כיצד להעריך את עצמך ללא תנאים

כיצד להעריך את עצמך ללא תנאים

ימי הקדמה הביאו עמם הרבה יתרונות בולטים לבני האדם: כיום באפשרותנו להגיע למקומות מהר יותר, לטייל בכל העולם, למדנו הרבה על הסביבה שלנו, פיתחנו מכשור חדיש ומצאנו מזור כמעט לכל מחלה. עם זאת, הקדמה אף פיתחה את המחשבה והביאה עמה הרבה מודעות אישית לעולמנו, דבר המביא אנשים רבים לפתח חרדות חברתיות, בעיות אכילה ואפילו שנאה עצמית.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

פעמים רבות תחושות שליליות שכאלו לא באמת מגיעות מהחברה, אלא מתחושת הפרט כי הוא שונה ועקב כך איננו ראוי להיות חלק ממנה. ישנן פעמים בהן החברה מגלה את הפרט והוא אכן מצוי בודד ואובד עצות. האדם הוא יצור חברתי, לכן הוא תמיד שואף שיחבבו אותו, יתעניינו בו ויחשבו שהוא ייחודי, אך לא שונה. כאשר השליליות משתלטת, הקיצון עוטף את הפרט במעין וילון שחור, מונע ממנו להתקדם.

כולנו ודאי חווינו רגעים שכאלה בעברנו. אך אם נלכדנו במעגל השנאה, כיצד נדע להשתחרר ממנו? לשם כך, ריכזנו עבורכם צעדים פשוטים אשר יגרמו לכם לקחת צעד אחורה, להביט בתמונה הכוללת באופן אובייקטיבי, לחייך אל מול המראה ולהבין כי אתם מושלמים בדיוק כמו שאתם. בהצלחה!

אני?

כן, אתה. לפעמים אנו כה מרוכזים בחיים שלנו כהורים, אוהבים, חברים, משפחה, עד שאנו שוכחים כי אנחנו אדם בודד בסופו של דבר, עם רצונות, מאוות, כאבים ודרישות משלנו. פעמים רבות אנו עלולים לחוש עצב ותסכול פשוט משום שאין אנו יודעים לאן אנחנו הולכים, במה אנחנו חפצים ומה יגרום לנו להיות מאושרים מלכתחילה. תחושה שאתה “עומד במקום” תמיד משרה מעין שיממון ואכזבה עצמיים. כדי להיות מאושרים ולהעריך את עצמנו, ראשית עלינו להבין מה אנחנו מחפשים, לאן אנחנו הולכים, לתכנן את החיים שלנו באופן שבו אנו רוצים. “מה תמיד חלמתי לעשות?”, “איפה הייתי רוצה להיות בעוד שנה?”, אלו הן שאלות מפתח שמטרתן להבין לאן פנינו מועדות ובמה להתמקד. מומלץ לערוך רשימה של הרצונות והשאיפות שלנו. קודם נגדיר אותם ונראה מדוע אנו חפצים בהם, שכן כיום קיימות אופציות רבות כל כך עד שלעיתים אנו חושבים כי אנחנו חפצים בהן, אך בדיעבד מבינים כי חשבנו שמדובר בדבר מה שונה. גם לחזור בנו מהרצונות שלנו זה בסדר ואף מומלץ, הריי כל המטרה היא למצוא את הדרך האופטימלית להגשים את עצמנו ואיש אינו טוען כי מדובר בתהליך קל או מהיר. אף נפוץ כי נשנה כיוון מספר פעמים. משגיבשנו מטרות, שאיפות וחלומות, יש לבחון כיצד נגשים אותן.

