מערכות יחסים – הכלים הנכונים לניהול מערכות יחסים מרוחקות

מערכות יחסים – הכלים הנכונים לניהול מערכות יחסים מרוחקות

 ידוע כי מערכות יחסים בשלט רחוק אינן פשוטות כלל וכלל. אך מה אם הייתם יודעים מראש מהם המכשולים? כיצד ניתן להתמודד עמן ומהן השאלות הקשות, שעליכם לשאול את בני הזוג שלכם כדי לדעת אם תצליחו לשרוד את התקופה בשלום? אם אתם שוקלים לנהל מערכת יחסית בשלט רחוק, בהחלט כדאי לכם לבחון את האספקטים הבאים במערכת היחסים שלכם.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

 היו ראליים

כאשר אתם במערכת יחסים, בייחוד בשנה הראשונה, אתם מצויים במעין עולם ורוד ויפה בו הכול טוב, הכול בסדר והכול מושלם. זוהי תקופה יפה שכיף להיזכר בה, אך אין אפשרות ליהנות ממנה לצד יחסים בשלט רחוק. כאשר אתם מצויים ליד האדם שאתם אוהבים על בסיס קבוע, מאוד קל לכם להביע אהבה כלפיו, לחוש נאהבים, ללמוד עליו, לספר על עצמכם, ליהנות מאקט פיזי ומחיבה מתמדת. כאשר אתם רחוקים יותר, הפער הזה מוביל לקשיים רבים שאין להתעלם מהם; רוב האנשים מניחים כי יחסים בשלט רחוק יהיו קשים, אך לא באמת מפנימים עד כמה.

כל מערכת יחסים טומנת בחובה קשיים ומצבים לא פשוטים שאיש איננו יכול לחזות ועם זאת, יחסים בשלט רחוק כן יעלו בוודאות קשיים מסוימים כגון: קושי להתחבר באופן פיזי, תחושה של הזנחה ונטישה, תחושה כי אתם לבד או כי אין לכם מספיק תמיכה, כי אין לכם את אותה אוזן קשבת שתמיד הייתה כה זמינה. אם החלטתם לבחור ולהתחייב, כדאי לכם להיות כנים בפני עצמכם ובפני בני הזוג שלכם ולנסות ולחשוב כיצד תוכלו לפתור את הבעיות הללו, איזה בעיות אחרות עשויות לצוץ והאם הטבע האישי שלכם אכן מוכן למערכת יחסים כזו – האם אתם יכולים להיות במערכת יחסים בראש, כאשר באופן פיזי אתם רוב הזמן לבד? האם האהבה שלכם יכולה לשרוד את המרחק?

השבריריות של יחסים בשלט רחוק

לאחר שאתם נוחתים על הקרקע ומבינים כי מערכת היחסים שלכם כן עשויה להשתבש אם תבחרו בדרך הזו, אתם מתחילים להבין כי קיימת שבריריות מסוימת למערכת היחסים שלכם, שעשויה לגדול עקב המרחק. כל מערכת יחסים היא שברירית במידת מה, אך כאשר אתם קרובים וביחד רוב הבעיות בדרך כלל פשוט מתעופפות להן ואתם ממשיכים בשגרת חייכם, בהבנה כי דברים קורים ורצון לחזור לאושר ואהבה לצד בני הזוג שלכם. כאשר אתם מדברים עם אדם פנים מול פנים, הרבה יותר קל לכם ללבן עמו ויכוחים או להסביר לו למה אתם מתכוונים, משום שכל שיחה תמיד מתבצעת גם באמצעות שפת גוף ואנרגיות שאתם שולחים אחד לשני/יה.

אך מה קורה כאשר אתם רחוקים? “רחוק מהעין, רחוק מהלב”. לפתע כל אותם ויכוחים קטנים יראו לכם כה גדולים ויגרמו לכלל מערכת היחסים שלכם לצאת מאיזון: משפט שלא התפרש טוב בטלפון, חוסר זמן והתעלמות שלא בכוונה, הפרשי זמן… כל אלו עשויים להביא לנטל נוסף על מערכת היחסים שלכם שבסופו של דבר יהפוך כל “עכבר לפיל”. אתם עלולים לשאול את עצמכם “האם כל זה בכלל שווה את מערכת היחסים הזאת?”.

כדי להימנע מכל כאב הלב הזה, התעמתו עם עצמכם ודברו בכנות עם בני הזוג שלכם על כל החששות והמצבים האפשריים הללו עוד טרם העזיבה, כך שתהיו מוכנים ככל האפשר לכל מה שיתכן ותתקלו בו.

האם שניכם מוכנים להתחייב?

