, עליכם להילחם בדחפים הללו, כדי להימנע מהאכלת הלחץ עצמו. אכילה המרובה של מזון זבל עשויה להעצים את רמות הלחץ והשליליות על של מצב הרוח שלכם ושל מצבכם הפיזי. כתוצאה מאכילה רגשית, אתם עשויים לפתח בעיית אכילה ולהיזון ממנו באופן קבוע, מהסיבות הלו נכונות.

שימו לב לחשקים הללו, למה שאתם מכניסים לגופכם ונסו לנקוט אמצעים מניעתיים, שיסייעו לכם לבחור באורח-חיים בריא יותר לאורך הדרך.

תזונה נכונה מורכבת בעיקר מחמישה גורמים:

  • ירקות ופירות – הצבעוניים ביותר הם הבריאים ביותר. הירקות והפירות עשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון המסייעים לייעל את תהליכי העיכול, ניקוי הרעלים וניקוי מחזור הדם שלנו. הם אף מסייעים להתמודד עם תופעת הרדיקלים החופשיים, לחזק את המערך החיסוני שלנו ולשפר את החדות הקוגניטיבית שלנו.
  • קטניות – פחמימות “ריקות” הקרויות סיבים תזונתיים, שתורמות כל כך הרבה לגופנו. הן עשירות בחלבונים – אבני הבנייה של הגוף החי. הן אף מסייעות לשמור על מערכת עיכול אקטיבית, תורמות לגופנו אנרגיה לאורך זמן ומביאות לתהליך עיכול איטי ונעים, שמביא לספיג יעילה יותר של ערכים תזונתיים בגופנו. בנוסף, הם תורמים לניקוי יעיל של מחזור הדם שלנו.
  • דגנים מלאים – החשוב ביותר בדגנים המלאים, הוא שערך הסוכר בהם נמוך בהרבה, לעומת הקמח הלבן. בנוסף, הם עשירים בוויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים רבים.
  • דגים, ביצים, זרעים ואגוזים – עשירים בחומצות שומן בריאות כגון אומגה 3, אשר מסייעת לשפר את החדות הקוגניטיבית שלנו, תורמת לראייה שלנו, מסייעת לנקות את מחזור הדם שלנו ולייעל את תהליך העיכול שלנו.

בנוסף, מאכלים אלו עשירים בחלבונים שמאוד חשובים לקיום שלנו. הם מסייעים לבצע תהליכים בסיסיים בגופנו (כגון ייצור של הורמונים ומוליכים עצביים), תורמים לגופנו אנרגיה, מסייעים לנו לחזק את גופנו, לבנות מסת שריר, להתמודד עם תופעת רדיקלים החופשיים, לייעל אימונים גופניים ולהפחית סיכון לפציעות בעקבות אימונים אגרסיביים.

אתם יכולים להחליף מזון לא בריא, במאכלים בריאים מהרשימה כאן ואף לייצר מהם תחליפים, שמספקים את החשקים באופן עקיף: צ’יפס בתנור או קולרבי בתנור, שוקולד מריר במקום שוקולד חלב, סודה עם קינמון או תפוגזר טרי עם סודה במקום משקאות ממותקים. הכול אפשרי, כל שיש לעשות הוא להתוודע ולהשקיע.

שינה מרובה או מועטה

בדומה לאלכוהול וסמים שמאלחשים מצבים שונים בחיים, כאלו שגורמים לתחושות של לחץ, שינה מרובה היא דרך נוספת לברוח מהמציאות.

עם זאת, כאשר תתעוררו אתם עדיין תמצאו את החששות, הלחצים והעומסים השונים במקומם. משום ששום דבר לא השתנה, הלחץ מוסיף לעלות ואתם רוצים לשוב לישון, אך כל עוד אתם ישנים הדברים ימשיכו להישאר כמו שהם.

שינה היא לא דרך נכונה לברוח מהמציאות – רק אקטיביות באשר ללחץ שלכם, תסייע להפיג אותו.

מצד שני, ישנם אנשים שנשארים ערים ימים כלילות, בניסיון למצוא פתרון לבעיות שלהם. לדוגמא, אם יש להם הרבה עבודה, הם יישארו ערים עד מאוחר כדי לסיים אותה. עם זאת, כאשר נוצר מצב שכזה, אתם מחבלים בדפוסי השינה שלכם ופעמים רבות, אף מפתחים תלות בקפאין.

