ורידים בולטים – איך למנוע ולטפל

ורידים בולטים – איך למנוע ולטפל

ורידים בולטים הם תופעה נפוצה יחסית, אשר רבים סובלים ממנו. מעבר לאי-הנעימות הקוסמטית, ורידים בולטים מצביעים כי דבר מה איננו כהלכה בגופכם והגיעה העת לבצע שינוי. כדי למנוע ורידים בולטים מלכתחילה או להתמודד עמם כעת באופן טבעי, שיסייע לכם להשיב את הנעורים אליכם, כדאי לכם לנסות לשלב בחייכם את רוב הטיפים המוצעים כאן.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

פעילות גופנית

התעמלות מסייעת לגופנו באינספור דרכים: היא תורמת לייעל תהלי ניקוי הרעלים בגופנו, להאצת תהליך העיכול, מסייעת להגדיל את מסת השריר שלנו, היא גורמת למוח שלנו להפריש את ההורמון דופמין, אשר גורם לנו לחוש שמחים יותר. את ההורמון אדרנלין, אשר לרוב איננו נחשב להורמון רצוי, אך בעת אימון ממריץ אותנו ועוזר לנו להשלים את האימון בהצלחה. ואת הסרוטונין, אשר מרגיע אותנו וגורם לנו לחוש כה שלווים וטהורים בתום האימון.

הפעילות הגופנית, בייחוד פעילות ארובית, אף מסייעת לגוף שלנו להאיץ את תהליכי חילוף החומרים במערכת ההובלה ומסייעת ליותר חמצן להגיע לתאים, למוח ולעצבים. על ידי האצת מחזור הדם, נמנעת סכנה להיווצרות קרישי דם; הפעולה מנוגדת בתכליתה לפעולת הקרישה. ככל שנרבה להתאמן, כלי הדם שלנו יתנקו מכולסטרול וקצב הלב ולחץ הדם שלנו ישתנו בהתאם לכושר החדש שלנו. ככל שכלי הדם שלכם יהיו נקיים יותר, כך הדם יוכל לזרום בהם ביתר חופשיות, כך שלא תהיה סיבה לוורידים בולטים.

בנוסף, הפעילות מסייעת לנקות את הגוף ביעילות מ”הכולסטרול הרע”, מה שמנקה את כלי הדם ומאפשר להאיץ את מחזור הדם גם מחוץ לחדר הכושר ואולי אף להשיב אותו לנורמה. עקב כך, פעילות גונית אף יכולה לסייע לכם למנוע מצב של ורידים בולטים מלכתחילה.

עלים ירוקים ונוגדי חמצון

כאשר הוורידים שלנו נפוחים, הסיבה העיקרית לכך היא שהם סתומים על ידי שומנים לא בריאים, סוכרים ועוד כל מיני רעלים נוספים. כדי לשחרר את הסתימה הזו, עליכם לשנות את הדיאטה שלכם בצורה קיצונית, כאשר הדבר הראשון שכדאי לכם להרבות בו, הוא עלים ירוקים. עלים ירוקים כגון פטרוזיליה, בזיליקום, רוקט, מנגולד ועוד הרבה אחרים, כולם עשירים בנוגדי חמצון איתנים, שיכולים לסייע לנקות את גופכם מהשומנים והרעלים: נוגדי חמצון תורמים להאצת תהליך ניקוי הרעלים של גופנו, כולל תהליך ניקוי מחזור הדם: הם מסייעים לפרק לחלוטין את מה שגופנו לא הצליח לפרק בעבר והצטבר בכלי הדם. ככל שנוגדי החמצון יצליחו להתמודד עם יותר איומים, הוורידים שלנו יהיו פחות נפוחים.

הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות לגוף שלכם, הוא לשלב עלים ירוקים בכל ארוחה: הדבר יסייע להפחית משמעותית את הצטברויות הרעלנים בגופכם ועל ידי כך, גם את הלחץ על הוורידים שלכם.

