טיפים שיעזרו למערכת היחסים שלכם להפוך טובה יותר לטווח הרחוק

טיפים שיעזרו למערכת היחסים שלכם להפוך טובה יותר לטווח הרחוק

מערכות יחסים אינן פשוטות, לאורך זמן אפשר אפילו לקרוא להן מעין “עבודה”, אך זו ה”עבודה” הכי מהנה בחיים הללו. האמת?! היא ככל הנראה הסיבה לחיים. איש לא טען שהחיים יהיו קלים, אך איש לא אמר שאינכם יכולים לקבל מספר טריקים שיסייעו לכם להתמודד עמם בצורה טובה יותר. כדי שתצליחו לשמר את מערכת היחסים מאושרת ואוהבת לאורך זמן, אספנו לכם כאן מספר טריקים מהותיים לכל מערכת יחסים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

תקשורת במהלך היום

כאשר אתם מצויים במערכת יחסים ארוכת טווח, לעתים מגיע שלב בו אתם לוקחים את האהובים שלכם כמובן מאליו בשלל צורות. אתם לא עושים זאת בכוונה, אתם פשוט לא שמים לב וזו הבעיה. אהוביי לבכם תמיד שם בשבילכם להקשיב ולייעץ וכדי שיישארו השותפים שלכם לחיים, כדאי לכם ליצור כביש דו-סטרי. חשבו כמה מכעיס אתכם לגלות משהו (אירוע, מפגש, נסיעה, משהו שהדאיג או הכעיס אותם) על בני הזוג שלכם ברגע האחרון?! כך גם עבור בני הזוג שלכם. השתדלו לדבר עמם, להתייעץ עמם ולוודא עמם כי הצעדים שלכם נכונים גם מבחינתם, כך שלא תחוו צעקות של פגיעה מהצד שלכם או הפתעות מהצד שלהם.

בנוסף, המהותי ביותר הוא לדבר מספר פעמים במהלך היום ולבדוק שהכול בסדר, לראות מה שלום האהובים שלכם ואיך הם מרגישים… להביע אכפתיות! הדבר גורם להם לחוש נאהבים, נחשקים, רצויים. ככל שתרבו להתקשר ולדבר עמם, הם יחושו מוערכים ואתם תחושו את הקרבה. צפו לשיחות בחזרה, שיבטיחו לכם כי זהו מרוץ ארוך טווח.

אור בחדר המיטות

יתכן ואתם נשואים כבר קרוב לשנה, אולי אתם מדברים על זה… לכאן או לכאן אתם ודאי ביחד יותר משנה, בערך כשהלחץ, השגרה וכל מה שבין לבין מונע מכם למצוא זמן לעצמכם. קיום יחסים הוא דבר מהותי כאשר מדובר במערכת יחסים באופן כללי, אך בייחוד במערכות יחסים ארוכות טווח. השתדלו לנסות ולמצוא דרך לגוון גם באזור המיטה, כך שתמשיכו להתרגש יחד. יחסי מין מוסיפים לכל מערכת יחסים חיבור עליון לעומת שאר מערכות היחסים בחיים שלכם: הוא מקרב, גורם לכם לחוש פגיעים וחשופים, כמובן שאתם גם ממלאים צורך בסיסי – מה שתמיד יגרום לכם לחוש יותר טוב. המהותי ביותר הוא שהחיבור ביניכם הופך איתן.

פנו זמן לעצמכם

כולם זקוקים למעט שקט לעצמם; זמן להירגע ולעבד את המחשבות. אולי אפילו להימנע ממחשבות ודאגות, אלא עת לעסוק בתחביב או להירדם אל מול הטלוויזיה. כאשר אתם חיים את החיים של יחד כאחד, אינכם לבד בעבודה, אינכם לבד בלימודים, אינכם לבד בחוץ, אינכם לבד בבית… אז כיצד תמצאו את הזמן להירגע? החיפוש הזה עשוי לגרום לכם לחוש חסרי אונים ומתוסכלים. איפה ניתן “להניח את הראש”?

