טיפים להגברת המוטיבציה

טיפים להגברת המוטיבציה

תארו לכם יום כזה: קמתם בבוקר ויתוש עקץ אתכם באף. אתם מגיעים לעבודה וכל הקפה נשפך עליכם. צועקים עליכם על טעות שבכלל לא ביצעתם או לא התכוונתם לעשות, בעוד שאתם בפליאה לא מבינים היכן ההבנה והאנושיות. אתם מגיעים הביתה לבית מבולגן עם אינספור מטלות לבצע כאשר אתם מקבלים שיחת טלפון שנכשלתם בבחינה האחרונה שלכם בעת הלימודים. כן… אם עד עכשיו העולם לא הצליח “להוציא לכם את הרוח מהמפרשים”, ודאי כעת אתם ישובים עם ראש על הברכיים, תוהים מדוע זה מגיע לכם?!

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

זוהי רק אחת מתוך אינספור אפשרויות לימים קשים, אשר בסופם אנו תוהים מדוע אנו “משחקים את המשחק” בכלל? כולנו חווים ימים כאלו לעיתים, לפעמים מדובר סיטואציות חמורות יותר כגון ארוחת יום הולדת הרסנית או משבר של ממש כמו מוות של קרוב, פרידה מבני הזוג או פיטורים מהעבודה. כן, הרבה מאוד סיטואציות עשויות לגרום לנו לחוש כי “מרפי בעקבותינו” ולאבד את האופטימיות. עם זאת, גישה חיובית לחיים היא מהותית כדי לחיות אותם – החיים מלאים בעליות ומורדות, כך שיהיה עלינו למצוא את הדרכים להתחסן כדי לעמוד בסיטואציות הקשות ולחגוג ברגעים הטובים והמרגשים. כדי להצליח לשמור על חיוך בכל עת, ריכזנו עבורכם 10 טיפים יעילים ומשמחים להגברת המוטיבציה.

עצרו את השגרה וצאו החוצה

השגרה המודרנית היא עמוסה ומלאת אינספור סידורים, מטלות, אנשים לראות, עבודה, לימודים ועוד. השגרה היומיומית היא מדרון מאוד מהיר לחיים נטולי רגש ומונוטוניים. חיים ללא תזוזה הם חיים בהם המוטיבציה נובלת לה לאיטה, משום שאין שום ריגוש, חידוש או שאיפה חדשה שיגרמו לנו לחוש כי יש לנו סיבה להתלהב ולחוש אופטימיים. באופן כללי, מהותי לשמור על גישה חיובית בחיים כדי לעבור אותם בצורה קלילה ומהנה יותר ולהשפיע באופן חיובי על הסובבים אותנו. אם אנו חשים כי אנו אכן “תקועים בשגרה” ועלינו להתנער ממנה במהרה, הגיע הזמן להוציא את ספרון המספרים הישן במגירה, להתקשר לכל החברים ולארגן מפגש איכותי ומרובה. גם לחזור לקשר עם מספר חברים בו-זמנית או פשוט לקבוע לצאת עם האנשים הקרובים אליכם, כולל בני הזוג, עשויים לגרום לכם לחוש הנאה ואושר על שאתם מבלים זמן עם האהובים עליכם. מומלץ לבחור בפעילות גדולה שכן, ככל שישנם יותר אנשים המפגש בדרך כלל יותר משובח, מצחיק וקולח מבחינת שיחה. אף כדאי לבחור במקום חדש וקליל שעדיין לא חוויתם, כדי להוסיף לגיוון בשגרה. מפגש מהנה, מצחיק ושובר שגרה עם אנשים שאנו אוהבים תמיד גורם לשמחה ומגביר את המוטיבציה ביום למחרת – אתם תתעוררו מאושרים ותצפו לפגישה הבאה – הסטייה המהנה מהשגרה היומיומית.

