להסיר את המעצורים – איך להפסיק לפחד ופשוט לגשת אליה

להסיר את המעצורים – איך להפסיק לפחד ופשוט לגשת אליה

אתם רואים אותה מהצד השני של החדר, מרגישים את התחושה המרגשת ויודעים שאתם רוצים אותה. אבל רגע… מה אם היא תדחה אתכם? המחשבות הרעות ממהרות לגעוש במוחכם ואתם מוותרים. למה? מה כבר יקרה? אם לא תנסו… לעולם לא תדעו.

מתקשים לגשת אליה? רוצים לומר לה מה אתם מרגישים, אבל מפחדים מדי? הגיע הזמן לקחת נשימה עמוקה, לאזור אומץ ולקרוא מאמר בנושא, כדי שפעם באה לא רק תיגשו אליה – אלא גם תצאו איתה.

תזכור מי אתה

פעמים רבות, ברגע שאתם פוגשים בבחורה יפה ברחוב או “מסתנוורים” משיחה אינטלקטואלית עם המין השני, לפתע אתם פשוט שוכחים מי אתם: את כל מה שטוב בכם, כל ההצלחות שלכם, השאיפות שלכם, השנינות שלכם, החיים המלאים שלכם… כל מה שעושה אתכם “אתם”. ולפתע, אתם תוהים לעצמכם מדוע אותה בחורה יפה, מושכת וחכמה, בכלל תנופף לכם לשלום.

למה? איך פתאום שכחתם שכבר יש לכם בית ומכונית/שאתם בנתיב קריירה מאוד מבטיח/שיש לכם את החברים הכי טובים בעולם/שיש לכם את האימא הכי טובה בעולם? אם יש לכם כל כך הרבה מהחיובי בחייכם – אין שום סיבה שבחורה אחת “תרסק” את המחשבה הזו.

פעמים רבות, אתם שוכחים את כל הטוב הזה, עקב לחץ ראשוני: המוח שלכם מתמלא במחשבות שליליות, המונעות מכם להאמין כי אותה בחורה תקדיש לכם דקה מיומה.

אנחנו כאן, כדי לספר לכם שהיא תקדיש לכם גם שעתיים, אם באמת תהיו עצמכם.

לפני שאתם ניגשים לבחורה, כדי להפחית את הלחץ והחרדה, הקפידו לקחת מספר נשימות עמוקות, לבחון את המראה הכללי שלכם ולהזכיר לעצמכם מי אתם ומה אתם שווים.

נכון, בני-אדם שונים ויכול להיות שאותה בחורה לא תהיה האחת עבורכם, אך אם לא תנסו לגשת אליה מלכתחילה… איך תדעו? מה אם זו האחת?

למה היא?

בואו נודה, אנחנו נוטים “להסתנוור” יחסית הרבה: כל בחורה יפה בצורה שלה, כה מטופחת, כה עדינה ואנחנו נמשכים. כמובן שזהו דבר טבעי לחלוטין, הריי הן המין היפה. עם זאת, מעבר ליופי עוצר הנשימה, כדאי לכם לנסות ולהבין מדוע דווקא הבחורה הזו, היא האחת שאתם רוצים לגשת אליה.

האם היא קוראת ספר שגם אתם קראתם? האם חייכתם לעברה מעבר לחדר והיא החזירה חיוך? האם התחלתם לדבר פעם ו”נדלקתם”, אבל שום דבר לא המשיך משם?

כאשר אתם ניגשים לבחורה חדשה, כדאי לכם לנסות ולהבין מה בדיוק משך אתכם בה וגרם לכם לגשת דווקא אליה, במקום לכל הבנות.

ברגע שאתם יודעים, אתם גם יודעים מה יהיה הדבר הראשון שתאמרו לה: שהחיוך שלה משך אתכם, שפשוט רציתם לבוא ולומר לה שלום, שאתם זוכרים אותה מאותו ערב, שהעיניים שלכם נפגשו וזה גרם לכם לעצור לרגע… נסו לומר לה את המילים בצורה ברורה וכנה, כך שלא תחשוב שמדובר ב”עוד שורה”.

ברגע שאתם יודעים, אתם אף מבינים למה אתם רוצים דווקא אותה. הדבר מעניק לכם יותר נחישות וביטחון, משום שכעת לדבר איתה הם אמצעים להשגת מטרה – הבחורה המדהימה הזו שם.

מה יכול לקרות?

פעמים רבות אתם רואים את הבחורות היפות הללו וחושבים לעצמכם שאין סיבה לגשת… אבל למה? לא ניסיתם!

אחד הפתגמים המופלאים של החיים הם “עדיף לאהוב ולאבד, מאשר לא לאהוב בכלל”. אם אינכם אפילו מנסים לגשת אליה, אין לכם שום סיכוי לדעת אם היא תהיה לבחירת לבכם או לאו. מעבר לכך, אם לא ניגשתם אליה, האם תיגשו לבחורה הבאה? ומה אם הבחורה הזאת שכל הזמן הזה רציתם לדבר איתה? האם אתם מתכננים ליישם את הרצון מתישהו?

