כך הצלחתי להשקיע בנדל”ן בלי הון עצמי בכלל

כך הצלחתי להשקיע בנדל”ן בלי הון עצמי בכלל

לקראת הגעתו של רוברט שמין לארץ באוקטובר הקרוב כדי להעביר פה את כנס הדגל שלו (איך לעשות נדל”ן ללא הון התחלתי ומבלי לעזוב את עיסוקך הנוכחי), תפסנו את ‘המלצר שהפך למולטימליונר’ לראיון מרתק כדי לחשוף את עקרונות ההצלחה שלו והאם באמת כל אחד יכול להתחיל לעשות נדל”ן גם בלי להביא כסף הבית.

למי שעדיין לא מכיר,

רוברט שמין הוא מולטי-מיליונר וגורו בינלאומי לנדל”ן, פרשן פיננסי מוערך המופיע ברשתות התקשורת בארה”ב ומחבר רב מכר בינלאומי (“איך האידיוט הזה עשיר ואני לא?!”) בו הוא חושף את סיפורו כילד שהוגדר על ידי מוריו בבית הספר כ- “טיפש” אשר נשר ממערכת החינוך הפורמלית ובגיל 15 עבד כמנקה שולחנות במסעדה מקומית.

כיום, כאשר בבעלותו מעל 1,000 נכסי נדל”ן בשבע מדינות, הוא מעביר סמינרים בכל העולם (גם בישראל) ליזמות והשקעות נדל”ן ומלמד אחרים כיצד גם הם יכולים להגיע לחירות כלכלית.
אנחנו מתיישבים בסמוך לאחד החלונות המשקיפים אל הים הכחול, אני לוקח לגימה מן הקפה ופותח בשאלה שחיכיתי לשחרר כבר הרבה זמן:

רוברט! ספר לי על עצמך, כל העסקים והמיזמים בהם אתה שותף -איך בעצם הכל התחיל?

‘אני לא מאמין במקריות’ הוא אומר, ‘בדומה לאנשים רבים – יש לי משפחה נחמדה, היו לי מורים נחמדים ואנשים נחמדים היו סביבי תמיד, אך רובם היו שליליים. אבי תמיד אמר לי שאני צריך להראות כמו שצריך כי אנשים נוטים לקפוץ למסקנות ושופטים על פי מראה ראשוני, אז כיום אנשים רואים אותי לבוש בחליפה, מסתובב עם ספרים והם נוטים לחשוב ‘הוא בטח אדם חשוב, חכם מאוד, בא ממשפחה עשירה. הוא בר מזל’ .

מה שהם לא יודעים זה שעד גיל 8 לא יכולתי ללכת, הייתי עם ברזלים ברגליים, כך שלא הייתי הולך לבית הספר, לא היו לי חברים ולא יכולתי לעשות המון דברים שאחרים כן עשו.

לאחר מכן, כשהתחלתי ללכת מעט והגעתי לבית הספר, לא הייתי מדבר בצורה תקינה, הייתי ממלמל מילים. אף אחד לא הבין אותי, היו צוחקים עליי בבית הספר, היו לועגים לי בלי סוף וזה גרם לי להיכשל ברוב המקצועות.

תודה לאל, הייתה מישהי שלימדה אותי במשך שנה איך לדבר, מה שנראה לי גרם לאנשים רבים להתחרט על כך כי מאז אני לא מפסיק לדבר ?

יחד עם זאת, עדיין הייתי מקבל נכשלים כמעט בכל המקצועות בבית הספר.
כנס רוברט שמין

רק בגיל 18 אבחנו שאני סובל מדיסלקציה.

באמת? איך זה מתבטא?

יש לי דיסלקציה מאוד נדירה, אני יכול לקרוא ומאוד אוהב לקרוא, אך אני לא יכול לפתור נוסחאות מתמטיות, אלגברה, לקרוא מפה או להבין מפה. קשה לי מאוד לחבר דברים יחד אז אני תמיד אבוד, אין לי חוש כיוון ואני מוצא את עצמי אובד פעמים רבות בנהיגה, בהליכה.

