כיצד לאבד שומן ולהעלות מסת שריר – בשיא המהירות

כיצד לאבד שומן ולהעלות מסת שריר – בשיא המהירות

כיום נדמה כי שאלת השאלות היא כיצד להשיל את השומנים מהגוף ולהוסיף מסת שריר. תמונות של אנשים שהצליחו לעשות את השינוי מצפות את הרשתות החברתיות שלנו. בעודנו מריעים על הצלחתם, אנחנו לא יכולים שלא לתהות – איך הם הצליחו?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

הגיע הזמן ללמוד את ה”סוד” שכל כך חיכיתם לו. האמת? הוא עמד מתחת לאף שלכם כל הזמן הזה – התמדה! מדובר במסע שאיננו פשוט, רוב האנשים פורשים מוקדם מדי בתהליך ולכן, אינם נהנים מתוצאות.

האצת תהליך שריפת השומנים בגופכם

היכולת להשיל את השומנים ולהעלות מסת שריר בו-זמנית היא אחד האתגרים הבלתי-מובנים ביותר של הגוף שלנו, משום שהם תהליכים מטבוליים הפוכים לחלוטין.

כדי לשרוף שומן, יהיה עלינו לאכול פחות מצריכת הקלוריות המומלצת עבורנו. לעומת זאת, כדי להעלות מסת שריר, יהיה עלינו להגדיל את הצריכה הקלורית שלנו. כמובן שמדובר בפרדוקס.

ההסבר הוא פשוט: התהליך איננו מתרחש בו-זמנית, אלא בהדרגה. אם משקל הגוף שלכם נותר זהה, אך רמות השומנים בגופכם פוחתות – אחוז מסת השרירים בגופכם עלה כברירת-מחדל. לא, עדיין לא בניתם שרירים, אך אתם מצויים בנקודת פתיחה יפה.

כמה קלוריות ניאלץ להפחית, כדי לשרוף יותר שומנים?

כיום אין צורך לפנות לרופא, קיימים אינספור אתרים של מחשבוני קלוריות בקצות האצבעות שלכם. פשוט חפשו מחשבון שמטרתו לסייע ולאמוד את כמות הקלוריות שיהיה עליכם לאכול על בסיס יומי, כדי להפחית את כמות השומנים בגופכם. רוב הפעמים, סך הקלוריות שיוצע עבורכם יהיה נמוך בממוצע של 10%-15% מהערך הקלורי המומלץ עבורכם בשגרה.

זכרו כי המחשבונים הללו מבססים הערכה בלבד וכן מומלץ כי תאמדו את המידות שלכם באופן אישי ותסגלו את הצריכה הקלורית שלכם, כדי להבטיח כי אתם תיהנו מתוצאות איכותיות בהמשך הדרך.

מחשבוני מטבוליזם מתחשבים בארבע דרכים שונות, שבהן אנו שורפים קלוריות בגופנו, לשם ייצור אנרגיה:

קצב שריפה מטבולי בזמן מנוחה

מתאר לכמה קלוריות הגוף שלכם זקוק, כדי לבלות יום שלם במצב מנוחה או כמה קלוריות הגוף שלכם ישרוף במהלך יום של מנוחה בלבד.

סוג זה מהווה כ- 60%-75% מצריכת האנרגיה, הקלוריות, היומית שלכם. היא נקבעת באמצעות המשקל שלכם. ככל שאדם שוקל יותר או גבוה יותר, כך הוא יזדקק ליותר אנרגיה בזמן מנוחה.

מסת שריר איננה משפיעה על כמות האנרגיה, שגופנו צורך בזמן מנוחה, לכן אדם רזה אך שרירי יזדקק להרבה פחות אמצעים לשם שריפת אנרגיה, לעומת אדם שאיננו מתעמל ומלא יותר כתוצאה מכך.

השפעה טרמית על מטבוליזם

בטח שמעתם כי כדי לאבד ממשקלכם ולהעלות מסת שריר, כדאי לכם לאכול אינספור חלבונים, כל יום-כל היום. ואכן, חלבונים הם קריטיים לתהליך זה בפרט ולבריאות הכוללת של גופכם בכלל:

  • כמויות יפות של חלבונים בתזונה מסייעות להפחית ספיגה של פחמימות מעובדות לגופנו
  • חלבונים מעניקים תחושת שובע ותורמים אנרגיה למשך זמן רב יותר, כך שיהיה לנו פשוט להפחית את כמות הקלוריות היומית שלנו
  • החלבונים הם אבני הבנייה של השרירים שלנו. המקור הטוב ביותר לחלבונים הוא ממאכלים מן החי. תזונה המבוססת מצמחים בלבד, תתמקד באכילה מרובה של רכיבים המפצים על המחסור בחלבונים ובעיקר שילוב של דגנים מלאים וקטניות
  • הגוף שלנו צורך חלבונים בכמות אסטרונומית על בסיס יומי. מסיבה זו, הוא משתמש ב- 30% ממאגרי החלבון שלנו תוך כדי תהליך העיכול עצמו. זאת לעומת שומנים, שבעיקר מאוכסנים במאגרים או משמשים לתפקידים שונים לחלוטין כגון תהליך חידוש התא או ניקוי הגוף מלכלוכים ופסולת.