ברור, אף אחד לא אמר שפשוט ללכת ולדבר עם בחורה: אתם חשים את הלחץ, חשים את הפחד והמוח שלכם הולך ומחשיך, מלא במחשבות מרתיעות.

עם זאת, כעת כבר הסטנו את המחשבות המפחידות ולמדנו כי הן רק עומדות בדרכנו, אז מדוע לא לגשת?

גם אם היא תדחה אתכם, מה שאפשרי בהחלט, העולם עדיין ימשיך להסתובב ואתם תמצאו עוד בחורה שתמשוך אתכם. במקום לחשוב שלילי, נסו לבצע חיובי.

טפח את עצמך

נסו לחשוב לרגע, מתי בפעם האחרונה ראיתם בחורה שהטריפה אתכם? איך היא נראתה? שיער גולש ומסודר, ציפורניים נקיות, פנים נקיות ואולי אף מאופשרות… במילים אחרות – בחורה נקייה, מסודרת ומטופחת.

אז מה אתכם? האם אתם נקיים, מסודרים ומטופחים? אם אתם מחפשים בחורה שתראה טוב ותשקיע בעצמה, מה גורם לכם לחשוב שאותה בחורה לא תחפש מישהו שישקיע בעצמו?

בחורות רוצות טיפוס גברי, שלא תבינו לא נכון, אך קיים הבדל עצום בין גבר גברי וגבר לא מטופח: אם יש לכם חד-גבה, אתם מתקלחים אחת לשבוע, הזקן שלכם לא מסודר, השיער מקורזל ושומני… בחורה פשוט לא תשים לב אליכם.

אתם כן שווים את זה – אתם פשוט לא נראים בהתאם.

לכן, הגיע הזמן לעשות מעין מהפך של השקעה עצמית, שיגרום לבחורות שם בחוץ לראות את האנשים המדהימים שאתם, במלוא מובן המילה.

גלחו את הגבה, סדרו את הזקן, התקלחו לפחות אחת ליומיים ודאגו לשמור על מראה נקי: ציפורניים נקיות, פנים נקיות, ריח גוף נעים.

התלבש בהתאם

לאחר שטיפלנו במראה, כעת הגיע הרגע להתמודד עם הביגוד. בדומה לרוב הנשים, המשקיעות הון באיפור ובגדים, גם עליכם להשקיע בעצמכם, כדי להיראות טוב ולמשוך את הבחורה אליכם.

אין צורך להגזים וללבוש חליפה לכל מקום. כל מה שעליכם לעשות הוא להימנע מחולצות של ביה”ס או צבא, ללבוש מכנס מגוהץ, חולצה נקייה ונעליים נקיות. זה הכול. כל עוד תקפידו על מראה נקי, ריחני ומסודר, אתם תוכלו למשוך אליכם כל בחורה, בדומה לאופן בו היא מושכת אתכם.

כמובן שאתם יכולים להשקיע בעצמכם ולהתחיל לרכוש בגדים ברמה גבוהה, אך אין צורך להגזים.

בנה ביטחון עצמי

זוכרים את אותן מחשבות שעליהן דיברנו קודם לכן? לפעמים קורה מקרה מצער, בו אתם מתחילים להאמין להן.

לכולם יש מחשבות רעות בראש, אשר ממהרות לרדוף אותם כאשר הם מרגישים חלשים או פשוט נזכרים בהן. אותן מחשבות שם, כי אתם שמתן אותן שם, לא אף אחד אחר. שלא תחשבו: אף אחד לא חושב שאתם מכוערים/טיפשים/לא יוצלחים… לא-לא – זה הכול אתם.

גם אם בעבר רדפו אתכם בריונים בבית הספר, זמנם עבר וכיום הם בכלל לא זוכרים אתכם. באופן כללי, הם הטרידו אתכם רק משום ששעמם להם, הם רצו מכם משהו או שהם לא רצו להתמודד עם הבעיות שלהם – אז הם השליכו אותן עליכם.

אתם אנשים מדהימים, כישרוניים ועשירים מכל כך הרבה בחינות: חברים, משפחה, בית, רכב, קריירה, בריאות, כסף… גם אם אין לכם את הכול, יש לכם לפחות אחד. התגאו בעצמכם על ההישגים הללו, על היכולות שלכם, על הדברים במיוחדים הללו שרק אתם עושים ורק אתם טובים בהם. על הייחודיות המצחיקה הזו שיש רק לכם, גם אם היא מביכה אתכם לעיתים.

העולם חינך אותנו להאמין כי כדאי לנו לשאוף להיות דומים, אך האמת היא שכולם קצת שונים וזה מה שמייחד אותנו ועושה אותנו לקהילה המדהימה שאנחנו.

הקפידו לזכור זאת ולגרום למחשבות השליליות להתעופף להן מחוץ למחשבותיכם. בני-אדם הם אנשים של הרגל, כך שהמחשבות כנראה ימשיכו לתקוף אתכם. עם זאת, תופתעו לגלות כי שינוי אווירה קליל (חופשה) או התמדה, יגרמו למוח שלכם לשכוח אט-אט מדפוס המחשבות השליליות. כתוצאה מכך, אתם תוכלו להתחיל להשריש בעצמכם אהבה עצמית, אהבת חינם וביטחון עצמי – כי לכולם מגיע שיאהבו אותם.

