סימנים לכך שהגוף שלכם זקוק ליותר נוזלים

סימנים לכך שהגוף שלכם זקוק ליותר נוזלים

מים הם חיים. מים מסייעים לאינספור תהליכים בגוף, גורמים לנו לחוש ערניים, רעננים ובריאים. ההמלצה הרווחת כיום היא לשתות כמות של שני ליטרים של מים ביום, אך אנו יודעים כי האדם עצמו הוא אינדיבידואלי, כך שיתכן וחלקכם זקוקים ליותר או פחות מים מהכמות המומלצת, בייחוד בקיץ הלוהט של המדינה. אם בחרתם לחכות לרגע ולקרוא את תוכן פסקה זו, ככל הנראה אתם מרגישים שאינכם מגיעים לכמות הנוזלים להם אתם זקוקים ביום ממוצע. כיצד נדע מתי כדאי לנו “להגביר הילוך”? מתי נדע כי אנו חייבים לשתות מים כאן ועכשיו?! כדי שיהיה לנו פשוט יותר לקרוא את הסימנים, להלן עשרה רמזים שהגוף מנסה להעביר לנו שהגיע הזמן להרוות את צימאונו.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

פה יבש ותחושת צמא

יתכן ותטעו לחשוב כי סעיף זה הוא “המובן מאליו”, אך האמת היא שהוא המהותי ביותר. חיות רבות מסתמכות על תחושות הצמא שלהן כדי לקבוע מתי כדאי להן לשתות. גם על בני האדם לעשות זאת, שכן כמות הנוזלים לו זקוק כל פרט היא אינדיבידואלית. עם זאת, פעמים רבות אנו מבלבלים את תחושת הצורך במים ככל נוזל ובוחרים דווקא במשקאות הממותקים והאלכוהול. הבעיה היא שמשקאות מסוג זה מבצעים את הפעולה ההפוכה – המשקאות הממותקים פותרים את צימאונכם באותו רגע, כך גם הבירה. עם זאת, הסוכרים במשקאות הממותקים ידחפו להאיץ את תהליך העיכול שלכם, יגרמו לגוף שלכם להפריש יותר אינסולין ולמוח להפריש יותר אדרנלין. אתם תחושו אנרגטיים למספר דקות ואז… פשוט תחושו את הצמא המאיים שוב, רק שהפעם ילווה בעייפות עקב המחסור במים. באופן זהה, אלכוהול נוטה לייבש את גופנו. הגוף זועק לנוזלים ומולנו מונחת רק הבירה, אז אנחנו מתעצלים להזמין כוס נוספת של מים או מים מינרלים… פשוט בוחרים לקבל את הצמא ולהשלים עם ההנגאובר של היום למחרת. למה? משום שרק מים באמת מטיבים עם הגוף שלנו, פשוט אין שום דרך לחמוק מזה: כאשר אנו שותים מים, הנוזל מרווה את צימאוננו על ידי “שימון” בלוטות הרוק שלנו גם בפה וגם בגרון, כך שנוכל להמשיך את היום עם כמויות עשירות של רוק ונטולי תחושת הצמא.

יש לציין כי עם השנים, אנו מאבדים את תחושת הצמא שלנו ולכן יש לשים לב להרגלי השתייה במהלך היום. אם אתם שותים בין 3-4 בקבוקי מים קטנים ביום, אתם בקו הירוק.

בנוסף, מהותי לדעת כי כאשר אנו מגזימים בשתיית מים, הגוף שלנו סופג פחות ויטמינים ומינרלים ומגביר את תחושות הצמא שלנו, כך שהמפתח כאן הוא באמת במידה, אין צורך להגזים גם כאשר מדובר במים.