פטרוזיליה בפרט, נחשבת למאוד יעילה עבור התמודדות עם ורידים נפוחים, משום שהיא עשירה בוויטמין C, פלבנואידים וקוורצטין (נוגדי חמצון), התורמים לחיזוק כלי הדם שלנו ולהאצת תהליך הניקיון של מחזור הדם.

אתם אפילו יכולים להכין תרופה מהעלים: לקנות צרור של פטרוזיליה, בזיליקום, תרד, רוקט וכדומה ולהרתיח אותם במים, עד שכל הערכים התזונתיים שלהם עוברים למים. המתינו עד שהמים יתקררו והכניסו למקרר. אתם יכולים לערבב בתערובת שמנים אתריים, שתורמים להאצת מחזור הדם, כגון שמן ורדים.

כשהתמיסה קרה מספיק, קחו כדור של צמר גפן ומרחו אותו על האזור. עליכם לחזור על הפעולה יום-יום. לאחר מספר חודשים, תוכלו להיווכח בתוצאות.

אומגה 3

אומגה 3 היא חומצת שומן בלתי רוויה ובריאה מאוד. היא נחשבת ל”כולסטרול הטוב” בגוף, ה- HDL, לעומת ה”כולסטרול הרע”, ה- LDL. יש לציין כי ה”כולסטרול הרע” איננו באמת רע: הגוף שלכם זקוק לאיזון מסוים בין שני סוגי הכולסטרול. משום שהתזונה המערבית איננה עשירה באומגה 3, אך מאוד עשירה באומגה 6 (“הכולסטרול הרע”), היא קיבלה סטיגמה של “כולסטרול לא טוב”, כאשר כל שעליכם לעשות, הוא פשוט להעלות את צריכת האומגה 3 שלכם: אומגה 3 היא חיונית עבור בניית קרומי התא ושומרת על יכולות הספיגה שלהם גבוהות, היא אנטי-דלקתית, היא מהווה מקור מצוין לאנרגיה וחיונית לתפקוד מערכת העצבים, המוח בפרט והמערכת החיסונית. בנוסף, אומגה 3 מונעת היצמדות של טסיות דם, המאטה את הסיכון להיווצרות קרישי דם, שעלולים לחסום את הוורידים שלכם.

אומגה 3 אף מסייעת לפרק את השמנים שבאמת לא בריאים בגופכם (שומני הטרנס והחומצות הרוויות) ולנקותם מהגוף, מה שמאיץ את מחזור הדם וכתוצאה מכך מפחית משמעותית את הסיכוי לחסימתם של הוורידים שלכם. ישנם מאכלים רבים המכילים אומגה 3, כגון דגים שומניים כגון סלמון, טונה, מקרל, הרינג וסרדינים. גם קוויאר שחור נחשב עשיר באומגה שלוש. מממלכת האגוזים והגרעינים, אגוזי קשיו, גרעיני חמנייה, פיסטוקים, זרעי פשתן, ערמונים, פיסטוקים ואגוזי מלך. שמן זית נחשב עתיר באומגה שלוש, כך גם דגנים מלאים כמו אורז מלא, קינואה, חיטה מלאה וכ”ו. ככל שתרבו לצרוך יותר אומגה 3, כך תוכלו למנוע סיכוי לוורידים בולטים ולהתפתחות התופעה.

חומץ תפוחים

חומץ התפוחים הוא כלי טבעי וחזק להתמודדות עם קשת רחבה של תופעות, כגון ורידים בולטים. חומץ התפוחים עשיר בנוגדי חמצון כגון הוויטמינים A ו- C וריכוז גבוה של אנזימים, התורמים להאצת מחזור הדם, ניקוי מחזור הדם משמנים לא בריאים וייעול תהליך ניקוי הרעלים מגופכם.

בנוסף, חומץ התפוחים מכיל ערך תזונתי יפה של אשלגן, המסייע לנקות את גופנו ממלחים עודפים, אשר עלולים להצטבר בוורידים.

כדי ליהנות מיתרונות חומץ התפוחים, אתם יכולים לערבב שתי כפיות של חומץ תפוחים במים חמים ולשתות פעמיים ביום (אין לשתות חומץ תפוחים נקי, משום שהוא מאוד חומצי ועלול לשרוף את דרכי העיכול שלכם).

