כיצד נעודד את בני הזוג לקיים אורח חיים בריא גם אם זה הדבר האחרון שהם רוצים

כיצד נעודד את בני הזוג לקיים אורח חיים בריא גם אם זה הדבר האחרון שהם רוצים

נפתח בחדשות הרעות – אתם לא באמת יכולים לשנות את בני הזוג שלכם, לבייש אותם, להחליט בשבילים או לשחד אותם כדי שיעשו את מה שאתם רוצים. אתם לא קובעים עבורם ולכן המאבק איננו פשוט.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אנשים רבים מפתחים מודעות לחיים בריאים בהדרגה: קוראים על יוגה, מאכלי-על, פעילות גופנית… ולפתע הידע “חוגג” בראש והם מפנימים כי אין ברירה – חייב להיעשות מעשה. לאחר שמתרגלים מעט לאורח-חיים בריא, לומדים כי החיים טובים יותר, פשוטים יותר ואתם באמת מרגישים טוב יותר, בזכות הפעילויות והשינויים שהתאמתם לחייכם. פעמים אחרות, תגלית כגון מחלה או תופעה שלכם או של אדם אחר מניעה גם אתכם לבצע שינוי מהיר באורח-החיים שלכם.

הסיבה תהיה אשר תהיה, אתם מרגישים טוב יותר, אתם יודעים שזה טוב ושווה את זה וכעת, אתם רוצים “להעביר את זה הלאה” לבני הזוג שלכם, שיחוו את אותה הנאה ויישארו עמכם למשך שנים כדי ליהנות ממנה. זה הרגע שבו אתם הופכים לדוברים של אורח-חיים בריא ומטיפים אותו לכל עבר. רוב הפעמים אנשים לא באמת קשובים לניסיונות שכנוע כאלה, אפילו מעדיפים להימנע מהם משום שאתם פשוט לא מפסיקים לדבר על זה… עם זאת, ישנם דברים שניתן לעשות וישנן דרכים בהן ניתן לגשת, כל שיש לעשות הוא לנסות ולהבין כיצד.

איך להתחיל עם כל הסיפור?

כאשר אתם בוחרים לשנות את אורח-החיים שלכם באופן תמידי ואתם מתמידים בו, בני הזוג שלכם ידאגו לשים לב לשינוי בלוח הזמנים שלכם: אולי אתם הולכים למכון קצת יותר, אולי אתם מביאים אוכל קצת יותר ירוק ובריא הביתה, אולי אתם מנסים ללכת לישון קצת יותר מוקדם ולהתעורר בשעות הבוקר המוקדמות, כדי להספיק יותר ביום שלכם. יתכן ובני הזוג ישאלו שאלות ויתהו בנוגע לכך או שאתם, באופן טבעי, תרצו לשתף את בני הזוג שלכם במסע שאתם עוברים לשם שיפור החיים שלכם. זוהי הבמה המצוינת ולרוב גם הרושם הראשוני שאתם משאירים בפני בני הזוג שלכם באשר לאורח-חיים בריא ולכוונות שלכם בנוגע לכך (זכרו כי הדבר הגרוע ביותר שאתם יכולים לעשות הוא להכריח!).

ספרו לבני הזוג שלכם על השינוי שאתם עוברים באופן חיובי ובהתלהבות (לא בהגזמה שקופה). ספרו להם על כל הדברים החדשים שלמדתם וניסיתם ונסו לעניין אותם בנושא. עזרים ויזואליים תמיד טובים, אז אם יש לכם אתר שאתם לומדים ממנו, קורס, הרצאה או כל דבר אחר – כדאי לכם לשדל אותם לראות או להראות להם בעצמכם. ככל שתגרמו להם להתלהב יותר, כך הרושם הראשוני שלהם בנושא יהיה חיובי יותר. בנוסף, זכרו כי כבר קניתם את הדברים הבריאים לעצמכם, אז למה שלא תתנו להם לטעום? קחו את הדבר הבריא הטעים ביותר שמצאתם עד כה ותנו להם לטעום ממנו מנה הגונה. על ידי כך אתם תסייעו לו לשבור את המיתוס שמקובע ברוב הראשים של התרבות המערבית – אוכל בריא לא טעים… כל כך לא נכון… רק מי שאוכל אוכל בריא לאוכל זמן לומד, כי האוכל הטעים באמת הוא הבריא והשאר, פעמים רבות נתפס מלאכותי מדי…

הימנעו מביקורת

אז סיפרתם בהתלהבות וניסיתם לעניין, כבר טוב. יתכן ובני הזוג שלכם באמת “יישאבו” להתלהבות שלכם וירצו לשמוע עוד. באותו אופן יתכן והם יאמרו לעצמם שהם אוהבים את האוכל הלא בריא שלהם והם מעדיפים פשוט להמשיך ולקיים את השגרה שלהם כמו שהיא ו… זה בסדר. שוב, אתם הם לא בני הזוג שלכם – אתם לא מחליטים במקומם ומותר להם לנהל את החיים שלהם בכל דרך שבה יחפצו.

