סודה לשתייה – 20 שימושים שלא הכרתם

סודה לשתייה – 20 שימושים שלא הכרתם

כן, סודה לשתייה, קראתם נכון. אם עדיין לא שמעתם, לאבקה הלבנה ישנם אינספור שימושים בריאותיים וטבעיים, אשר מהווים חלופות מצויינות לאפשרויות המוצעות כיום; המוצרים המסחריים, העשירים ברכיבים כימיים ונזק לטווח ארוך. כדי לסייע לכם להפסיק עם הכימיה ולאמץ את הטבעי והבריא לחיקכם, ריכזנו כאן עבורכם 20 שימושים עבור סודה לשתייה, שלבטח ישנו את חייכם רק לטובה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

משחת השיניים החדשה שלכם

לסודה לשתייה תכונות מלבינות, מהן השיניים שלכם יכולות ליהנות עד מאוד. הקפידו לטבול את מברשת השיניים שלכם בסודה לשתייה ולצחצח עמה לעיתים כדי להלבין את השיניים שלכם. מומלץ לא לעשות זאת מעבר לכמה דקות, משום ששימוש מוגזם בסודה לשתייה עשוי לשחוק את השן.

אם תמיד חיפשתם תחליף איכותי למשחת השיניים המסחרית, בעוד שמשחות השיניים הטבעיות גרמו לכם “לרוקן את הכיסים”, לא עוד. שילוב של סודה לשתייה ומיי חמצן 3% מהווה משחת שיניים טבעית מעולה, זולה ומלבינה, כך שאין שום צורך בפלואוריד או כימיקלים אחרים. מומלץ לשלב עם המשחה גם מלח, כדי להעצים את הפעולה. אף ניתן לשלב במשחה שמנים אתריים בריאים כגון שמן מנטה או קינמון, אשר יוסיפו לסגולות המשחה, לטעם נחמד יותר וריח נעים המלווה בתחושת רעננות. המתכון הסטנדרטי למשחת שיניים העשויה מסודה לשתייה דורש כפית סודה לשתייה, שתי כפיות מלח (עדיף מלח אטלנטי), שלוש כפיות מיי חמצן 3% ובין טיפה לשתי טיפות של שמן אתרי מרוכז.

פילינג לפנים

לסודה לשתייה יכולות התורמות לבריאות העור: ראשית, היא מכילה תכונות הבהרה ועל ידי כך מסייעת להתמודד עם כתמים בפנים או צבע עור שאיננו שווה ולהביא לאיזון שלו. בנוסף, לסודה לשתייה ישנן איכויות חיטוי התורמות לניקוי הפנים. הסודה רבת האשכולות אף מסייעת לרכך את העור ומותירה עור פנים נעים וחלק. כדי להכין את המשחה, השתמשו ביחס של 1:3 לטובת הסודה. כדי להביא לתוצאה אפקטיבית, השתדלו ראשית לפזר את המשחה על הפנים, לאפשר לה לשהות על הפנים במשך שתיים-חמש דקות ולאחר מכן, לעסות את הפנים בתנועות מעגליות עד שכל העור המת והלכלוך מתנקים מהפנים. סודה לשתייה היא מאוד עדינה ואיננה יכולה להביא לאלרגיה, כך שהיא מהווה פילינג מעולה במיוחד עבור אנשים עם עור רגיש או אנשים שנוטים לאלרגיות.

דאודוראנט

כדי להבין כיצד סודה לשתייה תורמת לריח שלנו, ראשית יש להבין מהו מקור הריח בבתי השחי. כאשר אנו מזיעים, הגוף שלנו מנסה להיפטר מחיידקים ורעלים המצטברים בגוף. משום שבתי השחי הם אזור סגור, הם מהווים אזור גידול אידיאלי לבקטריה ולכלוך. גם אם נקפיד לנקות את האזור, הסיכויים גבוהים כי עדיין נסבול מצחנה מעת לעת. הדאורדוראנטים המסחריים מכילים כימיקלים מזיקים רבים, ביניהם האלומיניום, אשר מונעים מהגוף להפריש זיעה באזור בית השחי. מצד אחד, אין לנו זיעה ואין לנו ריח. מצד שני, אנו מונעים מהגוף שלנו להפריש רעלים וכמו סותמים את התעלות באזור בתי השחי. סודה לשתייה מכילה תכונות אנטי-בקטריאליות, המסייעות להתמודד עם החיידקים והלכלוך ועל ידי כך למנוע את הצחנה. לסודה לשתייה ישנן תכונות של נטרול ריח רע וייבוש העור, בזכות המלחים שהיא מכילה. על ידי כך, היא גם מפחיתה את כמות הזיעה באזור. פזרו מעט מאוד אבקה של סודה לשתייה על בתי השחי שלכם כדי להימנע מזיעה וריח רע לאורך זמן גם בקיץ החם.

