כיצד לזהות מחסור בחלבון – תסמינים ודרכי התמודדות

כיצד לזהות מחסור בחלבון – תסמינים ודרכי התמודדות

החלבונים הם חלק בלתי-נפרד מהחיים שלכם: עליכם לאכול בין 0.8-1.5 גרם חלבון על כל ק”ג שאתם שוקלים ביום, בממוצע 56 גרם ביום לאדם שאיננו מתאמן. ככל שאתם מתאמנים יותר, כך עליכם לעכל יותר חלבונים כדי להעשיר את השרירים שלכם, אודותיהם נפרט בהמשך.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

חלבונים הם מצרך הכרחי לגוף: הם משתתפים בתהליכי העיכול, מסייעים לייצר אנזימים, מוליכים עצביים ואף תורמים לגוף ובעיקר למוח שפע אנרגיה. אם אתם מאמינים כי אתם סובלים מחסך בחלבונים, מומלץ מאוד לבחון את הנושא מקרוב. כדי שיהיה לכם פשוט לעשות זאת, ריכזנו כאן עבורכם מספר סימפטומים של מחסור בחלבון. בסוף המאמר, נסביר כיצד ניתן להתמודד עם התופעה בקלות.

בעיות עור, ציפורניים ושיער

החלבונים הם מרכיב חשוב של השיער, הציפורניים והעור שלכם. יחד עם ויטמינים ומינרלים כגון הברזל, ויטמין C וויטמין A, החלבונים מסייעים לתרום לחות, חוזק, צבע וגמישות לגופכם. כאשר אתם מפחיתים בצריכת החלבונים לגוף אין את היכולת לייצר את החלבונים שתורמים את אותה לחות וכתוצאה מכך, יתכן ותסבלו מנשירה חמורה של השיער, תאבדו צבע בשיער, תסבלו מהיחלשות קיצונית של הציפורניים ועור יבש וחיוור.

כולסטרול גבוה

אם אתם לא אוכלים הרבה חלבונים, הגיוני להניח כי אתם כן אוכלים הרבה שומנים ופחמימות. ישנם שומנים כגון אומגה שלוש או פחמימות מורכבות אשר נחשבים בריאים לגוף, אך חלבונים הם קבוצה מהותית מאוד מהמזון שלכם ואם תפצו עליה באמצעות פחמימות או שומנים – אתם תצרו על גופכם עומס שהוא איננו אמור להתמודד עמו.

לאורך זמן, גופכם יתקשה לעכל את כמויות השומנים והפחמימות שמצטברים בגופכם וכתוצאה מכך, הם יצטברו במחזור הדם שלכם. מצבים מעין אלו עשויים להוביל להשמנת יתר, סוכרת, מחלות לב ולחץ דם גבוה. לכן אם אתם שמים לב שרמות הכולסטרול שלכם גבוהות, מהרו לדפדף הלאה ולבחון את רמות החלבונים שלכם – יתכן שאיזון קטן לטובתם הוא כל שאתם זקוקים לו.

ערפול מוחין

ערפול מוחין הוא כשמו כן הוא, מצב בו הראש שלכם לא חד: אתם מתקשים לשלוף מחשבות, מתקשים לדבר, מתקשים להקשיב ומתקשים לעקוב אחר סיטואציה לאורך זמן. גם עייפות ממושכת היא סימן למחסור בחלבונים.

הסיבה לכך היא שהחלבונים מסייעים לייצר הרבה מוליכים עצביים במוח שלכם. מוליכים עצביים הן מעין “תחושות” שאתם חשים באמצעות מה שהמוח שלכם מפריש. דופמין, לדוגמא, גורם לכם לחוש מאושרים. סרוטונין גורם לכם לחוש מאושרים. אפינפרין מחדד את הריכוז שלכם וכן הלאה. ללא המוליכים העצביים הללו, אתם אף תחושו עצבניים יותר, לחוצים וחרדים יותר משום שלא יהיו תרכובות שינגדו את הפעילות של הורמונים מלחיצים, כגון קורטיזול. יתכן והפרספקטיבה שלכם על החיים תהיה מאוד עגמומית ותתקשו להתעודד או לרצות ולהתקדם, להתפתח.

החלבונים בגוף אף תורמים לעיכול של ויטמינים כגון 12B ו- 6B, אשר מהותיים מאוד לייצורם של מוליכים עצביים מעין אלו. ללא היכולת לייצר את אותם מוליכים עצביים, המוח שלכם יתקשה לתפקד כראוי ואתם תחוו את התוצאות היטב.

נדודי שינה

מסתובבים בבית כל הלילה ולא מבינים למה אתם לא מצליחים להירדם? מרגישים שהשינה שלכם איננה רציפה או עמוקה? לוקח לכם זמן מוגזם להירדם? יתכן מאוד וכי אתם סובלים ממחסור בחלבונים.

