כיצד לפתח יכולת התאוששות מהירה

איך לפתח יכולת התאוששות מהירה

החיים הם קלחת דרמטית מאוד, במיוחד במאה ה- 21 הכאוטית של היום: כולם ממהרים, כולם רצים וכולם מחפשים דרכים לממש את עצמכם, תוך כדי דאגה למשפחה שלהם, שימור קשר עם אהובים ואינספור סידורים. כמובן שכל יום יכול ליצור דרמה חדשה: בעבודה, בלימודים, עם בני הזוג, הילדים, החברים המשפחה… כולם חווים טרגדיות לפעמים, אך אתם מרגישים שכל דרמה קטנה שולחת אתכם למיטה לחודשיים?

אם כן, יתכן ואתם “סופגים את הכול יותר מדי פנימה”, הגיע הזמן ללמוד איך “לצאת מהקופסא”.

הכול הוא בעיני המתבונן

כולם מכירים את המצבים הללו, בהם מרגישים כמו העולם פשוט קרס; איש לא נהנה מהם, אך הם חלק בלתי-נפרד מהחיים, לא?! לא! האמת שממש, ממש לא.

נסו לחשוב על הסיטואציה האחרונה שבה הרגשתם כה לחוצים, עצובים או כעוסים, האם האנרגיה שהוצאתם, התחושה העמוקה שחרכה את לבכם, האם היא הייתה נחוצה? האם היא הייתה ראויה למקרה או שאולי הייתה מעט מוגזמת? אולי בזמנו, היא נראתה “מפלצתית” יותר ממה שהיא באמת הייתה?

אנשים נוטים לשכוח זאת, אך בסופו של דבר האופן שבו הם מתמודדים עם מצב מסוים, הוא האופן שבו הם בוחרים להגיב אליו: אם מישהו שפך עליכם בירה בטעות, אתם יכולים לכעוס ולהחריב את כל הערב שלכם או שאתם יכולים לצחוק, לנגב את עצמכם ככל האפשר ולהמשיך עם הערב שלכם. כמובן שמדובר בדוגמא קטנה, אך אתם עושים זאת כל יום – כל היום, בלי לשים לב: כאשר מישהו עושה משהו לא נכון בעבודה, כאשר מישהו צחק עליכם ותפשתם את הבדיחה כעלבון, כאשר אתם רבים עם בני הזוג שלכם, חברים או בני-משפחה על כלום, פשוט כלום… למה?

משום שבני-אדם אוהבים להגזים, אוהבים דרמה ויותר מכל – חיים לפי דפוסים.

המוח שלכם בנוי לפי דפוסים שהוא מחדד לעצמו, בכל פעם שאתם חוזרים עליהם. על ידי כך, אין עלינו ללמוד כיצד לאכול, לדבר או ללכת כל פעם מחדש. עם זאת, באותו אופן אנו יודעי כיצד להגיב, כשמישהו יורה לעברנו הערה שאיננה במקום, פוגע בנו או אפילו בוגד באמון שלנו.

הבינו שהתחושות ה”שחורות” הללו שאתם מכניסים כזו קלות ללבכם, אינן בריאות ואינן נעימות לכם; במקום שהאדם שפגע בכם יסבול, הנה אתם יושבים לכם, מייבבים מרוב כעס.

ברגע שתלמדו שתחושות הכעס, הנטירה האינסופית ותחושת הקורבן רק גורמות לכם להרגיש רע – כך תבינו כי כדאי להם לנסות לדמיין תמונה אחרת. מעתה ואילך, כאשר אתם מתמודדים עם מצב לא נעים, נסו לעצור רגע ולחשוב עליו בצורה אובייקטיבית; יתכן מאוד, שתבינו כי אין לכם סיבה לחוש כה רע, אין צורך להגיב בעוצמה שכזו ואין צורך לבזבז כל כך הרבה אנרגיה. נסו למצוא את האופטימי בסיטואציה שלכם, את החיובי והנכון. נסו למצוא דרכים לפתור את הבעיה או למטב את הסיטואציה, כך שתדעו שעשיתם כמיטב יכולתכם. ברגע שתלמדו להחליף את הזעף בחיוך, גם אם אין בו מן האופטימי, כך תשימו לב כי ה”טרגדיות” בחייכם מתמעטות לאט-לאט.

אם קשה לכם פשוט “לשים משקפיים ורודות”, אתם תמיד יכולים לנסות להתחיל במקרים קטנים יותר, ש”מציקים” לכם או לנסות לדמיין מקרים משתבשים וכיצד אתם מתמודדים עמם בחיוב, לפני ה”מבחן” בעולם האמיתי.

