מאכלים שיעזרו לכם לשפר את הזיכרון

תזונה – הכירו את המאכלים שיסייעו לכם לשפר את הזיכרון

אם אתם מוצאים את עצמכם בחיפוש מתמיד אחר חפצים מסוימים- משקפיים, סלולרי, הכלב שלכם, איפה חניתם וכו’, כנראה לא מדובר בדמנציה או במחלת האלצהיימר אלא בשכחה טבעית. אדם ממוצע שחי במאה ה-21, חש כי הוא חייב לבצע מגוון רחב של משימות בזמן קצר; בעוד בעבר אדם היה קם בבוקר, עובד בעבודת כפיים וחוזר הביתה לאכול ולישון, ריבוי המשימות כיום מכביד על כל המערכות, כולל מערכת הזכרון לטווח הארוך. האם קיימים מזונות מסוימים שיכולים לסייע לנו לשמור על הזיכרון היקר? מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מראים שכן. מזונות מסוימים מכילים מרכיבים תזונתיים חשובים המייצרים כימיקלים ייחודיים במוח שמשפרים זיכרון, זמן תגובה וריכוז. עברו על המזונות במדריך שלפניכם, והבינו כיצד תוכלו גם אתם לסייע למוחכם לתפקד טוב יותר לאורך זמן.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

1: תפוחי עץ מכל הסוגים

תפוחי עץ מכל הסוגים- גרנד, גאלה, אורליאנס, פינק ליידי וכל זן אחר של תפוחי עץ הנמכר בסופר הקרוב לביתכם, מכיל רמות גבוהות של QUERECTIN (קרטין). קרטין הינו נוגד חמצון רב עוצמה המגן על הגוף מפני מחלות ניווניות- דמנציה או מחלת האלצהיימר. חומר זה נוכח בריכוז גבוה במיוחד בליבת התפוח וגם בקליפתו. אם אתם נמנים על אלו המקלפים את קליפת התפוח לפני האכילה, אל תמהרו להפטר ממנה כל כך מהר – היא מכילה רכיב תזונתי רב ערך עבור הזיכרון שלכם.

2: אוכמניות

אוכמניות מסייעות מאוד לשיפור הזיכרון ומהירות התגובה. ממחקרים שנערכו על עכברים זקנים שהואכלו באוכמניות טריות, נמצאו אותן תוצאות במבחני זכרון בדומה לעכברים צעירים יותר. היכולת המופלאה של האוכמניות לשפר את הזכרון הינה הודות לפוטוכימיקל אנתוציאנין המצוי בהן בשפע, המעכב כל תהליך דלקתי בגוף ומונע הזדקנות. לאוכמניות יש טעם נהדר ועסיסי, וניתן לצרוך אותן כפרי טרי או כתוספת למוצרי חלב ויוגורטים. בנוסף ליכולת הנפלאה שלהן לשפר את הזכרון הן מכילות עוד מגוון נוגדי חמצון מועילים לגוף, המגנים מפני מחלות לב, קרישי דם וסוגים שונים של סרטן.

3: ענבים מכל הסוגים

בדומה לתפוחי העץ, גם ענבים במגוון צבעים מכילים פוטוכימיקלים (נוגדי חמצון) חשובים כמו אנתוציאנין ו- QUERCETIN. במאמר שהתפרסם באחד מכתבי העת המוכרים בארה”ב, הועלתה אפשרות שהחומרים הפעילים המצויים בענבים מסייעים במניעת מחלת האלצהיימר ומגינים מפני התנוונות תאי המוח. גם יין אדום מכיל ריכוז גבוה של נוגדי החמצון היעילים המצויים בענבים, אך רמה גבוהה של אלכוהול עשויה לבטל את התועלת שלהם. לפיכך, שתו יין בכמות מדודה והעדיפו לאכול ענבים טריים במגוון צבעים.

4: תרד

לא לחינם העדיף פופאי המלח לפנק את עצמו בצלחת תרד מזינה, על פני מזונות ג’אנק פוד עתירים בשומנים רווים. התרד ועליו נחשבים למזון על גדוש ברכיבים תזונתיים חשובים. בעלי התרד מצויות שפע תרכובות נוגדות חמצון ממשפחת הפלאבונואידים וכן כלורופיל, לוטאין וחומצה אלפא ליפואית המגנות על הלב וכלי הדם. אולם, השפעתו העצומה היא בעיקר על הזכרון: מחקר שנערך לפני מספר שנים באחת האוניברסיטאות בארה”ב על עכברים מצא, שהאכלתם בתרד מנעה אובדן זכרון. יתרון זה נזקף ככל הנראה הודות לרמה הגבוהה של החומצה הפולית המצויה בתרד, המגנה מפני מחלות זכרון ואובדן זכרון. ניתן להסתפק בכף של תרד מבושל כדי לספק את המינון המקסימלי המומלץ של חומצה פולית ליום.

