מפגינים חוסר אחריות לעיתים קרובות? איך להפוך לבן אדם אחראי יותר

מפגינים חוסר אחריות לעיתים קרובות? איך להפוך לבן אדם אחראי יותר

מרגישים שאתם אף פעם לא מצליחים להגיע לפגישה בזמן? תמיד שוכחים או מאבדים משהו בלי לשים לב? מישהו סמך עליכם, אבל אתם אכזבתם אותו?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

חוסר אחריות היא בעיה לא פשוטה, בעיקר משום שרוב הפעמים היא נעשית בשוגג. ישנם אנשים שיותר פזרנים מאחרים, אחרים נוטלים על עצמם יותר מדי עומס ואחרים פשוט עצלנים – אך כולם מביעים חוסר אחריות בדרך כזו או אחרת.

כדי לפתח אחריות וליהנות מהרגשות החיוביים וההשלכות החיוביות שהיא תורמת לחיינו, יהיה עלינו לבצע שינוי משמעותי באורח החיים שלנו.

תכננו מראש

כדי להצליח ולהתמודד עם כל יום בצורה האופטימלית ביותר, ללא הפתעות או מכשולים, כדאי לכם ללמוד לתכנן כל יום מראש.

גם אם מדובר בשבוע עמוס וגם אם אין לכם כוח, כדאי לכם לעשות את אותו הדבר. ברגע שאתם רושמים על הדף את כל מה שיש לכם לעשות, כל העומס וכל המחשבות כבר לא בראש שלכם – הם בדף. מרגישים את השחרור הזה? התחושה הזו שאתם לא צריכים לזכור הכול בקופסא שלכם ושחס וחסיסה היא תיעלם ולא תשמעו ממנה שוב.

כל יום שישי או שבת, נסו לשבת עם עצמכם ולחשוב על כל המשימות וכל המטרות שהייתם רוצים להשלים בשבוע הקרוב. רשמו את כל מה שעולה בראשכם, אל תתביישו בכלל.

לאחר שסיימתם, נסו לחלק את המשימות לימים, בכמות של חמישה סידורים לכל יום, לכל היותר. אם אתם מרגישים שמדובר ביותר מדי, אתם תמיד יכולים לרשום ארבעה או שלושה סידורים, בנוסף למסדרת היומית שלכם. המטרה היא שהרשימה תהיה הגיונית, קונקרטית, כזו שאתם באמת רואים את עצמכם מסיימים עד סוף היום.

גם אם זה נראה לכם כמו הרבה, הבינו כי אחריות היא שגרה וסדר. כדי להצליח ולקיים אותם יהיה עליכם “לקפוץ” למים ולהתחיל לתרגל. אין סיבה לחכות או להתאמן – פשוט לעשות. זכרו! העיניים מפחדות, אך הידיים עובדות.

תכננו נכון – דאגו לבריאות הגוף הפיזי

רוב האנשים מעדיפים לשים מטלות של אחרים או סידורים אישיים קודם, לפני דאגה עצמית. לכן אם אתם רעבים, אתם תתאפקו. אם אתם עייפים, אתם פשוט תשתו עוד כוס קפה ואם אתם מרגישים שהגוף שלכם תפוס מרוב שלא ביצעתם פעילות גופנית, אתם פשוט תתרצו שהריצות שלכם מספיקות, אף על פי שאתם יודעים שלא.

כדי להצליח להתמודד עם כל רשימה “מאיימת” או כל יום בפני עצמו, אתם חייבים להתחיל לדאוג לעצמכם! לאכול מספר מסודר של ארוחות מזינות, לישון היטב ולבצע פעילות גופנית לעיתים.

כשאתם חשים שאתם 100% אין לכם מקום לתירוצים. אתם תהיו חייבים לעמוד במשימות שלכם או שתחוו אשמה נוראית.

למדו על עצמכם

זוכרים אתכם? את עצמכם? את אנוככם? זוכרים? פעמים רבות, אנשים שוכחים ולא רק במובן הפיזיולוגי – אלא גם במובן הנפשי.

אם אתם מרבים לדלג על אחריות יתכן כי פעמים רבות שיקרתם, שכחתם, איבדתם או הרסתם. כל הפעולות הללו ודאי גרמו לכם לחוש אשמה, לחץ, כעס ואפילו חוסר אונים. התחושות הללו מפחיתות את רמות המוטיבציה והאחריות שלכם אף יותר וגורמות לכם לרצות לברוח ופשוט לישון מתחת לשמיכה לנצח.