השפעת הפעילות הגופנית על מטבוליזם

הקלוריות שנשרפות בתהליך זה הן יחסית קטנות, משום שהן מתייחסות לקלוריות שנשרפות רק במהלך פעילות גופנית מאומצת כגון מכון כושר, שיעור אירובי או ריצה.

השפעת הפעילות הגופנית האקראית על מטבוליזם

מתרחשת מעט מאוד כיום, אך מאוד חיונית וכדאית! היא מהווה את האנרגיה שאנו מבזבזים, בעודנו מבצעים פעילות גופנית כתוצאה מאקטיביות במהלך היום-יום: הליכה ארוכה ממקום למקום, תהליך הניקיון, שריפת קלוריות בזמן סחיבת מצרכים…

היא משנה את המשחק, משום שכיום רוב האנשים דווקא בוחרים לשבת במהלך רוב היום שלהם, גם אם הם פוקדים את מכון הכושר מספר פעמים בשבוע. אך כל שאר השעות שבהן אתם ערים, הן זמן יקר מפז שאתם יכולים לנצל לשריפת קלוריות.

הדרך הטובה ביותר לשלב את הפעילות הגופנית ה”אקראית” ביום שלכם, היא להפוך את החיים שלכם למלאים בפעילויות שלא נוחות לכם כלל כגון בחירה במדרגות על פני המעלית, מציאת מקום חניה רחוק יותר מהרגיל, פניה להחלפת הערוץ בטלוויזיה באופן ידני ולא באמצעות השלט וכמובן – תלכו בבית בזמן שאתם מדברים בפלאפון, במקום לשבת ולבהות בקיר.

אתם תופתעו עד כמה התוספת הזו יכולה לתרום לתהליך שריפת הקלוריות שלכם! כמו הכסף הקטן שלא ציפיתם למצוא, אלו הן עוד קלוריות יקרות מפז, שיתרמו עוד צעד לתהליך שלנו מידי יום.

חוקים לבניית מסת שריר

ברכות על הגעתכם לשלב שבו אתם שואפים לחטב ולהעניק קצת גבולות לגוף שלכם!

ראשית כל, כעת יהיה עליכם להגדיל את כמות הקלוריות היומית  שלכם.

בהתאם למחשבון קלוריות, כדאי לכם לנסות ולהעלות את כמות הקלוריות היומית שלכם ב- 10% לפחות, בתחילת התהליך. מדובר בדי קלוריות כדי לבנות את השרירים שלכם ואף להוסיף ולהיפטר משומן עודף, שעדיין מאוחסן בגופכם. אם אינכם מתאמנים קשה מדי או חזק מספיק, השומנים הללו ימשיכו “להתעקש”  ולהישאר בגופכם. אימונים עוצמתיים יותר לשם העלאת מסת שריר, לצד אכילה מרובה של חלבונים – יביאו לניקוי איכותי שלהם.

כמובן שאתם חייבים לאמוד את כמות השומנים הנוכחית שלכם, את מסת השריר הנוכחית שלכם ולהציב לעצמכם יעד ריאליסטי, שאליו אתם שואפים להגיע. בהתאם לכך, התאימו לעצמכם כמות הגיונית של קלוריות, שמהן תרכיבו את התפריט היומי שלכם.

שנית, מומלץ לכם לקרוא אודות תכניות בניית מסת שריר רבות ככל האפשר; בייחוד אלו המתמקדות בביסוס האימונים במשך 3-6 חודשים.

עקביות, התמדה, היא המפתח האמיתי להצלחה בשני התהליכים; הן שריפת שומנים והן בניית מסת שריר, משום שיש לגרות את שניהם ולשבור את שניהם על בסיס קבוע, כדי לנצל אותם לשימושים שונים או לפלוט אותם מגופנו לעד. זהו תהליך שמתרחש בגוף באופן תמידי ולכן, אם נקפיד להתעמל פעמיים בשבוע, כשעתיים בשבוע לכל הפחות, לאחר מספר חודשים נתחיל לשים לב לתוצאות.

כמובן שלשם בניית מסת שריר, בניגוד לשריפת שומנים, כדאי לכם לפתח תכנית אימונים נוקשת יותר, המתמקדת באימוני כוח מסובכים, לאורך כל חלקי הגוף. אין צורך להרוג את עצמכם; אלא אם כן אתם מתעמלים לתחרות (מומלץ להתעמל כ- 6 פעמים בשבוע), מומלץ כי תתעמלו 3-4 פעמים בשבוע בממוצע.

העמסה מתקדמת – לאחר שהרמתם משקלים במשך זמן מה

שרירים זקוקים לאתגר כדי להיקרע, כך שחלבונים יבנו אותם מחדש חזקים ועוצמתיים יותר. לכן, יהיה עליכם להגדיל את כמות המשקל שאתם מרימים בהדרגה ובעקביות, בהתאם לכמות המזון שאתם אוכלים.