 מסייעת להתמודד עם קשיי עיכול

משום שהסודה לשתייה מכילה מלחים רבים, היא מסייעת להקל על תהליך העיכול ולאזן את החומציות בגוף. על ידי כך, סודה תורמת לניקוי רעלים, מניעת צרבות, מניעת עצירות ומניעת בחילות והקאות.

תורמת לשיער שלכם

סודה לשתייה עשירה ביכולות אנטי-בקטריאליות, התורמות לניקוי של חומרים רבים ובין היתר – השיער שלנו. כאשר אנו חופפים, אנו משתמשים שחומרים כימיקלים אשר לעיתים מכילים מלחים. הכימיקלים והמלחים אינם בריאים לא לקרקפת ולא לשיער שלנו. עקב כך, מומלץ לחפוף יחד עם מעט אבקת סודה לשתייה. הסודה מסייעת לנקות היטב את הראש שלנו מהכימיקלים ומונעת הצטברויות של מלחים שעשויים לייבש את השיער שלנו.

סבון כלים איכותי

סודה לשתייה מכילה מלח וכמויות גדולות שלו. בשל כך, היא בעלת התכונות האנטי-בקטריאליות המסייעות להיפטר מלכלוך, שמן ושאריות מזון מכלים שונים. פשוט הוסיפו שתי כפות של סודה לשתייה לשטיפת הכלים שלכם, יחד עם סבון הכלים, כדי להביא לשטיפה יעילה ומהירה יותר. אם ישנם כלים אשר זקוקים להשריה טרם השטיפה, השרו אותם בסודה לשתייה וסבון כלים עם מים חמים. אתם תשימו לב כי תוך מספר דקות אתם תוכלו כבר לשטוף את הכלי.

מרעננת כל ספוג

הספוג שלכם מתמלא בלכלוך, שאריות מזון וחיידקים על בסיס יומיומי, לכן מהותי להקפיד ולנקות אותו. כאשר הספוג שלנו הופך ללח ומלוכלך, כדאי להשרות אותו עם 4 כפות של סודה לשתייה ומים חמים. המיסו את הסודה לשתייה במים החמים ולאחר מכן הוסיפו את הספוג. השרו אותו בתערובת במשך רבע שעה עד עשרים דקות לתוצאה מקסימלית, אך מהירות הניקוי תלויה גם בכמות של הצטברות הלכלוך.

יעילה בניקוי כסף

המלחים בסודה מסייעים לנקות גם את הקשים שבכלים ולהפוך אותם לזוהרים ובוהקים. כך ניתן לעשות עם כלי כסף, לדוגמא. הכינו תערובת ביחס של 3 לאחד לטובת הסודה לשתייה ומים פושרים. היעזרו בספוג כדי לנקות את כלי הכסף ביסודיות. שטפו היטב לאחר הפעולה.

תורמת לכביסה יעילה יותר

מסתבר כי המלחים בסודה לשתייה מאיצים את פעולת אבקת הכביסה שלנו והופכים אותה ליעילה במיוחד. כדי להביא לבגדים נקיים, בוהקים ורעננים יותר, הוסיפו חצי כוס של סודה לשתייה בתחילת הכביסה או בין שלבים. אף ניתן להבהיר בגדים שדהו בזכות סודה לשתייה ביעילות, יחד עם אקונומיקה. פשוט שהשרו אותם בגיגית עם כמות יפה של אקונומיקה. אם אין לכם את הזמן לעשות כביסה כיאות, אף נין להסיר כתמים באמצעות סודה לשתייה – פשוט השרו את הבגד בסודה לשתייה ומים חמים. לא תזדקקו ליותר מחמש דקות.