הדבר הנכון ביותר הוא להעביר את הבעיה לבני הזוג שלכם ולהסביר להם כי אתם זקוקים לזמן האישי שלכם. הסיכויים גבוהים כי הם יבינו אתכם, שכן גם הם ודאי היו רוצים מעט שקט ושלווה עם עצמם. כדי להעניק לעצמכם את החופש הזה, נסו לצאת עם חברים כדי לאפשר לאחר לנוח ולהיות עם עצמו, בקשו מהם לטפל בילדים יום אחד ולכו לספא, לכו למשחק כדורגל, לכו לים ושבו עם מחשבותיכם, צאו עם חברים אם התחושה דומה בעיניכם, עסקו בתחביבים… כל אשר גורם לכם לחוש רגועים יותר ומחוברים לעצמכם. לאחר שתהיו “טעונים” יותר, תוכלו לחוש אנרגטיים יותר וטובים יותר כאשר אתם עם בני זוגכם.

צאו מהבית!

לצאת מהבית הוא מנהג שעליכם לאמץ ללבכם כאשר מדובר במערכות יחסים, כדי לעורר את האווירה ואת הרגליים: אתם מתראים כל יום בבית, אך הבית הוא משעמם ושגרתי. כאשר אתם הולכים לאיבוד בשגרה, אתם יכולים לשלב בה גם את בני הזוג ולחוש כי משעמם לכם עמם. מצד שני, איך זו אשמתם, אם כל מה שאתם עושים יחד הוא לראות טלוויזיה? השתדלו לצאת לפחות פעם בשבוע או שבועיים, כדי לחוות יחד אירועים חדשים, מרגשים, מהנים ומעוררי חושים. כאשר אתם מוצאים את הזן לצאת רק שניכם, השתדלו “לצאת בגדול”, להיות יצירתיים וחדורי מטרה ליצור ערב קסום ומהנה.

צאו עם כולם

חלק גדול מריענון חיי הזוגיות שלכם מצוי ביציאות עם חברים, משפחה, עמיתים לעבודה וכ”ו: היציאה עצמה יוצרת אווירה חדשה, מעניינת, קלילה ומצחיקה. אדם אהוב שלא ראיתם הרבה זמן מביא לשולחן שיחות חדשות, נושאים חדשים, צחוקים חדשים וישנים וכמובן גם הרבה נוסטלגיה. היציאה עצמה גורמת לכם לחוש “ערניים” יותר, משום שסופסוף שברתם את שגרת הבית המייגעת. ככל שתרבו לצאת, כך תחושו צעירים יותר במערכת היחסים שלכם. ההנאה המשותפת מוסיפה לשיח ולרגש שלכם גם טרם היציאה וגם לאחר היציאה.

מצאו בייביסיטר קבוע

אם הספקתם להוליד ילדים, אתם יודעים כיצד הם פשוט “שואבים” את הזמן שלכם, את הסבלנות שלכם ואת היכולת שלכם לנהל שיחה בוגרת עם בני הזוג שלכם. כדי שתוכלו לבלות זמן יחד, כדאי לכם לנסות ולמצוא בייביסיטר קבוע אשר עליו אתם סומכים, מישהו שלא תחששו להשאיר עמו את ילדיכם לזמן רב ותדעו כי אתם יכולים לסמוך עליו לעיתים קרובות. כאשר אתם יודעים כי “להישאר עם הילדים” איננו תירוץ עבורכם עוד, אתם תצאו הרבה יותר ועל ידי כך “תחיו” את הקשר שלכם בהנאה וחידוש. אם אתם פשוט עייפים וכל שאתם רוצים הוא מנוחה לעצמכם, כך שתוכלו להיות הכי טובים שאתם יכולים למען בני הזוג שלכם והילדים שלכם, אתם תמיד יכולים לשלוח את הילדים לשחק עם חברים שלהם בביתם. הבית שלכם!