האם שניכם באמת מצויים במקום שבו אתם מוכנים להתחייב ליחסים בשלט רחוק או שאולי אחד מכם עדיין מהסס? ההיסוס לא בהכרח נגרם עקב חוסר אהבה: רוב מערכות היחסים בשלט רחוק מסתיימות בכאב וכעס ללא הכנה מוקדמת ואנשים מפחדים כי הם לא יוכלו לקיים עמכם את היחסים שמגיעים לכם או לקבל את כל מה שהם צריכים ממערכת יחסים כזו. אף יתכן והם רוצים לסיים את מערכת היחסים עמכם בצורה חיובית ויפה משום שהם אוהבים אתכם ולא רוצים שתגיעו לנקודת אל-חזור, שתהרוס כל זכר ליחסים שלכם.

תהא הסיבה אשר תהיה, אם אחד מכם מתלבט – זה לא יעבוד. החששות הללו ילוו את מערכת היחסים שלכם ללא רחמים, יינטעו בכם כעס וחוסר ביטחון עד שהדבר יתפוצץ. מערכת יחסים חד-צדדית היא מבלבלת וקשה. ודאו כי טרם העזיבה שניכם 100% בתוך מערכת היחסים שלכם. ישנם בני זוג אשר שוקלים “יחסים פתוחים”, אך כדאי לכם לשאול את עצמכם אם אתם באמת מוכנים לחלוק את האהובים שלכם ולהיות פתוחים עד כדי כך ליציאה ממונוגמיה.

האם האמון שלכם בלתי-מנוצח?

כל מערכת יחסים בריאה בנויה על אמון; על שני בני הזוג להאמין בעיניים עצומות כי בני הזוג שלהם לעולם לא יבגדו בהם, ישקרו להם או יעשו דבר מה במתכוון שייפגע בהם. עם זאת, בעולם מפותח וקדחתני כמו שלנו, ידוע כי אנשים רבים מתפתים לבגידות והידיעה הזו בלבד עשויה לשגע אנשים מסוימים. האם אתם יכולים להרגיש בנוח כשאינכם רואים את בני הזוג שלכם שבועות ואפילו חודשים? האם אתם בטוחים שאתם יודעים מה הם עושים וסומכים עליהם כי לא יעשו דבר מה שיפגע בכם? האם אתם סומכים על עצמכם שלא תתפתו או תיכנעו למשיכה?

השאלות הללו מאוד חשובות משום שאי-אמון במערכת היחסים גורם לה להישרף בלהבות מהר מאוד. אם אינכם בטוחים, אתם תבלו את מרבית הימים שלכם בתהייה מה בני הזוג שלכם עושים, איפה הם ואם מה שהם מספרים לכם על מה שהם עושים הוא אמת לאמיתה. אם התסכול שלכם יגבר, אתם עשויים להיכנע לפיתויים בעצמכם ואף להתחרט על כך.

בצד השני של השלט, בן הזוג שלכם או אתם תרגישו עקב הפקפוק התמידי שבני הזוג שלכם לא סומכים עליכם, אף על פי שאתם מתנהגים בסדר גמור ו”ממשיכים בדרך הישר”. הדבר עשוי ליצור אנטגוניזם כלפי בני הזוג, כעס, נטירה ואף לנבואה שמגשימה את עצמה – בני הזוג ייכנעו לפיתויים, משום שהחדרתם להם לראש כי הם יתפתו עד ש”נשבר” להם.

מהו טיב התקשורת ביניכם?

כמובן שאתם נהנים לנהל שיחה או דיון עם בני הזוג שלכם, אבל מה בנוגע לדברים החשובים באמת? האם אתם חולקים עמם את הסודות העמוקים שלכם? האם אתם מדברים עמם באופן פתוח, כנה וחופשי? נטולי פחד, תגובות שליליות או דאגות כאשר אתם שחים עמם? האם אתם מוכנים לשמוע את כל מה שיש להם לומר בלי להיות ביקורתיים, שיפוטיים או מעופפים?

במהלך מערכת היחסים המרוחקת שלכם אתם תחוו הרבה רגשות שליליים בין אם תרצו בכך ובין אם לאו ומהותי כי תרגישו שיש לכם את המקום והבמה לדבר עליהם בנוחות ובנעימים. אם תסתירו את הרגשות הללו מבני הזוג שלכם, הדבר יתפוצץ בסופו של דבר ויוביל רק לכאב ורגשות שליליים נוספים.

נסו לחשוב עם עצמכם ועם בני הזוג שלכם: האם אתם יכולים לדבר שעות בטלפון בלי שייגמרו נושאי השיחה? אם לא אתם תשתעממו מאוד ממערכת היחסים… נכון, לכולם יש לספר על היום שלהם אבל מה אחר כך?

