למה תמיד קר לכם – סיבות אפשריות לקור כרוני

למה תמיד קר לכם – סיבות אפשריות לקור כרוני

המאמר הבא יפרט אודות סיבות אפשריות לתחושת הקור התמידי שאנו עשויים לחוש לעיתים תכופות, וכמובן יספק פתרונות אפשריים לבעיות הללו.

אתם רזים מאוד

באופן שכלל אינו מפתיע, אנשים רזים מאוד נוטים לסבול מקור, במיוחד אם הם לא ספורטאים או נוהגים לבצע פעילות גופנית מסוימת.

הגוף שלנו מתמודד עם אינספור משימות, צרכים ודאגות במהלך היום ולכן, הוא זקוק לשכבות הגנה, שיסייעו לנו ללחום בקשיים הללו. לדוגמא, מערכת החיסון שלנו טומנת בחובה 3 קווי הגנה: העור, הריריות ומערכת החיסון עצמה.

בהתאם לתזונה שלנו ולכמות הפעילות הגופנית שאנו מבצעים על בסיס קבוע, בגופנו תיווצר אחת מתוך שתי שכבות הגנה אפשריות: שכבת הגנה עשוית שומנים או שכבת הגנה עשוית חלבונים. אנשים בעלי שכבת הגנה של שומנים לרוב יסבלו מהשמנת יתר ובעיות בריאותיות רבות. לעומת זאת, אנשים הדואגים לאכול שפע חלבונים לאורך היום ולבצע פעילות גופנית, יסייעו לחזק את גופם, לתרום לבריאות השרירים ולהאיץ משמעותית את התפתחות השרירים עצמם.

כאשר אינכם מתעמלים ואינכם מפטמים את גופכם בשומנים, אין שום שכבת הגנה שתסייע לכם להימנע מהקור. במילים אחרות – או שתאכלו יותר או שתתעמלו יותר.

בלוטת התריס שלכם לא מאוזנת

בלוטת התריס מצויה באזור הקדמי של הגרון, מעל לעצם הבריח. מדובר בשתי בלוטות, כל אחת בצד אחד של קנה הנשימה. ההורמונים שמופרשים דרך בלוטת התריס, מווסתים את תהליך המטבוליזם שלנו ואת הפעילות של הורמונים אחרים. ההורמונים העיקריים שהיא מפרישה, שולטים בקצב הגדילה שלנו, הקצב שבו הגוף שלנו שורף קלוריות ודואגים לרמות מאוזנות של סידן במחזור הדם שלנו.

עקב פגיעה בבלוטת התריס, הזדקנות או מחלה מסוימת, אנו נוטים לסבול מתת-פעילות של בלוטת התריס, פעילות-יתר של בלוטת התריס, סרטן בלוטת התריס ועוד.

באותו אופן, תת-פעילות של בלוטת התריס גורמת לה להפריש פחות הורמונים, שמסייעים לשמור על רמות נאות של חום בגופנו.

אם אתם סובלים מהתופעה, אתם תחוו תחושות של דיכאון, עייפות, עצירות, עור יבש, השמנת יתר ועוד. במידה ואתם סובלים מכמה וכמה מהסימפטומים הללו, כדאי לבדוק את הנושא, באמצעות בדיקת דם אחת.

אנמיה יש לכם?

אנמיה היא תופעה שלרוב מתבטאת בעייפות, תחושות של קור, עצירות ומחסור בכדוריות דם אדומות.

תפקידן של כדוריות הדם האדומות בגופנו הוא לשאת את החמצן בגופנו אל עבר התאים. פחות כדוריות דם אדומות = פחות חמצן. הדבר משפיע לרעה על התפקוד של גופנו וכתוצאה מכך, מביא להאטה של כלל התהליכים בגופנו ולרבות, תהליכי החימום.

קיימים שני גורמים עיקריים לאנמיה:

מחסור במינרל הברזל

מינרל הברזל, האחראי לשפע תפקידים בגופנו, אף מסייע למנוע אנמיה ולהגביר את רמות החמצן בגופנו: ככל שבגופנו יש יותר ברזל, אנו יכולים לייצר יותר המוגלובין – החלבון, אשר מתפקידו לשאת את החמצן לאורך מחזור הדם שלנו. ההמוגלובין מצוי בתוך כדוריות הדם האדומות ומהווה את המנוע שלהן, לצד הברזל והמגנזיום.

רמות גבוהות של חמצן, יאיצו את כלל תהליכי חילוף החומרים של גופנו, כלומר את מחזור הדם שלנו. פעילות תקינה של כלי הדם תסייע למנוע קרישת דם או הצטברויות של רכיבים לא בריאים בכלי הדם שלנו. באותו אופן, היא אף תתרום למאזן פעילות תקין בגופנו, שיאפשר לו להתחמם כראוי.

