כיצד נפסיק לברוח ונתחיל לבצע משימות ברגע שנבחר

כיצד נפסיק לברוח ונתחיל לבצע משימות ברגע שנבחר

מרגישים שאתם לא מצליחים לשבת על הכיסא ואינכם מבינים מדוע? לרוב, אתם מצליחים לבצע משימות במהירות ובקלות, אבל המשימה הזו, היא שונה…

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

יתכן ואתם חווים את התחושה על בסיס יומי; כל כך רוצים לבצע ולעשות V, אך במקום אתם מוצאים את עצמכם מול הטלוויזיה או הפלייסטיישן.

אם כך, כיצד נפסיק את מעגל חוסר הפרודוקטיביות? כיצד נפסיק לברוח ונלמד לבצע משימות בו-ברגע?

ממה אתם בורחים?

כשאתם חושבים על לעשות את זה, כשאתם רוצים לעשות את זה, כשאתם יושבים מול המחשב ומוכנים להתחיל… מה עוצר אתכם מלעשות את המשימות הללו?

ודאי רציתם לפנות זמן ולהקדיש מעצמכם פעמים רבות, אבל משהו פשוט גרם לכם להתרחק. אולי העדפתם לראות טלוויזיה? אולי צלצול הטלפון הסיח את דעתכם? אולי הרגשתם לחוצים לפתע ולכן, פשוט החלטתם לקחת עוד הפסקה שהובילה לעוד הפסקה? והנה נגמר היום ושוב לא עשיתם דבר. איך זה קרה?

רוב האנשים מפחדים או נלחצים כאשר הם עומדים בפני משימה חדשה או אפילו משימה שהם עשו פעמים רבות בעבר: עקב שעמום, פחד להיכשל, פחד להצליח, פחד באשר הוא, עורב לו אי-שם ומחכה למנוע מאיתנו להתקדם.

ישנן שפע הסחות דעת שיכולות לגרום לכם לברוח מהמשימות החשובות בחייכם, במיוחד אם אין שום קול שדולק בעקבותיכם, זועק כי אתם מחויבים לעשות אותן. יתכן ובעבודה אתם מאוד פרודוקטיביים, משום שאינכם רוצים לאכזב את הבוס שלכם או משום שאתם מאוד אוהבים את העבודה שלכם. אך מה יקרה כשתקבלו משימה חדשה ומאתגרת? מה יקרה כשתרצו ללמוד טכניקה חדשה או נושא חדש? האם תחכו לסוף השנה או תלכו לצפות בטלוויזיה? לא עוד!

נחשוב על הסיבה – אימון התמדה

אז בואו תנסו לחשוב למה אתם בורחים. כמובן שאם אינכם יודעים מלכתחילה, אתם כנראה לא תדעו פשוט כך. לכן, כדאי לכם לנסות ולייצר את הסביבה שבה אתם מרגישים את התחושות הללו. פשוט גשו למשימה! גם אם יש לכם רק שעה או שאינכם בטוחים שאתם ממוקדים כעת, פשוט שבו מול המשימה ונסו לחשוב כיצד תוכלו לבצע אותה. תנסו לשבת עליה עוד ועוד, גם אם אתם מרגישים שאתם רוצים לקום. לאחר כרבע שעה בערך, יתרחשו שני מצבים: או שתטבעו במשימה ותתעסקו בה, תתוודעו אליה ותבינו כי איננה מפחידה עוד או שתרצו לקום מהכיסא מרוב תסכול. אך ממה אתם מתוסכלים?

רק הפעם, אל תירתעו מהתחושה – רוצו אליה! הרגישו אותה פיזית בגופכם, הבינו מה היא מנסה לומר, חבקו אותה ונחמו אותה. נסו להבין: מה גורם לכם לרצות לברוח מהמשימה הזו כל כך מהר? האם אתם מפחדים כי תיכשלו? האם אתם מפחדים מההשלכות שמא תצליחו? האם אתם דחוקים בזמן? האם אתם זקוקים לעזרה ומפחדים לבקש? האם הנושא משעמם אתכם? האם אינכם מבינים מדוע עליכם לעשות זאת?

נתמודד

אז הגיע הזמן לברר: למה? איך? כמה? מדוע? ואז שובו למשימה, משום שבסופו של דבר אם חייבים לבצע אותה ויהי מה. בין אם עליכם לבצע אותה ללימודים, בין אם היא קלה או קשה, משעממת או מעניינת, אתם ודאי חייבים לבצע אותה כדי שהיא תקדם אתכם ותסייע לכם להמשיך הלאה בחייכם.