משום שאתם חיים בעולם חופשי, אין לכם זכות ואין עליכם בכלל לחשוב על לבקר את בני הזוג שלכם על ההחלטה שלכם לאכול המבורגרים בצהריים ובערב. אם הם סובלים מבעיה רפואית או השמנת יתר, זהו סיפור אחר, אך בסופו של דבר גם במצבים הללו ביקורת עשויה להביא ליותר התנגדות ומתחים מאשר הסכמה. לכן השתדלו להימנע מכל ביקורת או מילה רעה שרק תגרום לכם לחזור אחורה בצעדים שלכם. המפתח כאן טמון בסבלנות ותמיכה.

היו ראליים

אתם מכירים את בני הזוג שלכם טוב יותר מכל אחד אחר. האם הם אנשים שנוטים לקו בריא או שהם נוטים לאכול פיצה קפואה כל בוקר ולסיים את היום עם איזה המבורגר, צ’יפס וקולה? עליכם לזכור כי לא כולם דומים לכם וודאי שגם לכם היה מאוד קשה לעשות את השינוי הזה בחייכם: להפסיק עם המזון הטעים והלא בריא, לדבוק במזון בריא וללמוד להכין אוכל, להקפיד להתעמל ולישון יותר שעות במהלך הלילה… כל אלו הם שינויים שגם אתם עברתם ולכן עליכם להבין יותר מכל כי גם בני הזוג שלכם יתקשו לעשות את השינוי הזה ואולי אפילו לשקול אותו בכלל.

הדבר הכי נוראי שאתם יכולים לעשות הוא לכפות במעשים: להכין רק מזון בריא ולהכריח אותם לאכול ממנו, לבקש מהם לישון אתכם מוקדם יותר משום שאתם רוצים אותם במיטה או משום שהם מפריעים לכם… אבל זה גם החדר שלהם…

גם אם הם מסרבים בכל תוקף לנסות, אל תדחפו; תנו להם לבוא אליכם.

חלקו את הקושי שאתם חווים

לאחר שלמדתם לפתח יותר אמפתיה כלפי בני הזוג שלכם, נסו לפתח יותר אמפתיה וגאווה אישית: אתם כבר עושים את זה; כבר הפסקתם לאכול אוכל לא בריא, התחלתם לקחת את החיים שלכם לידיים שלכם ואתם מרוצים מהתוצאות החיוביות.

בני הזוג שלכם עדיין לא רואים את הקו הבריא הזה ויתרונותיו. נסו לחשוב על כך כמו על ריצה: היא מתחילה נחמדה והופכת למאוד קשה לאחר מכן. רק לאחר מספר דקות אתם מקבלים את האקסטזה, פרץ האנדורפינים, שגופכם מקבל כדי להמשיך ולעמוד בריצה ולפתע – העולם נראה כמו מקום חמים וטוב לחיות בו. יתכן וחלקכם לא יודע זאת אודות ריצה עד היום ובעצם, איך תדעו? איש לא אמר לכם בעבר. אם אתם יודעים, אתם כבר יכולים להבין כי כל פעילות בחיים מלווה בקושי ולעיתים נדרש זמן עד שניתן “לקצור את הפירות”.

נסו לגרום לבני הזוג שלכם לפתח את האמפתיה הזו: חילקו עמם את הקשיים הנוכחיים שלכם, שתפו אותם בקשיים שעברתם בתהליך ובקשו נחמה. באמצעות זאת אתם תשיגו מספר מטרות: ראשית, אתם תגרמו לבני הזוג שלכם להזדהות עמכם, לאהוב אתכם ולהתקרב אליכם. אתם תחושו את האהבה ותתקרבו מעצמכם. בנוסף, באמצעות חלוקת המידע הזו בני הזוג שלכם מקבלים הבנה רחבה יותר על קיום אורח-חיים בריא. הקשיים שאתם מתארים, הסיפורים, המאכלים שאתם מספרים עליהם, הם כולם חלק מהקשיים והפרטים הנצרכים מאדם כדי לנהל אורח-חיים בריא; ככל שאדם צובר מידע אודות נושא מסוים, כך הוא הופך ל”פחות מפחיד” ויותר קל להתמודד עמו. יתכן כי המידע הנוסף הזה יעניק לבני הזוג שלכם את הביטחון והרצון לנסות בעצמם. בנוסף, ככל שבני הזוג שלכם ישמעו על אורח-החיים הבריא שלכם, על הקשיים שלכם ועל היכולות שאתם מפגינים בניסיון והצלחה להתגבר עליהם – אתם תעוררו בהם את המוטיבציה לנסות בעצמם, כדי ליהנות מתגמול ההצלחה.