5: זרעי פשתן וצ’יה

זרעי פשתן וצ’יה עשירים בחומצות שומן מסוג אומגה 3 וסיבי הליגנן. כל אלו עשויים להפחית תהליכים דלקתיים בגוף, ולמנוע מחלות לב, שבץ ותהליכי הזדקנות מוקדמת של הגוף. באופן כללי, מומלץ לצרוך את זרעי הפשתן והצי’ה באופן יומיומי ולשלב אותם בתפריט ככל הניתן, אולם כדי ליהנות מכל הסגולות הבריאותיות הייחודיות שלהם יש לטחון אותם לפני האכילה, שכן הגוף לא יכול לעכל אותם יחד עם הקליפה. ניתן לטחון את הזרעים במטחנה ידנית, או לקנות אותם כשהם טחונים מחנות טבע.

6: ברוקולי

הברוקולי הוא אחד המזונות בעלי הערך התזונתי הגבוה ביותר, והוא מציע מגוון תועלות בריאותיות. במראה הייחודי שלו דמוי עץ ירוק, נחשב הברוקולי לאחת האפשרויות הבריאות שנוכל לשים בצלחת שלנו. תוספת מנה יומית של ברוקולי תעניק לנו שובע ופחות קלוריות מצד אחד , ומצד שני מגוון רכיבים תזונתיים חשובים, כגון: נוגדי חמצון המשפרים את יכולת הזיכרון ומהירות התגובה, ויטמינים ומינרלים, סידן ומגנזיום ועוד ועוד. בנוסף, החומצה האלפא- ליפואית הנמצאת בברוקולי בשפע, הוכחה מחקרית כמפחיתה את הירידה הקוגניטיבית בקרב אנשים הסובלים ממחלת הדמנציה או האלצהיימר.

7: דובדבנים

הדובדבנים האדומים בוהקים אינם רק מאכל תאווה מעורר תיאבון, אלא מזון על בעל סגולות בריאותיות רבות ומוכחות. הדובדבן הינו פרי הידוע בצבעו האדום הבוהק ועל כן מהווה מקור מצוין לאנתוציאנין, אחד מנוגדי החמצון הבריאים ביותר המעכבים באופן טבעי את תהליך ההזדקנות של המוח. בנוסף, ריכוז המלטונין הגבוה המצוי בדובדבן מסייע משפר את תפקודו של השעון הביולוגי הטבעי בגוף וכך מסייע לגוף לחוש רענן ונמרץ יותר. איזה סוג דובדבנים עדיף לאכול? בישראל קיימים שני זנים עיקריים- הדובדבן המתוק והחמוץ. שניהם נחשבים לבריאים ביותר, אולם הדובדבן החמוץ מכיל יותר נוגדי חמצון ולכן נחשב כיעיל יותר בפני תופעות ההזדקנות.

8: אבוקדו

אוהבים אבוקדו? מעכשיו תוכלו לאכול אותו ללא חשש, שכן השומן שבו נחשב לבריא ביותר, ובנוסף הוא מהווה מקור מצוין לנוגדי חמצון פעילים שנמצאים יעילים לשיפור הזכרון. הויטמינים ונוגדי החמצון המצויים בשפע באבוקדו, דוגמת חומצת האמינו גלוטתיון, מסייעים לשמור על הגוף מהזדקנות וממחלות שונות. עם עליית הגיל, מאבד גופנו את היכולת לשמור על רמה תקינה של חומצת האמינו, וכך נגרמת הזדקנות מוקדמת המביאה לעיתים להופעת מחלות ניווניות- כרוניות. אי לכך, כל העוסקים בתהליכי חקר ההזקנות ממליצים באופן חד משמעי לשמר את רמת הגלוטתיון בתאים על ידי אכילת מזונות מתאימים המכילים את חומצת האמינו. פרט לאבוקדו, המכיל אחוז גבוה של חומצת האמינו, היא נמצאת בשפע גם בירקות ממשפחת המצליבים: כרוב סגול, כרובית או ברוקולי.

