כיצד ננהל את הלחץ כדי להפוך אותו להצלחה

כיצד ננהל את הלחץ כדי להפוך אותו להצלחה

אנשים רבים חווים לחץ לעיתים קרובות, עקב בעיות כלכליות, קשיים בקריירה, בחיי המשפחה או בבריאות האישית. מספק מחקרים הוכיחו כי לחץ מביא להשפעה שלילית חריפה על הבריאות של האדם ולאורך זמן, תורמת לחרדה, דיכאון, מחלות לב וכלי דם, מחלות מעיים ובעיות שינה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אנשים אשר סובלים מלחץ לרוב יסבלו מכאבי ראש, עייפות מתמדת, קשיי עיכול, נדודי שינה, תחושות של עומס, עצבות, דיכאון, קושי ליהנות או “לכבות” את המוח, עצבנות, חוסר סבלנות, חרדה, נסערות, בדידות ותחושות של חוסר אונים וחוסר סיפוק.

זה ברור שכדי לחיות חיים מאושרים, מספקים ומשגשגים, עליכם ללמוד כיצד להגיב לאתגרים שיש להם להציע לכם גם כאשר אתם לחוצים יתר על המידה. קל לומר… קשה לעשות: הלחץ הוא מרכיב מורכב. ישנם מספר סוגים שונים של לחץ ואין דרך אחת פשוטה למצוא לו פתרון.

רוב הפעמים, במקום להתמודד עם מקור הלחץ או הקושי, אנשים יעדיפו לפנות לפעילויות שיסייעו להם להתגבר על הרגשות השליליים בחייהם לטווח קצר כגון אכילה רגשית, אכילת יתר או מניעה מאכילה, הסתמכות על אלכוהול או סמים, התמכרות להרגלים מגונים כגון כסיסת ציפורניים או לעיסת מסטיקים, השתהות, התנהגות פאסיבית-אגרסיבית, חזרה מתמדת למחשבות שחורות ושליליות ועוד.

במקור, לחץ הוא תגובה אבולוציונית לאיום סביבתי. בימי האדם הקדמון, לחץ סייע לאדם לשרוד על ידי גירוי תגובות הלחימה או בריחה שלנו, כדי לסייע לנו לברוח מחיות בר או ללחום בהן, כדי להגן על עצמנו ועל זולתנו. בימים המודרניים של המאה ה- 21 לחץ הפך למעין מנגנון התמודדות שמטרתו לסייע לאדם לנהל מצבים רגשיים או מנטליים קשים כמו קריירה עמוסה, מצב כלכלי לא פשוט או התמודדות אופטימית עם גורמים פתולוגים חריפים. לצד השגרה הקדחתנית, אין לנו כוח נפשי או מנטלי להתמודד באופן יעיל עם כל יום ויום בחיים. לאורך זמן, לחץ הופך לדפוס כרוני שמאיים ואף מתערב לרעה בחיינו.

מה גורם ללחץ? איך ננהל לחץ ונהפוך אותו להצלחה?

ארבעת הגורמים המובילים ללחץ

לפי תיאוריית הצרכים של מאסלו, איומי הלחץ המודרני שונים באופן משמעותי מאלו של האדם הקדמון, אשר התמקדו בהישרדות בלבד. כיום קיימים ארבעה מימדים עיקריים המבטאים את הלחץ שאנו מביעים. כאשר נזהה איזה מהם משפיע עלינו באופן המשמעותי ביותר, נוכל להתמודד עם הקושי באמצעות תגובה יעילה יותר.

איומי ביטחון

לפי היררכיית הצרכים של מאסלו לכל אדם קיימת זיקה לביטחון, בריאות, חופש כלכלי ומשרה ודאית. אם אחד מהצרכים הללו חסרים בחייכם, יתכן מאוד שהמערכת האבולוציונית שלכם מפרשת את הדבר כאיום הישרדותי, אשר מביא לתגובת הלחץ.

כדי לבחון אם אתם סובלים מלחץ מסוג זה, כדאי לכם לעשות מסע בנתיב הזיכרונות: האם אתם עמוסים בעבודה, מוטרדים על ידי בוס שדורש יותר מדי, סובלים או מנוכרים מחבריכם לעבודה או חוששים לאבד את משרתכם? האם אתם חרדים באשר לכמות הכסף שברשותכם, נטולי הכנסה קבועה או מוציאים מעבר למה שנכנס? האם אתם או מישהו קרוב אליכם סובל ממחלה או בעיה בריאותית לא פשוטה? אם אתם מוצאים את עצמכם מהנהנים יותר, אתם חוששים לביטחון הבסיסי ביותר שלכם.