כולם רוצים להשתפר, להיות טובים יותר ולהצליח, אך רק באמצעות פעילות אקטיבית ניתן לעשות זאת.

נערוך רשימות

כולם עורכים רשימות מידי פעם ופעם, כדי ליצור סדר בראש, כדי לזכור מה עליהם לעשות או פשוט כדי לזכור מה עליהם לארוז או לסדר.

כדי להצליח ולהיות פרודוקטיביים יותר, כדאי לכם לשנות משמעותית את האופן שבו אתם עורכים רשימות: ראשית, אם אתם מתקשים לעמוד בזמנים של עצמכם – כדאי לכם לנסות ופשוט לפנות לעצמכם זמן שאתם מקדישים לביצוע סידורים, מטלות ומשימות ולהשאיר אותו ריק.

שנית, כאשר אתם מצויים בזמן הזה, אתם מקדישים מספר דקות לעריכת רשימות. במקום לעשות רשימה של 10-20 פריטים, נסו להגביל אותה לכדי 3 פריטים חשובים שעליכם לבצע היום. לאחר שצמצמתם את הרשימה, בחרו פריט אחד מבין השלושה ובצעו אותו באותו רגע. אם אתם חשים כי אתם מרגישים את הלחץ או הרתיעה שוב, פשוט זכרו כי מדובר ברגש שהוא חלק בלתי-נפרד מחייכם, חלק מכם והוא איננו מפחיד כלל. חבקו אותו, נחמו אותו ועודדו את עצמכם לקום ולהמשיך את המשימה כראוי. אם אתם ממשיכים ללכת לאיבוד במחשבות שלכם, כדאי לכם לבצע אימון התמדה.

נבצע אימון התמדה

חזרו לשבת עם עצמכם, לחוש בנוח עם התחושה הלא נעימה ולהתוודע אליה. הבינו כי היא לא דבר מה נורא כמו מפלצת בעלת שלושה ראשים, אלא פשוט תחושה מרגשת שמעידה על כך שאתם מתמודדים עם דבר מה חדש – שום דבר אחר. אם אתם מתקשים לעכל את התחושה, כדאי לכם לדבר על כך עם חברים ואנשים שקרובים אליכם, כך שתחושו כי אינכם לבד בסיטואציה.

שיטות הרגעה

רגשות לא נעימים כגון פחד, לחץ, חרדה או כעס תורמים לבזבוז של הרבה כוח מאיתנו, לכן התחושות עצמן גורמות לכם להיות עייפים יותר ולרצות להימנע מהמשימה ככל היותר, שכן היא מביאה את הרגש הלא רצוי. כדי להצליח ולהיות פרודוקטיביים יותר, כדאי לכם לנסות וללמוד לנקות את הראש מכל התחושות הלא נעימות הללו, אשר עוצרות אתכם מלהמשיך לצעוד קדימה.

כדי להצליח ולהפחית מהחרדה המשימתית, כדאי לכם לנסות וליהנות משיטות הרגעה שונות כגון יוגה, מדיטציה, אמבטיות חמות, מסזי’ם, ריחות של שמנים אתריים ואף מאכלים מרגיעים, אשר עשירים במגנזיום וויטמינים מקבוצת B.

כמובן שכל אחת והפעולה המרגיעה שלו: אם אתם מעדיפים לשחק במחשב או לשבת מול הטלוויזיה כשעתיים אתם יכולים לעשות זאת, כל עוד אתם מבטיחים לעצמכם כי כאשר השעתיים עוברות – אתם חוזרים לפעולה! אם אתם מרגישים שאתם מתקשים לשלוט בעצמכם ותמיד רואים עוד פרק, למדו להבין כי ההפסקה לא מגיעה לכם, לכן ותרו עליה מלכתחילה.

אל תוותרו, ככל שתמשיכו לתרגל, כך יהיה לכם פשוט יותר להצליח להתמודד עם המשימות אחת-אחת.

גם כשאתם מבצעים את המשימה עצמה, נסו לחסום בפני עצמכם גירויים שעלולים “למשוך” אתכם מהמשימה כגון שיחות טלפון, רעש וכדומה. אף כדאי שתצרו סביבה רגועה באזור העבודה שלכם: תדליקו קטורת או נרות, שימו מוזיקה מרגיעה, פתחו את החלון לאוויר צח ואור שמש מעורר ועוד.