פנקו אחד/ת את השני/יה

אתם ודאי יודעים איזה כיף זה לקבל מתנה, אהבה וחום מהאהובים שלכם. אם זו הפתעה, אז אתם בכלל חשים כמו אתם “על גג העולם”: תחזרו הביתה עם זר פרחים ושוקולד / תחתונים סקסיים / כרטיסים להופעה או ספורט מסוים, הציעו לעשות מסז’ים, הכינו ארוחה מושקעת, קנו לשניכם יום ספא ביחד… יהיה הדבר אשר יהיה, כאשר אתם מפנקים את האהובים שלכם, אתם גורמים להם לחוש נאהבים ומוערכים. הדבר גם יקרב ביניכם, יביא לסיפוק מצדכם משום שסיפקתם את האהובים שלכם והם מצדם, מאושרים ומרוגשים, יחושו כי הם רק מחכים לרגע בו יוכלו לגמול לכם.

זכרו להרעיף אהבה

כאשר אתם חיים בעולם הכאוטי של המאה ה- 21, כה פשוט ללכת לאיבוד בשגרה, עד שלעיתים פשוט לא שמים לב שלא נישקתם את אהובי לבכם לפני שיצאתם היום מהבית… הם שמו לב, היו בטוחים. כדי לגרום להם לחוש מלאי ביטחון ונאהבים, זכרו לומר את המילים “אני אוהב/ת אותך”, לפעמים פשוט שוכחים. זכרו לחבק ולנשק, זכרו לבצע את מה שהם מבקשים מכם באהבה ובתמיכה, זכרו להיות שם כשהם זקוקים לכם – גם כאנשי עצה וגם לשם שיחה והנאה. כאשר אתם חשים כי בני הזוג שלכם אוהבים אתכם, אתם יודעים כי הכול בסדר במערכת היחסים ואתם חשים נינוחים יותר. במצב הזה אתם גם מתקשרים בצורה אופטימלית. אתם אף מרגישים את הצורך להביע אהבה בחזרה, מה שמחזק את התחושה עבור שני הצדדים.

למדו להתפשר

כל בני זוג רבים. זהו חלק מכל מערכת יחסים, בין אם היא יציבה ובין אם היא מתפוררת. באופן זה אנשים פותרים מצבים שהם הם מתקשים להתפשר, על ידי העלאת המידע והבהרתו. עם זאת, ריבים בדרך כלל גוררים עמם הרבה רגש, כעס ועצב שגורמים לעובדות להיטשטש מעט.

כדי לשרוד ריב בשלום, נסו ראשית “ללכת בנעליהם של האהובים שלכם”: נסו להסתכל על העמדה שלהם, על הצד שלהם, על מה שהם חושבים ונסו להבין מדוע הם חושבים באופן זה. הם האנשים שאתם אוהבים יותר מכל בעולם הזה, כך שהסיכויים הם שיש היגיון בקו המחשבה שלהם, גם אם הוא שונה משלכם. כפי שאינכם שופטים את האחר ומאפשרים לו להביע את עמדותיו, מחשבותיו ולהגיב אליהן בהתאם, כך עשו גם עם בני זוגכם; יתכן מאוד שאתם הם דווקא אלה שטועים, אז אל תמהרו להצהיר הצהרות ולזלזל בעמדותיו של האחר.

אם אתם חשים כי אתם צודקים, נסו להעביר זאת לבני הזוג שלכם בצורה נעימה, כך שהם יסתכלו על העובדות כמו שהן ולא יערבו בהן אגו, לחימה וכעס. נסו להיות רגועים וקוהרנטיים ככל האפשר. אם אתם אכן צודקים, ככל הנראה תצליחו להעביר להם את ההבנה או לפחות תצליחו להגיע יחד לעמק השווה ולהתפשר.

בחרו את הקרבות שלכם

עם זאת, ישנן פעמים בהן בני הזוג שלכם יעמדו על שלהם משום שהדבר כה מהותי עבורם. יתכן ואתם צודקים, אך לפעמים יש לדעת מתי לוותר ולתת לאהבה שלכם לנצח. נכון, יתכן כי לעיתים תחושו מובסים, תחושו כי אינכם מבינים בהכרח מדוע… אך אינכם יכולים להשליט את הסדר במערכת היחסים בעצמכם; אתם שניים. יהיו פעמים בהן תתפשרו ותצליחו למצוא פתרון יחד, יהיו פעמים בהן אתם תוותרו על הקרב ויהיו הפעמים בהן אתם תקבלו את שלכם – הכול תלוי במידת החשיבות של הנושא.