איומי אהבה והיקשרות

בכל אדם קיים צורך להשתייך לקהילה או קבוצה מסוימת, לאהוב ולהיות נאהב. האם אתם חשים אהבה, אינטימיות ושייכות בחייכם? האם מערכות היחסים שלכם בריאות, מגשימות את עצמן, תורמות לחייכם אושר ודוחפות אתכם קדימה? האם אתם מרגישים שאינכם מספיק? האם אתם חשים בדידות או חוסר תמיכה?

איומים על העצמי

האם אתם מנסים למצוא אישור מאחרים באופן קבוע? האם אינכם בטוחים בתחושות הבטן שלכם? אינכם חשים כי אתם עומדים בהישגים שאתם מציבים לעצמכם? אינכם ממושמעים לאמונות שלכם? מזלזלים בעצמכם או בערך שלכם? חשים מדוכאים לעיתים קרובות?

העצמי הוא שברירי מאוד ושליש ממנו תלוי בחברה בין אם נרצה בכך ובין אם לאו. רבים מכם ודאי שופטים את עצמכם לפי הצלחות של אחרים, נוטים להתמקד בהיבטים השליליים של חייכם במקום להכיר בטוב וביופי שבהם… הדחף הזה לפרפקציוניזם… גורם ללחץ שטחי שחוזר ונשנה. פעמים רבות בריחה מהלחץ הזה הופכת את האדם לאובססיבי כלפי פעילות או מטרה מסוימת.

אנשים רבים נוטים לפנות לאלכוהול וסמים, דיאטות כסאח לא בריאות שעשויות להביא להפרעות אכילה, אסטרואידים, שופוהוליזם ועוד…

איום מימוש עצמי

המטרה האולטימטיבית של העולם האנושי, לפי מאסלו לפחות, היא להגשים את הפוטנציאל של האדם להיות הכי טוב שהוא רק יכול להיות. פשוט כך. מימוש עצמי. הצלחה עילאית. כאשר האדם מצליח להגיע למצב שכזה, הוא יכול לרדוף אחר חלומותיו וליהנות מחופשיות להיות יצירתי, ליהנות ולעסוק בפעילויות שמביאות לו אושר.

אם החשש הגדול ביותר שלכם הוא כי לא תצליחו להגיע למצב שכזה, אתם תחושו כי אתם עוצרים את עצמכם, כי אתם לא מממשים את הפוטנציאל שלכם, כי קיימת אי-שם איזושהי תשוקה נסתרת ולא ידועה שיכולה לשנות את העולם ואתכם, אבל אתם פשוט לא מוצאים אותה…

יתכן ואינכם יודעים מה לעשות, יתכן ואתם חווים משבר אמצע-חיים או מנסים למצוא את עצמכם, יתכן כי אתם פשוט טבעתם בשגרה חמימה שעם הזמן הפכה למעיקה, פשוט משום שהיא מונעת מכם לרדוף אחר חלומותיכם.

נסו להגות בארבעת מימדי הלחץ והחרדה. מי מהם מושך אתכם יותר מכל? גורם לכם לרצות ולמצוא קופסה שבה תוכלו להכניס את כל הפלנטה הזו של הלחץ, שפשוט תקועה בגופכם? אתם תמיד יכולים לנהל יומן אם אינכם בטוחים, אך לרוב הרגש יביא לתשובה חדה וברורה.

יתכן מאוד כי אתם סובלים מלחצים ממספר מקומות. הדבר מצביע כי יהיה עליכם לפתור כל מקור לחץ בתורו לפי ההיררכיה, כדי להביא לאושר, שלווה ומימוש עצמי.

המוח השמאלי הוא הכוח

תגובת הלחץ הפרימיטיבית סייעה לאדם הקדמון לצאת ממספר תסבוכות ותחבולות בעייתיות, אך כיום הוא איננו תורם לנו מאומה: לחץ מביא פעמים רבות לקיפאון, קושי לדבר או לחשוב, תחושות של דאגה, עצבות, כעס או חרדה מציפים אותנו ואנו תקועים.

