כיצד נקרא מהר יותר – 8 טריקים לשיפור מהירות הקריאה שלנו

כיצד נקרא מהר יותר – 8 טריקים לשיפור מהירות הקריאה שלנו

אתם בוודאי לא זוכרים כיצד למדתם לקרוא כילדים, אך אופן הלמידה ואופן הקריאה שלנו כיום שונה שנות אור מימים אלו.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

בעוד ששיטה איטית ויסודית לרוב תסייע לילדים לתפוס את התורה הבסיסית של מילים, מבנה משפטים ובסופו של דבר קריאה רצופה, מבוגרים אשר לרוב יהיה עליהם לעבד כמויות עצומות של מידע תוך זמן קצר מאוד, זקוקים לשיטה חדשנית יותר.

כדי לקרוא מהר אתם תזדקקו לכישורים מסוימים, שיהיה עליכם לפתח כדי לחסוך זמן בעת למידה מחקר ומיון.

למדו כיצד לסרוק מידע

הדבר החשוב ביותר שעליכם ללמוד כדי להאיץ את מהירות הקריאה שלכם, הוא לפתח יכולת לסרוק מידע. מבוגרים רבים מוצאים זאת כפעולה לא פשוטה משום שהיא מנוגדת לאינטואיציה הבסיסית שלנו. אחרי הכול, כאשר מלמדים אותנו לקרוא, מלמדים אותנו לשים לב לכל מילה במשפט. עם זאת, רוב המיקוד הזה הוא מאוד מיותר, משום שחוקרים מעידים כי תהליך החשיבה שלנו בבגרות מסייע לנו לבצע תהליך מדהים – להשלים פערי מידע. אם תקראו משפט ותתמקדו במילים העיקריות בו בלבד, יהיה לכם מאוד פשוט להשלים חלקים חסרים כגון תיאורי גוף, מילות קישור או מילים שחוזרות על עצמן פעמים רבות בשפה העברית.

השתדלו להתמקד במילים העיקריות בכל טקסט בכל פעם שאתם קוראים, כך שתוכלו לאמן את מוחכם ללמוד ולהשלים את הפערים בעת הצורך.

קראו את המשפט הראשון והמשפט האחרון של כל פסקה קודם

רוב התכנים שאנו קוראים כיום מורכבים מפסקאות. חוקרים ניתחו את הפסקאות הללו והגיעו למסקנה כי השורה הראשונה של כל פסקה מציגה נושא חדש, בעוד שהשורה האחרונה של כל פסקה מסמנת מהו הרעיון הבא שיוצג בפסקה הבאה.

ישנם טקסטים אשר מכילים כמויות עצומות של מידע, שפעמים רבות איננו רלוונטי, איננו מעניין או פשוט מיותר ויותר ממומלץ כי תדלגו עליו.

בפעם הבאה שאתם מתמודדים עם טקסט עצום בגודלו, נסו לקרוא את המשפט הראשון ואת המשפט האחרון של כל פסקה. לאחר מכן, נסו לבחון מהו המידע שאספתם ממשפטים אלה: האם יש בידכם את כל החומר לו אתם זקוקים? רוב הפעמים, למרבה ההפתעה, זה אכן יהיה המקרה.

כבו את הקולות בראשכם

מנהג מגונה נוסף שאפנו בימי היסודי הוא צליל המילים, אשר פעמים רבות נשמע בראשנו תוך כדי קריאה. גם מבוגרים ירבו לקרוא ולשמוע את הקול הזה בראש, מקריא להם את המשפטים כמו ספר מוקלט.

בימי הילדות היינו זקוקים לשיטה הזו כדי להצליח ולהבין כל מילה במלואה, אך כיום אנו מבזבזים זמן מיותר בשיטה זו, שכן אנו כבר מבינים כל מילה באופן מהיר בהרבה מאשר שאנו אומרים.

דרך אחת להימנע מהקולות בראשנו היא לקרוא בצורת סריקה, כפי שהזכרנו קודם; באופן זה תהיו חייבים לקרוא ללא הקול המוקלט, משום שתפסחו על מילה בכל פעם.

יש לציין כי כאשר אתם בוחרים להימנע מהקול המוקלט בראשכם, קריאה הופכת להרבה פחות מהנה, לכן אם אתם קוראים לשם תענוג מומלץ לשוב אליו.

זכרו להישאר ממוקדים

כולכם ודאי זוכרים מקרים בהם קראתם את אותה שורה 15 פעמים עד שלפתע הבנתם שהיא יחסית מיותרת. פעמים רבות אנשים חוזרים לקרוא משפטים עקב עייפות, רעב או אי-ריכוז ולכן, מומלץ להגיע לקריאה במצב אופטימלי: ערניים, לאחר ארוחה קלילה (לא כבדה ומעייפת) ומרוכזים יותר מכל. אתם תמיד יכולים לבחון באיזה שעות אתם יותר מרוכזים, כדי לקבוע לעצמכם עת קבועה לקרוא בזמן זה. באותו אופן אתם יכולים לקרוא יחד עם סימניה כך שלא תתבלבלו בין השורות.