אז כן, נכשלתי הרבה בבית הספר, הרבה מזה גם היה בגללי. הייתי לי גישה גרועה, כולם היו מאוד שליליים סביבי, גרמו לי להרגיש טיפש, תמיד שאלו אותי “מה הבעיה איתך? אתה לא יכול לעשות את זה ואת זה??”, אנשים תמיד התמקדו במה שאני לא יכול לעשות.

הסיבה היחידה שיכולתי להצליח במשהו, הסיבה היחידה שבזכותה אני בחיים היא- סבתי.

סבתי היגרה מרוסיה לארצות הברית והיא האישה היחידה שאני זוכר מכל הסובבים אותי שהייתה תמיד חיובית. כולם תמיד אמרו לי שמשהו איתי לא בסדר, שאני מפסידן, שאני גרוע, שאני לא יכול לעשות שום דבר כמו שצריך ותמיד כשהייתי איתה היא אמרה שאני הטוב ביותר, שאני יכול לעשות מה שאני רוצה, שאני מצליחן.

הייתי מבלה איתה זמן רב וזה בעצם מה שהציל אותי בחיים, היא תמיד אמרה לי לא להקשיב לאף אחד . תודה לאל שהקשבתי לה ולא לכל האחרים שסבבו אותי באותה התקופה.

לעולם לא אשכח שבאחת מארוחות הערב כולם רבו איתה על כך שהיא תמיד מגנה עליי, הם האשימו אותה בכך שעצם התמיכה שלה היא זו גורמת לי להמשיך להיכשל בבית הספר. “הוא לא יכול כמעט כלום, הוא נכנס לצרות, אין בו שום דבר טוב! למה את ממשיכה לתמוך בו?!??

לא אשכח את התשובה שלה.

היא הודתה ואמרה: “אני מודה שכמו שאני מכירה את רוברט – או שהוא יהיה חסר בית או שהוא יהיה מולטי מיליונר”. כיום אני יכול לספר לך שאני לא חסר בית ?

כשהייתי בן 15 הייתי עובד במסעדות, לא סבלתי יותר מדי אבל הייתי לבד, דאגתי לעצמי. לעולם לא אשכח שבגיל 16 או 17 היו מעבירים אותי מכיתה אחת לאחרת כי אף אחד לא רצה להתמודד איתי .

עשו לי מבחן שנמשך כ-5 שעות, מבחן בו בודקים לאיזה מקצוע אני מתאים, ומתוך כל 3000 העבודות להן המבחן היה יכול לשייך אותי, אמרו שהדבר היחיד אליו אני מתאים הוא להיות עוזר של חוואי.

שאלתי אם זה אומר שאני יכול להיות בעצמי חוואי אז צחקו ואמרו לי שאני יכול רק לעזור לחוואי, אבל אין לי את הכישורים להיות בעצמי כזה.

בשלב מסוים פשוט הפסקתי ללכת לבית הספר, לא סיימתי 12 שנות לימוד.

בגיל 19 אבחנו אותי כי ראו שיש דברים רבים בהם אני טוב אבל משהו עדיין היה מאוד מוזר. לדוגמא, אני יכול לנגן בפסנתר אבל לא יכול לקרוא תווים. יש לי זיכרון צילומי מעולה, אני לומד שפות מהר מאוד, אך הבעיה היא בד”כ שאנחנו מתמקדים בבעיות ולא בדברים בהם אנחנו טובים.

אז כשהגיעו תוצאות האבחון ואבחנו שאני סובל מדיסלקציה אנשים התחילו לתהות מדוע הלכתי בכלל לבית הספר. כששמעתי את זה נרשמתי לאוניברסיטה ואיכשהו התקבלי גם בלי דיפלומה של בית ספר והצלחתי שם מאוד, השגתי כמה תארים וכו’.

חשבתי כמו רב האנשים ‘תעבוד קשה, תלמד הרבה, תסבול הרבה ותצליח. קשה לך? תסבול יותר ותצליח יותר.’

כנס רוברט שמין

נכון, זו באמת הדעה הרווחת היום. אז מתי בעצם הגיע השינוי?

לכל אחד יש רגע או סיבה שבגללה הם רוצים להצליח. הרגע שלי היה פשוט מאוד.

כמה שבועות לפני תקופת החגים בארה”ב הלכתי אל הבוס שלי וביקשתי ממנו חופשה בת יום, כי בני משפחתי קבעו מפגש של כולם יחד.

