סרפדת – איך לטפל ולהתמודד באופן טבעי

סרפדת – איך לטפל ולהתמודד באופן טבעי

סרפדת היא תופעה לא נעימה, המתארת פריחה שורפת ואדמדמה לכל אורך אזור מסוים בגופכם. האדמומיות הזו חמה, שורפת ומגרדת לעיתים קרובות. בדומה לאבעבועות, אין לגרד את הסרפדת, שכן היא עלולה להוביל לצלקות.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

סרפדת עשויה להיגרם מקשת רחבה של תופעות, הכוללות לחץ נפשי ועד אלרגיה לחומר מסוים. אם אינכם בטוחים מהי הסיבה להיווצרות הסרפדת, כדאי לכם להיוועץ ברופא בנושא.

כדי להתמודד עם הגרד, הקושי ולהאיץ את תהליך ההחלמה, כדאי לכם לנסות ולשלב את התרופות הטבעיות הללו ביום שלכם, עד להחלמה מלאה.

מנטה

למנטה ישנן יכולות אנטי-דלקתיות, אנטי-בקטריאליות ואנטי-וראליות, אשר אף הן יסייעו להתמודד עם הכאב והגרד. בנוסף, למנטה קיים מעין אפקט מקרר, אשר מסייע להפחית את הגרד משמעותית.

אתם יכולים להרתיח שתי כפות של עלי מנטה בכוס מים חמים ולאחר שהנוזל יתקרר, למרוח אותו על הגוף מספר פעמים ביום. באותו אופן, אתם יכולים להרתיח כפית של כלי מנטה במים חמים ולשתות אותם כמו תה.

כורכום

הכורכום האלילי, נחשב לתבלין בריא שבבריאים. מעבר לצבעו האופטימי והטעם המדהים שהוא מעניק לקוסקוס, הכורכום מכיל חומר פעיל הקרוי כורכומין. נמצא כי הכורכומין טומן בחובו מספר לא מבוטל של נוגדי חמצון וחומרים אנטי-דלקתיים. גם במינרלים וויטמינים הוא לא חסך; הכורכום עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן ואשלגן.

כתוצאה מכך, הכורכום הוא שורש חזק ובריא, שמסייע לכם להתמודד עם קשת רחבה של תופעות, מחלות ובעיות גופניות וביניהן, הסרפדת. הכורכום מסייע לחטא ולנקות את הרעלים מהגוף ולחזק את המערכת החיסונית. על ידי כך, הוא מקדם החלמה מהירה ונקייה.

כדאי לכם לערבב את הכורכום במאכלים שונים או אפילו לשתות כף כורכום טחון, יחד עם תה או כוס מים חמים. הוא יקדם את תהליך ההחלמה מבפנים.

ג’ינג’ר

הג’ינג’ר הייחודי והטעים ידוע כתרופה טבעית מזה אלפיי שנים ונעשה בו שימוש רב בעולם הרפואה הסינית ועולם הרפואה ההודית המזרחיים. הג’ינג’ר מכיל שני רכיבים פעילים: ג’ינג’רולים ושוגאולס. מעבר לטעם ולריח הלימוני, השניים מסייעים להאיץ את תהליך העיכול, להתמודד עם בחילות והקאות, להקל על נפיחות, גזים, עצירויות וצרבות. היתרון המשמעותי של ג’ינג’ר, הוא שהוא אף עשיר בנוגדי חמצון אשר מסייעים, בין היתר, לחטא את מערכת העיכול ובכך לנקות אותה מרעלים וחומצה מיותרת. הוא אף מסייע לנקות את מחזור הדם ולמנוע את תופעת הרדיקלים החופשיים המאיימת. מעל לכל, ג’ינג’ר הוא אנטי-דלקתי, בשל היותו נוגד חמצון, מה שמסייע לנקות את דרכי הנשימה מכאבי גרון ונזלת.

בדומה לניקיון הפנימי שהוא משרה על גופנו, הג’ינג’ר מסייע לחטא גם את העור שלנו ולהתמודד עם תופעות כגון הסרפדת.

אתם יכולים להכין תערובת, המורכבת מרבע כוס של סוכר חום, כף של שורש ג’ינג’ר טרי ו- 3/4 כוס של חומץ תפוחים. הרתיחו את התערובת במשך מספר דקות. לאחר מכן, מרחו את הנוזל על האזור הנגוע מספר פעמים ביום, לאחר שהנוזל הגיע לטמפרטורת החדר. מומלץ למרוח את הנוזל בטמפרטורה פושרת, כך שלא יגרה גרד של העור.

באותו אופן, אם תקפידו ליהנות מג’ינג’ר בתה שלכם או במאכלים שונים, אתם תעשירו את גופכם בבריאות שלו ותעודדו את החלמתכם מהסרפדת.