באותו אופן, אתם יכולים לקחת מעט חומץ תפוחים, לטבול בצמר גפן ולמרוח על הוורידים הנפוחים פעמיים ביום, בבוקר ובערב, במשך מספר חודשים.

פלפל קאיין

פלפל הקאיין הוא פלפל ייחודי, בעל ערכים תזונתיים חזקים המסייעים להתמודד בעיקר עם בעיות לב וכלי דם. הפלפל עשיר בוויטמין C ונוגדי החמצון – הפלבנואידים. השניים מסייעים להאיץ את מחזור הדם ולנקות אותו מגורמים שונים שמביאים להיחסמות הוורידים ולבליטתם.

בנוסף, פלפלים חריפים רבים מכילים חומר פעיל הקרוי קספציאן – החומר הספציפי הזה מבטא את החריפות של הפלפל. החום שהפלפל מוסיף לגופנו על ידי החריפות, מסייע להאיץ את תהליכי ניקוי הרעלים ותהליך העיכול של הגוף. הוא אף מסייע להביא לשריפה יעילה יותר של שומנים, גם שומנים לא בריאים, בתהליכי העיכול ובמחזור הדם שלנו. הסיבה לכך היא שתוספת החום מעניקה לגוף אנרגיה נוספת, שמאפשרת פירוק של שומנים שדורשים טמפרטורות חום גבוהות במיוחד.

ככל שבגופנו יצטברו פחות שומנים, כך כלי הדם יזרמו יותר בחופשיות וכך גם הוורידים.

ניתן למצוא אבקה של פלפל קאיין באינטרנט, קליות, חנויות תבלינים או חנויות טבע. מומלץ לערבב כפית של האבקה במים חמים ולשתות שלוש פעמים ביום, במשך חודשיים, כדי ליהנות מהטבה במצב. אף ניתן לשלב את הפלפל במאכלים רבים.

שמן זית

שמן הזית הוא שמן בריא ואיכותי מאוד, שמומלץ להשתמש בו במטח בכל עת. הוא עשיר בוויטמין E, ויטמין K, מעט אומגה 3, חומצה אולאית ונוגדי חמצון חזקים, התורמים לגופכם אינספור יתרונות: שמן הזית הוא אנטי-דלקתי, לכן הוא תורם לוויסות מחזור הדם. ויטמין E הוא נוגד חמצון חזק, אשר עיקר תפקידיו הם למנוע את תופעת הרדיקלים החופשיים ולשמור על תקינות מחזור הדם מבחינת זרימה, מניעת היווצרות קרישי דם וויסות מחזור הדם למהירותו התקינה. אומגה 3, בנוסף לחומצה האולאית, תורמים לניקוי של מחזור הדם מפני הצטברויות שומנים.

כדאי לכם לעסות את הוורידים הבולטים עם שמן הזית כל יום, כדי להעשיר אותם בוויטמין E ולמטב את המצב. אם אתם רוצים, אתם אף יכולים לקנות שמן אתרי של ויטמין E ולהוסיף לשמן הזית, כדי לחזק את פעילותו.

שום

השום הוא כה בריא, שכדאי לכם לשלב אותו ביומיום שלכם, לשם שפע בריאות. השום מכיל סיבים תזונתיים, מקור יפה לוויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, זרחן, אשלגן, אליצין, סלניום, גופרית ומעט מגנזיום. עיקר פעולתו היא בניקוי רעלים, טפילים וזיהומים מהגוף. השום הוא אנטי סרטני, שומר על בריאות הלב, מאזן את רמות הסוכר בגופנו, מקל את סממני הצינון וכאבי המחזור שלנו.