מחסור בוויטמין B12

12B תורם לגופנו את המידע, שמאפשר לו לייצר כדוריות דם אדומות בצורה נכונה. תאי הדם האדומים הם המרכיבים העיקריים של הדם. הם נושאים בתוכם המוגלובין ותפקידיהם העיקריים – הם להחדיר חמצן אל תוך התאים בגוף ולנקות אותם מפחמן דו-חמצני.

ללא 12B, גופנו מייצר תאי דם אדומים גדולים ומגושמים, שמתקשים למצוא את דרכם ממח העצם (שם הם נולדים) למחזור הדם ולבצע את תפקידם במהירות. כתוצאה מכך, מחסור של 12B עשוי להוביל לסוגים רבים של אנמיה ולפגיעה באיכות ספיגת החמצן של גופנו.

במידה ואנו סובלים מהתסמינים הללו, כדאי לנו להיוועץ ברופא בנושא ולבצע בדיקת דם, שתסייע לבחון אם אנו סובלים מאנמיה.

מחזור הדם שלכם איטי מהרגיל

מחזור דם איטי, יביא לפעילות איטית של הגוף שלנו ובין היתר, גם לירידה באיכות הפעילות של מנגנון החימום של גופנו.

אנו יכולים לשים לב למחזור דם איטי, אם הגפיים שלנו נוטים להתקרר לעיתים קרובות, אם אנו חשים עייפות ותחושה ירודה של אנרגיה לעיתים קרובות ולמרות זאת, ישנים מספר לא מבוטל של שעות מידי יום.

אתם ישנים מעט בלילה

אם כבר הזכרנו שינה, כדאי לנו להקפיד ולישון בין שבע לתשע שעות מידי לילה, כדי להימנע מתחושות של קור כרוני על בסיס קבוע.

במהלך השינה, הגוף שלנו מתקן, משחזר ומטהר את עצמו מכל שעבר במהלך היום. הוא אף דואג להעשיר את גופנו באנרגיה, שתוכל לשמש אותנו ביום המחר.

כאשר איננו ישנים מספיק, הגוף שלנו מתעורר עם מעט מדי אנרגיה. הוא זקוק לאנרגיה הזו, לשם ביצוע שגרתי של כל התהליכים בגופנו: תהליך העיכול, החשיבה, הניקיון, הבנייה… כל הטוב הזה מצריך כמויות עצומות של אנרגיה, כאשר שימור החום בגופנו במצב זה מקבל עדיפות שנייה.

כתוצאה מכך, אנו נשארים קרים ועייפים במשך היום. כל עוד נקפיד להעשיר את גופנו בשינה מרובה – נהנה מימים שמלאים בחום ואנרגיה.

אתם יבשים

מים הם החיים, אין שום דרך להתכחש לכך. כאשר אתם שואפים להיפטר או להימנע מקור כרוני, כדאי לזכור זאת היטב.

ביום ממוצע, מומלץ לשתות שני ליטרים של מים. בימים שרביים או ימים המלאים בפעילויות ומאמץ גופני, אף כדאי להעלות את המינון. כאשר אנו נמנעים מהעשרת הגוף שלנו בנוזלים, אנו מאטים את התפקוד הכללי של הגוף שלנו, מייבשים את העור שלנו, מותירים פסולת במערכות השונות לאורך זמן ממושך מדי ועלולים לגרום לתופעת הרדיקלים החופשיים והשלכותיה.

מים מעניקים נפח ומהירות למחזור הדם, מה שמסייע לגוף להעביר למערכות השונות את החמצן והצרכים שלהם (ויטמינים, מינרלים, הורמונים…), לנקות פסולת ורעלים מהמערכות השונות ומהגוף באופן יעיל ומהיר יותר ולהזין את הגוף שלנו בלחות וחיות.

כל הטוב הזה תורם לתפקוד אופטימלי של גופנו, שמאפשר לו להתמקד גם במאזן ההומיאוסטזיס שלנו כלומר, לשמור על טמפרטורה נעימה בגופנו.

אתן פשוט נשים

ידוע כי נשים נוטות לסבול מקור יותר, לעומת גברים, אך מדוע?

מחקרים שנערכו בנושא מצאו, כי הגוף של נשים פועל באופן שונה משל הגברים: מחזור הדם של הנשים, תפקידו לחמם את האיברים החיוניים של הגוף קודם כגון הלב, הכבד והמוח. כתוצאה מכך, הגפיים, שנחשבים לאיברים הרבה פחות מהותיים, נותרים קרים באופן כרוני.

לעומת זאת, הגוף של הגברים דואג לפשט את רמות החום לכל אורך הגוף באופן שווה. מסיבה זו, גברים פחות סובלים מקור כרוני.