אף על פי שהאבולוציה עדיין לא השיגה את קצב ההתפתחות של האדם האנושי, אנו עדיין יכולים להגיב ללחץ באמצעות תגובה רגשית-רצונית שתאפשר לנו לחשוב ולהחליט כיצד להגיב לרגשות השליליים הללו.

הצד השמאלי של המוח שלכם הוא זה אשר אחראי על תהליך קביעת ההחלטות התודעתיות שלכם וויסות תגובות הלחץ שלכם. מסיבה זו הוא יכול לבצע החלטות, גם כאשר אתם חווים רגשות של לח או חרדה, הנובעות מהאזור הימני של המוח, האחראי על רגשות, יצירתיות ואינסטינקטיביות. באמצעות המוח השמאלי, אנו יכולים לעצור את רגשות החרדה: רגשות במהותם, הם תגובה לרגשות אחרים, אשר כולם נובעים לרוב מפעולות שאתם מבצעים בעולם החיצון. אם אתם תבינו כי בעולם האמיתי הכול בסדר, אתם עדיין בשליטה על המצב ועל האופן שבו אתם מרגישים, יאפשרו לכם להתוודע ללחץ יותר ברוגע ולהגיב אליו יותר בנכונות והבנה. זכרו! – אתם מכילים אותו, לא הוא אתכם.

לחץ הוא טוב!

יתכן ואתם מגחכים, אבל לחץ הוא באמת טוב במידת מה עבורנו, כפי שהיה עבור האדם הקדמון. לחץ לא חייב להיות סכנה, אלא תמרור אזהרה!!! מטרתו היא לסייע לכם להתכונן למצבים חשובים, להבין כי עומד בפניכם אתגר משמעותי וכי עליכם להתעורר!!!  אז בוקר טוב! כאשר אתם אינכם ערניים, כאשר אתם אינכם בשטח – אז אתם במתח. נסו להיות חדים יותר בזמנים של לחץ, להביט מסביבכם, להיות שקולים במחשבה ולהבין כי כל מה שהמוח שלכם מבשר לכם הוא שהגיע הזמן לתת את המיטב!

יש לזכור כי לחץ הוא אף רגש שמלווה ברגש נגדי – ההקלה, תחושת ההישג וההצלחה, שמגיעה בתום כל רגע או מסע מלחיץ. איזה כיף זה?! איזה תענוג זה?! בחיים לא הייתם נהנים מההקלה ומעריכים אותה עד כדי כך – אלא אם לא הייתה כה קשה להשגה…

חשוב ללמוד לשנות פרספקטיבה במסע לגבורה על לחץ, משום שבסופו של דבר המטרה איננה למחות אותו מעולמכם, אלא לקבל אותו כחלק מהותי מהחיים שלכם, שפשוט התפרש לא נכון עד עתה.

קבלו את הלחץ במקום לחמוק ממנו

הצעד הראשון לניהול לחץ באופן חיובי הוא באמצעות קבלה. על ידי קבלת לחץ, אנו נוכל להיות נוכחים ומחוברים יותר לרגשותינו. ראשית, יש לזהות את הרגשות שלנו ולהבין כי אנו יכולים לבחור כיצד להגיב ללחץ באופן בריא ונכון יותר, כל עוד נשמור על קור רוח.

התחמקות מלחץ מביאה להשפעות שליליות לטווח ארוך ומסווה אותו לטווח קצר מאוד, אשר במהלך מצבים מחרידים במיוחד עשויה להיכשל. ברוב המקרים, היא מובילה למעגל אכזרי שמביא לפעולות שתורמות לרגיעה לטווח קצר כגון אכילה רגשית או חבלה עצמית.

הקפידו להזכיר לעצמכם כי הלחץ נמצא לצדכם למטרות חיוביות ולכן, כדאי לכם לפרש אותו בהתאם ולהיות ממוקדים בהתאם. באמת שפוקוס מביא להרבה שלווה, בעיקר בעת צרכים של מימוש עצמי.

לפעמים הלחץ נובע כי אתם זקוקים לחיבוק – דעו לבקש עזרה, לבקש חיבוק, להרים את הטלפון או פשוט לדמיין את התחושה הפיזית בגופכם, לחבק את עצמכם ולזכור כי כל עוד יש לכם את התודעה שלכם אתם לעולם אינכם לבד.