הוציאו את זה

לפעמים, כאשר אתם מרגישים כמוסים בתוככם, הדרך הטובה ביותר היא פשוט להוציא את הכאב החוצה. אחת הדרכים היעילות ביותר להתמודד עם תחושות של עצב, כעס או חוסר-אונים, היא פשוט לבכות על צאת נשמתכם. אין שום סיבה שתחושו מובסים או לא-בנוח לבכות – זוהי דרך טבעית לשחרר לחצים, לגברים ונשים כאחד.

דרך נוספת לבטא את הרגשות שלכם, היא לכתוב אותם. אתם יכולים לכתוב במחברת, ביומן או אפילו בקובץ במחשב, אבל לאחר ש”תשפכו הכול על הדף” אתם תחושו הרבה הקלה.

השתדלו לזכור שאתם אף פעם לא לבד – גם כשאתם באמת לגמרי לבד בבית בשלוש לפנות בוקר. אתם עם עצמכם ומי מכיר אתכם יותר טוב?! נכון, אף אחד! כדי להצליח להתמודד עם כל מצב ביעילות ולהתאושש ממנו במהרה, אתם חייבים להיות החברים הכי טובים של עצמכם: אלה שינחמו כשקשה, יצדיקו כשלא-הוגן, ינסו לפתור מצבים מסבכים כדי לשפר את המצב שלכם… אם תאמינו בעצמכם, אתם תחושו טוב יותר בכל מצב, בשל הביטחון הרב והידיעה כי אתם יכולים להתמודד עם כל דבר, בזכות עצמכם.

אם אתם מרגישים שקשה לכם לנחם את עצמכם, נסו לחזק אתכם יום-יום באופן חיובי: הקפידו להזכיר לעצמכם שאתם אוהבים את עצמכם, שאתם אנשים טובים, יפים, חכמים, מוצלחים, מוכשרים ופרטו את ההצלחות שלכם. עם הזמן, תשימו לב שאתם נהנים לבלות בחברת עצמכם. יש לציין כי אתם לעולם לא תשפטו את עצמכם ואם כיום אתם עושים זאת – כדאי לכם לנסות ולהיות יותר בצד שלכם…

מה שלא יהרוג אתכם – יחשל אתכם

אם אתם אנשים אגרסיביים יותר, אולי כדאי לכם לנסות ולתפוש כל סיטואציה כאתגר, שכל פעם שתצליחו לעמוד בו רק יחשל אתכם; משום שתצליחו לגבור עליו בקלות וביעילות, אתם תוכלו להתמודד עם מצבים בעתיד טוב יותר משום שלמדתם מההיסטוריה. בנוסף, אתם תלמדו מכל אתגר שמלווה אתכם בחיים, משום שהוא יוביל אתכם למקומות חדשים, שיתכן מאוד שלא הייתם בהם, ללא התרחשותם. בסופו של דבר, זו האמת: אם תנסו לחזור “אחורה בזמן” ב”שביל ההחלטות שלכם”, אתם תשימו לב שהחלטות רבות הובילו אתכם למקומות שבהם אתם היום, בדיוק באותו האופן בו החוויות שלא היו בשליטתכם (המכאיבות, המדכאות, המכעיסות, הלא-הוגנות) הובילו אתכם למקום הזה.

אין טעם לתהות אם ה”דשא שלכם יכול היה להיות ירוק יותר”. האם הייתם רוצים דשא אחר? אם לא הייתם עובדים במקום הספציפי הזה, אולי לא הייתם מכירים את החברים שלכם או את בני הזוג שלכם? אם לא הייתם מסרבים לעבודה אחרת, יתכן ומסלול החיים שלכם היה משתנה לחלוטין, אך כמה תאבדו בו? חבל להישאר בהחלטות העבר ולהמשיך לתהות, במקום ליהנות מכל האושר ועושר שמתרחש בחייכם כיום. גם אם אתם לא רואים אותו, קיים סיכוי גבוה שהוא שם ואתם פשוט “מסתירים” לעצמכם. נסו לפקוח עיניים ולהביט בכל חלקי התמונה, לא רק בתמונה הגדולה של חייכם.

אתם כן בשליטה

פעמים רבות, תחושות החרדה, הכעס או הקושי הכללי שלכם נובעות פשוט בשל תחושה שאתם חסרי-אונים בסיטואציה: בני-אדם אוהבים לחוש שהם “עם ידיים על המושכות”, בכל עת. האמת היא שאנחנו כולנו חיים במדינה דמוקרטית וחופשיה, אז מי שולט בכם בעצם?

