למה אתם מתעוררים באמצע הלילה כל הזמן – כיצד נוכל ליהנות משינה רצופה

למה אתם מתעוררים באמצע הלילה כל הזמן – כיצד נוכל ליהנות משינה רצופה

שינה היא תהליך שלרבים מכם ודאי נראה מאוד מסתורי – כן, הוא בנוי מחלומות וכולכם מבלים בו חלק מהיום שלכם, אבל כיצד היא נוצרת? מדוע אנשים מסוימים ישנים טוב יותר מאחרים? החשוב מכל – מדוע אנשים מפתחים בעיות שינה?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

בעיות שינה מקשות מאוד על התפקוד היומיומי: רוב היום אתם תמצאו את עצמכם נרדמים, מחפשים מקומות נסתרים “להניח את הראש רגע” ולהתקשות במטלות שמצריכות ריכוז, מחשבה או זיכרון.

אם אתם נוטים לישון מעט, להתעורר פעמים רבות במהלך הלילה או להתעורר בתחושה כי לא נהניתם ממנוחה, ככל הנראה אתם סובלים מאחת מהסיבות הנפוצות שמובילות לקשיי שינה. במאמר זה נחקור את הגורמים הללו ונעלה פתרונות קונקרטיים עבורם.

האם זה נורמלי להתעורר באמצע הלילה?

רוב האנשים יטענו כי כל אדם בוגר חייב לישון בין שבע לתשע שעות בלילה, כדי ליהנות משגרת חיים בריאה ותקינה.

האמת היא שמאוד שכיח שאנשים מתעוררים באמצע הלילה, אפילו 3-4 פעמים בלילה. מחזור השינה האנושי נע בין 90 ל- 120 דקות בממוצע. מומחי שינה מסבירים כי רוב האנשים יעברו שלושה-ארבעה מחזורי שינה כל לילה.

בסופו של כל מחזור שינה, השינה הופכת לרדודה יותר והסיכויים גבוהים יותר כי תתעוררו. מידי פעם אינכם מודעים לכך שהתעוררתם ממשום שאתם נרדמים שוב כמעט-מיד, מה שנורמלי מאוד. זוהי הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מתעוררים באמצע הלילה ואינם מצליחים לשוב לממלכת השינה, שלא לדבר על לישון שמונה שעות מלאות ללא הפרעה.

התופעה הופכת לבעיה כאשר אתם מתקשים לשוב ולישון – אם אתם מוצאים את עצמכם מתעוררים באמצע הלילה ולא יכולים לשוב לישון, יתכן וזהו סימן לקושי שיש להתמודד עמו.

מהו טווח ההתעוררות שלכם?

האם דפוסי השינה שלכם מסודרים או מבולגנים? גם אם אתם מתעוררים באמצע הלילה, האם אתם עושים זאת באזור אותן שעות? אם כן, אין סיבה לחרדה. יתכן וכי זהו דווקא סימן בריא, המעיד על מחזורי שינה אשר תלויים אחד בשני ומתנהלים באופן מדויק; האמת היא שרוב האנשים מתעוררים אחר מחזורי שינה של 4-6 שעות בלבד.

אם אתם מוצאים את עצמכם מתעוררים באמצע הלילה ומתקשים לשוב לשינה ערבה, יתכן ומדובר בסימן שדבר מה חייב להשתנות בהרגלי השינה שלכם.

כיצד להתמודד עם יקיצות ספונטניות בלילה?

אם אתם נוטים להתעורר בשעות שונות במהלך הלילה, יתכן ואתם סובלים מאחד מהגורמים הבאים:

לחץ – אתם לוקחים את הלחץ עמכם למיטה. יתכן והיה לכם יום קשה במשרד או שגורמי לחץ אחרים משפיעים עליכם כגון בעיות במשפחה, במערכת היחסים שלכם, המצב הפיננסי שלכם… הלחץ אינו נח כאשר אתם נחים. לעיתים קרובות, הלחץ משוטט אתכם הביתה ולבסוף שוכב לצדכם במיטה, אלא אם כן תבחרו להתמודד עמו.

אם אתם מתקשים להתמודד כראוי עם הלחץ, יתכן ותמצאו את עצמכם במיטה, שוכבים ותוהים באשר לגורמי הלחץ שלכם במשך שעות, מנסים למצוא פתרונות או לעבד את המקרה שוב ושוב, לרוב ללא הצלחה. תחושות כגון לחץ, כעס או חרדה הן מעוררות מאוד ומקשות על השינה. גם אם אתם נרדמים תוך כדי מחשבות מסעירות מעין אלו, אתם תמשיכו לעבד אותן תוך כדי שינה ובעקבות זאת, למצוא את עצמכם עייפים, ממורמרים ומדוכאים יותר בבוקר למחרת.