תקנו משהו

זה ידוע לכולנו – צרכנות היא מעין התמכרות. כולנו אוהבים לקנות, גם אם לא באמת נודה בכך. גם כאשר אנו קונים את הפריט הקטן ביותר, מתעוררת בנו מעין התרגשות קטנה כי דבר מה בו חפצנו שלנו סוף כל סוף, ואולי אפילו חיכינו זמן מה כדי לרכוש אותו. כאשר אנו חשים כי “אין לנו רוח במפרשים”, מומלץ ללכת למסע קניות קליל כדי “להרים את הפנים שלנו”. כמובן שמומלץ לבחור לרכוש דבר מה שאתם צריכים או רוצים, אך האמת היא שכל דבר שתבחרו לקנות, בין אם מדובר בעט אפילו, ככל הנראה יגרום לכם לחוש טוב יותר עם עצמכם. מה שכן, אם תבחרו לרכוש דבר מה לו אתם זקוקים או שאותו תמיד רציתם, אתם תחוו תחוש סיפוק הרבה יותר גבוהה והפריט ככל הנראה גם יהווה תוספת חיובית לחיים שלכם באופן כזה או אחר. אם אתם חפצים בפריט ספציפי ואין באפשרותכם לרכוש אותו כעת – מעולה! יש לכם מטרה חדשה לשאוף אליה.

הקפידו ללמוד משהו חדש כל יום

בני האדם הם היצורים בעלי המוח יוצא הדופן בעולם שלנו – בעלי אופן החשיבה המתקדם ביותר, הגענו מאש וגלגלים לחשמל ותקשורת בינלאומית, מרשים ביותר. בשל כך, ניכר להבחין כי בני האדם לא רק מעולים בלמידה, אלא חפצים ללמוד ומחפשים דרכים חדשות לפרוץ את הגבולות בעצמם ולהשתפר, להתקדם, להחכים ולחדש. בין אם אתם מנהלים בחברת השקעות או פקידים יומיים שבדרך כלל עסוקים בטלפון, לכל אדם תחום עניין מסוים או מעין תחביב או נושא שתמיד חפץ ללמוד; גינון, ריקוד, שירה, נגינה, משחק, בישול, תפירה, הכנת תכשיטים, קורס ליצנות… האם באמת חסר?! גם אם אתם שואפים להרחיב את הידע שלכם, כיום קיימות אינספור הרצאות המתרחשות ברחבי המדינה, ישנם סרטים של גדולי המדענים וערוצים המשדרים מידע חדשני/היסטורי/סביבתי מסביב לשעון וכמובן – כיצד אפשר לשכוח את הספר הישן והטוב. ניתן לבחור בתחביב קל יחסית שיהיה פשוט עבורכם, כך שתחושו גאווה וסיפוק עצמי מיד, אך ככל שתאלצו לעבוד קשה יותר כדי להצליח – כך תחושו יותר גאווה ועלייה במוטיבציה לאחר ההצלחה. יתכן כי בהתחלה תחושו תסכול וירידה במוטיבציה, אם תבחרו בתחום אשר יותר בעייתי עבורכם ללמוד. אך כאשר תצליחו להצטיין בו, לא רק שתחושו גאווה ועלייה במוטיבציה עקב ההצלחה, אלא תמצאו תחביב מהנה ומעלה מוטיבציה להתרפק עליו כאשר אתם מחפשים “לטבוע” בפעילות מסוימת לאחר יום קשה או דרך שתשמח אתכם, תעניין אתכם ותעלה את המוטיבציה שלכם לאחר יום של שיממון.

קבעו לעצמכם מטרות ועמדו בהן

לעיתים אנו חשים חסרי מוטיבציה מהסיבה הפשוטה שאין לנו בראש שאיפות או רצונות שעלינו להגשים; יתכן והדבר נגרם משום שאנו מדוכאים מעט או משום שאנו פשוט “נשאבנו” למעין שגרה יומיומית וחדגונית שאנו מתקשים “לברוח” ממנה. כדי להצליח “להתעורר על עצמנו”, כדאי לקחת דף ועט ולעשות רשימה; לחשוב על כל הדברים הללו שתמיד רצינו לעשות כמו טיול מסוים לחו”ל, צניחה חופשית, ללמוד דבר מה מסוים, לשפץ משהו בבית, ללמד את הילדים משהו וכדומה. כאשר תעמוד מולכם רשימה אמיתית של כל מה שהייתם חפצים לעשות – לפתע תחושו נחוצים, תחושו כי יש לכם סיבה לקום בבוקר והיא נמצאת ממש מול הפנים שלכם. כאשר אנו חשים כי ישנה משמעות לחיים שלנו ואנו חשובים שוב, המוטיבציה מרקיעה שחקים ולא רק שאנו חשים טוב יותר, אנו חשים דחף לבצע כמה שיותר כדי לסיים את הרשימה – מה שמביא לעלייה נוספת במוטיבציה, עקב הגאווה שאנו חשים בשל היעילות, היכולות וההצלחות שאנו מפגינים.