כפי שציינו קודם לכן, החלבונים הם חלק מהותי מתהליך ייצורם של מוליכים עצביים כגון הסרוטונין, שמרגיע אתכם. כאשר אין די סרוטונין בגופכם, אין תרכובת שתנגד את הקורטיזול בגופכם – הורמון הלחץ. רמות גבוהות של קורטיזול יקשו עליכם להירדם.

מלטונין הוא מוליך עצבי שמיוצר על ידי חומצות אמינו בעצמו. אם אתם סובלים ממחסור בחלבונים אתם תפרישו פחות מהמוליך העצבי שעוזר לכל בני האדם להירדם ביום-יום.

אם אתם עדיין לא מאמינים שחלבונים עשויים להוביל לנדודי שינה, אתם ודאי תופתעו לגלות כי חלבונים הם גם חלק מהותי מהרכבם של חלק מההורמונים בגוך וביניהם – האינסולין – הורמון, שתפקידו הוא לפרק את הסוכרים במחזור הדם שלנו, כך שיוכלו לחדור לתאים ושם להפוך לאנרגיה.

כאשר אין לכם הרבה חלבונים בגוף, הגוף יתקשה לייצר אינסולין וכתוצאה מכך יצטברו כמויות גדולות יותר של סוכרים במחזור הדם שלכם, שיתפרקו לאט יותר וימשיכו להעשיר את גופכם ברמות של אנרגיה, שיקשו עליכם להירדם. לאורך זמן מחסור כזה הוא מסוכן, משום שהוא עשוי להוביל לתופעות כגון סוכרת ולחץ דם גבוה.

כאבי ראש ותשוקה למתוקים

אם אתם סובלים ממחסור בחלבונים לאורך זמן, יתכן כי תשימו לב שאתם מתחילים לאכול שוקולד על בסיס קבוע ומשתוקקים אליו. יתכן וכי כאשר אתם מתאפקים ונמנעים מאכילת מתוקים, אתם חשים כאבי ראש.

הסיבה לכך היא שהמוח שלכם עייף: הוא לא מצליח לייצר מוליכים עצביים כראוי ולכן הוא לא מצליח לתפקד כראוי. הוא מנסה לאפשר לגוף לצרוך אנרגיה נוספת על ידי אכילת סוכרים, אשר לא מתעכלים באופן תקין ומצטברים במחזור הדם עקב מחסור בחלבון. כפי שציינו, מצבים מעין אלו מסכנים אתכם בהרבה יותר מכאבי ראש…

הידרדרות השרירים

החלבון הוא חלק מהותי מהשרירים שלכם. ביומיום, כאשר אתם נעים אתם קורעים את הרקמות של השרירים שלכם במידה מסוימת. זה שגרתי לחלוטין: בלילה, החלבונים האיתנים מזינים את השרירים שלכם, מתקנים אותם ודואגים לשמר את האון והגמישות שלהם. השרירים הם האזור הגדוש ביותר בחלבונים בגוף: הוא זקוק להם במיוחד לאחר אימונים, כאשר פגעתם ברקמות שריר רבות של הגוף.

הגוף זקוק לכמות מסוימת של חלבונים על בסיס יומיומי כדי שהשרירים שלכם יוכלו לתפקד באופן בסיסי ולאפשר פעולה. כאשר הגוף דל בחלבונים, השרירים “מושכים” את החלבון משרירי השלד שלכם וכתוצאה מכך, כלל השרירים שלכם עלולים להינזק עם הזמן.

אם אתם סובלים מהרבה התכווצויות שרירים וכאבי גב, יתכן מאוד ואתם סובלים מחסך בחלבון.

הידרדרות העצמות

חלבונים הם אבני הבנייה של השרירים, אך העצמות הן מקום שני מכובד – 30% ממבנה העצם הוא חלבון, בעיקר חלבון הקולגן; המסייע לשמר את הגוף שלנו נקי מקמטים על ידי שימור הגמישות של רקמות העור שלנו. גם עבור העצם, מעניק הקולגן את תכונות הגמישות והחוזק, להן הן זקוקות. החלבונים אף חיוניים לתהליך הספיגה של הסידן בעצמות ולביצוע תהליכי חילוף החומרים השונים של העצמות באופן תקין.

עם השנים, הגוף מייצר פחות ופחות קולגן עד שאנו נותרים עם החלבונים הקיימים בלבד (בגיל 25 הגוף מפחית את ייצור הקולגן. התהליך צובר תאוצה באזור גיל 35 ועם השנים פוסק לחלוטין). עקב כך, כדאי לנסות ולשמר את הקולגן הקיים בנו, כך שכאשר נפסיק לייצר אותו – לא נרגיש בחסך.