מסירה כתמי שמן ונפט

סודה לשתייה נחשבת למעולה כאשר מדובר בהסרת כתמי שמן ונפט מכל מקום: בין אם הכתמתם את החולצה בעבודה ובין אם בטעות שפכתם שמן מכונות באמצע הבית, אין כל סיבה לדאגה. כל שעליכם לעשות הוא לפזר על הכתם סודה לשתייה ולשפשף עם מברשת. לעיתים, שילוב של מעט מים חמים אסור לסייע בניקוי.

יעילה לניקוי חרסינה

גם כתמים או הצטברות של שמנים ולכלוך על חרסינות כל כך פשוט להסיר בעזרת הסודה לשתייה. פשוט טבלו ספוג לח בסודה לשתייה והחלו בפעולת השפשוף. אתם תופתעו מהקלות בה השומן פשוט נעלם מהחרסינה.

חובה בכל טיול מחנאות

בשל ריבוי שימושיה של הסודה לשתייה, היא נחשבת ליעילה מאוד בעת טיולי מחנאות, כאשר אין בידינו את כל מוצרי הנוחות והמותרות שיש לנו בבית. בטיול הבא שלכם, היא תחליף את משחת השיניים שלכם, תסייע לכם לנקות את הסירים והכלים שלקחתם עמכם כדי לבשל בטבע, תהווה דאורדוראנט מעולה וטבעי, תהווה חומר חיטוי איכותי לידיים, תסייע לכבות שריפות ועוד. אם אתם אנשים אשר מרבים לחיות בחיק הטבע, בהחלט מומלץ לכם לאמץ גם את הסודה לשתייה.

מכבה שריפות

כן, גם אנחנו הופתענו, אך מסתבר כי כאשר סודה לשתייה מתחממת, היא מפרישה פחמן דו-חמצני אשר חונק את האש ומכבה אותה. סודה לשתייה היא יעילה לשריפות קטנות בעיקר, אשר נגרמו עקב בעיה חשמלית כזו או אחרת או עקב שמן או נפט שלפתע התלקחו. כאשר אתם פונים לכבות שריפה, ראשית ודאו כי מקור האש כבוי (מצית/גז). לאחר מכן, נתקו את החשמל במידה ואתם בבית. רק אז, קחו כמות מכובדת של סודה לשתייה ופזרו אותה על האש. הפחמן הדו-חמצני כבר ידאג לשאר.

מטפלת בניחוחות של הכלב שלכם

כפי שידוע לכל בעל חיית מחמד אשר מחשיב את עצמו למטפל אוהב ומסור, כי לעיתים החיות שלנו עשויות לפתח ריחות לא נעימים. הסיבה לכך נובעת מהעובדה שאין לקלח חיות הרבה פעמים, שכן הדבר מפחית את כמות השמן הבריא שהם מפרישים בפרווה שלהם כדי ללחח אותה. הדבר מביא ליובש בפרווה ובעור של חיית המחמד האהובה. כדי לשמור על החיות שלנו בריאות ובעלות ריח רענן, ערבבו חצי כוס של אבקת סודה לשתייה עם שתי כוסות מים. לאחר מכן, טבלו חתיכת בד בתערובת, כזו שאתם יכולים לכרוך סביב חיית המחמד שלכם. יבשו את חתיכת הבד בשמש וקשרו אותה סביב צוואר חיית המחמד שלכם. הדבר יסייע להתמודד עם ריחות לא נעימים.

אם כבר הזכרנו “ריחות לא נעימים”, סודה לשתייה מטפלת גם בריח הרע של ארגז החול של החתול שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לפזר את האבקה על החול. הפעולה תנטרל את הריח.

מסייעת למנוע ריח רע מהפח

כפי שהתכונות האנטי-בקטריאליות של הסודה לשתייה מנקה כל דבר בחיינו, היא גם מטיבה לנקות את הפה שלנו מריחות לא נעימים. כדי למנוע ריח רע שנובע מהצטברויות של חיידקים או לכלוך בפינו, המלחים של הסודה לשתייה דואגים לחטא את השיניים ולנקות את האמייל, החומר ממנו השיניים שלנו עשויות. סודה לשתייה אף מונעת בעיות עיכול ומסייעת בתהליך ניקוי הרעלים. על ידי כך, היא מונעת מהצטברות רעלים מוגזמת, אשר הגוף עשוי להשיב זמנית למחזור הדם, להיספג בריאות שלנו ולהתבטא בריח לא נעים מהפה.