שתייה מוגזמת של קפאין אינה בריאה עבור גופנו; פעמים רבות קישרו אותה לתופעות לב וכלי דם ואף להעצמה של מצבי לחץ. זאת ועוד, דפוסי השינה שלנו קריטיים – במהלך השינה, גופנו מבצע את תהליכי התיקון של רקמות שונות, את תהליכי הגדילה, דואג לטהר את גופנו מלכלוכים ולהעניק מנוחה לגוף. כאשר אתם אינכם ישנים כלל, אתם גוזלים מהגוף זמן יקר, לו הוא זקוק כדי לשמר את בריאותכם.

שופוהוליזם

התרבות הצרכנית שולטת בעולם כיום, בין אם בחנויות השונות או באינטרנט – רוב האנשים מוציאים מינימום של 40 ₪ מידי יום. ולפעמים זה גם בסדר: אם אנחנו רוצים לפנק את עצמנו באמבטיה חמה, מותר לנו לרכוש מלחים לאמבטיה וליהנות. אם אנחנו רוצים להתכרבל עם גלידה פעם ב… זה גם בסדר.

אבל… מה קורה כאשר אתם שמים לב שהוצאתם 5,000 ₪ החודש על שטויות? כאשר אתם צורכים כדי להתמודד עם הלחץ שלכם, מאשר לפנק את עצמכם, אתם פוגעים בכלכלה שלכם באופן משמעותי. זאת ועוד, אתם תיצרו לעצמכם עוד גורם לחץ נוראי, לגמרי בעצמכם. ומה יקרה כשהכסף ייגמר? אתם לא תוכלו להתמודד עם זה, משום שהשיטה השגרתית שלכם אינה אפשרית עוד.

אם אתם מרגישים שאתם פונים בכיוון שכזה, דעו כי אתם הולכים בנתיב שחור. מומלץ לברוח ממנו מהר ככל האפשר ולהחליף אותו במנגנונים בריאים יותר. במקרים חריפים, אף מומלץ לפנות לעזרה מקצועית.

עונשים אישיים

בחלק מהמקרים, אנשים פונים להתנהגויות מזיקות כדי להתמודד עם מצבים מלחיצים שונים.

לדוגמא, כאשר מישהו מרגיש כי הוא אינו שולט בחייו כתוצאה ממצבים מלחיצים שונים, הוא עשוי להזיק לעצמו בדרכים שונות כגון התאכזרות נפשית-עצמית, הרעבה עצמית, פגיעה פיזית-עצמית וכדומה, כדי לחוש כי עדיין יש לו שליטה על משהו בחייו.

אם אתם יכולים להתקשר לסיפור הקצר כאן, כדאי לכם לפנות למישהו בחיים שלכם ולדבר עמו על הנושא – נכון, לרוב התחושה היא כי עדיף לשמור הכול בפנים, אך זוהי הטעות הכי גדולה. אם אתם פוגעים בעצמכם פיזית, תעזרו לנו ולעצמכם ותפנו לעזרה מקצועית – אתם אף פעם לא לבד.

מנגנוני התמודדות בריאים:

מערכת תמיכה חמה ואוהבת

החברים, בני הזוג והמשפחה – אכפת להם מאתנו יותר מכל! הם תמיד רוצים את הטוב ביותר בשבילנו ורק מחכים להזדמנות להקשיב ולסייע לנו בכל מצב.

לחץ שמסרב להיעלם היא תופעה לא נעימה ולא פשוטה, שאין לשמור בבטן בשום מצב. לכן מחובתכם למצוא מישהו שיהיה ל”איש הסוד” שלכם, עמו תוכלו לחלוק את התחושות המבעיתות שעוברות עליכם, המחשבות והקשיים עצמם. לומר את המילים בקול, כבר מסייע לנו להתמודד עם מצבים באופן איכותי יותר – משום שאנו לא לבד בסיפור עוד, יש לנו מערכת תמיכה, משענת, מרגוע.

העובדה שאנו עושים זאת בפני אנשים שאוהבים אותנו גורם לנו לחוש פגיעים, אך חזקים יותר; התגובות החיוביות והמנחמות, הייעוץ החם והתמיכה שנקבל יהוו כוח והתמודדות עבורנו לטווח ארוך, אשר בהחלט עשויים למנוע או להפחית את רמות הלחץ.

פעילות גופנית

פעילות גופנית תורמת לגוף מבחינה פיזית ומבחינה מנטלית – היא מסייעת להרגיע אותנו; משחררת בנו אגרסיות, לחצים ועומסים. היא גורמת לנו לחוש שלווים יותר לאחר מכן, תורמת לעלייה בתחושת הביטחון העצמי לטווח ארוך וירידה שתחושות לא נעימות כגון דיכאון ו/או חרדה.