אך כולנו יודעים היטב כי זהו איננו הפתרון – בריחה מהאחריות לא תעלים אותה. רק התמודדות עם הבעיה עצמה תביא לפתרון וקתרזיס.

כדי להתמודד עם הבעיה, ראשית עליכם ללמוד ולהתמודד עם הרגשות השליליים שלכם. במקום לברוח, נסו להקשיב לתחושה שלכם, לאתר את המקום הפיזי בו אתם מרגישים אותה, לחבק אותה ולנחם אותה. הרגישו את השרירים התפוסים, החיוך הלחוץ ושחררו אותם.

נסו להבין מה הרגש שלכם מנסה לומר לכם: למה אתם מרגישים כך? ממה אתם מפחדים? נסו ללמוד על עצמכם ולהבין מהו המקור של הרגש: האם הוא חיצוני או שהכול בראש שלכם? אולי חוויתם חוויה לא פשוטה בעבר שייצרה דפוס של לחץ או שאולי אתם פשוט זקוקים לרגע של מנוחה?

ככל שתהיו קשובים לעצמכם, כך יהיה לכם פשוט יותר להתמודד. בעתיד אתם לא תאלצו להתמודד עוד, משום שאתם תדעו באופן אוטומטי לאמץ ולחבק.

לאחר שתתמודדו עם תחושות האכזבה, הכעס וחוסר האונים כראוי, אתם תבינו כי שהייה באזור של רגשות שליליים איננו בריא או פרודוקטיבי. כדי לגלות אחריות, יהיה עליכם ללמוד ולעמוד במה שאתם מבטיחים, לבצע את המטלות שנדרשות מכם ובמקרים בהם אינכם מצליחים – ללמוד להודות בכך כמו בוגרים, להתמודד עם הרגשות השליליים בקלות ולהמשיך הלאה.

זכרו! הרגשות השליליים שם כדי להזכיר לכם כי יש לכם הרבה רגשות חיוביים – שתחושו לעיתים קרובות יותר אם תיקחו אחריות על החיים שלכם ותגלו אחריות כלפי הסביבה שלכם. אל תתנו לכישלונות לייאש אתכם – כל פעולה דורשת תרגול לשם הצלחה וכולם שוכחים לפעמים – כישלון אחד לא מגדיר אתכם, לכן אתם יכולים לשבור את הרצף ההתנהגותי.

קבעו סדר עדיפויות נכון

החלטה בידיים שלכם, רק אתם יכולים לבחור לאן תנווטו את החיים שלכם ומה תעשו בהם. זו אחריות גדולה, נכון, אבל אתם יכולים לעמוד בזה, כמו כל האנשים בעולם.

כאשר אתם תוהים מה כדאי לכם לעשות, כדאי לכם לנסות ולקבוע סדר עדיפויות מסודר, כאשר אתם עומדים “בראש ההתרחשות”: קודם כל אתם דואגים לאכול, לעשות ספורט ולישון היטב. לאחר מכן – אתם דואגים לאהובים שלכם, למסגרת שלכם, לתחביבים שלכם ולסידורים שלכם.

כדאי לכם לנסות ולצייר בראשכם סדר עדיפויות קבוע, כך שיהיה לכם קל לבחור בכל פעם ולא תתהו: “מה הכי כדאי לי עכשיו?!”.

אף כדאי לכם לנסות ולהימנע מפניה להסחות דעת מיותרות כגון טלוויזיה, פלאפון או משחקים, כאשר אין לכם זמן להתפנות אליהם. גם אם אתם עייפים, השתדלו לזכור כי פעמים רבות אנשים אחרים תלויים בכם ואם תגלו חוסר אחריות – אתם תאכזבו אותם ואת עצמכם.

נסו להיות כמה שיותר פרודוקטיביים בסדר העדיפויות שלכם ולהתחשב גם בתנאים של מיקום, זמן ורצון אישי לבצע את הפעולה הזו כעת.

זכרו כי החיים הללו בידיכם גם אם תכננתם אותם מראש ולכן, אתם תמיד יכולים לשנות סידור אחד לאחר ברגע האחרון, אם אתם מרגישים שאתם רוצים לגוון. עם זאת, אל תהפכו את הפעולה למנהג, משום ששימור סדר דורש שימור של שגרה מסוימת וככל שתשבשו אותה, היא תהיה פחות מהימנה.