אני אחלום לנצח

בני האדם תמיד שואפים לעוד: עוד כסף, עוד אהבה, עוד אוכל… אבל בכולנו מצוי הכיסוף הזה, האושר העילאי הזה לו אנו חפצים יותר מכל – להגשים את חלום הקריירה, למצוא את אהבת חיינו, ילדים, ללמוד לנגן, ללמוד לצייר, לעשות פעילות גופנית סוף כל סוף, הטיול הזה שתמיד חלמנו עליו וכ”ו. פעמים רבות אנו נוטים לשכוח מהם באמת החלומות שלנו, להניח אותם בצד לשם אושר של אחרים או עקב שגרת חיים כאוטית, חוסר זמן או אפילו עצלנות! אל תאפשרו לכל המכשולים הללו לעמוד בדרככם, שכן אלו הם הכיסופים שיגרמו לכם להיות יותר מאושרים ולהעריך את עצמכם! פעמים רבות אישים מבוגרים מביטים במנהרת הזמן, חוזרים לאחור ומביעים משאלה לנהל חיים אחרים, שונים מאלה שבחרו. תוודאו כי הדרך בה אתם הולכים היא הדרך שלה שאפתם וגבשו תכנית פעולה שתסייע לכם להשיג את המטרה. אם סטיתם מהמסלול או סבלתם מתקלות בדרכים, תמיד ניתן לשוב לאחור, אך אל תוותרו או תאבדו את מה שגורם לכם לאושר וגאווה עצמיים. גם התהליך אינו תמיד פשוט – פעמים רבות תרגישו כי העולם עומד בדרככם ומונע ממכם להיות מאושרים, תחוו חוסר אונים, כעס, תסכול… אך אלו הם חלקים מהמסע שלכם לעבר היעד וכשתצליחו לכבוש אותו, תדעו כי עשיתם את הדבר הנכון. ברגע שתפסיקו “לעשות הנחות” לעצמכם, תעריכו את עצמכם יותר ותהיו מאושרים יותר בזכות ההישגים שלכם.

לאפשר תמיכה וסביבה תומכת – גם בקשת עזרה היא אנושית

האדם נחשב ליצור חברתי מאוד ורוב היום אנו חפצים בקרבה של בני אדם. במשך החיים אישים תרים אחר האנשים הללו שיבינו אותם, יהיו דומים להם, אך שונים באופן כה משלהב. יותר מכל, אנו מחפשים לחוש נאהבים, כי איננו לבד בעולם ויש מישהו שאכפת לו מאתנו. השגיאה היא כאשר האהבה הזו הופכת לתנאי לאושר שלנו או לחלופין, אנו חוסמים את האהובים שלנו עקב אמונה שגויה כי אנו עשויים להיפגע או שמא איננו ראויים לאהבה הזו. תמיד יש לנקוט משנה זהירות כאשר מדובר באנשים לא מוכרים, שכן אין לדעת בעולמנו המסוכן מה עלול לקרות בלילה בסמטה חשוכה. עם זאת, לצד החושך מצוי הרבה אור וישנם אנשים רבים ייחודיים, מצחיקים, חכמים ומלאי אהבה ממש מעבר לפינה שלכם. אם תחסמו את עצמכם לכלל האוכלוסייה, אתם פשוט תמנעו מעצמכם לגלות את האהבה והאושר הללו להם אתם זקוקים, ואני בטוחה כי גם חפצים להעניק מהם והרבה. עם זאת, יש לזכור כי האהובים שלנו הם אמנם חלק גדול מהחיים שלנו, אך לא כולו: מעבר למשפחה והחברים ישנם העבודה, איכות החיים, אתם! כן, אתם!  הרצונות שלכם, המאווים שלכם, החלומות והשאיפות שלכם. גם לכם יש מקום בעולם; אתם רוצים את התקשורת והאהבה עם האחר, אך לא זקוקים לה; באפשרותכם לעמוד ברשות עצמכם, לחיות את החיים שלכם ולהגשים אותם עבורכם על הצד הטוב ביותר. אין העוצמה הזו מצביעה כי אין עליכם לפתח קשרים חברתיים או להישען עליהם, ההיפך הוא הדבר! פשוט יש לזכור כי בראש ובראשונה אתם יכולים לדאוג לעצמכם ואין אתם תלויים באיש מלבדכם, שכן לכם הכוח להצליח. עם זאת, כולנו חווים ימי סגריר בדרך כזו או אחרת, חווים משברים, חווים תחושות של חרדה חברתית או שנאה עצמית. להשאיר את הכול חפון בבטן רק יגרום לכאבים מיותרים. הקריטי ביותר בסביבה שאתם בוחרים שתקיף אתכם, הוא שתהיה הדדית ותומכת עבורכם: כאשר עברתם יום רע, תזדקקו לעצה, תרצו פשוט לדבר – תדעו למי להתקשר. חברויות טובות ידאגו לשאול לשלומך ויסתפקו בכך, חברויות אמתיות לא יזדקקו לשאלה, אלא פשוט יקשיבו לאשר על לבכם. חברות היא כביש דו-סטרי, הקפידו לזכור זאת: קל להתמקד באחרים, בצרות שלהם והבעיות שלהם במקום המקום הרגשי שלנו. העניין הוא שבכך אנו דוחקים את עצמנו לפינה ובשלב מסוים אנו לא נצליח לצבור עוד ונתפוצץ בצורה שאינה נעימה. עלינו ללמוד לדרוש את אשר אנו זקוקים לו ולבקש כפי שאנו מעניקים, שכן גם לנו מגיע.

