כיצד למידת חיקוי היא בעלת השפעה כבירה על הפרודוקטיביות שלכם

כיצד למידת חיקוי היא בעלת השפעה כבירה על הפרודוקטיביות שלכם

מישהו פונה אליכם, מציג את עצמו ומושיט אליכם יד. כיצד תדעו מה לעשות הלאה? בואו נודה, אם זו הייתה הפעם הראשונה שבה הייתם מבחינים בהתנהגות הזו – לא היה לכם שום מושג מה לעשות.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אם המוצא שלכם הוא מעולם המזרח, יתכן כי ההורים שלכם נטו יותר לכיוון קידה, מאשר לחיצת יד. אבל כל אחד ואחת מכם כן יודע מה לעשות, משום שצפיתם במבוגרים רבים מבצעים את ההתנהגות הזו, עוד מימי הילדות.

למידת חיקוי היא תיאוריית למידה פסיכולוגית, המתארת כיצד אנו לומדים, צופים ומחקים אחרים.

במאמר זה, נבחן כיצד למידת חיקוי באמת פועל וכיצד נוכל למנף אותה, כדי לייעל את איכויות הלמידה האישיות שלנו.

למידת חיקוי על קצה המזלג

ילדים לומדים הרבה מההתנהגויות שלהם ודרכי הביטוי שלהם, באמצעות צפייה. באמצעות למידת חיקוי, אנו לומדים פרוצדורות פשוטות כמו הליכה, משחק, מחוות מסוימות, הבעות פנים ויציבות.

בשנות ה- 70 של המאה הקודמת, אלברט בנדורה, ביולוג ופסיכולוג ידוע, הדגיש ארבעה שלבים שמתארים כיצד למידת החיקוי מתרחשת:

  • תשומת לב – לפעולה המתרחשת בסביבה שלכם
  • שליפה מהזיכרון – של אותה פעולה
  • חיקוי – הפעולה שקלטתם מהסביבה והטמעתם בזיכרון
  • מוטיבציה – חיזוק חיובי מהסביבה כתוצאה מביצוע של המשימה באופן אופטימלי או עונש, אם בחרתם שלא לבצע אותה

פשוט, לא?

כיום, עולם הנוירוביולוגיה מרחיב את התובנה שלנו באשר לתהליך: נוירונים ספציפיים נורים במוחנו, כאשר אנו או חיות מבצעים פעולה וגם כאשר אנו צופים בפעולה מתבצעת, במטרה ללמוד כיצד לחקות אותה. במובן מסוים, הנוירונים במוח אחד לומדים לחקות את הפעולה של נוירונים במוח אחר.

התוצאה, היא הפעולה עצמה: מהמבט המצחיק הראשון שהחזרתם להורים שלכם בעודכם תינוקות ועד לבישול, נגינה, ריקוד ואפילו כתיבה.

מה משפיע על למידת חיקוי?

למידת חיקוי איננה מתרחשת באופן תמידי; חיוני להבין כי ישנם תנאים להתרחשותה. תנאים שאינם אופטימליים, יפגעו באיכות הלמידה.

הלמידה מתרחשת כאשר אתם מפקפקים ביכולות שלכם, משום שאתם מבולבלים ולא מכירים את הסביבה החדשה הזו, הפעולה החדשה הזו.

בפעמים אחרות, אתם מוצאים את עצמכם במקום סמכותי לראשונה, כמנהלים או מנהיגים – שזקוקים להדרכתם של אנשים שיודעים כיצד לבצע את התפקיד כיאות.

לעיתים אתם פוגשים או נתקלים במודעה אודות מודל לחיקוי כמו סלבריטאי, מנהיג פוליטי או אפילו דמות חדשה בחיים שלכם, שאתם שואפים לדמות להם בדרכים רבות. לעומת זאת, אתם אף תשתדלו ללמוד לחקות פעולות של אנשים שדומים לכם בתחומים רבים, משום שתשימו לב לדמיון הרב ביניכם.