התמקדו בהווה

החלק הקשה ביותר בגילוי אחריות הוא לאו דווקא מה לעשות, אלא העשייה עצמה.

ברגע שבחרתם מה אתם עושים והתחייבתם אליו – אתם מפסיקים לדבר עם עצמכם. עכשיו הגיע הרגע להתוודע למשימה של מולכם ולהיות לגמרי נוכחים בה.

בין אם מדובר בעבודה יחד עם אנשים או עבודה לבד, עבודה פיזית או מחשבתית, משהו שאתם עושים עבורכם או עבור מישהו אחר, אתם חייבים לתת את כל כולכם. ברגע שתרגישו שאתם שם 100%, אתם תדעו שאתם מבצעים את המשימה בדרך הכי טובה שאתם יכולים, לכן לא משנה מה אתם תשבחו את עצמכם. אתם גם באמת תתנו 100% מכם, כך שאתם באמת תעשו הכול בצורה הכי טובה שאתם יכולים.

מותר לא לדעת

רוב האנשים חשים מעין גאווה מסוימת, שמונעת מהם להודות כי לפעמים הם פשוט לא יודעים. האמת? דיי הגיוני שבשלב מסוים בחיים תיתקלו במצב שאתם לא מבינים ולא מכירים. גם המשימות שלכם בלימודים, בעבודה או אפילו בעולם האמיתי עשויות להיראות חדשניות לחלוטין, עד לכדי מצב שאינכם מבינים מה רוצים מכם.אם אתם בוחרים להתמודד עם הקושי בעצמכם, פעמים רבות אתם עשויים להוביל לתקלות, בעיות או לכל הפחות לבלות הרבה זמן שהייתם יכולים לנצל היטב, כדי להבין רק את X. גילוי אחריות הוא בחלקו לדעת מתי אתם לא מבינים מספיק וכי עליכם לבקש עזרה.

אז מה אתם עושים? אתם פשוט מודים שאתם לא יודעים ומבקשים עזרה. אתם בני אדם כמו כולם ואתם רוצים לעזור אחד לשני, כדי להפוך את העולם לטוב ובריא יותר. אם כך, למה שלא תרצו שיעזרו לכם?

כאשר אתם מודים שאתם לא יודעים, אתם פותחים מקום לידיעה; מעין מוכנות ללמוד ולהתקדם. אתם תשימו לב שככל שאתם מביעים חוסר ידע, כך אתם צוברים יותר ממנו!

היו פתוחים לחידוש במטלה שאתם עושים, למעניין ולמאתגר. אתם תשימו לב כי לפתע אינכם חשים לחוצים או לא אחראיים עוד, אלא שאפתנים.

אל תיכנעו לפיתויים

האם באמת נצמדתם לשגרה שלכם? אולי היו לכם כמה פיתויים בדרך, שמנעו מכם להגיע להרגל שלכם ברמה שרציתם: חברים, בני זוג, משפחה, עבודה, סידורים, ילדים… לא חסר מה שיגרום לכם לשכוח מכל תחומי האחריות שלכם.

אם כך, כיצד אומרים לא? האמת היא שזה פשוט מאוד: אם באמת קבעתם לעצמכם שגרה מסוימת, רשימת משימות או תכנון מסוים, אתם חייבים לעמוד בהם כדי להתגאות בעצמכם, להוכיח לעצמכם שאתם יכולים להתמיד, להשתפר ולגלות אחריות.

אם קבעתם שהיום אתם עוסקים ב- X, עוזרים למישהו או מבצעים כל פעילות אחרת, אל תאפשרו לשיחת טלפון אחת לקחת אתכם מהשגרה שלכם. עליכם להתייחס אל השגרה שלכם כאל ברזל, שלא ניתן לשבור אותו בעד שום הון בעולם.

ברגע שתעניקו לשגרה שלכם ולפעולות ביום-יום שלכם משמעות, אתם תרגישו אשמים ולא בסדר, אם תוותרו עליהן. התחושות הרעות יגרמו לכם לסרב לכיף ולומר כן להרגלים. עם הזמן זה הופך לקל יותר – תרגול הוא המפתח.

אל תיכנעו לעצלנות

הדבר שעשוי לשבור אתכם יותר מכל הוא העצלנות המציקה. כאשר אתם קובעים לעמכם לוח-זמנים או מנסים להוכיח את עצמם, המוח ממהר לבקש לשוב להרגלים שליליים ומוכרים שנוחים לו…

נכון, לראות טלוויזיה אולי כיף יותר, אך הטלוויזיה איננה פרודוקטיבית ואיננה מפתחת אתכם כלל.