למד טריקים של שפת-גוף

אנשים רבים לא יודעים זאת, אבל שפת הגוף שלכם “מדברת”, גם אם אתם פשוט שותקים ועומדים בצד. האמת? אם אתם שותקים ועומדים בצד, היא ממש זועקת!

שפת גוף היא הדרך הפיזית שבה אתם מביעים את התחושות שלכם. משום שלרוב אינכם מודעים אליה, היא משקפת את התחושות שלכם יחסית במדויק. בני-אדם חדים מאוד לסימנים שכאלו, לכן בחורה תשים לב בקלות כי אתם לא מרגישים בנוח לידה. בנוסף, תנועות מלחיצות כאלו רק מוסיפות ללחץ שלכם.

למזלכם, לגברים אין הרבה תנועות שפת גוף שמעידות כי הם מעוניינים, כך שאין צורך להתאמן יותר מדי.

ממה להימנע: ידיים שלובות, רגליים שלובות, ישיבה סגורה, מצח מקומט, שפתיים משורבבות או מכווצות.

מה לעשות: להראות את בית-החזה, לדבר עם ידיים פתוחות, רגליים פתוחות ברוגע, חיוך, עיניים בטוחות.

התאמן במראה

מרגישים שאתם ממשיכים להילחץ? אולי כדאי לכם לראות איך אתם נראים, כדי שתבינו עד כמה ההתנהלות שלכם מצוינת: עמדו מול המראה ונסו להתחיל עם בחורה. ראו את האופן שבו הגוף שלכם מגיב, האופן שבו אתם שואלים את השאלה. האם שאלתם בביטחון? האם התכווצתם מעט?

רשמו לעצמכם את כל מה שהפריע לכם בהתנהלות שלכם, כך שתוכלו לשפר אותה בעתיד. ככל שתתאמנו יותר, כך תחושו פחות לחוצים ויותר מוכנים לאתגר.

התייעץ עם קרוב

אם אתם שמים לב שאתם נדחים רבות, אך לא מבינים מדוע, אולי כדאי לכם לנסות ולהתייעץ עם חבר. ישנם דברים שקורים לכם, שתופתעו לגלות, אבל אתם היחידים שלא שמים לב אליהם. לדוגמא, יכול להיות שאתם משדרים יותר מדי סקסאפיל, מה שגורם לבחורות להרגיש שאתם מחפשים “משחקים”.

מעבר לעצה, חברים יוכלו לתת לכם טיפים אינדיבידואליים אליכם, שיכולים לסייע לכם להשתפר.

למד מה “כן” ומה “לא”

בעודכם מתייעצים, נסו להבין מה כדאי לכם לעשות כדי להרשים בחורה ולגרום לה להימשך ומה כדאי לכם פשוט להפסיק לעשות.

מה לא לעשות: לזרוק שורות, להיות קלישאתי, לנסות יותר מדי, לצחוק צחוק מזויף, להתנשא, לדבר בצורה שלא מכבדת…

מה כן לעשות: להחמיא, להיות בטוחים בעצמכם, להיות אתם ולא לנסות לשחק שום משחק, להיות כנים, לדבר מהנשמה שלכם. לדעת לוותר אם נאמר “לא”.

העולם לא מתחיל ונגמר בבחורה אחת

ואם נאמר לא? מה אם נאמר כמה פעמים? האם הדבר גרם לכם להתאכזב? להאמין כי לא תמצאו בחורה וכי “כולן” דוחות אתכם? חבל.

כיום, בעולם ישנן מיליארדי נשים, 51% ליתר דיוק, שרק מחכות לבחור כמוכם. יתכן ונתקלתם בבחורות שלא מתאימות לכם, יתכן שהכימיה לא התאימה, יתכן וזה לא היה זמן טוב עבור הבחורה… יכולות להיות מיליון ואחת סיבות שנדחיתם, אך בסופו של דבר – על כל דחייה אמרו תודה! אם היא דחתה אתכם, לא רק שהיא לא הבחורה בשבילכם, כנראה שהיא לא מבינה מה אתם שווים – בדיוק מה שדיברנו עליו בפסקה הראשונה.

אתם זקוקים לבחורה שתראה אתכם ותבין עד כמה אתם גברים, תדע להעריך אתכם כפי שאתם מעריכים אותה ולאהוב אתכם כמו שאתם אוהבים אותה. אם הבחורה הזו אמרה “לא”, היא כנראה פשוט לא מבינה את הקסם האישי שלכם.

למדו מהמקרה, תשכחו ממנו והמשיכו לבחורה הבאה. גם אם היא הייתה בחורה שבאמת רציתם ואפילו ארגתם אליה לאורך זמן – עדיין יש לפחות מיליארד נשים נוספות בעולם, שרק מחכות שתיגשו אליהן.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.