סחרחורות

המים אחראיים לתפקידים רבים בגופנו: הם מסייעים להאיץ את תהליך העיכול, מעניקים לחות ונפח לתאים השונים בגוף ולמחזור הדם ועל ידי כך גם תורמים להאצת מחזור הדם ולתפקוד יעיל יותר של הגוף באופן כללי. כאשר אתם בוחרים להימנע ממים, אתם בוחרים להימנע מתפקוד יעיל של כלל המערכות שלכם. כאשר אין דיי מים בגוף, מחזור הדם הופך “רזה” יותר ומאבד ממהירותו. הדבר הופך את תהליך ההובלה למייגע יותר. דמיינו שיירה של משאיות המחוברות יחד אחת לשנייה ונוסעות באותו כיוון יחד בתיאום מושלם. מה יקרה כאשר לאחת מהן ייגמר הדלק? הן יאלצו לעבוד קשה יותר כדי לפצות על המחסור ולהצליח להוביל את המשא בשלום. זהו בדיוק האופן בו תנהג מערכת ההובלה. הבעיה היא שכאשר אנו מתמודדים עם עומס, אנו תמיד נתקשה להגיע בזמן. כך גם המשאיות יתקשו ולצערנו, גם מערכת ההובלה. כאשר מערכת ההובלה סובלת “מעיכובים בלוח הזמנים”, פחות מינרלים, ויטמינים וחמצן מגיעים לתאים ולמוח. באותו אופן, הפסולת מתרוקנת באופן איטי יותר ועשויה להתחמצן ולהוביל לבעיית הרדיקלים החופשיים, אודותיה נפרט בהמשך. כאשר המוח מקבל פחות חמצן, הוא מתקשה לבצע את תפקודו כיאות וחלקים רבים בגופנו סובלים מההשלכות. לכן כאשר אנו עומדים זמן רב או מבצעים מעברים חדים מתנוחה לתנוחה כגון משכיבה לעמידה או מישיבה לעמידה מהירה, נחוש בסחרחורת. הסחרחורת הזו היא המוח שלנו מאותת לנו שקשה לו להתמודד, עזרו לו והזינו אותו בחמצן ונוזלים, כך שיוכל לשוב לעבודתו.

עייפות

כאשר המוח שלנו מקבל פחות חמצן, הוא מתקשה להמשיך לתפקד כרגיל ולבצע את כל המשימות היומיות שלו. כאשר המוח הופך לעייף, אנו הופכים להיות עייפים, הוא פשוט אוהב “לעשות דווקא”, כזה הוא. השתדלו להימנע מההתנהגות האינפנטילית שלו והרבו לתקן את המעוות; העשירו את עצמכם במים. תופתעו לגלות תוך מספר דקות כי אתם ערניים יותר משהייתם בבוקר. אגב בוקר, ההמלצה הרווחת היא להתחיל כל יום עם כוס מים עם לימון וכפית-שתיים של שמן זית, כדי לפתוח את היום באופן בריא, מעורר ואיכותי לגופנו, למוחנו ומערכות העיכול וההובלה שלנו.

כאבי ראש

תופעה נוספת של המוח במקרה זה, הוא כבר זועק “שלום, חסר לי חמצן. אפשר לעשות עם זה משהו, בבקשה?! עכשיו?!”. אש אל תגרמו לו לחכות – הקפידו לאזן את מאזן הנוזלים שלכם כך שהמוח יוכל להפסיק לכאוב ולהתלונן ולחזור לשגרתו היומיומית.

עור יבש

ההשפעה של סגולות המים על העור ידועה מזה זמן רב. העור מרכיב כ- 16% מגופנו ונוטל יותר מ- 20% מכמות הנוזלים שאנו שותים ביום. מטרת העור בגופנו היא למנוע מהסכנות, החיידקים והזיהומים של העולם החיצון לפלוש למערכות הפנימיות של גופנו ולהשמיד אותנו ביתר קלות. זוהי גם דרכו של הגוף להפריש רעלים החוצה, דרך הזיעה. הזיעה גם מנקה את העור מהזיהומים והלכלוכים ששהו עליו. לאחר שהזיעה נידפת החוצה ואנו דואגים למקלחת נקייה, אנו מכינים את עצמנו ליום חדש של שיתוף פעולה וניקיון. אמנם, כאשר אנו נמנעים משתיית מים, פחות נוזלים מגיעים לעור והדבר מביא אט-אט לייבוש העור. כאשר העור שלנו יבש, מלא קילופים ופצעים שומניים, הוא איננו במצבו האופטימלי ולכן לא מגן עלינו כיאות מפני הזיהומים, הלכלוכים והחיידקים. הדבר עשוי לגרום לנו לחלות לעיתים קרובות יותר. בנוסף, כאשר קיים מאזן נוזלים נמוך בגוף, הוא נמנע מלהזיע. משום שאינו מזיע, הוא לא מצליח לנקז את הרעלים מחוץ לגוף. הדבר מביא להצטברות רעלים בגוף ואף מותיר את העור אף יותר מלוכלך, שכן הזיעה הייתה “שוטפת” מעלינו גם את הלכלוכים והחיידקים אשר דבקו לעור עצמו. כדי להימנע ממחלות ומעור יבש ומחוספס, השתדלו לשתות הרבה מים במהלך היום. אם העור שלכם כבר יבש, אם תקפידו על שלושה שבועות שבמהלכם תקפידו לשתות שני ליטרים של מים, תוכלו לשפר בהדרגה את המראה שלו והתפקוד שלו ושל המערך הגופני שלנו באופן כללי.

