טיפול בטחורים – איך להתמודד עם טחורים

טיפול בטחורים – איך להתמודד עם טחורים

יושבים על האסלה וחשים כי שערי הגיהינום נפתחים מתחתיכם? נראה כי אתם סובלים מטחורים. הכאב הנורא, הדימום, הלכלוך והתסכול באי-היכולת לשבת… כה נוראי ומתסכל. למרות הכאב ואי- הנוחות, ישנם טיפולים רבים שיכולים לסייע לכם להתמודד עם תופעת הטחורים ביעילות ולהיפטר מהם כמו לא היו מעולם!

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

מקלחת חמה ומרגיעה

כאשר אתם חשים כי הכאב פשוט כה נוראי שאינכם יכולים לדמיין לגעת באזור או לנקות אותו כראוי, מהותי למצוא דרך להקל על הכאב ויחד עם זאת, לשמור על הניקיון. טחורים מצויים, כידוע, באזור שאיננו סטרילי כלל וכלל, כך שמומלץ להרבות ולנקות את האזור בעדינות, בייחוד לאחר הטלת צואה, כדי למנוע החרפה של המצב או זיהומים.

אפשרות מצוינת להתמודד עם הבעיה היא להשליך את כל הבעיות לאמבטיה חמימה ונעימה.

כיצד נעשה זאת?

מטרות האמבטיה הנעימה הן רוגע וניקיון, בעיקר ניקיון, כך שהקפידו לטהר את האמבטיה שלכם טרם הרחצה: קחו שתי כפות של אקונומיקה וערבבו אותן עם חצי ליטר של מים חמימים. קחו ספוג והבריקו את האמבטיה. באופן זה, אתם דם דואגים לניקיון האמבט, אשר מהותי ללא שום קשר לטחורים וגם מבטיחים ניקיון אופטימלי לאזור השורף. כאשר אתם סובלים מטחורים, מומלץ למלא אמבטיה עד גובה נמוך יחסית, בערך כעשרה סנטימטרים לכל היותר. על המים להיות חמימים, אך לא יותר מדי, בייחוד משום שהמטרה היא לנקות את האזור הרגיש ביותר שלכם, אף יותר מהרגיל כעת, בשל הטחורים. עליכם לשבת באמבט במשך כרבע שעה עד עשרים דקות, כאשר הרגליים שלכם מונפות לצדדים, מונחות יחד לצד האמבטיה או אפילו מונפות באוויר, העיקר לא באמבטיה עצמה, שכן היא איננה סטרילית. מומלץ שתנסו לזוז מעט קדימה ואחורה עם הרגליים או שתשחקו מעט בתנועות האמבט, כדי שהמים יחדרו לכל אזור וינקו ביסודיות את פי הטבעת והלחיים של הישבן. לאחר מכן, נגבו את האזורים האינטימיים שלכם בעדינות: טפחו קלות על האזור והשתדלו להימנע משפשוף של האזור ככל האפשר. אתם תחושו בהקלה כבר במהלך האמבטיה. אם אתם סובלים מטחורים כעת, מומלץ לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום.

קרח

לא סתם אומרים כי עבור האדם אין להיעזר רק בתרופות סבתא “קרות” או “חמות”, אלא לשלב בין השתיים. גם כאן, לאחר האמבט החמימה והנעימה או אפילו אם אתם חשים כאב וקצרים בזמן, כדאי לכם לנסות את המגע הקריר והנעים של הקרח על העכוז. הקור מסייע לכווץ את כלי הדם באזור ועל ידי כך מאט את הדימום, מאט את מהירות הזרימה של הדם באזור ומקל על הלחץ והכאב במקום. הדבר מביא להקלה מהירה בכאב.

כיצד נעשה זאת?

קחו שקית קרח או מספר קוביות קרח העטופות בחתיכת בד והניחו אותן על האזור הנגוע למשך עשר דקות. הדבר יביא להקלה מידית באזור ואף יסייע לכם להחלים מהטחורים המעיקים, אם תקפידו לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום. אף ניתן להיעזר בכל מקור קפוא אחר, כל עוד הוא סטרילי ואינכם מתכוונים לעשות בו שימוש בעתיד.