הבוס מצידו סירב. הייתי מופתע. זו הייתה הפעם ראשונה שאני מבקש חופשה, באותה התקופה עבדתי במקום קרוב לשנתיים והוא פשוט סירב.

זה היה היום לאחר חג ההודיה, יום שבד”כ גם ככה נחשב ליום חופשה והבוס שלי שאל אותי: “מה סדר העדיפויות שלך? ברור שבראש סדר העדיפויות שלך לא נמצאת העבודה!”

הייתי בהלם ושאלתי אותו אם הוא שם לב שביקשתי רק יום אחד של חופש…

ואז הגיע ‘הרגע’ שלי.

באותו הרגע הבנתי שאני צריך לעשות משהו, אני לא יכול לעבוד עבור מישהו אחר ולבקש מאדם זר יום אחד של חופשה. אף פעם לא חשבתי שאהפוך למצליח או עשיר, רק רציתי מעט חופש, לטייל וליהנות קצת.

בהמשך הגיע התפנית.

במסגרת עבודה שהייתי בה בתחום הפיננסי יצא שנסעתי למשרד של אדם שערכו מסתכם בכשלושים מיליון דולרים.

המשרד שלו היה רעוע, ישן ומוזנח. חשבתי שאולי הגעתי לכתובת הלא נכונה. דפקתי בדלת ופתח לי את הדלת אדם שנראה כמו הומלס, אדם מבוגר, בגדיו מלוכלכים (ומאוחר יותר גיליתי שהוא אפילו לא סיים כיתה ח’). הוא לא ידע קרוא וכתוב, לא היה לו מחשב והכל היה מבולגן ומלוכלך. אמרתי לעצמי “אין סיכוי שלאדם הזה יש כסף” כי אם אתה עשיר אתה הרי צריך להיות חכם, מתוחכם, להראות כמו שצריך וכל זה…

אז פשוט יצאתי מהמשרד, נכנסתי לרכב והתחלתי לנסוע.

באמצע הדרך, כאילו בהשגחה פרטית – עצרתי את הרכב, חזרתי אחורה, דפקתי על הדלת ואמרתי לו שאני חייב לשאול אותו שאלה.

באותו הזמן הייתי מדוכדך, עני ומתוסכל, עוד לא למדתי איך להתנהג בצניעות ושאלתי אותו: “מה אתה עושה למחייתך סביב כל הזבל הזה?!?”

האדם המבוגר הזה התעצבן עליי כ”כ עד שהוא פשוט תפס אותי, קרא לי בשמות וגרר אותי לבית שלו.

אני זוכר בדיוק מה הוא אמר לי.

הוא אמר: “אני לא חכם כמוך ומעולם לא סיימתי תיכון, אבל לפני כ-20 שנים התחלתי לקנות נדל”ן עם מעט מאוד כסף. אני ואשתי היינו מנקים בתים ומוכרים אותם ובשני הבתים הראשונים נכשלנו. רוב האנשים לאחר שהם נכשלים פעם אחת או שתיים הם פורשים אבל אני התחייבתי לחמש שנים”.

מאז אותה השיחה לקחתי על עצמי התחייבות של 5 שנים. לא משנה מה אני עושה, אני מתחייב ל-5 שנים ולאחר 5 שנים אני מקבל החלטה. רוב האנשים פורשים כשבוע לפני שהם פורצים בגדול, בין אם זה עסק, סטארטפ וכדו’ – הם פורשים לאחר חצי שנה או אפילו שנתיים, ממש לפני שהם מצליחים. אז אני זוכר שהבטחתי לעצמי לא לחשוב, פשוט לנסות 5 שנים ורק אז להגיע להחלטה.

בכל מקרה, הוא הראה לי מחברת עם רשומה של כ-120 נכסים שכבר שולמו. הוא מרוויח מעל לכ-מליון דולרים בשנה והוא יוצא לחופשה בת חצי שנה בכל שנה!

אני זוכר איך הסתכלתי עליו וחשבתי לעצמי “אף אחד במשפחה שלי לא יוצא לחופשה בת שבועיים!”, וכולם עם תארים, עובדים המון וכל מה שצריך, והנה אדם שכל מה שאי פעם למדתי וחשבתי שצריך להיות עשיר, צריך להיות חכם ומלומד…הוא לא היה אף אחד מהדברים האלה והוא עשה את זה!