הגיע הזמן לעשות שינוי

לאחר שלמדתם לקבל את הלחץ שלכם, הגיעה העת לאחוז בו ולעשות בו כרצונכם. המחשבות השחורות, התחושות הלא נעימות והאינסטינקטים השליליים הם כולם דפוסים ישנים שהתרגלתם לחשוב על עצמכם. אבל מה עם כל החיובי? כל הטוב? כל האושר של חייכם? נסו להדגיש את התכונות הייחודיות שלכם, להשקיע בעצמכם חיצונית ופנימית – כך שתהיו מרוצים מעצמכם. כאשר אתם חווים את המחשבות הרעות, התחברו לתחושה שלכם וחבקו אותה, חבקו את עצמכם באהבה גדולה.

לצד המחשבות השחורות, נסו לזכור את כל הטוב שיש בכם וכל מה שיש לכם להודות עליו בחייכם: האנשים האהובים והאוהבים שלכם, קורת הגג שלכם, המסגרת שלכם, הידע שלכם, הבריאות שלכם ושל הקרובים שלכם, האהבה שלכם… הרשימה ארוכה. אתם אפילו יכולים לכתוב לעצמכם את כל החיובי על פתקים או ביומן שלכם ולתלות אותם במקום שבו תמיד תוכלו לראות אותם. ככל שתשמרו על יותר חיוביות בחייכם, כך תשימו לב כי העולם מחייך אליכם בחזרה: לפתע השמש בהירה יותר, אנשים מחייכים יותר והכול יכול לחכות.

לצד התמקדות חיובי, מומלץ לנסות ולשפר את התחום שמביא אתכם ללחץ אט-אט.

מעגל ההשפעה

משנה מקום משנה מזל? יתכן? אך העולם שלכם בהחלט ישתנה אם תשנו את הסביבה שלכם, משום שכל מה שהכרתם יתחלף במשהו… חדש ומרענן. כדאי לכם לשאול את עצמכם אם אתם מוקפים בסביבה מלחיצה או אנשים לחוצים? אנשים שלא נעימים לכם או רודים בכם? מקום שגורם לכם לתחושות של פחד או לחץ…

במקום דאגה באשר לתגובה שלכם למצבים שונים, הגיע הזמן שתבחרו בעצמכם! תפסיקו להשוות את עצמכם לאחרים או לדאוג באשר למה שאחרים חושבים. מעתה ואילך – אתם מקבלים מוטיבציה אך ורק מהעצמי הפנימי והטבעי שלכם.

מצאו את התשוקה שלכם

לכולם יש את הפעולות שמובילות אותם לתחושות של אושר ואת הפעולות שגורמות להם לחוש עצובים, כעוסים, עייפים או פשוט מדוכאים.

כדי לשפר את מצב הרוח שלכם, לגרום לעצמכם להתעודד, לפתח מוטיבציה ולהמשיך קדימה בשינוי שלכם, נסו לגוון ולבצע פעילויות שגורמות לכם אושר, לצד העצב, כך שתוכלו לשוב למה שבאמת חשוב – המימוש העצמי שלכם. הקפידו לבחור משימות ולהציב לכם מטרות שבהישג ידכם ולהתקדם בהדרגה – אין טעם לצפות לשווא ולהתאכזב וכל דרך מתחילה בהתחלה…

יש לזכור כי כל דרך רצופה במכשולים ולפעמים יתכן ותמעדו, אך כישלון הוא מעולה, שכן מה שלא הורג רק מחשל. אל תתנו לכישלון להיות אירוע ממנו אתם חוששים; כזה שנוטע בכם רגשות של חרדה או מבוכה. בזכות הכישלון, אתם יכולים ללמוד מה השתבש, מה עשיתם לא נכון וכעת – יש לכם את הכוח לתקן ולהמשיך הלאה. כישלון אחד איננו מביא לחיים שלמים של אי-כשירות. למדו לקבל את הכישלון כחלק חיוני מהחיים של כל אחד ואחד בעולם.

החשוב ביותר?! שלאחר הרבה התמדה, עבודה קשה עשירה במוטיבציה ולבסוף תענוג של הקלה על ידי הגעה ליעד (מימוש התשוקה שלכם) – תזכרו לחגוג את ההצלחה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.