כולם קמים לפעמים מעט עייפים, רוצים לבלות יום בפוך, יום מול הטלוויזיה. החורף, בדרך כלל מביא עמו תחושות עצלנות ועייפות.

במקום למלא את הראש שלכם במחשבות על עייפות ועצלנות, נסו למקד את עצמכם במטרה – להצליח לגלות אחריות, לנהל שגרה, לעמוד במטרות שהצבתם לעצמם, להתפתח ולהתגאות בעצמכם.

אם אתם מרגישים שקשה לכם להתמקד, אולי כדאי לכם לנסות ולהפוך את השגרה או המטלות שלכם למהנים יותר: אם מדובר בשיעורי גיטרה, לדוגמא, היפגשו עם חברים והתאמנו עמם יחד. אם מדובר בהוצאת הכלב לטיול, צאו עם אחד מבני המשפחה והעבירו את הזמן בנעימים. אם אינכם יכולים לשבת ללמוד תיאוריה מרוב שעמום, נסו ללמוד עם חברים או לפתח שיטת למידה עניינית יותר (כמו הכנת כרטיסיות), והקפידו לקחת הפסקות גדולות יותר, אך פחות מרווחות.

פרקו משימות לגורמים

מכירים את הילדים הללו שרצים כמה פעמים למישהו בוגר, רוצים לומר לו משהו, אך מפחדים וחוזרים? אלה אתם, כאשר אתם רוצים לבצע משימה, אך מפחדים ממנה, מתעצלים לבצע אותה או פשוט נמנעים לקחת עליה אחריות.

כולם מפחדים ממשימות לעיתים, במיוחד אם הן גדולות ולא מובנות, אך זוהי לא סיבה לוותר ולאכזב את האנשים שסומכים עליכם או את עצמכם.

לכן, כדאי לכם לנסות ולהכיר אותן מקרוב: נסו לקרוא עליהן, להבין את המערך שלהן ומה רוצם מכם, לנסות לפרק אותן לשלבים קטנים יותר ולתכנן ביעילות כיצד תבצעו אותן. אתם אף יכולים לחלק את המשימה למספר ימים, שבועות ואפילו חודשים, אם מדובר במטרה קשה או רבת משתנים.

מה שחשוב הוא שתתחילו. אל תירתעו מפחד של אי-הבנה, אי-ידיעה או חידוש. כולנו בני-אדם וכנראה, אדם אחר עשה זאת לפניכם והצליח. אם כך, לפי ההיגיון הפשוט ביותר – גם אתם יכולים.

שמרו על סדר מסביבכם

הבית שלכם גרוע יותר מסדום ועמורה? המשרד שלכם נראה כמו החדר שלכם? הסלון שלכם נראה כמו משחקייה או פינת ליטוף? אולי הגיע הזמן לעשות מעט סדר.

סדר חיצוני מתורגם לסדר פנימי: אם תקפידו לסדר את ביתכם, להקפיד ולשמור על סדר וניקיון, יהיו לכך שתי תוצאות: אתם תיהנו מבית נקי וריחני, שלא תאלצו לנקות פעם בחודש עשר שעות. בנוסף, אתם תחושו רגועים יותר, מאושרים יותר ואחראיים יותר משום שאתם דואגים לבית שלכם.

חשוב אף יותר – הבלגן החיצוני לא ייצור בתוככם בלגן פנימי, שימוטט את הסדר והאחריות האישית שעמלתם כה קשה לבנות.

המשיכו ליישם יום-יום

המפתח לחיים אחראיים איננו טמון בפעולות שאתם מצליחים לבצע או באירועים שאתם זוכרים, אלא באלו שאתם שוכחים או נמנעים מלבצע.

כל עוד תבחרו לדבוק בשגרה, תזכרו כי אנשים סומכים עליכם, כי אתם סומכים עליכם וכי אתם יכולים לעמוד בפני המשימות והמטרות שאתם מעמידים בפני עצמכם – השמיים הם הגבול.

זכרו כי חוסר אחריות תורם לתחושות שליליות ומיותרות שגורמות לכם לשוב לדפוסים לא בריאים. באותו אופן – דאגו לשבח את עצמכם על הצלחות, דבקות במטרה והצגת אחריות במקרים לא פשוטים – הרגעים הללו וההכרה בהם הם אלו שישרישו בכם אחריות כתכונה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.