יתכן ואף יתרחשו מצבים בהם אתם חשים כי בני הזוג שלכם מתקשים להבין אתכם או להזדהות עם המצב שלכם ולכן אתם תימנעו מלדבר עמם על כך – מה שחבל! ההשמטות הקטנות הללו הן אלה שיוצרות את המרחק האמיתי במערכת היחסים שלכם.

נסו לעשות ניסוי עם בני הזוג ולנהל עמם מערכת יחסים בטלפונים במשך שבוע-שבועיים. נסו לראות מה זה לבר עמם אך ורק בטלפון כל הזמן, בלי היכולת להסתכל בעיניים ולדבר עמם או לגעת בידם. אם לא תוכלו להעביר את הרגשות שלכם ולתקשר, אתם תפנימו אותם. עם הזמן הרגשות הללו יתלהטו, יבערו ויהפכו לנטירה, מום שאתם מרגישים כי אתם מתאפקים שלא מרצונכם. השקט הזה ייצור סדקים במערכת היחסים שלכם שיהיה מאוד לא פשוט לאחות.

האם אתם מוכנים לעבוד קשה?

בני הזוג שלכם, שהיו כה רגילים לאהבה ללא תנאים 24/7 כעת חשים פגיעים, עצובים ומקופחים משום שהם לבד. הם ואתם תזדקקו ליותר אהבה, יותר אישור של ביטחון, יותר הפתעות וכל מיני דברים קטנים וחמודים כמו הודעות המצהירות אהבה או תזכורת נוסטלגית, שיוכיחו לכם ולהם כי לשניכם עדיין אכפת ממערכת היחסים. אין מזה מנוס – ברגע שאתם רחוקים, אתם פחות ביחד ולכן חייבים למצוא דרך לפצות על כך.

רוב הפעמים, מערכות יחסים בשלט רחוק נוצרות משום שלאחד מכם או לשניכם יש התחייבויות באזור מרוחק ולכן, אתם תהיו מאוד עסוקים בתקופה הזו. הבעיה היא שבצד השני של העולם נמצא אהוב לבכם, אשר מחכה שם בשעמום ועצב, חושב על כמה הוא מתגעגע אליכם. גם אם הוא עסוק, אתם ודאי תמצאו את עצמכם תוהים במהלך היום מה קורה אתו? למה הוא לא דיבר אתכם? האם עדיין אכפת לו מכם אם לא שמעתם ממנו כל היום? וכדומה. כאשר בני זוג פונים אליכם בפגיעות, לרוב אתם תראו זאת כחולשה ותתרחקו, מה שיגרום להם להרגיש כי לא אכפת לכם מהם עוד יותר. נסו “ללכת בנעלי האחר” ולהבין את הרגש. בסופו של דבר גם אתם מתגעגעים ורוצים אותם קרוב אליכם. נסו להתחבר לצד האוהב שבכם ופשוט להבין כי בני הזוג שלכם זקוקים לכם, כפי שאתם זקוקים להם. הם רק רוצים את האישור הזה שאתם עדיין זקוקים להם, למרות המרחק.

האם זה בסדר לחיות ללא מגע פיזי?

מגע הוא חלק חשוב מכל מערכת יחסים ושמירת נגיעה היא מאוד לא פשוטה, במיוחד כאשר אינכם באמת רוצים בה: חשבו כי לא תוכלו לגעת, לחבוק, להתנשק או להתכרבל עם בני הזוג שלכם יותר, במשך תקופה ארוכה. כן, גם קיום יחסים הוא חלק משמעותי מכל מערכת יחסים ומאוד לא פשוט לקיים מערכת יחסים בריאה בלעדיו. לפעמים אפילו לא מדובר בקיום היחסים עצמם, אלא באינטימיות, הפגיעות והקרבה שהאקט מביא עמו.

כדי להתגבר על הקושי הזה, כדאי לכם לנסות ולהתרגל למניעה ממגע בעודכם קרובים אחד לשנייה: נסו ללמוד כיצד לאהוב ולחוש את החום האחד של השנייה בלי מגע פיזי, אלא באמצעות מילים, מבטים ואנרגיות.

בנוסף, כדאי לכם לקבל את העובדה שאתם בני אדם – יצורים חברתיים הזקוקים למגע. אם אינכם יכולים ליהנות ממגע חם עם בני הזוג, אתם בהחלט יכולים לקבל חיבוק אוהב מחברים קרובים או משפחה: חבקו אותם, אחזו בידיהם, בקשו מהם לישון אתכם מידי פעם ופעם… כל עוד מדובר במגע אפלטוני בלבד ובני הזוג שלכם מודעים לכך – הכול בסדר.