אם אינכם מבינים פירוש של משפט מסוים בעקבות מילה אחת, נסו לקרוא אותו בלי המילה הזו ולבחון אם המשמעות הגיונית יותר – לעיתים אין סיבה לבזבז זמן על מילה אחת מיותרת. אם לא, תמיד יש באינטרנט מילון ומומלץ מאוד להשתמש בו.

השתמשו בעיניים רכות

לפי המומחים קריאה שאיננה יעילה נוטה להתמקד בכל מילה ובכל שורה. השיטה הזו איננה יעילה משום שהעיניים שלכם יכולות לקלוט הרבה יותר משורה אחת תוך כדי, לכן מומלץ שתביטו בכל הטקסט, תנסו לזהות מילים חשובות ולהימנע ממשפטים מיותרים.

דרך נוספת היא להרחיב את המבט ולנסות לקלוט ככל האפשר, על ידי הרגעת שרירי הפנים שלכם בעודכם קוראים. הפעולה תביא לרגיעה של העיניים, שתרחיב את טווח הראייה שלכם.

שאלו את עצמכם אודות הטקסט טרם הקריאה

מורים רבים משתמשים בטכניקה הזו כדי להשתפר בהבנת הנקרא ולשפר את תלמידיהם בנושא. אם אתם מכירים את הטקסט טרם שעת הקריאה, יודעים במה הוא עוסק או מה הנושא המרכזי שלו, שאלו את עצמכם שאלות מכוונות, שיסייעו לכם לקרוא את הטקסט מהר יותר ולמצוא בו את המידע החיוני ביותר, בלי להתעכב על קטנות. לאחר מכן, חפשו בטקסט תשובות לשאלות ששאלתם.

לפתע אתם תשימו לב כי אתם מבינים את הטקסט ברמה מאוד גבוהה כבר מהמילה הראשונה. מומלץ לסרוק את הטקסט לאחר שאתם משיבים עליו, כדי לוודא כי לא פספסתם שום מידע חיוני לתוכן שלכם.

הימנעו משילוב פעולות

אחד המנהגים הנוראיים ביותר שאתם יכולים לאמץ במהלך הקריאה הוא לעשות זאת תוך כדי אכילה, צפייה בטלוויזיה או אפילו מחשבות מסיחות דעת. כל אלו הם מסיחים שימנעו מכם להתרכז במה שעומד לפניכם. חושבים שאתם יכולים להספיק הכול? חשבו שוב.

אם אתם רוצים לקרוא מהר יותר, אתם חייבים להתרחק מכלל הסחות הדעת בחייכם: השתיקו את הפלאפון, כבו את הטלוויזיה והתמקדו במשימה שלפניכם לחלוטין.

נסו אפליקציות שמסייעות להאיץ את תהליך הקריאה

ניתן ללמוד טכניקות קריאה מהירה רבות בקלות ובאופן פיזי, אך תמיד קיימת האפשרות להתפתות לשוב להרגלים רעים.

אם אתם באמת רציניים ומייחלים לרגע בו תוכלו לקרוא מהר יותר, כדאי לכם לנסות ולבחון אפליקציות שמסייעות להתמודד עם קריאה איטית ולייעל אותה.

החיים בעידן המידע בהחלט מסייעות להפציץ אותנו במידע שפשוט אין לנו את הזמן לעבד; אבל אם ניקח את ההצעות הללו ונתאמן באופן קבוע, אנו נוכל לקרוא מהר יותר ולצמצם את כמות הזמן שאנו משקיעים בספיגת מידע במהירות ובקלות.

קראו נכון

אתם יכולים לדלג על הסעיף הזה ולטעון שקראתם כל חייכם ואינכם זקוקים לו. אבל אם כך… למה אתם קוראים את המאמר הזה מלכתחילה? קריאה לא עבדה לכם עד עכשיו מסיבה ומומלץ לבחון מדוע.

ראשית, כדאי לכם לנסות ולקרוא כמה שיותר ספרים, כדי להאיץ את מהירות הכתיבה שלכם, להעשיר את אוצר המילים שלכם ולתרום לידע הכללי שלכם. כן, כן, כן כולכם מכירים היטב את הטלוויזיה, הפלאפון והמחשב, אבל מתי בפעם האחרונה חשפתם את עצמכם לעולם מופלא של הדמיון והספרים??? חבל שתפסלו, זה באמת כל כך כיף כשאתם מוצאים עלילה שאתם אוהבים: היכולת לבנות עולם משלכם, לחיות אותו במהירות שלכם וגורם ההפתעה הם רק חלק מהעניין שיש בכל ספר טוב. החיסרון היחידי הוא שתשנו הרבה פחות, ראו הוזהרתם!

כאשר אתם קוראים ספר לימודי, גישת המיקרו-מאקרו היא חיונית: לפני שאתם מתחילים לקרוא, בחנו את הכותרות, את ראשי הפרקים והפריטים הקריטיים שאתם יודעים שמהותי להבין מראשית הספר. לאחר מכן צללו אליו. לאחר כל פרק, רשמו לעצמכם הערות כגון: מהו נושא הספר? מה באמת קרה בו? מה למדתם ממה שקראתם כעת? מה הפרק הזה הוסיף לידע שלכם באופן כללי? אם באמת תבינו את מה שקראתם עד הלום, לפתע יצוצו שאלות רבות במוחכם, שאת התשובות להן ודאי תמצאו בפרק הבא.