האדם הזה שינה לי את החיים, הוא לקח אותי איתו, לימד אותי המון ותוך שנתיים עשיתי מליון דולר ובגיל 30-31 פרשתי.

הוא גרם לי להבין שאני יכול להצליח ועד היום הוא חבר טוב ומדריך שלי והוא מהווה מוטיבציה גדולה עבורי. מעבר לנדל”ן הוא גם לימד אותי עסקים. מבחינתי עסקים זה עסקים, הכל אותו הדבר. לא משנה אם זה יהלומים, נדלן, טכנולוגיה, סטארטאפים – אנשים זה אנשים, עסקים זה עסקים.

אגב, עד היום הוא עדיין נראה כמו “חסר בית” ?

לדעתך כל אחד יכול להצליח?

ראיתי המון אנשים שאמרו שהם לא יכולים להצליח, לא יכולים להתעשר, לא יכולים להתקדם ואחרי כמה חודשים אני רואה אותם מתעשרים ומצליחים והכל בזכות אמונה ותשוקה.

אחד המחקרים האהובים עליי הוא מחקר בו ראיינו כ-100 אנשים אפרו אמריקאים בארצות הברית. כמו האנשים היהודים גם הם היו מוקפים במכשולים רבים, לא יכלו ללכת לבתי ספר, היו חיים בגטו, לא היה להם כסף, לא הייתה להם שום דרך נראית לעין להפוך למצליחנים.

כל אותם מאה האנשים הללו נהיו עשירים ומיליונרים.

הם נשאלו כיצד זה יתכן שעם כל הקשיים שעמדו בדרך הם עדיין הצליחו והתעשרו? מה היא הסיבה הגדולה ביותר שבזכותה הם הגיעו להצלחה?

כולם אמרו שיום אחד פשוט נמאס להם להיות עניים וכולם זכרו את הרגע בו הם החליטו שהם רוצים להיות עשירים.

בעצם כמו שאתה סיפרת, שקיבלת החלטה ברגע שהבוס שלך לא הסכים לתת לך חופש.

בדיוק. אם לא הייתי מגיע להחלטה הזו עדיין הייתי שכיר, מתוסכל ולא ממלא את כל החלומות והשאיפות שהיו לי. זו החלטה שצריכים לקבל, זו תשוקה, אם יש לך מספיק תשוקה שום דבר לא יעצור אותך.

אני תמיד אומר לאנשים שמגיעים לקורסים שאני מעביר – “אתם כאן כי אתם רוצים את זה ואם לא הייתם רוצים לא הייתם נמצאים כאן”.

ספר לנו באמת על תכנית הדגל שלך – ‘פרויקט X ‘.

אני מאוד אוהב להתאמן וללמוד. אני תמיד קורא ספרים על התפתחות אישית, העצמה עצמית, כתבתי גם כמה וכמה ספרים בנושא ואני אספר לך סוד – לרוב זה לא עוזר.

למה זה לא עוזר? כי אם זה היה עוזר כולנו היינו היום חכמים, עשירים, בריאים ומצליחים. הסיבה שזה לא עוזר היא שכולנו צריכים מישהו שיעזור לנו וידריך אותנו וידחוף אותנו להוציא דברים מהכוח אל הפועל. החוכמה היא לא רק ללמוד דברים אלא גם לדעת ליישם אותם.

היום בתוכנית פרוייקט X  ישנם מעל ל- 800 בוגרים ישראלים!

בעייני זה מדהים. חלקם קונים נכסים בישראל, חלקם באפריקה וארצות הברית, רובם מעולם לא היו בארצות הברית והם עדיין עושים עסקים וקונים נכסים טלפונית ודרך האינטרנט. חלקם אף עושים בין עשרה לעשרים עסקאות בחודש! הם התחילו עם כסף קטן והתפתחו.

בארצות הברית ישנם קורסים אחרים במחירים של כ-30,000-40,000 דולרים בשנה בהם מלמדים את שיטת הנדל”ן. אנשים משלמים את הסכומים האלה ולומדים ונהנים וחלקם אף מתחילים לעשות עסקאות ולהרוויח כסף, אך יצא לי לדבר עם מאות אנשים והרבה מהם אומרים לי “אני לומד כבר שנתיים ולמדתי המון!” וכשאני שואל אותם כמה הם הרוויחו, רובם עונים לי “לא הרווחנו כלום אבל למדנו המון”.