לפעמים כל מה שאתם זקוקים לו הוא מעט דמיון: גברים רבים מספרים כי כשהם מתגעגעים למגע עם בנות הזוג שלהם, הם מתקשרים אליהן ומחבקים כרית כדי לחוש אותן קרובות אליהם. גם נשיקה בין מסכים היא לפעמים עדיפה על שום נשיקה.

בנוסף לאהבת האחר, זכרו כי אהבה עצמית היא המחזקת ביותר: געו בעצמכם, חבקו את עצמכם, לטפו את עצמכם ותאהבו את עצמכם.

יש לכם חיים עצמאיים? אתם יכולים לחיות לבד?

חיים עצמאיים ונפרדים משל בני הזוג הם מאוד חשובים. התכונה בפני עצמה גם מאוד סקסית. בני זוג רבים מחברים את החיים שלהם בצורה לא בריאה, שיוצרת תלות, מניפולציות וכאבי ראש. גם מערכת יחסים בשלט רחוק עשויה לגרום לאחר לחוש כי הוא נשלט ברמה מסוימת ולגרום לו להשתגע.

אם עד היום ביליתם בעיקר עם בני הזוג שלכם, כדאי לכם לנסות ולהרחיב את המעגל החברתי שלכם, להשקיע בקריירה או בלימודים שלכם, להירשם לחוגים, לעשות טיולים ולפתח את העצמי שלכם בכל דרך אפשרית. באופן זה תחושו כי אתם חיים חיים מלאים ויהיה לכם פשוט יותר לחכות לבני הזוג שלכם.

אם הם רחוקים, אין הדבר אומר כי א תם חייבים לגור לבד. אתם יכולים לגור עם חברים, משפחה או אפילו שותפים אם קשה לכם לגור לבד. גם כלב או חתול עשויים להפיג את הבדידות באופן משמעותי. השאלה החשובה ביותר – האם אתם יכולים לישון במיטה לבד? בלי בני הזוג שלכם?

אם אתם מאוד תלויים בבני הזוג וקשה לכם להיות לבד, אתם תפתחו אובססיה לבני הזוג, שפשוט תטריף אותם, במיוחד אם הם אלו שעסוקים כעת במשימות במרחק. בני הזוג שלכם יחושו כי אתם לא מכבדים את הזמן שלהם, את העיסוקים שלהם ואת המטרות שלהם בחיים ואפילו עומדים בדרכם. התנהגות תלותית ונזקקת גם תגרום לרוב האנשים להעריך אתכם פחות.

אם מאוד קשה לכם להיות לבד, יהיה לכם קשה מאוד להימנע מבגידה או לשרוד מערכת יחסים בשלט רחוק. זה בסדר להזדקק לחברה ואנשים בחיים, יש אנשים שצריכים זאת יותר מאחרים. אתם חייבים להיות כנים בנוגע לעצמכם בנושא הזה ולהבין אם אתם ובני הזוג שלכם יכולים לשרוד תקופה כה ארוכה לבד וכיצד לבטא כי אתם זקוקים לתשומת לב וקרבה גם מרחוק, בלי לפגוע באחר או להיפגע.

מה המטרה של כל זה?

כמו כל דבר, אתם זקוקים לפרס או מטרה שיכוונו אתכם ויתנו משמעות למה שאתם עושים. בלעדיהם, מערכת היחסים שלכם תתחיל להרגיש שהיא לא שווה את המאמץ, שהיא קשה מדי ואתם באמת תתחילו לתהות למה אתם משקיעים כל כך הרבה במשהו שהוא לא ודאי… לפתע אתם תרגישו שאתם ידידים שמתכתבים ומנהלים מערכת מלודרמטית שאולי אפילו מיותרת. לאט-לאט מערכת היחסים תלך ותתרחק כאשר בסוף, שניכם פשוט תנטרו אחד לשניה על שהאחר לא ניסה יותר.

מערכות יחסים בשלט רחוק מאוד לא פשוטות ורק סוגים מסוימים של מערכות יחסים יצליחו לשרוד אותן בשלום. כדי להקל על הקושי, כדאי לכם לקבוע מראש תאריכים בהם תיפגשו באמצע או תבואו לבקר אחד את השניה, תדברו על דברים גדולים יותר כמו לקנות בית ביחד, חתונה, ילדים… תנסו לתכנן את העתיד שלכם, אחרי התקופה הזו, ביחד ולראות אם התמונה מתאימה לכם בראש. ככל שיהיו לכם יותר יעדים משותפים, כך תחושו כי אתם עובדים יחד כצוות בלתי-מנוצח, בזכות האהבה שלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.