המוח שלנו נוטה לשקוע בתחושות של לחץ, כעס או דיכאון ולכן עשוי למנוע מאיתנו את השינה העמוקה והנכספת.

כדי להתמודד עם הלחץ כיאות, לוקחים אותו עמכם לכל מקום כולל ממלכת השינה, מומלץ שתנסו להתאמן על טכניקת “נשימת הקופסא”. הטכניקה העוצמתית הזו מסייעת להרגיע את אותות הלחץ שהמוח שלנו וגופנו מעבירים, כך שנוכל להירדם וליהנות משינה נינוחה.

כדי לבצע את טכניקת “נשימת הקופסא”, יהיה עליכם לשכב במיטה שלכם, לספור כבשים, נמרים או ציפורים באותה עת שבמהלכה אתם נושמים במשך 4 שניות, להחזיק את הנשימה במעלה הריאות, לנשוף במשך 4 שניות ולהחזיק חזק, כך שתחושו את הצד התחתון של הריאות שלכם.

האסטרטגיה הזו עשויה לסייע לכם לשחרר את הלחץ מהיום, כך שתוכלו ליהנות משנת לילה ערבה.

גם פעילות גופנית, משקה חם, יוגה, מדיטציה, מוזיקה מרגיעה, אמבטיה חמה וסיבוב באוויר הצח עשויים לתרום להשפעה דומה.

מאכלי שינה גרועים – ההורמון הקריטי ביותר לוויסות והחלת תהליך השינה הוא המלטונין. רמות המלטונין עולות בגופנו בערך שעתיים טרם שעת השינה ועל ידי כך, מעודד תשישות ועייפות, אשר הולכים ופוחתים לאורך הלילה – עד שאנו מתעוררים.

חשוב מאוד לדעת כי מלטונין הוא הורמון המנוגד להורמון הקורטיזול או הורמון הלחץ של גופנו. בעור שרמות המלטונין בגופנו עולות, רמות הקורטיזול הולכות ופוחתות בעודנו ערים. בעוד שרמות המלטונין יורדות במהלך הלילה, רמות הקורטיזול עולות ברמתן ומביאות להתעוררות.

רמות גבוהות של קורטיזול בגופנו עשויות להשפיע לרעה על מחזורי השינה שלכם, לגרום לנו להתעורר פעמים רבות לאורך הלילה ולהימנע משינה רצופה.

יתכן ותופתעו לגלות, אך ישנם מאכלים רבים אשר עשויים לגרות פעילות מוגברת של הקורטיזול בגופכם, על ידי ייצור דלקתיות בגוף. המוח מאוד רגיש למצבי הדלקתיות השונים ולכן הם הופכים אותו לרגיש יותר ללחץ. יש לציין כי המוח רגיש מאוד ללחץ מלכתחילה ולכן הדלקתיות היא בעייתית מאוד.

מאכלים המכילים שומני טרנס (שומנים לא בריאים מהונדסים גנטית, מאכלים מעובדים, מאכלים שהוכנו באמצעות שמני צמחים (סויה, קנולה, חמנייה, דקלים…), אלכוהול, סוכרים פשוטים (סוכר לבן, ממתקים, חטיפים, קמח לבן) ואפילו מיצי פירות ויוגורטים תורמים לדלקתיות הגוף. כדי להימנע מהלחץ שהדלקתיות שלהם מוסיפה לחייכם, כדאי לכם לנסות ולהימנע ממאכלים כאלו 3-4 שעות טרם השינה. לשם חיים בריאים יותר, מומלץ להימנע מרובם באופן כליל.

טכנולוגיה ואלקטרוניקה טרם שעת השינה – בדומה לאורות הפלורסנט, האור של המסכים וכלל מכשור הטכנולוגיה המודרנית מונעים מכם לישון.

מעבר להיותם מפתים מאוד, כלל המכשור הטכנולוגי של היום מפריש אור כחול – אור שגופנו מכיר ומזהה, ככזה שמעיד כי עדיין אור יום, עדיין מוקדם ואין סיבה שנלך לישון. מסיבה זו הוא מפחית את הפרשת המלטונין בגופנו ברמה משמעותית. גם הקרינה שהמכשירים החשמליים מפרישים לאוויר בלילה איננה בריאה ואיננה מומלצת.