הביעו אכפתיות

אתם פונים לבני הזוג שלכם ומבקשים מהם לנהל אורח-חיים בריא מסיבה אחת מאוד ברורה – אתם אוהבים אותם, אתם רוצים שיישארו עמכם אורך זמן ואתם רוצים שיחיו חיים טובים לצדכם. אם כך, כדאי לכם לומר להם את זה. לפעמים זה מפתיע לשמוע שבני הזוג שוכחים, אבל הם באמת צריכים תזכורות תמידיות שאתם אוהבים אותם. זוהי המציאות. אז לכו אליהם, אמרו להם שאתם אוהבים אותם, שאתם רוצים בחברתם, שאתם רוצים להיות עמם למשך חיים ארוכים ואורח-חיים בריא הוא הדרך והתשובה לכך. אם תפנו לרגש שבהם, יתכן מאוד שתגרמו להם לפחות לשקול לנסות. עם זאת, הקפידו לזכור כי המעבר איננו קל ויהיה עליכם ללוות אותם באופן צמוד, סובלני, נטול כעסים ועשיר באהבה לכל אורך הדרך.

בקשו עזרה והעמיקו בנושא

אם אתם מרגישים שלמרות כל הניסיונות בני הזוג שלכם עדיין בשלהם, זה הרגע שלכם “להיכנע” ולבקש את עזרתם שלהם. כאשר בני הזוג שלכם פונים אליכם לעזרה או עצה, כל שתרצו תמיד הוא לסייע להם – התחושה הזו היא תמיד הדדית. יתכן ואינכם באמת זקוקים לעזרה: יתכן וכי כבר עברתם את הקשיים; למדתם מה לאכול ומה לא, היכן להתאמן ומה לעשות, מתי ללכת לישון וכיצד להתעורר מוקדם. ועם זאת, ישנם סיכויים גבוהים כי העזרה שבני הזוג שלכם יעניקו לכם רק תוסיף; התובנות של האחר הן לעיתים מדהימות ובלתי-צפויות – אל תמהרו לפסול אותן. באותו אופן, בני הזוג שלכם ירצו לעזור ולהושיט לכם יד בכל מצב. לכן, הם ינסו לחפש מידע עבורכם, לחקור ולקרוא, ישאלו אתכם שאלות בנושא ולפתע… הם מבינים אף הם מה זה ויטמינים ומה זה מינרלים, מה כדאי לאכול מתי ואולי ממש כדאי לוותר על הפיצה הקפואה בבוקר כי וואו כמה MSG… זהו טריק קטן וחמוד שעשוי להביא לשכנוע הרבה יותר בקלות (גם משום שהידע שלכם בנושא יהיה רחב יותר, לכן תהיו משכנעים יותר)

חזקו באופן חיובי פעילויות בכיוון הנכון

אתם רואים שהם מנסים? אתם מרגישים שהם רוצים? אתם שמים לב שהם מצליחים? זה הרגע לשבח אותם! נסו לחשוב כמה אתם נהנים ממחמאה והפגנת אהבה של בני הזוג שלכם. הם כל כך ייהנו מהאהבה, מהאושר והאישור שאתם מרעיפים עליהם, שהם יעודדו אותם לנסות ולהמשיך, לנסות ולתת מעצמם.

הציעו את הפרספקטיבה שלכם כשאתם רוצים להיות כנים יותר

מרגישים ששום דבר לא עוזר ובני הזוג שלכם חייבים לעשות שינוי בריאותי עכשיו?! ביקורת עדיין לא תעזור לכם. אם כך, מה עושים? מנסים להשליך את הבעיה על עצמכם. כמובן שהבעיה היא לא אתם, אבל אם תגרמו לבני הזוג שלכם לראות את הדברים מנקודת המבט שלכם, הסיכויים גבוהים יותר שהם יזדהו עמכם וסוף כל סוף יבינו את חשיבות הדאגה העצמית.

נסו להיות כנים במלוא מובן המילה: ספרו על הקושי שאתם חווים בניסיון לעזור לאדם שאתם כל כך אוהבים, אבל פשוט לא מוכן להקשיב… אם באמת תדברו מעומק הלב, רוב הפעמים אתם תביאו לשכנוע או לפחות רצון טוב לנסות.

אם בני הזוג שלכם פשוט לא מצליחים לעמוד במעבר, יתכן וכדאי לכם לשקול מסגרות שמסייעות להוריד במשקל, להתמודד עם חולי או לבצע מעבר נוח יותר, לצד ליווי, לאורח-חיים בריא.

הושיטו יד

זכרו כי בתור האנשים הקרובים אליהם ביותר, עליכם לתת להם את כל מה שיש לכם, ללוות אותם ולעזור להם לעשות את המעבר בדרך הכי קלה שאפשר. העידוד שלכם והדגשים שלכם הם החשובים ביותר – כאשר שכנעתם רק התחלתם בעבודה, אבל חשבו איזה כיף זה: תוכלו להכין אוכל יחד, להתאמן יחד, ללמוד על אורח-חיים בריא ביחד… מי יודע? אולי כל הסיפור הזה יקרב ביניכם בדרכים בלתי-צפויות.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.