משתחררים ולא יודעים מה לעשות עם החיים שלכם? המדריך שיכין אתכם לחיים האמיתיים

משתחררים ולא יודעים מה לעשות עם החיים שלכם? המדריך שיכין אתכם לחיים האמיתיים

שלום לכם, חיילים וחיילות, אתם עוד רגע פורצים לחופשי. מאמינים? מעכלים? מבינים? כנראה שלא; לאחר תקופה של שנתיים-שלוש לפחות, מעט לא פשוט לדמיין את ה”עולם האמיתי”. המבוגרים חיים שנים בעולם הזה: מתנהלים, צוחקים, בוכים… יתכן שעם הגיל, כן חוויתם הרבה ממה שיש לעולם האמיתי להציע, אך לכאן או לכאן – לא לקחתם בו חלק אמיתי. כמו בית-הספר, גם לצבא יש את המסגרת שלו, שמונעת מכם לחוות את העולם האמיתי במלואו.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אל דאגה, עומדים להוריד לכם את האזיקים בכל רגע… אבל מה אז? מה קורה בעצם? לאן הולכים מפה?

מה קורה פה?

אל תדאגו, אין סיבה “להסתובב סביב עצמכם”, כל שיש לעשות, הוא לנסות להבין היכן אתם נמצאים כרגע ולאן אתם מתקדמים. החיים האמיתיים והאימתניים קוראים לכם, אתם עוד רגע משתחררים ואתם לא מבינים בכלל מה קורה: המסגרת שהתרגלתם אליה, הבית שהיה שלכם לחמישה ימים בשבוע, האנשים שהתרגלתם לראות כל יום, המשימות שהכריחו אתכם לבצע כל יום, שכבר הפכו לחלק מהשגרה שלכם. החול, המדים, הריח של הצבא… הכול יעלם ביום אחד. זה מוזר… זו מעין עבודה שחויבתם להתמקצע בה, אך כעת “עשיתם את שלכם” ואתם פשוט משוחררים לחופשי. האם אתם מבינים את זה?

אם אתם בוכים בלילה בשל המחשבה: משום שאתם אוהבים את החברים, אוהבים את החדר שלכם בבסיס, אוהבים את העבודה ואולי אפילו שוקלים קריירה צבאית, ישנם אנשים אשר חותמים קבע, עושים קורס קצונה או אפילו ממשיכים לעבוד עם הצבא לאחר השירות, כדי להישאר קרובים למסגרת. לפעמים, גם חצי שנה נוספת מסייעת לכם להרגיש כי “עשיתם את שלכם” או שאתם באמת אוהבים את התחום שלכם וכדאי לכם להמשיך ולעסוק בו. מי יודע? אולי במקרה נתקלתם בקריירת חייכם?

וכמובן שיש את שארית האוכלוסייה, שלא נהנתה מהנהלים, לא בהכרח התחברה לכולם ורק חיכתה לרגע שבו “השעון יכה חצות”. אז אם אתם בקבוצה המובילה, כדאי לכם לנצל את החודשים האחרונים הללו ולזכור לטובה את כל החוויות שעברתם (אלה שלא הייתם עוברים בשום מקום אחר), כל הדברים ההזויים שהיה עליכם לעשות כחלק מהשירות הצבאי, כל הצחוקים שחלקתם עם חברים רחוקים, שמעתה תראו לעיתים רחוקות יותר. המשימות שלכם שנראו כה מיותרות, אך כמעט ולא יאומן שלא יהיו חלק מחייכם עוד…

אתם תודו לעצמכם ביום האחרון, כשהעצב יכה בכם ותדעו כי תזכרו כל פינה בבסיס: מהחבר הכי טוב, למפקד ועד לטעם של הטוסט בשק”ם.

התכוננו מראש

מעבר לפרידה ממסגרת החובה האחרונה והחביבה בחייכם, עליכם להבין כי אתם עושים מעבר של ממש, למעין עולם מקביל הדורש מכם הרבה אחריות, אך בו-בזמן גורם לכם להרגיש קטנים.