לדוגמא, נאמר שארבעה אנשים יצאו למסעדת יוקרה. אחד מהסועדים נוהג לפקוד את המסעדה הזו פעמים רבות, בעוד שהשלושה האחרים מגיעים למקום בפעם הראשונה.

האדם שיחוש נוח בסביבה הזו, שמכיר אותה, ידע מה לעשות בקלות: מתי והיכן להניח את המפית, מהי האווירה של המקום, כיצד לתקשר עם צוות המלצרים ומהן המנות המוצעות בתפריט. כתוצאה מכך, אותו אדם מצוי במעין עמדה של סמכות; “אני מכיר את המסעדה, לכן אני אסביר לחברים שלי כיצד להתנהג בה ומה מומלץ להזמין, כדי לעזור להם…” ועל ידי כך, ללמד אותם.

שארית החבורה איננה מכירה את הסביבה הזו וכתוצאה מכך, אינם יודעים כיצד להתנהג כיאות. מסיבה זו, הם ימהרו “לשאת את עיניהם” לחבריהם שמכיר את המקום, כך שילמד אותם וינחה אותם בתהליך.

המוח שלנו יודע במי לצפות תמיד, באופן אוטומטי, באמצעות הרמזים העדינים ביותר. לכן כולנו עושים את הפעולה הזו, אפילו בלי לשים לב לכך. באותו אופן, שלישיית החברים סוקרת את האזור ובוחנת “מי יודע מה הוא עושה”. ברגע שהם מאתרים אותו – תהליך הלמידה מתחיל. התהליך הזה מתרחש לאורך החיים שלנו לעיתים תכופות וחיוניות.

כיצד למנף למידת חיקוי להצלחה אישית

למידת חיקוי בדרך-כלל מתרחשת כתוצאה ממצב חברתי מסוים: אחד הצרכים הבסיסיים של האדם הם להשתייך ולהשתלב, הוא “דוחף” אותנו לסגל את ההתנהגות שלנו, כדי להתאים אותה לפעולות של אחרים.

אף על פי שהוא תהליך אוטומטי ברובו, הכוח האמיתי של למידת החיקוי טמון בתהליך מודע ופעיל. ברגע שתבינו כיצד למידת חיקוי פועלת, תוכלו לבחור ליישם את אותן טכניקות, כדי לתמוך בחיים האישיים ובחיים המקצועיים שלכם ועל ידי כך – לתרום לצמיחה והתפתחות.

ייצור מודל על בסיס ביצועיו של האחר

ייצור של מודל חדש אודות פעולה מסוימת או מכלול של פעולות, יסייע לכם לבצע אותן באופן בטוח ואיכותי יותר. נאמר שאתם רוצים להדריך קבוצה, להעביר הרצאה או שהוטלה עליכם מטלה כזו. אין שום בעיה – כל שעליכם לעשות, הוא למצוא מרצה מוכשר ומומלץ, כך שתוכלו לחקות את פעולותיו.

שימו לב לכל דבר ודבר:

  • כיצד הם עומדים? איפה הידיים שלהם מונחות?
  • האם הם לוקחים הפסקות בדיבור? כיצד הם מדגישים נקודות חשובות בהרצאה?
  • האם הם משתמשים בעזרים שונים כגון מצגות, מוזיקה ו/או סרטונים?
  • האם הם מתקשרים עם הקהל? אם כן, כיצד?

חיקוי ההצלחה של אחרים היא הדרך המהירה ביותר, להעריך את יכולות הביצוע שלכם נכונה ולייעל אותן באופן משמעותי, בזכות תהליך הלמידה.

התמחות

במקום העבודה, למידת חיקוי קרוי פעמים רבות “התלמדות” או “התמחות”.

על ידי התמחות לצד אדם מנוסה בעבודה במשך תקופה מסוימת, אתם תלמדו כיצד לבצע משימות שאותו עובד מבצע במשך שנים, יום-יום, בזכות הזכות לצפות במומחיות שלו. התהליך הזה משפיע על סביבות עבודה רבות, מעולמות המכר, למשרדים ועד לבתי-החולים.