יעילה לניקוי מיקרוגל

בין האשכולות של הסודה לשתייה, מצויה גם היכולת לנקות מיקרוגל למשעי. כדי להביא להסרת כתמים וריחות מפנים המיקרוגל, הוסיפו 2-3 כפיות של סודה לשתייה לקערת מים קרים. הניחו את הקערה בתוך המיקרוגל. חממו במשך 3-5 דקות (תלוי עד כמה המיקרוגל מלוכלך) והשאירו את דלת המיקרוגל סגורה מספר דקות לאחר שסיימתם לחמם את הסודה. על ידי כך, הסודה לשתייה תתמוסס באופן מלא במים והאדים שלה יעשו את העבודה נאמנה.  לאחר מכן, הוציאו את קערת המים בעדינות ונגבו עם מטלית לחה את החלק הפנימי של המיקרוגל. אתם תבחינו כי אדי המים הסירו את הכתמים במיקרוגל שלכם. בנוסף, למיקרוגל יהיה ריח נעים ורענן.

מסייעת להתמודד עם אקנה ופצעים בפנים

בשל סגולות הייבוש והחיטוי של הסודה לשתייה, היא מאפשרת לטפל באקנה ואף למנוע היווצרות של פצעים חדשים בעור. הסודה אף מאזנת את חומצות הקיבה ועל ידי כך מונעת עודף של שמן שעשוי להוביל להיווצרות של פצעונים חדשים.

כדי לבצע את הטיפול כיאות, עליכם לערבב כפית של סודה לשתייה עם מים חמים כדי ליצור משחה. מרחו את המשחה על הפנים והשאירו אותה במשך שתי דקות. שטפו את הפנים היטב במים קרים. יש לחזור על הפעולה יומיום בשלושת ימים הראשונים, כדי לגרום לטיפול יעיל. לאחר מכן, ניתן להפחית את התדירות לבין פעם לפעמיים בשבוע, תלוי בכמויות הפצעים שלכם וכמויות השמן הלא בריא שאתם צורכים.

מסייעת להתמודד עם כוויות שמש

כאשר אנו מבלים יום של תענוג בים או בבריכה, לעיתים אנחנו לא שמים לב ושבים אדומים הביתה. אל דאגה, כדי להקל על המכאוב ולהאיץ את תהליך ההחלמה, הרטיבו מטלית לחה או חתיכת בד בתערובת של כוס מים קרים וכף וחצי של סודה לשתייה. הניחו את המטלית על האזור האדום והשרוף למשך חמש-עשר דקות. כדי להאיץ את תהליך ההחלמה, יש לשוב על הפעולה בין פעמיים לשלוש פעמים ביום.

מנקה ציפורניים צהובות או מוכתמות

היכולות האנטי-בקטריאליות, בנוסף לתכונות ההבהרה של הסודה, מסייעות לנקות את הציפורניים מכל צבע או כתם בקלות ובפשטות. כדי לעשות זאת, ערבבו 2 וחצי כפות של סודה לשתייה יחד עם כף אחת של מיי חמצן 3%, כדי לייצר משחה. בעזרת מקל ניקוי אוזניים, מרחו את המשחה על הציפורניים. המתינו מספר דקות ולאחר מכן שטפו את הציפורניים במים חמים. כדי לראות תוצאו, מומלץ לחזור על הפעולה אחת לחודשיים.

מטפלת בפטרת הציפורניים

מעבר לצבע או כתם, סודה לשתייה דואגת לחטא את הציפורניים שלנו מכל סוג של פטרת, חיידק או יובש בנתקל ברגליים שלנו. ניתן להכין משחה מכף ועד שתי כפות של סודה לשתייה, המעורבבת עם מים חמים. מרחו את המשחה על הציפורניים למספר דקות, שטפו במים חמים וחזרו על הפעולה מדי יום כדי להשיג את התוצאה האולטימטיבית. אפשרות נוספת היא לערבב עם הסודה חומץ תפוחים.

סודה לשתייה היא איכותית, ייחודית ובהחלט מהווה תחליף טבעי ויעיל לחומרים כימיים רבים בהם אנו משתמשים. אם אתם שואפים לחיות חיים טבעיים וקלים יותר, מומלץ להחזיק תמיד סודה לשתייה בביתכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.