כאבים במפרקים

הדיסקוס, חוליות השדרה שלנו, הסחוסים שלנו… כולם מהווים עד 80% מים. כן, כן, קראתם נכון, 80%! לא פלא כי כאשר אנו סובלים ממחסור בנוזלים, אנו חשים את הכאב. המים מעניקים למפרקים את החיות שלהם, יכולת התנועה הקלילה והפשוטה. כדי להמשיך להתנועע כמו בני 12 כאשר אתם בני 50, הקפידו להעשיר את הגוף והמפרקים שלכם בכמויות גבוהות של הנוזל השקוף (לא האלכוהולי, כמובן).

יובש בעיניים

העיניים שלנו, בדומה לחלקים רבים בגופנו, אינן עוצרות לנוח לרגע: כאשר אנו חיים ביומיום, אנו זקוקים לעיניים כדי לראות. במהלך הלילה, ישנו אפקט הקרויdisorder  R.E.M Sleep, אשר גורם לנו, בין היתר, לפקוח את העיניים באופן ספונטני ולמנוע את מנוחתן. יש לציין כי כאשר אנו ישנים באור, העיניים לא נחות כלל – כדי לנוח, הן זקוקות לחושך מוחלט. בנוסף, קיימים גורמים רבים אשר תורמים ליובש בעין כגון שתייה מרובה של אלכוהול, עשן, עדשות, התאמצות לראות ועוד. כל אלו מביאים לעין שורפת ואדומה. כמובן שלא מספיק להזיק לעין, אנו חייבים גם למנוע ממנה את דרך הריפוי – המים. מים הם לחות. כאשר אנו שותים, אנו מעניקים יותר לחות לעין ומעבים את השכבה המימית של העין, האמצעית ביניהן. הרבו להרוות את צימאונכם ואת צימאון העין שלכם כדי להימנע מתחושות שריפה, אדמומיות ויובש כואב.

בעיות עיכול

אחד מהיתרונות המהותיים ביותר של המים הוא שהם מאיצים את תהליך העיכול: המים תורמים לחיוניות הקיבה, מביאים לאיזון חומצי בעת העיכול, מסייעים למעיים ולוושט לדחוף את המזון והפסולת החוצה ומסייעים לבצע סינון יעיל יותר של רעלים, חיידקים וזיהומים בגוף והחוצה ממנו. כאשר אנו נמנעים משתיית מים, כמו מערכת ההובלה, כך גם מאטה פעילות מערכת העיכול: המזון מגיע לאט יותר לקיבה, הקיבה מפרישה יותר מדי חומצה, אשר עלולה לגרום לנו לשריפה בבטן וצרבות. כאשר אנו מגיעים למעיים, האוכל איננו “משומן” מפיק כדי להתעכל בקלות, כך שהמעיים נאלצים להשתמש בנוזלים בהם השתמשו בתהליך העיכול הקודם – נוזלים אשר כבר רוויים ברעלים!!! הנוזלים המיושנים הללו אינם  נקיים דיים כדי לסנן את הפסולת כיאות. לכן, הדבר מביא למתן שתן מועט וצהוב מאוד, המעיד כי קיימות כמויות גבוהות של רעלנים בשתן ובגוף, עקב המחסור במים (שתן צהוב אף מעיד על התייבשות). מהצד השני, אנו סובלים מעצירות: חלקית משום שלמעיים קשה מאוד לנקות את המזון, לשאוב ממנו את הטוב ולייצר מהרע את הצואה. זאת ועוד, המים מסייעים מעיים לדחוף את הצואה מחוץ לגוף בצורה פשוטה יותר. כאשר אין מים שיסייעו לדחוף את הפסולת החוצה, קשה מאוד להטיל צואה. ניתן להשוות את הסיטואציה למגלשת מים נטולת מים – אתם פשוט נותרים ישובים במקום, אלא אם כן אתם דוחפים את עצמכם. מחסור במים אף עשוי להביא לדלקות בשתן, עקב הצטברות הרעלים הגבוהה בכליות ובמעיים. כדי להימנע מבעיות עיכול מעיקות ומתסכלות, מומלץ להעלות את מאזן המים בגוף.