אלוורה

כולכם מכירים אותה מקרוב בקיץ, כאשר אתם שבים הביתה עייפים ושרופים, אך מרוצים מהים. עם זאת, מסתבר כי מדובר בצמח מרפא חזק שרק בשנים האחרונות התוודענו לריבוי הסגולות שלו: אם תצליחו להתגבר על הטעם המריר, שתיית מיץ אלוורה יכולה לספק לא מעט יתרונות בריאותיים לגוף שלנו: צמח המרפא הזה מכיל כל כך הרבה ויטמינים ובין היתר ויטמין A, ויטמינים מקבוצת B כולל B12, ויטמין E וויטמין C. בנוסף, מיץ האלוורה מכיל ברזל, נחושת וסידן, מינרלים המהותיים עבור גופנו לחיזוק העצמות, השיניים והעברה מאוזנת של החמצן במחזור הדם. רכיבים אלו ביחד עם 18 חומצות אמינו וחומצה פולית (ויטמין B9) שהוא נחשב לאחד המזונות העשירים ביותר בעולמנו האלוורה מסייעת לחזק את המערכת החיסונית שלנו, לשמר ולשפר את בריאות העור ולחטא ולנקות רעלים מגופנו. לא פלא שהיא גם מסייעת להקל על כאב הטחורים, להפחית את הגירוי ואף להיפטר מהבעיה באופן כליל: האלוורה מכילה אנזימים אנטי-דלקתיים ושלושה סוגים של סטרולים צמחיים, אשר הופכים אותה לאחת התרופות הטבעיות והיעילות יותר עבור טחורים – גם לשימוש חיצוני וגם לשימוש פנימי. יש לציין כי הכוונה היא לנוזל אלוורה טהור ולא לקרמים קונבנציונליים אשר מכילים עוד כימיקלים, אשר עשויים להחריף את הכאב שלכם.

כיצד נעשה זאת?

טיפול חיצוני – מדובר בטיפול סימפטומטי, אשר יסייע להקל על תחושות השריפה, הצריבה והכאב באזור. קחו מעט אלוורה והניחו אותה על פי הטבעת. עסו את האזור בעדינות, כדי לפזר את האלוורה באופן שווה על כל האזור הנגוע, ללא יצירת פצעים או כאבים חדשים באזור. ניתן לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום, לשם הקלה, אך מומלץ לנקות את האזור מידי פעם ופעם כדי לאפשר לפצע לנשום ולמנוע הצטברות של לכלוך באזור על האלוורה, שכן מדובר באזור שאיננו סטרילי.

טיפול פנימי – עבור טיפול בתופעה עצמה, אתם תזדקקו לעלי האלוורה עצמם. קחו עלה אחד גדול וחתכו אותו לחתיכות. הקפידו לשים לב שאתם מסירים את הקוצים מהצמח. אטמו את העלים בקופסה והקפיאו אותם למשך מספר שעות. לאחר שהם קופאים, הניחו את חתיכות העלה מעל האזור הנגוע והמתינו עד שעה. באופן זה, העלים נמסים אט-אט והמים המומסים מהולים במיץ האלוורה. נוזל האלוורה מחלחל גם אל הטחורים הפנימיים ומסייע להקל על הצריבה, הכאב והדלקת עצמה.

חומץ תפוחים

חומץ באופן כללי נחשב לחומר שהוא אנטי-פטרייתי ואנטי-דלקתי, מה שיסייע לכם להתמודד עם הטחורים המעיקים. חומץ התפוחים אף מכיל חיידקים פרוביוטיים, אשר מקלים את תהליך העיכול ויסייעו לכם להפריש צואה יותר בקלות, בהתחשב במצב.

זאת ועוד, חומץ התפוחים מכיל רכיבים המסייעים לכווץ את כלי הדם באזור הישבן ולהפחית את הצריבה, הכאב וההפרשות. גם כאן, מומלץ מאוד למצוא חומץ תפוחים טהור ולא מפוסטר, כדי לקבל תוצאות מהירות יותר ולהימנע מחומרים שעשויים להזיק למצב שלכם, ללא ידיעתכם.