9: רוזמרין

אחד הצמחים המרפאים שנמצאו כיעילים ביותר לבריאותם של תאי המוח הוא הרוזמרין. הרוזמרין משמש בעיקר כתבלין קולינרי במטבח, ומהווה מקור טוב לויטמינים ומינרלים: ברזל, סידן, ויטמין B6. במקביל לרכיבים התזונתיים החשובים שבו, הוא מסייע להפרעות קשב וריכוז ומניעת מחלות שכחה וזכרון. מדענים מצאו כי שמן הרוזמרין מכיל מרכיב ייחודי בשם חומצה קרנוזית, שבכוחה להדוף רדיקלים חופשיים במוח. בכך מסייע הרוזמרין להגן על ניוון תאי המוח ומונע מצבי הזדקנות מוחית ומחלות דוגמת דמנציה ואלצהיימר.

10: עגבניות

תמיד תהיתם לעצמכם אלו ירקות כדאי להכניס לסלט הביתי? מעכשיו מכניסים גם עגבניות, ותורמים לפעילות המוחית. מחקרים מצאו שהליקופן, נוגד החמצון העוצמתי הנמצא בכמות גבוהה בעגבניות מסייע להגן על הגוף מפני רדיקלים חופשיים שנוצרים בעקבות מחלות שכחה שונות. מה כל כך בעייתי ברדיקלים חופשיים? עם השנים, בעקבות גורמים חיצוניים החודרים לגופנו, דוגמת זיהום אוויר, אלכוהול, עישון, תרופות, זיהומים שונים או פעילות גופנית מאומצת, הוא הופך חשוף לרדיקלים חופשיים. הרדיקלים החופשיים הם למעשה מולקולות הנוצרות במהלך תהליך החמצון, ועשויות לגרום להרס חלקי של התאים בגוף. נוגדי החמצון שגופנו מייצר באופן טבעי, או אלו שאנו מוסיפים לו על ידי תזונה מתאימה עשירה בליקופן, מנטרלת את הפעילות ההרסנית של הרדיקלים החופשיים ומגינה על תאי גופנו.

לפני מספר שנים נערך ניסוי באחת האוניברסיטאות המוכרות בארה”ב שבדק את יעילות הליקופן על חולדות. חולדות שנכשלו במבחנים שונים פעם אחר פעם וקיבלו מנה קבועה של ליקופן לאחר מכן, שיפרו את זכרונותיהם והצליחו במבחנים באופן יעיל יותר.

11: חצילים (קליפת החציל)

חצילים הם ירק הנמנה על משפחת הסולניים, והם עתירי סגולות בריאות חשובות. מחקרים שנערכו בשנים האחרונות ובדקו את החומרים הפעילים המצויים בחציל מצאו כי האנתוציאנין המצוי בשפע בקליפת החציל נוגד רדיקלים חופשיים, ובכך מסייע להגן על קרומי התא מפני ניוון ותהליכי הזדקנות. אם אתם מעוניינים לאכול את החציל בקליפתו, מומלץ לבחור בחציל צעיר וטרי, שכן קליפתם של החצילים הבשלים היא בעלת טעם מריר.

12: המלך של האגוזים

אוהבים לנשנש בין הארוחות? במקרה כזה, אין טוב מנשנוש בריא. מחקרים חדשים שהתפרסמו בשנה האחרונה קבעו כי אכילת חופן אגוזי מלך מדי יום מגבירה ומשפרת את יכולת הזיכרון. אגוז המלך עשיר בנוגדי חמצון, שעשויים לנטרל ירידה קוגניטיבית ואף להפחית את הסיכון לחלות במחלות ניווניות כגון דמנציה ואלצהיימר. בנוסף, אגוזי המלך עשירים בויטמין E, שנחשב לאחד מהויטמינים העוצמתיים ביותר בטבע ורמות גבוהות שלו מחזקות את יכולת הזיכרון. אם ברצונכם לשפר את הזיכרון ואת תפקוד המוח שלכם, הקפידו לצרוך בין 6-8 אגוזי מלך מדי יום.

13: כורכום

מסתבר שהתבלין הצהוב כתום הנמכר בשווקים לא רק מוסיף טעם נהדר ופיקנטי לתבשילים, אלא מכיל רכיבים אנטי סרטניים, אנטי חיידקיים ואנטי בקטריאליים. בשנים האחרונות הולכות ומתרבות העדויות לכך שהחומר הפעיל הנמצא בכורכום הלא הוא הכורכומין, מעכב התפתחות מחלות ניווניות דוגמת טרשת נפוצה ואלצהיימר. זו גם הסיבה שמדענים מייחסים את אחוז התחלואה הנמוך במחלות אלו בארצות המזרח לשימוש מוגבר בכורכום.

 


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.