לפתע, אין מסדרים, אין תורנויות, אך אין בסיס עם עבודה קבועה לשוב אליו, אין את הבטלה, אין את החדר בבסיס, החברים מהצבא רחוקים יותר ועליכם להתחיל ולכוון את החיים שלכם לבד.

לאחר שנים בבסיס סגור עם חדר משלכם, שנים של שקט נפשי וחסר דאגות, לפתע אתם שבים לבית ההורים לשגרה ישנה-נושנה, אך הרבה יותר אינטנסיבית: לפתע כן רוצים שתעזרו לנקות את הבית, עליכם לבשל לעצמכם, שואלים אתכם על עבודה, על תכניות לעתיד, על בני-זוג וחתונה, על התקדמות… ואתם? אתם רק מעכלים את העובדה שעוד חודשיים אתם משתחררים לגמרי מהצבא וכנראה, יהיו לכם החלטות גדולות להחליט, לא כן?!

המעבר ממסגרת צבאית לעולם האמיתי איננו חלק בדרך-כלל, בייחוד משום שהוא דורש מכם לשנות את המצב בו התנהלתם ב- 180 מעלות; לא עוד מובלים – אלא מובילים את החיים שלכם כבוגרים עצמאיים.

לכן היום, לפני השחרור, נסו לגבור על הפחד ולמצוא תשובות לשאלות הללו, לפני שהן יתקפו אתכם, כי הן יגיעו ואין לכם שום דרך למנוע את זה. בנוסף, אם תדעו מהי התכנית שלכם לעתיד טרם השחרור, העתיד יחוש חלק יותר, פחות אינטנסיבי או מלחיץ, משום שחלק ממנו כבר נכתב. יתכן ואתם חשים כי אינכם מוכנים או כי עדיין יש לכם שפע של זמן, אך זמן הוא יחסי והוא עובר מהר יותר ממה שאתם חושבים; לא סתם אמרו “אם לא עכשיו, מתי?”.

היו ריאליים

אז לקחתם דף ועט? מעולה. נסו לשבת ולחשוב עם עצמכם, מה באמת חשוב לכם לעשות כאשר תהיו חופשיים סופסוף?

האם אתם יכולים לחזור לבית ההורים או שכדאי לכם לשקול לשכור דירה עם חברים ולשמור על עצמאותכם? האם אתם לומדים מיד או שאתם רוצים לעשות טיול לפני? האם מדובר בטיול קצר או טיול ארוך? מה אתם רוצים ללמוד בכלל? במה אתם רוצים לעבוד בינתיים, כדי להרוויח את הכסף לדירה או לטיול? אולי כדאי לוותר על הכול ופשוט לקנות אוטו? ומה אם לא יקבלו אתכם לעבודה הראשונה שתגישו לה קורות-חיים?

כל אלו ועוד, הן שאלות שכדאי לכם לענות עליהן, כדי שתחושו יותר ביטחון בעתיד שלכם. קל לומר – קשה לעשות: מדובר בשאלות מאוד קשות, הרות-גורל אפילו, שיקבעו את משך החיים שלכם. אתם תופתעו לגלות, עד כמה החלטה אחת יכולה להסיט אתכם מהמסלול לחלוטין; גם אם אתם מרגישים שיש לכם את כל התשובות ביד מהרגע הראשון, הקפידו לחשוב עליהן שוב ושוב, לדמיין את התכניות שלכם ולנסות לראות עד כמה הן ראליות, לנסות לצפות מכשולים וללמוד כיצד האמצעים יביאו אתכם למטרה. כל עוד הן כתובות על הדף, תכניות תמיד יכולות להשתנות. ברגע שהן יוצאות לפועל – זה אבוד.

השתדלו להיות ריאליים בתכניות שלכם, להבין כי כל תהליך דורש זמן וכדאי לכם להשקיע במסע, משום שכמו בצבא: תיהנו ממנו יותר ותזכו במטרה שלכם.

הבינו שהכל יכול להתפוצץ ברגע

סיימתם לתכנן? מצוין. עכשיו קחו בחשבון שכל זה כנראה לא יצא לפועל.