כיצד נעשה זאת?

טיפול חיצוני – קחו כדור של צמר גפן וספגו אותו בחומץ התפוחים. בעזרת צמר הגפן, מרחו את חומץ התפוחים על האזורים הנגועים.

טיפול חיצוני בלילה – אפשרות אחרת היא להניח את כדור צמר הגפן באזור פי הטבעת בלילה, כדי שישמש כמעין תרופה לילית. אם אתם סובלים מהלחץ גם בלילות, אף מומלץ לעשות זאת. כדי למנוע תחושה של צריבה, ערבבו את חומץ התפוחים עם כמות שווה של מים וספגו בתערובת את כדור צמר הגפן. אפשרות נוספת היא להעניק לחות על ידי מתן שמן קוקוס / שמן שקדים לאזור.

טיפול פנימי – הכוונה כאן היא איננה טיפול עבור הטחורים הפנימיים, שכן חומץ התפוחים הוא כשמו כן הוא – חומצי ועקב כך חומצי מדי לאזור הפנימי שלכם ויגרום לכם לצריבה. עם זאת, אנשים רבים טוענים כי עיכול של חומץ תפוחים מסייע לטחורים מבפנים: קחו כף של חומץ תפוחים וערבבו אותה בכוס מים. שתו פעמיים ביום.

שילוב טיפולים – אפשרות מעולה להתמודד עם הטחורים היא לערבב חצי כוס מים עם חצי כוס של חומץ תפוחים ולהקפיא אותם, ממש כמו קוביות קרח. באופן זה, הקרח יסייע להקל על הכאב, בעוד שהחומץ יחלחל לפצעים ויסייע בתהליך ההחלמה. יתכן ותחושו צריבה באזור, אך הקור של קוביות הקרח מסייע בהתמודדות עם השריפה.

אפשרות נוספת היא להוסיף חצי כוס של חומץ תפוחים לאמבטיה המרגיעה שלכם, כדי להפוך את פעולת הניקיון ליעילה יותר.

מיץ לימון

מיץ הלימון הטעים והבריא משמש להרבה יותר מתיבול לסלט או הכנת לימונדה חמצמצה ומרווה ביום חם; הוא גם מסייע לכם להתמודד עם בעיות הטחורים המעיקות שלכם. הלימון עשיר בנוגדי חמצון כגון ויטמין C, אשר מסייעים להביא הקלה לטחורים על ידי חיזוק דפנות הנימים וכלי הדם של אזור הישבן. על ידי כך, הגירוי פוחת והטחורים “מתחילים לסגת”.

כיצד נעשה זאת?

טיפול חיצוני – קחו כדור צמר גפן וטבלו אותו במיץ הלימון. מרחו באמצעותו את מיץ הלימון על האזור והניחו עוד כדור חדש ונקי הספוג במיץ לימון על האזור. ככל הנראה תחושו מעט צריבה בהתחלה, עקב הגירוי החומצי של הלימון, אך ההקלה תמהר לבוא לאחר מכן. אפשרות מצוינת היא פשוט לסחוט לימון על כדור צמר גפן ולהימנע ממיצים המכילים חומרי שימורים למיניהם.

טיפול פנימי – יש הטוענים כי לימון מסייע למנוע ולהקל על טחורים גם אם מעכלים אותו. משקה בריאות מצוין הוא מיץ לימון, ג’ינג’ר, כפית חוצץ תפוחים ונענע. נסו לשתות את המשקה בין פעם לפעמיים ביום, לשם הטבה במצב.

שמן שקדים

באופן כללי, שמנים מעניקים לחות וויטליות לאזורים בגוף, כך גם לאזור הישבן. שמן השקדים ידוע ביכולות הספיגה המהירה והעמוקה שלו וביכולתו להגיע עד לרקמות העמוקות ביותר. על ידי כך, הוא מהווה תרופה מצוינת לטחורים. גם שמן קוקוס יסייע באותה המידה.

כיצד נעשה זאת?