מומלץ להימנע ממסכים במשך שעה עד שעתיים טרם שעת השינה שלכם. אם אינכם יכולים לעמוד בפיתוי, ישנם משקפיים או מגני מסך, אשר חוסמים את האור הכחול, הקרינה של המסכים ואת ההשפעה שלהם עלינו, כך שנוכל להמשיך להפריש מלטונין כרגיל, למרות הצפייה הממושכת במסך.

אף מומלץ להוציא מחדרכם מכשור אלקטרוני, לכבותו או לנתק אותו מהחשמל טרם השינה.

עבודה, עבודה, עבודה – לכולנו יש רק 24 שעות ביום ובמאה ה- 21 זה ממש לא מספיק! המטרה שלנו כבני אדם היא לנסות לתכנן את הזמן שלנו כראוי, כדי ליהנות ולמצות כל יום במלואו. לעיתים מדובר בהפלגות, טיסות וחופשות שנרצה להישאר ערים כל הלילה כדי ליהנות מהם ולעיתים, מדובר בעבודה עד השעות הקטנות של הלילה. ברגע שאתם סוגרים את המחשב, מנתקים את הטלפון וקופצים למיטה, אתם מקווים להשקיט את המחשבות ולנוח, להתאושש מהיום הקשוח.

הבעיה היא שלפני רגע הייתם מאוד פעילים ולכן, מוחכם עדיין פועל באופן אופטימלי ומייצר גלים הקרויים גלי בטא – אשר שומרים עלינו ממוקדים וערניים. הקושי הוא שגלי בטא מקשים מאוד על הכניסה לשינה. למוח שלנו נדרש זמן כדי לעשות את המעבר בין אקטיביות וערות לבין שינה ומנוחה.

המפתח הוא להסביר למוח שלנו כי תם יום העבודה וכעת הגיעה העת ללכת לישון. כיצד נעשה זאת? אנו יכולים להעלים את כל האלקטרוניקה משדה הראייה שלנו ולקחת 20 נשימות עמוקות, לקרוא ספר לשם הנאה, לקחת מקלחת חמה, לראות פרק של סדרה שאתם אוהבים (עם מגן מסך או משקפיים או שעה טרם שעת השינה), להקשיב למוזיקה מרגיעה…

במילים אחרות, כל פעולה שאתם תופסים כמרגיעה, כך גם מוחכם תופס כמרגיעה. כדאי לכם לבחור שתי פעולות ולדבוק בהן באופן עקבי: המוח שלנו מאוד רגיש לדפוסים ולכן, אם הוא ישים לב כי אתם הולכים לישון לאחר פעולה ספציפית, הוא ילמד כי עליו לעייף אותנו כתוצאה מהפעולה הזו. באופן זה המעבר לרוגע, שלווה ולבסוף שינה הוא הרבה יותר נעים גם לנו וגם למוח שלנו, שעודכן בזמן.

היעדר שגרת שינה – כפי שאמרנו, המוח שלכם אוהב דפוסים ושגרה מאוד. ככל שאתם מבצעים יותר פעולות דומות במהלך היום, כך מוחכם יודע להשקיע יותר מהקשרים שלו בפעולות הללו, כדי להביא לפעילות חלקה ותוצאה חיובית.

כאשר אתם שואפים ליהנות משינה טובה, שגרת שינה היא חיונית: היא תסייע למוח להירגע יותר בקלות, להבין כי הגיע הזמן לישון ולהכין את עצמו בהתאם.

בדומה למצב של פעילות גופנית, שמצריך מכם להתמתח טרם הפעילות האינטנסיבית עצמה, גם שינה מצריכה מכם “חימום” מסוים שהוא השגרה עצמה.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לקבוע שעת שינה קבועה בכל לילה, כולל סופי השבוע שלכם. התחייבו לשעה הזו: כבו אלקטרוניקה לפחות שעה טרם העת, הימנעו מעבודה ותרגלו שיטות הרגעה והכנה לשינה.

כדי שהמוח שלכם יעבד דפוס מסוים, עליכם לחזור על אותה הפעולה במשך חודש ועד ששה שבועות, לכן א תופתעו אם השבוע הראשון יהיה לא פשוט ואף מעיק. עם זאת, אם אתם באמת מייחלים לשינה עמוקה, ארוכה ונוחה, אל תוותרו – הזמן יעשה את שלו.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.