אקדמיה

כאשר אתם בוחרים ללמוד באופן פעיל ולהתמחות בתחום מסוים משל עצמכם, אתם לומדים במהרה כי ישנם מורים, חוקרים ומומחים רבים שמהם תוכלו ללמוד.

רוב הפעמים, ככל שהאדם מנוסה יותר, כך תהליך הלמידה יהיה איכותי יותר. באותו אופן, כל מי שבעל כישרון מסוים הוא בעל תכונות ייחודיות, שמאפשרות לו לפרק את הכישרון למספר פעולות, שהוא יוכל ללמד אחרים. שיטות מעין אלו מסייעות לכולנו להטיב את הפעולות שאנו מבצעים על בסיס יומיומי.

נאמר, לדוגמא, שאתם זקוקים לעזרה בלמידה למבחן, לא מבינים כיצד לבצע את הניסוי הזה, כיצד ללמוד את הריקוד הזה – אתם תמיד תפנו לאדם שמבין בנושא יותר מכם, כך שיוכל להעביר לכם את המידע בקלות ובאופן שאתם מבינים עד לסוף דעתכם.

למידת חיקוי עשויה “לחטוף” את התודעה שלכם

המוחות שלנו הם מעין ספוגים במובנים רבים: אנו סופגים את כל מה שאנו צופים בו. בעוד שלמידת חיקוי עשויה להוות כלי עוצמתי בעבור הצמיחה וההתפתחות האישיים שלנו, היא אף עשויה להיות כוח הרסני מאוד, ש”מתגנב מאחורי גבנו”.

מדוע? משום שאנו יכולים לחקות הכול ולרבות התנהגות שלילית וקטלנית כגון פיתוח גישה שלילית לחיים, גסות רוח, התנהגות פאסיבית-אגרסיבית, נוירוטיות, התמכרות, חוסר כנות, רמאות, שיפוט מוקדם וחמור, חמדנות, השתהות, טירניות וכעס והשתלחות על העצמי.

הרשימה היא ארוכה וכן, אנו צופים בכל דפוסי ההתנהגות הללו מהרגע שנולדנו – מההורים שלנו, למורים שלנו, למשפחה שלנו, לחברים וכמובן – לבני הזוג.

אנו אף מאמצים התנהגויות שאנו צופים בהן בטלוויזיה ובתקשורת, באנשים זרים, עובדים או סטודנטים לספסל הלימודים. מחקרים מעידים, לדוגמא, כי מתבגרים שצפו בתוכן מיני לרוב החלו לקיים יחסי מין לאחר מכן.

אם כך, האם צפייה בסרטים אלימים תהפוך אותנו לאלימים יותר? לא בהכרח, אך התמונות הללו מוטמעות במוחנו לעד, לכן לעיתים קרובות הן יבטאו את עצמן בתנאים מסוימים. טרם הטלוויזיה, לדוגמא, כל אירוע בעולם היה מזעזע אותנו עד לכדי בכי. כיום, בשל קיום המדיה רחבת הידיים – מדובר בנושא שגרתי.

השורה התחתונה היא שיש להיות מודעים למדיה שאנו צורכים והאנשים שאנו בוחרים לבלות עמם את הזמן שלנו. המוחות שלנו הן כמו מחשבים, המעבדים את המידע שבו אנו צופים כמו תוכנה. לכן, מומלץ לבחור ולאמץ לחיקנו אנשים חיוביים, שתומכים בחיים, כך שמוחנו יחקה אותם.

5 טיפים למינוף למידת החיקוי:

נהיה סלקטיביים מאוד באשר למה שאנו בוחרים לחקות, מי שאנחנו רוצים לחקות והיכן

זכרו, למידת חיקוי מתרחשת באופן אוטומטי פעמים רבות. כדי לרתום את הכוח העוצמתי הזה לטובתכם, כדאי לכם להיות בררניים באשר לתוכן שאתם בוחרים לצפות בו ולהטמיע במוחכם.