קחו כדור צמר גפן וטבלו אותו בשמן שקדים. הניחו את הכדור על האזור הנגוע. ניתן למרוח את האזור בשמן, אך אם האזור רחב, מומלץ להחליף את כדור צמר הגפן בכדור חדש הטבול בשמן השקדים. אין להגזים בכמות השמן, כדי לאפשר לפצעים לנשום. מומלץ לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום.

שמן זית

שמן הזית נחשב לאחד השמנים הבריאים ביותר בטבע, העשיר בחומצות שומן בלתי רוויות בריאות כגון אומגה 3, 6 ו-9, ויטמינים כגון E, K, ברזל ומכיל אנזימים אנטי-דלקתיים המסייעים להתמודד עם הדלקת. הוויטמינים מהווים נוגדי חמצון, אשר מנקים את האזור ומעניקים לו לחות ומביאים לאלסטיות של כלי הדם, המאפשרת לדם לזרום יותר בחופשיות.

כיצד נעשה זאת?

טיפול חיצוני – קחו כדור ל צמר גפן וטבלו אותו בשמן זית. הניחו את הכדור על האזור הנגוע.

טיפול פנימי – אכילת השמן עצמו אף היא תסייע לכם להתמודד עם הכאבים: חומצות השומן יסייעו לשמן את מערכת העיכול ועל ידי כך להביא ליציאה קלה יותר. בנוסף, עיכול האנזימים האנטי-דלקתיים יסייע לגוף להילחם בטחורים מבפנים.

דגנים מלאים וקטניות

גם דגנים מלאים וגם קטניות למיניהן מכילים מות יפה של סיבים תזונתיים, המסייעים להקל על תהליך העיכול ולהביא להפרשה של צואה רכה ופשוטה להפרשה. הדבר מקל על תהליך מתן הצואה שלכם במהלך הטחורים והופך את הפעולה ל”נעימה יותר”. מומלץ לאכול כמות יפה של סיבים פעם ביום, אך לא להגזים – אתם בלאו הכי רצים לשירותים הרבה עקב הטחורים, אין צורך להוסיף לכם סיבה נוספת לשוב לשם.

הקפידו לאכול מזונות כגון עדשים, אפונה, שעועית, מש, כוסמת, תירס שאינו מהונדס גנטית, אורז מלא, קינואה, דוחן… והרשימה רק ממשיכה.

שקיות תה שחור

תה שחור נחשב לבריא מאוד ואף נחשב לתרופה מצוינת עבור הטחורים. התה השחור מכיל חומצה טאנית אשר מסייע להפחית את הנפיחות ולהקל על הכאב של הטחורים.

כיצד נעשה זאת?

הכינו תה עם שקית של תה שחור. בזמן שאת שותים את התה, הניחו לשקית להתקרר מעט. לאחר שהיא מגיעה לטמפרטורה סבירה, הניחו אותה על האזור הנגוע למשך עשר דקות. מומלץ לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום. אם אתם מקפידים לשתות את התה, בכל פעם, יש להשתדל ו… 

מים

לשתות הרבה מים. כאשר סובלים מטחורים, אף מומלץ להגביר את כמות הנוזלים ביום: הדבר מנקה את הגוף מרעלים, מאיץ את תהליך העיכול, מקל על תהליך הספיגה והופך את הצואה לרכה יותר ופשוטה יותר להפרשה.

טחורים הם אינם תופעה מהנה כלל וכלל ולצערנו, היא אחת אשר נהנית להידפק על דלתנו שוב ושוב. עם זאת, ישנו מגוון רק של דרכים להתמודד עם הבעיה, כך שבתקווה לא תאלצו לסבול ממנה לאורך זמן ותוכלו לשוב לשגרה שלכם בין רגע. אם אתם חשים כי אין הטבה במצב למרות כל הניסיונות הרשומים כאן וכי הטחורים שבים לבקר אתכם לעיתים תכופות מדי כמו ההורים, אז אולי כדאי לכם להיוועץ ברופא ולנסות למצוא פתרונות קריטיים יותר לבעיה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.