העמסה מתייחסת למשקל שאתם בוחרים להרים במהלך האימון. כאשר אתם מוצאים את עצמכם בנקודה שבה אתם יודעים כי לא תצליחו לעלות בעוד רמה בשבוע הבא, כדאי לכם לנסות ולשנות את האימון שלכם ולעבוד על נקודות חלשות יותר, שמונעות מכם להתקדם.

המטרה היא להעמיס, כדי להמשיך ולהעלות את כמות המשקל שאתם מרימים, בלי לפגוע בשרירים שלכם.

נפח היא שיטת העמסה נוספת. נפח מהווה את סך כל כמות החזרות שאתם מבצעים בכל תרגיל ספציפי. אם אתם מבצעים 3 סטים ו- 12 חזרות, לדוגמא, אתם תבצעו כ- 36 חזרות סך הכול.

המטרה האופטימלית שלכם, היא להגיע למצב שבו תוכלו להרים כל שבוע משקל גבוה יותר ולבצע יותר חזרות כל שבוע, בהתאמה.

אימונים אינטנסיביים

תשומת לב לתהליך, מצריכה מכם את הרצון לבנות שרירים, משום שאתם באמת רוצים לבנות ולשפר את הקשר בין המוח ובין השרירים ואף לתרום להתחדשות תמידית.

גוף ונפש בריאים וחיבור איכותי ביניהם משמעותם כי תהיה לכם שליטה נרחבת יותר על פעילות השרירים שלכם בכלל ובפרט במהלך אימוני העמסה. כדאי לכם להתמקד בשיפור הנקודות החלשות שלכם לכל אורך הדרך: הפעולה תביא לקריעה של השרירים שלכם במקומות הנכונים, כך שייבנו חזקים יותר וחסונים יותר, לשם העמסה כבדה יותר.

אתם יודעים כי בחרתם במשקל הנכון, כאשר אתם מבצעים את 2-3 החזרות האחרונות בכל סט וחשים כי קשה לכם. לעיתים, מומלץ כי תדחפו את עצמכם מעט יותר קדימה, כדי שתצליחו לבצע את החזרה האחרונה חביבה.

הדחיפה הזו היא ההבדל בין גוף ממוצע ובין גוף מחוטב. העמסה מינימאלית, גם אם כושלת ביותר, תורמת לעלייה במסת השריר, מפחיתה את רמות הלחץ בגופנו, תורמת אנרגיה לגופנו ואף לשינה עמוקה ואיכותית.

התאוששות נכונה

מדובר באספקט משמעותי, שרבים מתעלמים ממנו וחבל. כאשר תהפכו למתעמלים, אתם תשימו לב כי אט-אט תשלבו בשגרה שלכם “עזרים” שיקדמו את תהליך האימונים שלכם ולרבות ארוחות חלבון טרם אימון ולאחריו, אבקות חלבון ותוספי תזונה ותכניות אימונים חדשניות. כל הטוב הזה הוא אפילו מצוין, אך אל לנו לשכוח את הגוף שלנו.

כדי להחלים באופן איכותי, כדאי לכם לאפשר לגוף שלכם לנוח במשך יום לפחות, אך לא יותר משלושה ימים או לנוח בימים בהם אתם מתעמלים על האזורים הספציפיים הללו. אימון-יתר או התאוששות לקויה שחוזרת על עצמה, יגרמו לפחת בקיבולת האימונים, פציעות ואף מחלות.

מומלץ לישון בין 7 ל- 8 שעות מידי לילה, כדי לאפשר לשרירים להתחדש כראוי. בנוסף, כדאי להרחיק את כל גורמי הלחץ ולשמור על קור-רוח ושלווה. לחץ ועייפות יביאו להפרשה מוגברת של קורטיזול, שיובילו לחשקים, פחת ברמות מטבוליזם השומנים בגופנו והאצה של תהליך ההזדקנות של גופנו.

מצאו תכנית אחת איכותית ודבקו בה

כל יום, ישנו אימון חדש שיוצא לשוק, תכנית אימונים חדשה, תזונה חדשה וזוהרת… כולם רוצים לנסות קצת מכל דבר ואז להחליט מה טוב בשבילם, אך כאשר אתם מבצעים שינויים כה דרסטיים בגוף, גורמת לו להיאלץ להתרגל לתהליכים משתנים וכתוצאה מכך – אתם לא תראו תוצאות!

כדי לראות תוצאות, יהיה עליכם להעניק לגוף את הזמן להסתגל לתהליך אימונים ספציפי במשך שלושה חודשים לפחות. עקביות היא המפתח, שיסייע לגוף שלכם ללמוד לעמוד בפני אימוני כוח ובניית שרירים. אם לא תדבקו באימון די זמן, אף תא תוכלו לאמוד את ההתקדמות שלכם, אם תהיה כזו. ללא די מידע, לעולם לא תוכלו להבין מה באמת מסייע לגופכם להתקדם בתהליך.

מעמיסים בתחילת דרכם יכולים לדבוק באותה תכנית במשך חודשים רבים, לפני שבכלל יש צורך להחליף אותה באמצעות חוקי ההעמסה השגרתיים.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.