תורת ההמשכיות

הכאוס המודרני הביא אותנו למצב בו אנו בדרך כלל חושבים אודות העבר ומנסים להפיק ממנו לקחים או תוהים לגבי העתיד, מנסים לתכנן ולהבין מהם הצעדים המועדפים עבורנו ועבור הקרובים אלינו. עם זאת, אנו שוכחים זמן אחד, יחיד וחשוב – ההווה. הרגע הוא החיים במהותם, החוויה העוצמתית שבה אנו מצויים ולעיתים תכופות אנו נוטים לשכוח זאת. מדוע? בעיקר משום שאנו ממשיכים לחשוב אודות סיוטי העבר – הריבים שלא סלחנו עליהם, הצעקות שספגנו מהבוס, אולי אפילו השיט שבו היינו עם בן הזוג אשר לא הצלחנו להתמקד בו עקב כל המחשבות הללו? יתכן? אין סיבה להישאר בסיטואציה שחלפה, להמשיך לכעוס יזיק רק לנו ולא לשכן. אם נלמד לקבל, לאהוב, לסלוח ולשחרר גם כשקשה, אנחנו לא רק נוסיף אנרגיות חיוביות לסביבה שלנו, אלא לנו בפרט. גם מחשבות מרובות על העתיד הן מיותרות – באפשרותנו לנסות ולתכנן את הימים הקרובים, אך אין לדעת מה יצפון העתיד: יתכן כי מחר נזכה בלוטו, נתחתן, ניכנס להיריון, נפוטר מהעבודה, נבין כי מה ששאפנו איננו מה שחשבנו ונאלץ לתאם ציפיות מחדש וכ”ו. רוב הזמן שאנו משקיעים בתכנון הוא כאמור מיותר. עדיף ואף מומלץ להתמקד במה שנמצא לפנינו ולחוות את הרגע במלואו, שכן הוא העשיר בטעם וחיים.

מנטרות חיוביות

אין אפס, העולם המערבי הוא עולם פסימי באופן גורף; אנשים מעדיפים להביט על חצי הכוס הריקה, פשוט מתוך הרגל. הדבר מכה שורשים גם בראשנו ואנו ממהרים להתנצל, להאמין כי אנחנו לא בסדר או לא ראויים לסיטואציה, כי אנחנו לא יפים מספיק, לא חכמים מספיק, פשוט לא טובים מספיק. אם תישאלו “מי הכניס לכם את השטויות הללו לראש?”, האם תופתעו לגלות כי התשובה היא אתם, עצמכם?! למרות ההלם, זו האמת – בימינו אנו שואפים לפרפקציוניזם ללא פרופורציונלית, כה ייחודי, כה כביר, עד שכשאנו לא עומדים בציפיות, אנו מלקים את עצמנו על כך. ההלקאות הללו מושרשות בראשינו עם הזמן עד כדי כך שהמנטרות השליליות הופכות ליומיומיות. איש אינו משפיע על הראש שלנו יותר מאתנו, וכאשר אנו איננו משבחים ומקדמים את עצמנו ואף מפחיתים את הערך שלנו בפני עצמנו, איש חוץ מאתנו לא יוכל לגשר על כך. עלינו ראשית להבין שוב כי כולנו בני אדם, גם אתם וגם הם, כולנו טועים לעיתים ואיננו מושלמים. שנית, יש להחדיר בטפטופים חיזוקים חיוביים אשר ינגדו את המנטרות השליליות לדוגמא, במקום להביט במראה ולהתמקד באף העקום, נסו להחמיא לעצמכם על העיניים הגדולות והיפות, השפתיים הגדולות, השיער הגולש – אתם תופתעו כי תמצאו יותר חיובי משלילי, כאשר תחפשו. כאשר אתם מצליחים במשימה, שבחו את עצמכם ואמרו לעצמכם כמה אתם גאים שהצלחתם בה. כשאתם מתכוננים לשיעור, פגישה או מצגת, העניקו מוטיבציה והעריכו את ההשקעה שלכם. כאשר אינכם מצליחים, במקום להלקות את עצמכם ולומר שהגיוני שלא הצלחתם במשימה כי אינכם טובים מספיק, נסו להפיק לקחים וללמוד לפעם הבאה. שבחו את עצמכם על הניסיון ואם הדבר באמת מפריע לכם, התמידו עד שתצליחו. תמיד חשוב להדגיש כי אם אדם אחר הצליח, אין שום סיבה שאתם לא תצליחו, גם אם הדבר ידרוש יותר זמן. כאשר תצליחו במשימה, אל תשכחו לשבח את עצמכם וכן להפוך את ההצלחה לאירוע, שכן הרווחתם את מחיאות הכפיים.