עם זאת, יש לציין כי המחקרים מצאו שרוב הנשים נהנות מרמות חום הרבה יותר גבוהות במרכז הגוף שלהן, כמו אזור הלב, הריאות ומערכת העיכול. כלומר כל מין והיתרון שלו.

סוכרת

סוכרת היא תופעה נפוצה, אשר מוכרת לעולמנו מזה אלפיי שנים. עם זאת, עד סוף המאה ה- 19 איש לא ידע כי קיים קשר בינה ובין הלבלב.

הסוכרת מתרחשת עקב כשל מסוים של גופנו ביחס להורמון האינסולין; או שהלבלב שלנו לא מצליח להפריש את ההורמון (סוכרת סוג 1) או שגופנו לא מצליח ליהנות מיתרונות ההורמון (סוכרת סוג 2), משום שפיתח תנגודת אינסולין – גופנו התרגל לרמות גבוהות של אינסולין במחזור הדם, לכן האינסולין “איבד מייחודו” וגופנו לא מצליח לנצל אותו לאותם תפקידים שבהם הוא סייע לו בעבר, כמו פירוק הסוכרים בגופנו.

כתוצאה מכך, יותר ויותר סוכרים מצטברים לאורך מחזור הדם שלנו ומאטים את פעילותו. כפי שאנו יודעים, מחזור דם איטי מביא להתקררות של הגוף ולאורך זמן, גם לקור כרוני.

יש לציין כי על עוד נקפיד על תזונה נכונה ופעילות גופנית, הסיכויים גבוהים כי נוכל להימנע מסימפטומים לא נעימים, שנובעים כתוצאה ממחלת הסוכרת או החמרתה של התופעה.

סרטן

מדובר במגוון מחלות קשות, במהלכן קבוצה מסוימת של תאים בגוף מתחלקת בצורה מהירה מדי, עד לכדי מצב שהתאים מתפשטים גם לאזורים אחרים בגוף. המחלה עשויה להיווצר בכל מקום בגוף שלנו, שכן כולו מורכב מתאים: באופן שגרתי התאים מתחלקים ומתחדשים בהתאם לצורך של גופנו, לרוב עקב מוות או שחיקה של תאים ישנים. מחלת הסרטן מחזקת את התאים הישנים והשחוקים ולכן, במקום למות ולפנות מקום לתאים חדשים. כתוצאה מכך נוצר אשכול של תאים שעם הזמן, עלול להפוך לגידול.

ככל שהגידולים המקוריים גדלים, כך הם מתרחקים מהאזור בו החלו להתפתח. בדומה לתאים בריאים, גם תאים סרטניים זקוקים לחמצן וטיפול מסור של מחזור הדם כדי להתקיים ולכן, הם מבצעים תהליך של אנטיוגנטיקה (Angiogenesis); מאותתים לכלי דם אחרים, שיחברו אליהם ויסייעו להם להתחזק. ללא התהליך הזה, הגידולים לא היו מצליחים לשרוד. כאשר גידול באשר הוא מצליח לרכוש את התכונה הזו, באפשרותו להתחזק ולהעצים יותר ויותר.

התהליך הזה מאפשר לגידולים לגנוב מהגוף שלנו ערכים תזונתיים חיוניים ולרבות, כאלו שמסייעים לשמור על רמות חום תקינות בגופנו. ככל שהסרטן מחריף, כך נלקחת מהגוף שלנו בריאות רבה ובנוסף, מחזור הדם שלנו הולך והופך לאיטי יותר, מה שרק מוסיף לקור.

גם טיפולים נגד סרטן, כמו כימותרפיה והקרנות, מטרתם להחליש את הגוף ולכן, הם מוסיפים להעצים את תחושות הקור הכרוני.

במידת ואנו סובלים מעייפות, בחילות ו/או הקאות, גוש או אזור שהולך ומתעבה בגוף אשר ניתן לחוש אותו מתחת לעור, שינויים תכופים במשקל, בין אם ירידה משמעותית במשקל או עלייה משמעותית במשקל, לצד אובדן תיאבון לעיתים קרובות, שינויים בעור: לרבות שינוי צבע העור לצהוב (בדומה לצהבת), חום או אדום. היווצרות כיבים ונגעים לאורך העור שיחלימו לאט מאוד אם בכלל ושינויים בשומות קיימות, שינויים בהרגלי הטלת השתן והצואה, קשיי עיכול חריפים או אי-נוחות לאחר ארוחה, שיעול עיקש ו/או קשיי נשימה, כאבי שרירים ומפרקים המופיעים ללא סיבה הנראית לעין ועוד כדאי לנו להיוועץ ברופא בנושא.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.