בנוסף, הספורט יחזק אתכם מבחינה פיזית, יתרום אנרגיה לחייכם, יעייף אתכם לקראת הלילה ויעלה את הדימוי העצמי שלכם. זאת ועוד, פעילות גופנית מטיבה הפרשה של מוליכים עצביים, שתורמים למצב רוח חיובי יותר ולרבות סרוטונין ודופמין.

הטמיעו גישה חיובית

המוח שלנו פועל לפי דפוסים כלומר, כאשר אנו חווים אירוע מסוים פעם ראשונה, התגובה הזו משכפלת את עצמה באירועים דומים נוספים. באותו אופן, כאשר אתם נוטים להיות לחוצים במצב מסוים מספר פעמים – המוח שלכם יתפוס אותו כמלחיץ ויגרום לכם לחוש בהתאם.

במצבים כאלו, יש לנסות ולשנות את התפיסה הכוללת שלנו בחיי היומיום שלנו ולהחדיר מחשבות מרגיעות, מעודדות ומנחמות: אם אנו חשים לחוצים או לא נעים, ננסה לומר לעצמנו כי הכול בסדר, נפרק את הלחץ לחלקים ונבין מהו המקור שלו ברגע זה, ננסה לעודד את עצמנו ולהסביר לעצמנו כי אם אדם אחר מצליח להתמודד עם המצב – כך גם אנחנו, הכול בסדר ואין אנו במצב מסכן חיים, כפי שהגוף שלנו נוטה לחשוב.

במקום להשתלח או לכעוס על עצמכם, למדו לאהוב את עצמכם, לזכור כי אתם אף פעם לבד כי יש לכם את עצמכם. אם מישהו שאתם אוהבים לחוץ או עצוב, אתם ממהרים לנחם אותו, אז מדוע להלקות את עצמכם? לכן, כאשר אתם לחוצים ומפוחדים, נסו לדמיין כי אתם מנחמים אדם שקרוב אליכם, כדי להפנים כי עליכם לאהוב את עצמכם בדיוק כפי שאתם אוהבים את הזולת.

נקפיד להזכיר לעצמנו במהלך היום כי אנו אוהבים את עצמנו, כי אנו רגועים ושלווים וכי אין לנו שום סיבה לדאוג (לא בצורה מוגזמת, שכן לומר כל הזמן שהכול בסדר עשוי לגרום לנו להרגיש כי שום דבר לא בסדר) ולהאמין בכך. לנסות ולחשוב על רגעי עבר משמחים, אנשים שאנחנו אוהבים ולנסות להימנע ממחשבות לא נעימות, כעסים עצמיים או דיכאונות מיותרים. הכוונה ב”להתעלם” היא לא לדחוק לצד או להימנע, אלא להבין בצורה הגיונית לחלוטין כי הן מיותרות, כי הן מגבירות את הלחץ שלכם כרגע ואם הן כל כך חשובות – אתם תשובו אליהן במועד מאוחר יותר.

אם נקפיד על שגרה חיובית, לאט-לאט המחשבות השליליות והמאיימות יפחתו ואולי אף יתפוגגו לחלוטין.

פעולות מרגיעות ונשימות עמוקות

כדי להצליח להתמודד עם סיטואציות מלחיצות, ראשית עלינו ללמוד לייצב את עצמנו במהלך היום – מעבר למחשבות מרגיעות, עלינו לנסות להטמיע שלווה ורוגע בכל תחום בחיינו.

אם אתם יודעים כי אתם בדרככם לסיטואציה מלחיצה, נסו לקחת מספר נשימות עמוקות לפני שאתם מגיעים אליה. בנוסף, הקפידו להבהיר לעצמכם כי “אין לי ממה לדאוג, אין לי ממה לפחד, הכול בסדר ומדובר רק ב- X”; שעשיתם כבר הרבה פעמים או שכל אדם אחר עשה וכיוצא מכך – גם אתם יכולים, משום שאתם בדיוק כמו כל אדם אחר ואתם יכולים להתמודד עם כל אשר נקרה בדרככם.

כדי להטמיע שלווה ורוגע ביומיום שלכם, כדי להימנע מלחץ כתוצאה מסיטואציות בלתי-צפויות, בנוסף למחשבות המרגיעות, נסו לבצע פעילויות מרגיעות: מדיטציה, אומנויות לחימה, חופשה, ספא, ביטוי הרגשות שלכם באמצעות כתיבה, שיחה בה אתם מדברים על המכאובים, הדאגות והלחצים שלכם… כל דבר העולה על רוחכם כאשר בסופו – אתם חשים שלווים יותר. ככל שתקפידו להטמיע רוגע והיגיון בשגרת היומיום שלכם, כך תהיו רגועים ושקולים יותר בפועל בכל מצב.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.