אני תמיד אומר שאנחנו צריכים לעמוד במבחן התוצאה. המטרה היא הרי להתקדם ולהרוויח בנדל”ן. צריך לסגור עסקה, לא מספיק רק לדעת.

לכן, עיצבתי תוכנית לפני כ-8 שנים בה אנחנו לא מלמדים אנשים איך לעשות עסקים אלא לומדים תוך כדי עשייה. אתן לך דוגמה לתרגיל שאנחנו משתמשים בו.

נצא מנקודת הנחה שאני מעוניין להיכנס לכושר. אני מעוניין להתחיל להתאמן ואני רוצה לשכור אותך בתור מאמן. אני בא ואומר לך “בוא נלך לאכול ארוחת צהריים ונקבע באילו מכשירים כדאי לי להתאמן”.

אנחנו נפגשים במשך שבוע, שבועיים, שלושה ובהם אנחנו רק מדברים על איזו תוכנית אימונים תהיה טובה ביותר עבורי בחדר הכושר…ישנה כמובן אפשרות שפשוט ניגש אל חדר הכושר למשך 30 דקות ונתחיל לעשות תרגילים קטנים. באילו מן הדרכים לדעתך אכנס לכושר טוב יותר?

זה נשמע מצחיק אבל זה בדיוק מה שאנשים עושים בעולם העסקים. הם מתכננים ודואגים וחושבים שהדרך היא ללמוד הכל לפני שאנחנו בכלל מתחילים לעשות משהו.

בפרויקטX  אנחנו עובדים אחרת. בוא נחפש קודם את המוטיבציה ונקפוץ אל המים ישר בהצעות מחיר. נכון, בשיחה הראשונה זה קצת מלחיץ, זה משהו שחדש לנו, בשיחה השנייה האדם כבר ישתפר ולאט לאט הוא יבין בדיוק לאן הוא נכנס וילמד מה היא הדרך הטובה ביותר להציע הצעות מחיר. אח”כ נשב יחד בתור קבוצה ונבצע סיעור מוחות, נשאל ונברר מה עבד יותר ומה פחות, מה היא הדרך הטובה ביותר להשיג את העסקה הטובה ביותר, נעזרים אחד בשני והתוצאות הן כמעט מושלמות.

כנס רוברט שמין

יפה. כח של קבוצה.

האירוניה היא שאנשים לומדים כך מהר הרבה יותר כי הם לא מדברים בתאוריה אלא משתמשים בעשייה של ממש. הדרך הטובה ביותר ללמוד משהו היא לעשות אותו. זה עובד, זה מהנה וההצלחה היא מדהימה. אין דבר יותר מהנה בתור מנטור מלראות את התלמידים בקורסים מצליחים ומרווחים תוך זמן קצר מאוד.

כמה זמן נמשך ‘פרויקט X ‘ לאדם שנרשם לתכנית?

בארצות הברית קיימת תוכנית של בין שנה לשנתיים, זו תוכנית לטווח ארוך. בישראל זה לעולם לא נגמר, התחלנו לפני 6 שנים ואנחנו עדיין נמצאים עם אותם האנשים שהגיעו לפני 6 שנים. אנחנו עושים מפגשי עסקים, מפגשי מכירות, מפגשי מסחר ושיווק, זה פשוט מהנה. זו לא תוכנית רגילה, הפכנו לקהילה, כולם עוזרים אחד לשני. לפעמים אנחנו פשוט ננעלים בחדר יחד עם כל המאמנים, המנטורים וגם אני ופשוט עושים עסקאות. גם כשכל אחד חוזר הביתה אנחנו ממשיכים בתוכנית בצורה וירטואלית, בכל שבוע המשתתפים מקבלים משימה קטנה ולאחר 5-6 שבועות הם כבר מבצעים עסקאות בעצמם.

כנס רוברט שמין

ותוך כמה זמן אנשים סוגרים עסקאות מרגע שהם מתחילים את התוכנית?