בעודכם בצבא, לא פשוט להצליח ולהבין את התשתית של העולם האמיתי לרבותיו. באופן כללי, בגילאים 20-21, לא פשוט לבחור מסלול קריירה, בית, רכב ולשקול להקים משפחה, שלא לדבר על לפתוח עסק או לעשות טיול ארוך. מעבר לעובדה שאתם מצויים במסגרת מאוד תובענית כיום, כל חייכם עד היום עברו דרך מסגרות. לא פשוט להבין עד כמה חופשיים תהיו – עד שתהיו שם.

לכן, קחו הכול בעירבון מוגבל, הקפידו לחקור את כל מה שאתם קובעים לעצמכם היטב ואל תמהרו לספר לכל השכונה שהחלטתם ללמוד רפואה מיד עם השחרור. העניקו לעצמכם מרחב להתחרט. אתם אפילו יכולים לרשום מספר אפשרויות לכל אופציה, כך שתהיה לכם אפשרות להתלבט בצורה ריאלית ומסודרת. אל תוותרו על התכנון הזה – הוא משרה הרבה ביטחון לקראת השחרור.

דבר גדול שיש ללמוד על החיים האמיתיים, הוא שהם מאוד בלתי-צפויים: גם אם ידעתם שתרצו להיות עורכי-דין מילדות, יתכן שלפתע תבינו כי כל מה שתמיד רציתם הוא לכתוב.

תחוו את ה”כאפה”

אז היום האחרון הגיע: חתמו לכם לכל אורך טופס הטיולים ובדיוק גזרתם את החוגר. קודם כל, מזל טוב!

כעת, מה אתם מרגישים? נכון, אין לכם מושג מה קרה הרגע. זה מובן, ההלם הראשוני. אם אתם עושים מסיבת שחרור, אתם כנראה עדיין תרוויחו כמה ימים של הנאה, חברים ואושר, בלי לחשוב על זה יותר מדי.

עם זאת, בוקר ראשון אחד מספר ימים לאחר-מכן, אתם תשבו ליד הטלוויזיה עם הקורנפלס ולפתע זה יכה בכם – אתם לא חוזרים לשם.

לא כדי לעבוד, לא כדי לישון, לא כדי לומר שלום… אתם אפילו לא יכולים להיכנס, אם הייתם רוצים. הגיוני? ודאי שלא, אך זו המציאות. ברור שאתם מאושרים כי הצלחתם לסיים את המסגרת הזו, אך האין זה כה אירוני שחייבו אתכם ללכת כל יום, למקום שכעת אינכם יכולים ללכת אליו יותר?

יתכן ואתם תהיו מאושרים ותקפצו על הספה, יתכן ותזילו דמעה, יתכן ועדיין תחושו הלומים מהמחשבה – וכל התחושות הללו בסדר.

כל אחד חווה את הפרידה שלו מהצבא בצורה אחרת. בדרך-כלל, רוב האנשים זקוקים לבין שבועיים לחודש, כדי לטעון מצבורים, להבין מה קרה ואולי אפילו “לשחרר מעט קיטור”. אל תחושו רע על הזמן שאתם לוקחים לעצמכם – זוהי תקופה מכוננת בחייכם וכדאי שתתחילו אותה ברגל ימין, כאשר אתם מוכנים.

שלבו בין תענוג לעסקים

אז בואו נספר קצת על החיים האמיתיים: הם הכול! הם אושר ועצב, עושר ועוני, כיף ואכזבה… אך זהו בדיוק העניין: בחיים האמיתיים, עליכם לשלב את הכול: העבודה, הלימודים, החברים, המשפחה, בני-הזוג, החלומות, השאיפות, התחביבים… הכול בידיים שלכם כעת… אז בואו ננסה ללמוד איך משלבים בין תענוג לעסקים.

כשהייתם בצבא, הוא הכתיב לכם שגרה מאוד מסודרת, במהלכה אתם עובדים בבסיס עד שעה מסוימת ולאחר מכן, יושבים על חברים שלכם בבסיס. סופ”ש יוצאים… אוקיי.

כעת, יהיה עליכם למצוא את הדרך לסדר לעצמכם את השגרה שלכם ואף להתאים אותה לשל האנשים בחיים שלכם – משום שאתם לא באותה שגרה עוד.