זמן אישי

מעבר להיותנו יצור חברתי לרוב, כל אדם זקוק לשקט והרוגע האישיים שלו, ולא מדובר כאן בשינה. אנו חווים הרבה במהלך יום מודרני ממוצע – לימודים, עבודה, ארגון הבית, פגישות עם אנשים חדשים, מפגשים עם חברים, בני משפחה, זמן איכות עם הילדים ובני הזוג, סידורים ועוד. לעיתים אנו שוכחים כי אנחנו גם חלק מהמשוואה וגם לנו מגיע ליהנות מעצמנו. נסו להקדיש לעצמכם יום בשבוע או מספר שעות בשבוע בהן באפשרותכם להתפנק – פנו מקום לתחביב אהוב או דבר מה שהייתם רוצים ללמוד, ספר שהייתם רוצים לקרוא, אמבטיה מרגיעה ומפנקת, סרט או סדרה אהובים, משחק מחשב ממכר… כל דבר שגורם לכם לחוש טוב, לחוש סיפוק ולמלא את המצבורים שלכם. הדבר יאפשר לראש שלכם לנוח, למחשבות להפסיק לתקוף ולרוגע לשטוף אתכם ולהקל עליכם בהמשך. יתכן כי לולא ההפסקה הזו, תחושו את הראש שלכם גועש משום שלא הספקתם לעבד את כל אשר על לבכם. השתדלו להבין כי אינכם רק חפצים בזמן הזה, אלא זקוקים לו.

אין השוואה

לא סתם נאמר כי “העשב של השכן תמיד ירוק יותר”, אנו באמת חשים כך רוב הזמן. הבעיה המהותית בכך היא שאנו תמיד נחוש כך, שכן אף פעם לא באמת נוכל ללכת בנעליו. אין למה להסתכל לצדדים בחיים, שכן אתם מנהלים את חייכם באופן הטוב ביותר שאתם מאמינים בו. גם אם לשכן יש יותר כסף מכם, הדבר מרמז כי הוא מבצע עבודה שיתכן ולא תתמוגגו מאושר אם תעסקו בה. גם אם חברתכם הטובה כבר נשואה, ככל הנראה לא הייתם מתאהבים בבחיר לבה, אינכם מכירים אותו עד סוף דעתו ואינכם יכולים לדעת כיצד מערכת יחסים שכזו תתנהל. יצירת השוואות בין החיים שלכם לאחרים או תהייה לגבי מה שיכול היה להיות הן מיותרות וחסרות טעם; אין להשיב את הגלגל לאחור ואין לדעת כיצד החיים שלכם היו מושפעים אם הייתם בוחרים בדרך אחרת. החיים הם חסרי וודאות, כך שהשתדלו פשוט “לזרום איתם בזרם” ולקבלם. אין לדעת מה תמצאו מעבר לפינה אם פשוט תזמנו אותו באנרגיה חיובית. התמקדו בחיים שלכם וכיצד לעצב אותם למה שהייתם רוצים, אל תבזבזו את הזמן על חלומות מיותרים בהקיץ.

לא נוח לי – מצוין!

בני אדם טועים טעות מרה במחשבה כי האושר מצוי ב”חיי נוחות”. החיים האמתיים הם החיים שעדיין לא חוויתם; בני אדם הם יצורים של ריגושים, אשר פשוט מפחדים לעיתים מהלא נודע. ההמלצה האישית היא לאמץ את החדש ולהיפטר מהישן והמשעמם. תמיד נסו להוסיף חידושים לחייכם: להכיר אנשים חדשים ומעניינים, לטייל במקומות חדשים ומאתגרים, למצוא תחביבים חדשים… כל דבר אשר ילהיב אתכם ויעורר אתכם. אם אתם חשים בנוח מדי, אתם עייפים ומשועממים מדי והשיממון מוביל לתחושות של קיבעון, חוסר אונים, דיכאון ושנאה עצמית. ככל שתגוונו יותר, תנסו יותר, תהיו גאים בעצמכם יותר על ההישגים והחידושים, תשאפו רק מעלה ותלמדו להעריך את עצמכם עקב ריבוי היכולות שלכם.