סיבתיות הפוכה

לפעמים כל מה שאתם צריכים כדי להבין סיפור מתחילתו ועד סופו, הוא לקרוא סיפור מסופו ועד להתחלתו. בסופו של דבר המטרה איננה בהכרח מתקשרת להבנת רצף האירועים, כמו שהיא מתקשרת להבנת הנושא בכללותו – לכן אין באמת דחיפות מסוימת לסדר הקריאה. בנוסף, המוח שלכם רגיל לחשוב על נושאים מתחילתם ועד סופם ולכן, פעמים רבות מתקשה להתמקד בנושא ולזכור אותו באופן יסודי.

מסיבה זו לעיתים כל מה שיש לעשות הוא פשוט לקרוא את הנושא מהסוף להתחלה – פעמים רבות הבנת התכלית של הטקסט מהרגע הראשון, תסייע לכם להבין את כל הנושא בסופו של דבר.

באותו אופן, אם אתם נתקלים בנושא ארוך ועשיר מידע, נסו להתמקד בנושאים שמעניינים אתכם קודם או הנושאים הקצרים והפשוטים יותר להבנה ולאחר מכן, התמקדו בנושאים הקשים והמשעממים. מי יודע? אולי אחרי שתבינו את החומר מעט יותר הם דווקא יהיו תשובות לאלות חדשות במוחכם.

במה אתם מתקשים?

לפני שאתם בכלל מתחילים לחשוב על כיצד להשתפר בקריאה, כדאי לנסות ולבחון את רמת הקריאה הנוכחית שלכם, כדי שתדעו לאן כדאי לכם לשאוף: ישנם אנשים שקוראים 16 דפים בשעה, לעומת אנשים שקוראים 30 דפים בשעה או אנשים שקוראים אפילו 100 (!) דפים בשעה. מדהים, לא?!

לקריאה ישנם מספר תחומים מהותיים שבהם יש לשלוט, כדי שתצליחו להאיץ את מהירות הכתיבה שלכם: יש להרחיב את אוצר המילים, כדי שתבינו מה אתם קוראים. יש להתמיד ולשקוד בקריאה של ספר ולא לפנות למקרר כל חמש דקות. יש להבין תחביר של שפה, את נושא הטקסט ולהצליח לקשר בין משפטים שונים, כדי להבין את הנושא הכללי של התוכן. יש לציין שככל שתבינו את “הפרטים הקטנים” של הטקסט, כך יהיה לכם פשוט יותר להאיץ את מהירות הקריאה שלכם.

ברגע שתבינו במה כדאי לכם להשקיע יותר, כך תוכלו להתמקד באזור הספציפי הזה, עד שתשתפרו בו ותוכלו להתפנות לשיפור הקריאה באופן כוללני. גם אם בהתחלה אתם מוצאים שקשה לכם יותר משחשבתם, אל תוותרו! קריאה היא פעולה שבני-אדם עוסקים בה מזה אלפיי שנים – כך שגם אתם, עם תרגול והתמדה, תצליחו לפרוח.

קראו בקול

לפעמים, הבעיה העיקרית שלנו בקריאה, היא שאנו מתקשים להבין את הנאמר בטקסט. אתם תקראו אותו שוב ושוב, אבל פשוט לא תצליחו להבין את הקונספט. לפעמים אתם מבינים את הפואנטה, אך לא מבינים או לא מייחסים חשיבות לחלקים מסוימים בטקסט, שתורמים לו משמעות נוספת או משנים את המשמעות הנוכחית, שהבנתם מחלק מסוים בלבד.

כדי להצליח ליהנות מטקסט, כמו שמיכת טלאים, עליכם לראות כל חלק וחלק בשלמותו.

לכן, כדאי לנסות ולערב חושים נוספים, חוץ מחוש הראייה שלנו – חוש השמיעה, לדוגמא.

במשך חודש, נסו לקרוא ספרים בקול רם, לעצמכם או לחברים ובני-משפחה. כאשר אתם קוראים בקול, המוח שלכם מפענח את המידע באמצעות חוש הראייה וחוש השמיעה שלכם, כך שיהיה לכם קל יותר להבין את המשמעות של הטקסט ולא להתייאש ממנו בשלב מוקדם.

לאחר שתתרגלו את הקריאה בקול חודש, לא רק שתתרגלו לקרוא על בסיס קבוע, אלא שגם בלי לשים לב – תשפרו את יכולות ההבנה שלכם, גם ללא חוש השמיעה.

לאחר חודש, הפסיקו לקרוא בקול: נסו להגיע למשמעות הטקסט רק באמצעות קריאה פנימית וחוש הראייה שלכם. אתם תבחינו כי לפתע, הרבה יותר קל לכם להבין את כל הנושא הכולל של הטקסט, גם ללא חוש הראייה, פשוט כי הקפדתם להתאמן.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.