הגיע הזמן לשוב ל”לוח השרטוטים”: לאחר ההפסקה שלכם, כדאי לנסות ולהבין שוב כיצד תתנהלו בעולם האמיתי: במה תעבדו? האם אתם מחפשים עבודה שתקדם אתכם עסקית, כלכלית, חברתית? האם אתם מחפשים שעות ספציפיות? מי מהחברים שלכם באזור שלכם? האם יש לכם חברים קרובים באזור שלכם? אולי כדאי לכם לעבור או לקנות רכב? האם כדאי לכם לבזבז את החסכונות שלכם על זה?

מה שחשוב שתזכרו, היא שהפעם מדובר בשגרה ש-ל-כ-ם, כך שכדאי שתיהנו ממנה: העבודה חייבת להיות כזו שתפיקו ממנה משהו, אתם יכולים לצאת עם חברים שלכם לכל מקום בכל ערב, אתם יכולים ללמוד את כל מה שאתם אוהבים… – העט בידיים שלכם ועמו גם ההחלטות.

השתמשו בידע שצברתם על העולם האמיתי עד היום, כדי לתכנן שגרה ריאלית, אך כיפית, שתקבל אתכם באהבה לחיים האזרחיים.

תכננו רחוק

כעת, כאשר אתם בעולם האמיתי, עליכם לחשוב קרוב ורחוק יחד – כדי שהצעדים שתצעדו יקדמו אתכם למקומות טובים וגבוהים יותר. לכן, נסו לחשוב אם אתם מעוניינים בטיול גדול, לימודים או מעבר דירה והכינו את עצמכם מראש ל”מסע” שיהיה עליכם לעבור, כדי להגשים אותם.

רוב האנשים שמשתחררים עובדים הרבה לאחר השחרור, כדי לחסוך כסף שעמו יוכלו להתחיל ולהגשים את חלומותיהם. חשבו היטב על מה אתם רוצים לבזבז את הכסף הזה, משום שלאחר החיסכון הראשון – לא פשוט לעשות שני באותה דרך.

אל תתנו לעולם לעצור אתכם

החלטתם שהחלום שלכם תמיד היה לטייל חצי שנה בדרום אפריקה? תמיד רציתם לגור עם בני-הזוג שלכם בקיבוץ? מרגישים שכל מה שאתם באמת רוצים זה כבר לפתוח את המסעדה שלכם, כי אתם יודעים ש”יש לכם את זה”?

ואז באים ההורים, המשפחה והחברים ושואלים מי הכניס את הרעיון הזה לראש שלכם? אומרים לכם שמיותר? לוחצים עליכם ללכת בכיוון אחר? אומרים לכם שיהיה קשה? אז?

לכולם יש חלומות, אל תתנו לאיש לדרוך עליהם או לנפץ אותם. למרות כל הנאמר מעלה – כדי ליהנות מהחיים האמיתיים ולהתקדם בהם, אתם תהיו חייבים לקחת סיכונים מידי פעם. כל עוד לא מדובר בסכנה, אין שום סיבה שלא תנסו. מה כבר יקרה?

יתכן ותצליחו ותגשימו את כל מה שחלמתם עליו. יתכן שתפלו חזק. איש לא אמר שהחיים האמיתיים קלים. עם זאת, יש בהם דבר חיובי אחד – הם תמיד נותנים הזדמנות נוספת. לכן, גם אם נפלתם, זכרו כי אתם צעירים, “נגבו את עצמכם ושובו לזירה”.

החיים האזרחיים צופים לחייל המשתחרר הרבה קשיים, חידושים ולבטים שיהיה עליכם להתמודד עמם. נסו “לקחת הכול בפרופורציה”, לנשום עמוק וללכת אחרי לבכם. כל עוד תתכננו את הצעדים שלכם ותדעו מהן המטרות שלכם, אתם תהיו מדהימים.

מה שכן, זכרו כי חיים רק פעם אחת וכעת, אתם סופסוף חופשיים – אז לצד העסקים אל תשכחו לשלב הרבה תענוגות, שימתיקו את חייכם האמיתיים.

מדריך ביטחון עצמי


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.