כפי שציינו, השום מכיל אליצין – זוהי תרכובת אורגנית, המעניקה לשום את ריחו וחריפותו. האליצין טומנת בחובה סגולות לריפוי מחלות כגון טרשת העורקים. היא אף מכילה את היכולת להמיס שומנים, מה שמסייע להפחית את כמות ה- LDL בגופנו, לנקות את כלי הדם ולהביא להאצת מחזור הדם. האליצין אף יכול לסייע לגוף בתור נוגד חמצון, הפותר את בעיית הרדיקלים החופשיים, בנוסף להאצת מחזור הדם ומתן ניקוי יסודי. מדובר במצב בו נוצרות בגופנו מולקולות החסרות אלקטרונים ועל ידי כך תוקפות אחת את השנייה, כדי “לקבל בעלות” חדשה על האלקטרון הנחשק. ללא טיפול, הדבר עשוי לפגוע באספקת החמצן למוח ועל ידי כך להביא גם להאטת מחזור הדם. לנוגדי חמצון היכולת להעניק אלקטרונים למולקולות החסרות ולפתור את הבעיה, כך שאין כל סיבה לדאגה; שהשום פותר גם את התסבוכת הזו.

מעבר לאכילת השום, כדאי לכם לשלב שש שיניים שלו יחד עם שלושה תפוזים ושתי כפות של שמן זית ולהניח ל- 12 שעות. לאחר מכן, תוכלו להשתמש בתערובת ולמרוח אותה על הוורידים הבולטים. עסו את התערובת היטב וחזרו על הפעולה יומיום, במשך מספר חודשים.

זרעי ענבים ועלי גפן

הענבים עשירים בנוגדי חמצון כגון פלבנואידים ורזברטרול, המסייעים לנקות את כלי הדם ולהאיץ את מחזור הדם. כדאי לכם לקנות הרבה ענבים הביתה ולסחוט מהם מיץ ענבים טרי. מעבר לשתייה שלו, אתם אף יכולים לבשל את הענבים במים חמים, לחכות שיתקררו ויחד ולהשרות במים את האזור או למרוח את המים על האזור. מומלץ לשטוף במים קרים לאחר כרבע שעה של השרייה או מריחה. יש לחזור על הפעולה יומיום.

שילוב שמנים אתריים

שמנים אתריים הם תמציות של צמחים שונים, בעלי איכויות מרפא כבירות. לאורך המאמר, הזכרנו כמה מהשמנים, אך כדי לוודא שהכול רשום מסודר, השמנים היעילים ביותר להתמודדות עם ורידים בולטים הם: שמן קמומיל, שמן ויטמין E, שמן רוזמרין, שמן לבנדר או שמן עץ הברוש.

כדאי לכם לעסות את האזור יחד עם השמנים יומיום, כדי ליהנות מהטבה במצב. מומלץ למהול את השמן האתרי בשמן בסיס, כמו שמן זית, שמן קוקוס או שמן שקדים, כך שיישמרו לאורך זמן. האמת היא שאין צורך בהרבה טיפות של שמן אתרי, 4 טיפות לכל היותר, בכל עיסוי.

הימנעו מ…

כדי להימנע מוורידים בולטים או להימנע מהחרפת התופעה, כדאי לנו להימנע ממאכלים המכילים שומנים לא בריאים כגון סוכרים, שומני טרנס וחומצות שומן לא רוויות שעלולים לסתום את כלי הדם או מאכלים הדורשים פעילות רבה של מערכת העיכול בגוף ועל ידי כך מאטות את מחזור הדם, מאטות את ניקוי מחזור הדם וגורמות להיחסמות של כלי דם.

מומלץ להימנע ממאכלים מעובדים, מאכלים שומניים כגון שוקולד חלב, בשר, מאכלים מטוגנים, פיצות ועוד. גם מוצרי חלב אינם בריאים במיוחד עבור התהליך, משום שהם מביאים למצב של עלייה וירידה: האצת מחזור הדם ובאותה מהירות, האטת מחזור הדם עד לכדי תרדמת. הדבר זהה גם במשקאות המכילים קפאין.

גם סיגריות אינן בריאות במצב הזה, משום שהן מוסיפות לבעיית הרדיקלים החופשיים ומביאות “חומר איטום נוסף” לכלי הדם שלנו. אף הן מטלטלות את מחזור הדם, ממריצות ומאטות אותו במהרה. הדבר מקשה על מערכת ההובלה לתפקד כיאות, מה שמביא להיחסמות הוורידים ועל ידי כך, להיותם בולטים.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.