אם אתם חשים כי אינכם מצליחים לפתור את הבעיה באשר היא, לעיתים כדאי לנסות ולנתב אותה לגורם שלישי: התייעצו עם חברים, משפחה ואפילו הילדים, כדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר למצב שלכם.

המהותי ביותר הוא שתפגינו הרבה סבלנו, אהבה והבנה ותימנעו מרגשות כמו כעס, תסכול או זלזול באחר, אשר רק יהפכו ויכוח בונה לריב.

הקפידו לשאול לשלומם

כשאתם כל היום מתנהלים מהעבודה לבית ולהיפך, קל לכם לשכוח כי בני הזוג שלכם הם הרבה יותר משותפי לוח-זמנים שלכם, אלא גם האהובים שלכם, עמם אתם שואפים לבלות את כל החיים שלכם. כאשר אתם מצליחים להיפגש, הדבר הראשון שעליכם לדאוג לו הוא לשלומם. כאשר אתם מציגים אכפתיות שכזו כלפיהם בחיי היומיום, אתם גורמים להם לחוש נאהבים, כי אכפת לכם מהם ואתם נותרים מעודכנים בחייהם וחלק אינטגרלי ופעיל בהם, משום שאתם מודעים ליומיום שלהם. גם אתם תחושו קרובים אליהם הרבה יותר, משום שתדעו כל פרט קטן בחייהם: אל תשאלו אותם מה הם אכלו היום כי אתם חשים כי אתם חייבים, באמת תרצו לדעת מה הם אכלו, כי אכפת לכם מהם.

ספרו הכול

סודות מביאים אתכם לנקודת האל-חזור, להתחלה של הסוף. ככל שתרבו לשתף, כך תחושו קרובים יותר לאהובים שלכם והם יחושו כלולים יותר בחיים שלכם. אם עשיתם טעות, התחלתם לחשוב מחשבות שליליות, אתם חשים כי אתם בבעיה… זכרו כי כיום אינכם לעולם עוד לעולם! האהובים שלכם רק מחכים לרגע שבו תספרו להם, תשתפו אותם ותתרפקו עליהם בעצה ונחמה. באותו האופן, רדו בהם כדי שהם יחזירו לכם באותו המטבע.

השתדלו לחלוק ולחלק הכול

בסופו של יום,  המטרה שלכם היא להיות אחד: אחד בבית, אחד מול הילדים, אחד בניהול הממון, אחד בחדר המיטות, אחד בלוחות-זמנים ללא סוף, אחד באירועים, אחד בכל כך הרבה אספקטים שהראש שלכם מסתובב ואתם אוהבים את זה, משום שאתם לא לבד יותר. תמיד ישנם אנשים כמו החברים האישיים שלכם או העבודה שלכם שככל הנראה יישארו מחוץ להישג ידם של בני הזוג. עם זאת, אם אתם באמת רוצים להתאחד, קריטי כי יהיו חלק פעיל בחייהם בכל אספקט אחר ולהיפך, כמובן: עליהם לדעת כי הם יכולים לבקש, יכולים לסמוך, יכולים לאהוב מבלי לפחד, להיפגע או לכעוס. המטרה היא להביא למצב של סימביוזה, תוך כדי שמירה על העצמי ועל הלהבה שלכם בוערת בתוך עולם היומיום האפלולי. ככל שתרבו לשתף, להעניק ולקבל, כך תחושו כחלק פעיל ואמתי במערכת היחסים שלכם, מוערך ונאהב, לעולם לא לבד, שרק חפץ לעוד.

מערכות יחסים הן עבודה קשה, פשרה ובעיקר המון אהבה. מדובר במספר הרגלים שיש לשנות, אך אתם תתרגלו והדבר יהפוך לשגרה שלכם עד שלא תשימו לב. מדובר בפשרה, אך היא מופנית כלפיי האדם החשוב ביותר בחייכם, כך שתמיד תרצו לעשות זאת למענו. בסופו של דבר, מדובר בהרבה אהבה שאתם מקבלים ונותנים ואין שום תחושה שטובה יותר מזו. אז מה זה מעט עבודה פה ושם… אם הלב שלכם אחד, אתם אפילו לא תחושו בקושי.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.