עצרו לרגע והעריכו את עצמכם

אנו כל כך שקועים ביום, כל כך שקועים בשגרה, שאנו מאפשרים לפרט אחד קטן לגרום לנו לחוש כמו אנו לא שווים יותר דבר. נשאלת השאלה האם אנו המעשה הבודד והיחיד הזה? האם זה הוא כל מה שמגדיר אותנו?! ודאי שלא! כולנו בני-אדם ולכן לכולנו כישורים, יכולות וסיטואציות בהם אנו טובים יותר וכישורים, יכולות וסיטואציות בהם אנו עדיין זקוקים לתרגול כדי לצלוח אותם ברמה גבוהה. ראשית, יש לזכור כי גם כאשר אנו מנסים לשפר או ללמוד טכניקה, נושא או כל דבר חדש, הדבר דורש זמן ועלינו ללמוד לגלות סבלנות כלפי עצמנו. לעומת זאת, כולנו חולקים מספר אספקטים בהם אנו מצטיינים; יתכן ומדובר בתחביב שאנו מבצעים שנים ואנו מקצועיים בו (בישול, גינון, ריקוד…), הקריירה שלנו, ייעוץ לאחרים ועוד. אף ודאי שישנן גם תכונות מסוימות הנחשבות איכותיות וקיימות בנו כגון טוב לב, התחשבות בזולת, דגילה באמת וכדומה. כאשר אנו מצויים בגישה פסימית, מומלץ להזכיר לעצמנו את כל העילויים שלנו, אשר יגרמו לנו לחוש כי אנו אנשים מוכשרים ולהעלות את תחושות המוטיבציה שלנו. גם אם אין אנו מעולים בתחום מסוים כעץ, יש להקפיד לזכור כי אם אדם עשה זאת בעבר, גם אנחנו יכולים ואין שום סיבה להתאכזב ממספר ניסיונות כושלים.

תנו לאהובים שלכם לעודד אתכם

האהובים שלנו מצויים לצדנו תמיד, בעיקר כאשר אנו זקוקים למעט עידוד ו”כתף תומכת”. כאשר אתם חשים כי אתם אינכם במיטבכם היום, אתם מדוכאים ועצובים וזקוקים למעט עידוד, אל תהססו להרים את הפלאפון ולהתקשר לבכות לאנשים הקרובים אליכם – בדיוק בשביל זה הם שם. כאשר אתם “פורקים את אשר על לבכם” ומספרים לאהובים שלכם על המכאובים, הכישלונות או אפילו השעמום שעובר עליכם כעת, אתם חשים כמו “אבן נגולה מעל לבכם” ואינכם לבד עוד, אינכם נושאים את הנטל לבד ואתם חשים משוחררים יותר.

אפשרות אחרת היא בכלל לנסות ולעזור לאהובים שלנו – כאשר אנו מסייעים לאדם קרוב או מתעניינים בו מאוד, אנו חשים גאים בעצמנו כי אנו דואגים לקרובים אלינו וכי אנו אנשים אלטרואיסטים – שדואגים לקרובים אלינו גם ללא בקשתם המפורשת. ההערה שלהם כלפינו רק תהווה את “הדובדבן שבקצפת”.

הכול בראש

כאשר אתם חשים ברע, הראש שלכם מעבד מחשבות שליליות ואתם מצויים במעין מעגל שכזה, המסרב לעצור. אז לא נכון, זה לא שהוא מסרב לעצור, אלא שאתם מסרבים לעצור אותו. בין אם נודה בכך ובין אם לאו, בני האדם אוהבים לחוש עצובים לעיתים וכי הם ה”קורבן”. לעיתים אנו פשוט לא שמים לב, אך אנו בהחלט שולטים בתחושות שלנו וכפי שאנו מדמיינים כעת מחשבות שליליות, מחרידות ומדכאות, אנו יכולים לדמיין מחשבות חיוביות המעלות את מצב הרוח. לדוגמא, במקום לחוש אובססיה כלפי העובדה שפוטרנו מהעבודה, כדאי לחשוב על הילדים המקסימים שלנו, על ה”חופשה הספונטנית” שקיבלנו כעת והרוגע שנוכל לחוות עם מעט חופש. כמובן שישנם מקרים בהם באמת כדאי להתאבל, לפרוק ולעבד את הכאב והעצב. עם זאת, זכרו כי האופן שבו אתם חושבים על מצב מסוים משפיע מאוד על האופן שבו אתם מעבדים אותו כחיובי או שלילי וכמעט בכל אספקט בחיים ניתן למצוא גם את החיובי.