חולי ממושך

אם הגוף שלכם לא מקבל את המים להם הוא זקוק, הוא ייקח אותם ממקור אחר בגוף, הרווי ביותר נוזלים. כמו למשל… מערכת ההובלה. אנו כבר יודעים כי הדבר יביא רק לסחרחורות, כאבי ראש, עייפות ותסכול של המוח. מעבר לכך, הדבר יביא לקושי להתגבר על מחלה. לא סתם נאמר כי כאשר אנו חולים יש להרבות בשתיית מים. כאשר אנו שותים הרבה, לגופנו קל יותר לסנן את החיידקים ממערכת הדם למערכת העיכול, למעיים והחוצה. על ידי כך, אנו מצליחים להבריא באופן יעיל יותר. עם זאת, כאשר אנו לא שותים דיי נוזלים, גם בשרה הגוף שלנו מתקשה להיפטר מפסולת. עקב כך, הוא “גונב” נוזלים ממערכת ההובלה. הדבר יביא לסינון איטי יותר של חיידקים ופסולת ממערכת הדם ולפגיעה במוח שלנו. ככל שיצטברו יותר חיידקים, הבר עשוי לגרום למחלה ברמה קשה יותר. כאשר הגוף שלנו חולה ונלחם על חייו, הוא ואנחנו עייפים הרבה יותר. לגוף אין את הכוח לסנן את הרעלים והחיידקים בעצמו, הוא זקוק למים “שישמנו את המערכת” ויסייעו לו להיפטר מהחיידקים. אם לא תשתו הרבה מים תוך כדי מחלה, תאלצו לחכו הרבה יותר זמן עד שתבריאו. הקפידו להרבות במים שיסננו את המחלה ממערכת הדם ומערכת העיכול שלכם במהרה וביעילות.

רעב מוטעה

כאשר אנו צמאים, פעמים רבות נוטה הגוף שלנו לבלבל בין צורך במזון לצורך בנוזלים. אם בחרתם בפירות או ירקות העשירים בנוזלים – מצוין. עם זאת, כאשר אנו בוחרים באוכל שאיננו רווי נוזלים או גרוע יותר – אוכל מעובד העשיר בתיבול, מלח ורעלים, הגוף שלנו יאלץ לעבוד קשה יותר מאשר עבד קודם לכן. ללא המים להם הוא זקוק כדי לייעל את תהליכי הגוף, אתם תחושו יותר רעבים אף על פי שאכלתם, בנוסף לכל הסימפטומים שתיארנו מעלה. כדי למנוע את רוע הגזרה, פשוט הקפידו לשים לב לכמויות המים שאתם שותים כל יום, תוך התחשבות באינסטינקטים הבסיסיים שלכם. יש גם להפעיל מעט היגיון בריא – אם אכלתם לפני שעה ארוחה דשנה והמכנס שלכם כבר פתוח, אתם ככל הנראה לא באמת רעבים עכשיו.

כדי להשלים את מעגל החיים שלנו יש להתחיל אותו במים ולסיים אותו במים. הקפידו לשתות מים כשאתם קמים ולפני שאתם הולכים לישון, הקפידו לחוש את כמויות המים להן אתם זקוקים, תוך התחשבות בכמות המים המומלצת. השתדלו להקפיד לשתות את כמות המים לה אתם זקוקים במהלך היום כדי להימנע מהסימפטומים וחסרונות נוספים שאינכם חפצים לפגוש בהם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.