אנשים אוהבים את האשליה של אובדן שליטה, אך בסופו של דבר הם אדונים לחיים שלהם: באותו האופן שבו אנשים כועסים רק משום שלא קיבלו את השולחן שרצו במסעדה, איחרו לסרט בחמש דקות או שבני הזוג שלהם לא מתקשרים כל שעה… משום שהם חשים כי הם מאבדים שליטה על הסיטואציה, על האנשים, על המצב. הם הרגישו שהכול היה אמור להיות מושלם, אך זה לא קרה – פרט שולי אחד “הפיל את כל ההצגה”. אך כמו שאמרנו בתחילת הפסקה – חוסר השליטה הוא אשליה: אתם תמיד יכולים לבקש לעבור שולחן, מקסימום פספסתם פרסומות והם יחזרו אליכם… אבל למה זה כל כך משנה בכלל? אלה הם פרטים כה קטנים, כה שוליים… למדו לשחרר את ה”עצבים הקטנים” הללו מכם, יש מספיק מצבים קשים בחיים, אין צורך להוסיף תחושות “שחורות” ליום שלכם, על סמך פרט שולי שכזה.

גם כשמדובר בסיטואציות גדולות יותר: מסיבות, ריבים, משחקי-כוח, בשורות שלא פשוט להתמודד עמן – נכון, ישנם מצבים בהם, לצערנו, איננו בשליטה גמורה. עם זאת, נסו למצוא את מה שאתם כן יכולים לשלוט בו – מתן עזרה, פעילות פרודוקטיבית כזו או אחרת, העסיקו את עצמכם בתחביב או משהו מעניין. התעסוקה תסייע לכם לחוש אקטיביים ובשליטה, כך תצליחו לחוש טוב יותר בנוגע למצב שלכם ולהתחיל לראות אותו בצורה בהירה וחזקה יותר.

שיטות הרגעה

אם כבר לעשות משהו, למה לא “לקרוע את עצמכם” באיזו פעילות ספורטיבית אינטנסיבית?! יתרונות הפעילות הגופנית מוכרות לכל מי שקורא וכדאי לכם לשלב אותה בחייכם ללא שום קשר לעובדה, שהיא מרגיעה אותנו באופן ביולוגי: היא מסייעת לנו להפריש מוליכים עצביים, סרוטונין ודופמין, המסייעים לנו לחוש מאושרים ורגועים. הפעולה עצמה תסייע להרגיע אותנו ולגרום לנו לחוש בשליטה, גם אם איננו באמת בשליטה במצב.

יוגה או מדיטציה, הן שיטות הרגעה מעולות, שיכולות לסייע לכם להרגיש מחוברים יותר לעצמכם. היא אף יכולה לחזק את הביטחון שלכם, מה שיסייע לכם להתאושש מהר יותר ממצבים לא פשוטים.

גם עיסוי טוב או מקלחת חמה יכולים לסייע לכם להירגע, לחדש כוחות ולשוב להתמודד עם כל דבר.

תנוחו

גם אם אינכם אוהבים מקלחות או עיסויים, לפעמים מנוחה היא כל מה שאתם זקוקים לו, כדי להצליח להתאושש מהר ממצבים לא פשוטים בחייכם. כמה שעות ישנתם אתמול בלילה? לפעמים כמה שעות שינה מסייעות לגרום לעולם להיראות הרבה יותר חיובי. גם רביצה מול הטלוויזיה, משחק או שניים, בישול במטבח, ריקוד על פרקט או כל פעילות שמסייעת לכם להתמקד, תתרום להתמודדות המהירה שלכם עם הקושי. מדוע, אתם שואלים? כאשר אתם לחוצים, עצובים, כעוסים או חשים כל מחשבה לא נעימה, הגוף שלכם מגיב בצורה מהירה יותר, משום שהוא מפרש שנתקלתם בדב גריזלי. אתם יודעים שזה לא דב, הוא יודע שזה לא דב, אבל זו התוצאה. בכל מקרה, במצבים כאלו, הגוף שלכם מתמקד בדרכים להתגונן או להילחם באויב, לא בדרכים לחשוב מה באמת קורה ואיך להתמודד עם המצב. לכן, אם תאפשרו לעצמכם לנוח מעט, גם אם לא באמת תחשבו על מה שקרה, הראש שלכם ימשיך לעבד את המידע שהתרחש בדיעבד. מסיבה זו אתם מתקשים לשחרר מחשבות על מצבים לא נעימים “לאחר מעשה”, משום שהראש שלכם מנסה להבין מה קרה – כדי שיצליח להתמודד טוב יותר בפעם הבאה. אז תתנו לו. האנרגיה שתקבלו על ידי המנוחה, תתרום לכוחו של המוח ולא רק שתצליחו להתאושש מהמצב מהר, אתם אפילו תדעו איך להתמודד אתו באותו רגע בו הוא מתרחש, בפעם הבאה.