השלימו עם העובדה כי אהבה עצמית איננה אנוכית

פעמים רבות אנו חשים ברע עקב האהבה העצמית שלנו; חשים כי הדבר הופך אותנו לנרקיסיסטים וגורם לנו לשכוח או להזניח את האהובים שלנו. עלינו לזכור כי אהבה עצמית היא הזנה עצמית ואנו זקוקים לה כדי שנוכל להיות הטובים ביותר שאנו יכולים עבור האהובים שלנו. כפי שלחייך קל יותר מלזעוף, כך לאהוב את עצמנו קל לנו יותר מלשנוא את עצמנו. הדבר גורם לנו לחוש דיסוננס ולחץ. מהותי לאהוב את עצמנו טרם הענקת אהבה לאהובים שלנו ובייחוד לבן זוג, שכן אם אין אנו מאושרים בפני עצמנו, לעולם לא נוכל לתת את כל כולנו לאחר באופן מלא משום שאין אנו שלמים; אנו עדיין זקוקים ליותר תמיכה ואהבה שאנו לא מספקים לעצמנו ולאחרים יהיה כמעט בלתי אפשרי למלא את החלל.

היו עצמכם והשלימו עם עצמכם

אין הכוונה לכך שתשימו את עצמכם לפני אחרים או תקדמו את עצמכם על פני אחרים, אלא שפשוט תורידו את המסכה ששמתם על הפנים כל יום, לא רק בפורים, ותחייכו לעולם חיוך כנה. כן, אולי אינכם הכי יפים או הכי חכמים או הכי הכי בעולם, אך אתם ייחודיים בשל היותכם אתם, זהו בעצם העיקר. לכולנו המעלות הייחודיות והמדהימות אשר הופכות אותנו למי שאנחנו וגם החסרונות המעצבים אותנו לאישים שאנו היום. תאהבו את עצמכם בזכות שני המאפיינים הללו – גם הטוב וגם הרע. ישנה תורה יפנית עתיקה הקרויה וואבי-סאבי, הטוענת כי כל דבר בחיינו יפה יותר בזכות הפגמים שלו, וכך גם אתם. שבחו את עצמכם על הכישרונות שלכם וצחקו על החסרונות שלכם. אם אתם באמת סולדים מדבר מה באישיות שלכם – עבדו על כך ושנו אותו.

אמנם ישנם מצבים בהם אנו נתקשה להשתנות ונאלץ להשלים עם מי שאנחנו. איש איננו נולד מושלם ולכל אחד תחומים בהם הוא מצטיין פחות, אזורים בגופו אשר הוא מחבב פחות ומחשבות לא נעימות. קבלה עצמית היא מהותית, ומביאה עמה את ההבנה כי אין אנו מושלמים וזה בסדר. איש אינו חפץ כי נהיה מושלמים, אין דבר כזה מושלם, אז מדוע אנחנו מציבים בפני עצמנו דרישות בלתי אפשריות? חשבו על כך לרגע, האם באמת הייתם רוצים להיות מושלמים? באמת הייתם רוצים להיות בדיוק כמו כל אדם אחר, ללא שוני, ייחוד, ריגוש? האם השלמות הזו היא לא הדבר המשעמם ביותר שיכולתם להגות בחייכם? אם כך, מדוע לשאוף לשלמות מלכתחילה?

אם תיישמו את הכתוב בשורות אלה, לאט-לאט תלמדו לחוש טוב יותר לגבי החיים שלכם ועצמכם, תשימו לב כי אתם מתקדמים ותרחשו גאווה, אושר והכי חשוב – רוגע.

אל תוותרו על עצמכם, אתם ייחודיים, יפים, חכמים, טובים ומצחיקים כל אחד בדרך שלו בדיוק כפי שכל אחד אחר הוא ייחודי, יפה, חכם, טוב ומצחיק בדרך שלו. העולם שלנו לא היה מושלם בלעדיכם, הקפידו לזכור זאת.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.