לדוגמא, אם אתם מכירים מישהו שמאוד פרודוקטיבי בעבודה, בקשו ממנו להעביר לכם התלמדות או הרצאה קלה בעודם בעבודה. אתם יכולים לבקש פשוט לשהות בחברתם בזמן שהם עובדים, כדי שתוכלו לספוג את אופן העבודה שלכם ולבחון כיצד הם גורמים למשימות להתבצע.

עם זאת, יש לזכור כי כל אחד ואחת מכם מצטיינים בתחומים מסוימים, לכן אין צורך להפוך ל”העתק” של מישהו אחר. לדוגמא, יתכן כי אותו אדם שפנינו אליו אכן מתנהל ביעילות בעבודה, אך מתקשה לשמור על מערכת יחסים תקינה.

שימו לב לפרטים הקטנים

אותם אנשים שמצליחים להגיע לרמה גבוהה של הבנה בפעולה, תחום או נושא מסוימים בחיים, עושים זאת באמצעות שליטה ביסודות שלהם ובנוסף – טיפוס ממושך בסולם הלמידה, לשם קיום שיפור תמידי. עין בלתי מזוינת תתקשה לשים לב, אך הם עושים הרבה דברים בצורה שונה לחלוטין.

פעמים רבות, אף יתכן והאחד אינו מודע לכישרון שחבוי בו. נאמר שאתם מצויים בדיון – אדם שיודע כיצד לנצח בדיון, ידע מתי “לפרוק את היריב מנשקו” ברגע המדויק. יתכן מאוד כי אותו אדם כלל לא מודע ליכולותיו, משום שהן כה אינסטינקטיביות. אבל אתם כן יודעים, לכן כדאי לכם לשים לב לאופן הדיבור, לתנועות הידיים, לקשר העין ולביטחון, שמביאים אותו להצלחה בכל פעם.

תחזקו גישה חיובית ואופטימית

רבים מאיתנו מאמינים כי כדי ללמוד כיאות, עלינו להיות רציניים וממוקדים. עם זאת, הפסיכולוג אברהם מאסלו המדופלם מצא כי מימוש עצמי טמון באנשים שלרוב מאושרים ביומיום שלהם ובעלי גישה חיובית לחיים: הם משועשעים יותר, הומוריסטיים יותר ומקפידים ליהנות במהלך תהליכי הלמידה שלהם.

המחקר אף מעיד כי כאשר אנו לומדים דבר מה שמעניין אותנו, ,אנו לומדים אותו הרבה יותר מהר, לעומת נושאים משעממים. לכן מומלץ לשמור על סקרנות, פתיחות ומוכנות ללמידה.

חזרו על מה שאתם צופים בו בראשכם

מחקרים מעידים, כי כאשר המוח שלנו בוחר לצפות בדפוסים שמעניינים אותו והוא יקפיד לחזור עליהם לעיתים קרובות. המעשים הללו מקודדים תשוקות ופעולות שאנו רוצים ללמוד לבצע.

אנו לא זקוקים לאדם שלימד אותנו כיצד לבצע את הפעולה, כדי לצפות בה בשנית: כל שעלינו לעשות הוא לעצום עיניים ולאפשר לזיכרון לאפוף אותנו ולדמיון לסחוף אותנו. אתם אף יכולים לדמיין את עצמכם מבצעים את הפעולה, טרם תהליך הביצוע עצמו.

אם אתם מרגישים שאתם לא בטוחים, אתם תמיד יכולים לפנות לסרטונים באינטרנט או לנסות וללמוד את הפרוצדורה שוב, כדי לחזק את התהליך במוחכם.

תצפו ותעשו!

כדי שלמידת החיקוי תדבק בכם, אתם חייבים לחזור על מה שלמדתם, כדי להטמיע את הפעולה עמוק יותר בראש שלכם. הקפידו לחזור עליהן לעיתים קרובות, כך שתמיד תזכרו ואף תשתפרו.

תמיד מומלץ לנסות ולהרחיב אופקים: ללמוד עוד צעדי ריקוד, כיצד לבצע עוד משימה בעבודה, כיצד להכין את המנה הזו למשפחה…


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.