חשיבות העניין

נכון, ישנן משימות רבות אשר מוטלות עליכם ביומיום, כאלו שאינן מעניינות אתכם כלל, אך כן חדשות ודורשות מכם אנרגיה ולמידה. גם אם אין לכם את הכוח להשקיע, כדאי לכם לנסות ולהשלים עם מה שאינכם יכולים לשנות ופשוט לבצע את המשימה: “העיניים פוחדות, אך הידיים עובדות”. ברגע שתצללו למים, אתם תשימו לב כי הפעילות אכן הופכת לפשוטה יותר משום שתפתחו בה סוג של עניין. מחקרים רבים מוכיחים כי בני-אדם אוהבים יותר את מה שהם רואים יותר ולכן, גם אם לא אהבתם שיר ששמעתם לראשונה, יתכן כי תחבבו אותו לאחר חמש פעמים שתקשיבו לו. באותו אופן, אם ישנה משימה שלא נראתה מעניינת בעיניכם, כגון כתיבת חיבור, לדוגמא, יתכן ולאחר שתכתבו מספר חיבורים תגלו כי כל נושא תורם הרבה ידע לחיים שלכם, משפר את יכולות הכתיבה, ההתנסחות וההתבטאות שלכם ואפילו מהנה – משום שכעת אתם יודעים כיצד לבצע אותו באופן איכותי ואתם מרוצים מעצמכם.

בקשו עזרה

מנסים לענות, מנסים להמשיך, מנסים לסיים אבל מרגישים שכל הזמן כואב לכם הראש? שאתם לא מבינים? שאתם לא באמת יודעים מה אתם עושים? יתכן והמשימה מעט “גדולה עליכם”. ועם זאת, זה מאוד טבעי ונורמלי: רוב האנשים נתקלים במשימות לא פשוטות לאורך החיים שלהם, הם פשוט מוצאים דרכים יצירתיות לפתור אותן. אבל בסופו של דבר אין סיבה שתכעסו על עצמכם כמו האדם הפשוט; הוא כועס על עצמו כשהוא לא יודע משהו, גם אם הוא מעולם לא ספג את המידע (!).

אם אתם עדיין מתקשים, אתם תמיד יכולים לפנות לאנשים שעשו זאת בעבר; אם הם עשו זאת בעבר – גם אנחנו יכולים לשחזר את הפעולה בהווה ובעתיד. פנו אל אנשים שאתם יודעים כי יכולים לסייע לכם בנושא: המורים שלכם, חברים שלכם שמבינים בנושא, משפחה, בני זוג, חברים לעבודה, אפילו מישהו שאינכם מכירים כלל – אבל אתם יודעים כי יש לו את הידע! פנו אליו!!!

מחקרים מעידים כי לרוב האנשים הרבה יותר קל לבקש עזרה מאנשים שהם אינם מכירים.

כעת, כאשר אתם קיבלתם את הכלים המתאימים, אתם יכולים להמשיך ולבצע את המשימה כראוי. אתם תשימו לב כי בפעם הבאה יהיה לכם יותר קל ואתם לא תבקשו עזרה – משום שכבר למדתם את אופן הפתירה.

אל תתנו לביישנות, אי-נעימות או כל רגש אחר למנוע מכם לבקש עזרה או להשיג את המידע לו אתם זקוקים – ללא מוח, אין כוח כלומר, אם לא נדע – לעולם לא נתקדם.

חשיבות ההפסקות

גם אם מדובר במשימה המהנה ביותר, תמיד כדאי לכם לפנות זמן לעצמכם ולמנוחת המוח והגוף שלכם, כך שיוכלו להיטען כראוי.

מסיבה זו השגרה קריטית מאוד לפרודוקטיביות, שכן באופן זה אתם יודעים מראש מתי כדאי לכם לנוח או לעבוד ולבצע משימות.

כדי לייצר את השגרה המושלמת של הפסקה-עבודה, כדאי לכם לנסות ולעקוב אחר מעגלי הקשב שלכם כלומר, כמה זמן אתם יכולים לבלות בעבודה ללא כאבי ראש או קושי? כמובן שיתכן ויכולת הקשב שלכם תרד ותעלה בהתאמה לכל משימה שתבצעו וביחס להיכרות שלכם עמה, אך בסופו של דבר כן תוכלו להרכיב ממוצע הגיוני.

לדוגמא, אם לאחר שעתיים שפתרתם תרגילים העיניים שלכם כואבות או שהראש מתאמץ יותר מהרגיל, כדאי לכם לקחת הפסקה של רבע שעה-חצי שעה.

זכרו להשאיר מרווח גדול יותר להפסקת צהריים ולהזין את עצמכם כראוי, כך שיהיה לגופכם את הכוח לעבוד.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.