הקפידו לטפח את עצמכם ואת הסביבה שלכם

בית נקי וגוף נקי מהווים נשמה נקייה. כאשר אנו מזניחים את הגוף שלנו או את הסביבה שלנו, הראש לנו חש “כבד יותר ומבולגן יותר”, אנו נגעלים מעצמנו ותוהים מדוע אנו לא דואגים לעצמנו יותר, אנו מסתכלים סביבנו וחשים לחץ. מפתיע עד כמה הסביבה שלנו עשויה להשפיע על המוח שלנו. השתדלו לשמור על היגיינה אישית, אפילו המינימלית ביותר בחוסר זמן כדי שתוכלו להמשיך להסתכל במראה ולחייך לעצמכם בחזרה. נסו לנקות את הבית פעם בשבוע ולהקפיד לסדר לפחות כל כמה ימים. אין סיבה שתתמודדו עם הנטל לבד; בקשו מבני הבית לסייע לכם, כולם ירוויחו מהסדר והניקיון בסופו של דבר.

מדריך ביטחון עצמי

צאו לחופשה

לפעמים הסביבה המוכרת שלנו מקבלת מעין טעם עכור ומרתיע, ואנו זקוקים למעט זמן לנוח, לאפשר לראש שלנו לעבד מחשבות מסוימות, “להסתכל על התמונה הגדולה”. כדי לעשות זאת כראוי, מומלץ, במידת האפשר, לבקש מספר ימי חופש ולקחת חופשה למחשבה פנימית והעלאת המוטיבציה. אתם לא חייבים לטוס למנזר בהודו, אפשר גם להישאר בארץ, מה שמהותי הוא שתחושו כי אתם “מנותקים” מהלחצים האכזבות, הכישלונות והכעסים שהעמיסו עליכם בחיים שלכם. החופשה היא ניטרלית ומעניקה לכם זמן אמנם מוגבל, אך הרבה יותר ממה שוודאי יש לכם ב”עולם האמיתי” שלכם, לעבוד על עצמכם, להירגע, לחשוב מחשבות חיוביות ולפלוט את הרעות. לאחר שתחושו כי אתם “נקיים שוב”, תוכלו לשוב לשגרה שלכם בביטחון ובגישה אופטימית ומלאת כוח ומוטיבציה.

ספרו/אל תספרו

ישנם הטוענים כי כאשר אנו חפצים לבצע פעולה מסוימת או מתכננים משימה או יעד חדשים, לא כדאי לנו לחשוף את המידע בפני הקרובים אלינו, משום שהדבר מפחית מעוצמת ההתרגשות. האמת שהדבר נוטה לשני מישורים: אם מדובר בנושא שהוא משמח מאוד – כדאי לספר אותו לחברים כדי שישתתפו בשמחתכם. עם זאת, אם אתם עדיין לא בטוחים או מעט חרדים מהצעד שבכוונתכם לקחת, מומלץ לחכות עד שתהיו בטוחים ולא להתוודע למציאות של ההחלטה שלכם כאשר אתם מספרים אותו לקרובים אליכם. כאשר מדובר במטרה, כדאי לשמור אותה לעצמכם, משום שאתם מתמקדים באושר שתחוו כאשר תספרו לאחרים שהצלחתם. כאשר אתם מספרים לאהובים שלכם על התכנון, הם יודעים כי אתם חותרים למטרה מסוימת והדבר מוריד מערך השבח שתקבלו כאשר המשימה תתבצע כהלכה וחבל. מומלץ להמתין עד אשר אתם משלימים את המשימה ולחגוג עם האהובים שלכם בסוף.

אף על פי שמוטיבציה היא רגש בו אנו שולטים לחלוטין, הוא נחשב לרגש יחסית חמקמק. כדאי לנסות ולשמר את המוטיבציה שלנו בחיי היומיום, לא רק כאשר אנו מצויים עם “פנים נפולות”. ככל שנקפיד לחשוב מחשבות חיוביות ולדחוף את עצמנו קדימה, הדבר יהפוך לחלק מהשגרה היומיומית שלנו ויהפוך כל יום ליום שמח וקל מקודמו.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.