השלימו עם העבר

מעבר להחלטות שגויות שאתם יכולים לחשוב עליהן לנצח, אתם יכולים לחשוב על אהבה אבודה, עסק שנכשל, תקופה מדהימה בחיים שלכם… אך מה רע בנוכחית? תקימו עסק חדש ותמצאו אהבה אחרת. כמובן שפשוט לומר, אך נדרש זמן כדי לעשות. אתם ממהרים? יש לכם את כל החיים.

אבל אם תמשיכו להגות בעבר, לערוג לעבר, אתם תתקשו מאוד להתגבר על סיטואציות שמתרחשות בחייכם כיום: אם אתם נושאים עצב וחרטה עליכם, אינכם יכולים להמשיך הלאה בחייכם, כך שכל סיטואציה נוספה שתגרום לכם לטלטלה, תהיה הרבה יותר לא פשוטה עבורכם.

כאשר אתם משחררים את החרטות, המחשבות על “מה היה אם…” ואת הכעסים, אתם חשים הרבה יותר משוחררים בעצמכם, משום שאינכם “כבולים” להם עוד והגב שלכם יכול להתיישר סופסוף. כאשר אינכם בעבר או בעתיד, אתם בהווה – אתם חיים את החיים של עכשיו. גם אם תתמודדו אם סיטואציה קשה, אתם מתמודדים אך ורק איתה: לא עם שרשרת של מזל רע, לא עוד חרטה להוסיף לאוסף שלכם, לא עוד מצב בלתי-אפשרי שאתם פשוט מוותרים עליו מיד, כי פעם… אל תתפשו את העבר כאבסולוטי, הכול יכול להשתנות וכל מקרה לגופו.

תבכו למישהו

דרך מצוינת להתמודד עם כל קושי ולשחרר אותו מהר, הוא פשוט להוציא אותו. מי אם לא האדם הקרוב אליכם ביותר בעולם? הוא הבעיה? תמיד יש מספר 2 (אנחנו לא נגלה).

נכון שזו קלישאה מוכרת, אך בני-אדם הם יצורים חברתיים – כאשר אתם מדברים עם אנשים אחרים ואתם חשים כי מבינים אתכם, אתם חשים הקלה ומתאוששים בהדרגה, נפרדים מהתחושות הלא נעימות. בנוסף, יתכן והקרובים שלכם יצליחו “לראות מבעד לערפל” במצב שלכם ולהצליח לסייע לכם להתמודד עמו בדרך יעילה יותר, שלא הייתם חושבים עליה בכלל. תמיד כדאי לצרף עוד פרספקטיבה – אין לדעת מה היא “תוסיף למדורה”.

למדו לדחות סיפוקים

כאשר אתם חווים מצבים לא נעימים, התגובה הראשונית והאינסטינקטיבית שלכם, בצדק, היא – לחימה או בריחה. זוהי תגובה פרימיטיבית שהמוח שלכם למד לפעול לפי לפני שנים רבות. עם זאת, כיום כולנו יודעים כי אנו לא חיים ב”ספר הג’ונגל” וכולם נחמדים סך-הכול. גם אם מתרחש מצב לחוץ, קשה או מדכא בחייכם, אין סיבה שתברחו ממנו או “תקנו גרזן” כדי להילחם בו.

כאשר אתם לומדים לדחות סיפוקים, אתם מלמדים את עצמכם “לקחת נשימה עמוקה” ולחכות; כמו שאתם יכולים לאכול עוד עשר דקות, אתם יכולים לאכול גם עוד שעה; כמו שאתם יכולים להתמודד עם הסיטואציה הזו, אתם יכולים להתמודד עם כל סיטואציה שתעמוד בדרככם.

אנשים שרגילים לקבל את כל מה שהם רוצים כל יום, מתקשים לקבל בשורות לא נעימות בצורה חריפה יותר, משום שהם אינם רגילים אליהן. כדאי לשמוע את המילה “לא” לפעמים, כדאי לוותר על יציאה כדי ללמוד, להישאר ולהתמודד עם ריב או בשורה לא פשוטה…

 

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.