אם תסבלו מחסך בחלבונים, אתם תשימו לב כי אתם נפצעים לעיתים קרובות יותר, כי העצמות שלכם חלשות יותר ולפצעים נדרש זמן רב יותר להחלים.

עצירות

החלבונים משפיעים על תהליך העיכול של ויטמינים ומינרלים שונים בגופכם. הוא אף מסייע להאיץ את תהליך העיכול, על ידי היותו חלק מאנזימי עיכול רבים בגופכם. לכן אם אתם סובלים מחסך של חלבונים, יתכן שאחרי ארוחה דשנה תתקשו מאוד ללכת לשירותים.

בנוסף, כפי שציינו השרירים בגופכם זקוקים לחלבונים יותר מכל דבר אחר ולכן, ברגע שבו תפסיקו להאכיל אותם בחלבונים הם יתקשו לפעול. ישנם שרירים לכל אורך הגוף שלכם ומערכת העיכול שלכם אינה שונה; האמת היא שהשרירים הם אלו שתורמים לפריסטלטיקה של מערכת העיכול – התנועה שלה שמאפשרת למזון לרדת מהפה עד למעיים.

ישנם שרירים רבים לכל אורך גופכם, כגון שריר הלב. אם אתם חשים כי השרירים שלכם מתכווצים בצורה חמורה, למרות שאתם מבצעים פעילות גופנית (אפילו מתקשים לבצע פעילות גופנית) מומלץ שתיוועצו ברופא בנושא.

בילדים – עצירת תהליך הגדילה

כאשר אתם מתפתחים, הגוף שלכם צורך הכי הרבה ערכים תזונתיים בצורה הטובה ביותר, כדי לתרום לתהליכי הגדילה וההתפתחות שלכם. באופן זה כאשר אתם מבוגרים והגוף נשחק, הוא מתחיל מנקודה חזקה ועשיר במאגרים של בריאות.

עם זאת, תזונה לא נכונה תוביל לעצירת הגדילה. חלבונים הם אחד הצרכים הקריטיים ביותר של ילד גדל ומתפתח: זהו השלב בו העור, השרירים, העצמות, מערכת העצבים… הכול מתפתח. לאורך זמן, מחסור בחלבונים עשוי להוביל לבעיות התפתחות כגון גובה נמוך, קושי לעסוק בפעילות גופנית וכדומה.

מחזור אינו סדיר

אחד הסימפטומים הנפוצים יותר של מחסור בחלבון הוא אי-סדירות במחזור החודשי ואף בעיות פוריות, כגון שחלות פוליציסטיות.

שני הסיכונים שבדרך-כלל מובילים לשחלות פוליציסטיות הם סוכרת/טרום-סוכרת או השמנת יתר, שבדרך-כלל מובילה למחלת הסוכרת עקב הגברת ההתנגדות של גופכם להורמון האינסולין, שגורמת להצטברות מוגזמת של סוכרים בגופכם.

כמובן שערכים נמוכים של חלבון, לצד רמות גבוהות של סוכרים ופחמימות בגוף יובילו לסוכרת, רמות גבוהות של דלקתיות בגוף, עייפות ועלייה במשקל – כאשר כולם משפיעים על האיזון ההורמונלי הנשי, אשר חיוני למחזור סדיר ומערכת רבייה המתפקדת כהלכה.

כיצד נתמודד?

מחסור בחלבון הוא איננו תופעה נעימה וככל שאתם מתבגרים יותר, כך יהיה לכם קשה יותר לפצות על החסך. כאשר אתם חשים כי יתכן ואתם סובלים מחסך בחלבונים, הדבר הראשון לעשות הוא לפנות לרופא שלכם ולבקש בדיקת דם, שתאמת את החשדות.

אם מצאתם כי אתם סובלים ממחסור בחלבונים, מומלץ לבצע שינוי בדיאטה שלכם ולהרבות לאכול ביצים, תרד, מוצרי חלב שלי שומן ובמיוחד גבינות קשות, דגים שומניים, בשר בקר איכותי ולא שומני, איברים פנימיים, הודו, קטניות, חמאת בוטנים, טחינה, זרעי צ’יה, יוגורט ואגוזים כולם מכילים ערכים יפים של חלבונים ולכן, כדאי לכם לנסות ולשלב אותם בתזונה היומית שלכם.

אם אתם מרבים להתאמן או שאתם סובלים מחסך מהותי בחלבונים, מומלץ כי תשקלו להוסיף אבקות חלבון או תוספי חלבונים לתזונה שלכם, כדי לפצות על החסך.  


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.