אני אומר לאנשים “תנו לעצמכם הזדמנות במשך 100 ימים. אל תחשבו יותר מדי, אל תדאגו יותר מדי”. לרוב האנשים יש עבודות ונחמד לראות שאצל רוב האנשים בתוך 40, 50 או 60 ימים כבר מרוויחים כסף, זה נפלא בעייני. חלקם אף עושים עסקאות גדולות מאוד.

אחד מהמשתתפים בקורס בישראל, בחור צעיר בעל לב רחב מאוד שרצה לעזור לקהילה שלו ולממן מלגות לאנשים, ביצע עסקה מאוד גדולה בארצות הברית למרות שהוא מעולם לא היה שם. לאחר שסגר את העסקה והרוויח כסף הוא שאל אותי: “איפה הנכס שקניתי נמצא…?” הוא אפילו לא ידע איפה הנכס נמצא! הוא פשוט היה כל כך להוט ובעל תשוקה כך שהוא אפילו לא בדק. הכל מסתכם בתשוקה ובמיקוד במטרה.

מבחינתי זה מרגש לראות אנשים שבאים ביום הראשון בתהייה איך הם יכולים להרוויח כסף במדינה אחרת ולאחר שישה שבועות בתוכנית כשאני נגש אליהם הם פתאום מבקשים ממני לא להפריע להם כי הם באמצע שיחת טלפון חשובה. מגוון האנשים כל כך רחב, ישנם אנשים צעירים ומבוגרים, דתיים וחילוניים. זה פשוט מהנה.

מה יש לך לומר על תחום הנדל”ן באופן כללי?

זה מה שיש לי להגיד לגבי נדל”ן – ברב המדינות, ואני אומר את זה על פי מחקרים, 70%-80% מהמיליונרים הרוויחו את הונם בנדל”ן. תחשוב על זה, אולי חברים, סבא או סבתא שקנו דירה בתל אביב לפני שנים והיום הדירה הזו שווה אפילו כפול מהמחיר שבה קנו אותה והם אפילו לא חשבו על להרוויח.

לא משנה באיזו עבודה או באיזה עסק אתה עוסק, אתה צריך לעבוד עם מספרים גדולים יותר על מנת להרוויח. אני הייתי עובד במסעדות בתור מלצר והייתי מרוויח 20% מטיפים. במסעדה בה הייתי עובד היינו מוכרים נגיסי עוף במחיר של כ-10 דולרים, על כל מנה הייתי מרוויח כ-2 דולרים, אם היה ערב עמוס הייתי מרוויח כ-100 דולרים והייתי כל כך מאושר.

אז אדם שקונה בית ומוכר אותו ברווח של כ-10%, ז”א כשאנחנו מדברים על מספרים גדולים בהרבה מאותם 10 דולרים – הרווח הוא גם גדול בהרבה, בהתאם.

שוב, הדבר החשוב ביותר הוא שאתה חייב לחשוב על הרווח שלך ושל האחר, לעזור לאנשים וליהנות ממה שאתה עושה. אם אתה לא נהנה זה לא שווה את זה. אני מקווה שהעצה הזו עוזרת, ותזכרו – תמיד יש הזדמנויות.

רוברט, תודה רבה על זמנך, על סיפור החיים המרתק ועל התובנות החשובות.  
היה לנו לעונג.

תודה רבה לכם ובהצלחה!

רוצה לדעת איך גם אתה יכול לייצר הכנסה נוספת מנדל”ן?

באוקטובר הקרוב רוברט שמין יגיע למלון דן פנורמה ת”א ויעביר את כנס הדגל שלו “איך האידיוט הזה עושה נדל”ן ואני לא?!”

ב-3 שעות שממוקדות בנדל”ן ויצירת מקורות הכנסה נוספים, רוברט יחשוף את השיטה ששימשה אותו ואת התלמידים שלו לייצר הכנסה מנדל”ן גם ללא הון התחלתי ומבלי לעזוב את מקום העבודה הנוכחי.

הכנס מתאים לכל מי שרוצה לבדוק אפשרות להיכנס לתחום כדי לייצר ממנו הכנסה עיקרית או צדדית ושמעוניין לפגוש קהילה ישראלית שפועלת בעוצמה ועושה עסקאות יחד.

נשמע מעניין?

השאירו פרטים וקבלו פרטים נוספים:

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.