חומץ תפוחים

חומץ התפוחים הוא בריא מאוד, בשל היותו חומר טבעי שהוא אנטי-בקטריאלי, אנטי-דלקתי ואנטי-פטרייתי. הוא מסייע לנקות ולחטא את גופכם מבפנים ומבחוץ ולכן, הוא יעיל מאוד להתמודדות עם סרפדת. חומץ התפוחים אף מסייע לאזן את רמות החומציות בגופכם ועל ידי כך, לתרום לבריאות העור באופן כללי.

כדאי לכם להתקלח יחד עם חומץ התפוחים: מלאו אמבט בשתי כוסות של חומץ תפוחים והתקלחו במשך 15-20 דק’. הקפידו לשמור על טמפרטורת מים נעימה, שלא תוביל לגרד.

באותו אופן, אתם יכולים למהול כף של חומץ התפוחים בכוס מים ולמרוח את הנוזל על האזור הנגוע.

אתם אף יכולים לשתות חומץ תפוחים, כל עוד אתם מערבבים אותו עם מים חמים. עד שתי כפות לכוס. אין לשתות חומץ תפוחים נקי – הוא מאוד חומצי ועלול לשרוף את דרכי העיכול.

בזיליקום

הבזיליקום הוא עלה ירוק טעים וייחודי, אשר ניתן לשלב בשלל מאכלים, בעיקר מהמטבח האיטלקי. כאשר אתם אוכלים את הפסטה שלכם, בדרך כלל אתם לא נוהגים לחשוב על כל הבריאות שמכיל עלה אחד קטן, אך אתם תופתעו לגלות שהוא בריא מעבר לכל דמיון: הוא מכיל ערכים יוצאי דופן של ויטמין A, ויטמין K, סידן, ברזל, מגנזיום, אומגה 3, אשלגן ועוד.

הערכים התזונתיים הללו מסייעים לחזק את המערכת החיסונית שלכם, לתרום לרוגע ושלווה של הגוף ולייעל את תהליכי הניקוי והחידוש התאי של הגוף, אשר יסייעו להאיץ את ההחלמה מתופעת הסרפדת.

קחו כף של שלי בזיליקום והרתיחו אותה במים. אפשרו לנוזל להתקרר ולאחר מכן, מרחו אותו על האזור הנגוע.

לחלופין, אתם יכולים פשוט להניח עלי בזיליקום על הסרפדת, ממש כמו תרופה טבעית. אפשרו להם להתייבש על העור שלכם ולאחר מכן, שטפו אותם במים פושרים.

אלוורה

האלוורה היא צמח מרפא שיש להעריך הרבה יותר. מדוע, אתם שואלים?! פשוט תבחנו עד כמה היא בריאה! אם תצליחו להתגבר על הטעם המריר, שתיית מיץ אלוורה יכולה לספק לא מעט יתרונות בריאותיים לגוף שלנו, שכן צמח המרפא הזה מכיל כל הכך הרבה ויטמינים כגון ויטמין A, ויטמינים מקבוצת B כולל B12 , ויטמין E וויטמין C. בנוסף, מיץ האלוורה מכיל ברזל, נחושת וסידן, מינרלים המהותיים עבור גופנו לחיזוק העצמות, השיניים והעברה מאוזנת של החמצן במחזור הדם. רכיבים אלו ביחד עם 18 חומצות אמינו וחומצה פולית (ויטמין B9) שהוא נחשב לאחד המזונות העשירים ביותר עלי אדמות. האלוורה מסייעת לחזק את המערכת החיסונית שלנו, לשמר ולשפר את בריאות העור ולחטא ולנקות רעלים מגופנו.

מכל הנאמר כאן, פשוט וקל להבין מדוע האלוורה מסייעת לגופנו להתמודד עם הסרפדת: היא מחטאת את הפצעים, מחזקת את המערכת החיסונית ומזינה את הגוף בכל כך הרבה בריאות, שמאפשרת לו להתחזק ולהתמודד עם הקושי.

אתם יכולים לשתות את מיץ האלוורה המר. לחלופין, אם אינכם אלרגיים (מומלץ לבדוק!), מרחו ממיץ האלוורה על האזורים הנגועים, ממש כמו משחה. כדאי לכם למרוח את המיץ או את המשחה הטבעית מספר פעמים ביום, כדי להחלים במהרה.

סודה לשתייה

אם עדיין לא הכרתם אותה, זהו בהחלט זמן מצוין להיפגש. סודה לשתייה היא חומר בעל אינספור שימושים: היא יכולה לסייע לכם לנקות את הבית, להרחיק מזיקים ממזון, לנקות את גופכם, השיניים שלכם, השיער שלכם ואף לתרום לטיפול טבעי בסרפדת.

בדומה למלח, גם סודה לשתייה מכילה ריכוז גבוה של סודיום, אשר בעל סגולות ריפוי, ניקוי וחיטוי של נגעים שונים בגוף. כל שעליכם לעשות, הוא לערבב כפית של סודה לשתייה יחד עם מים קרים, כך שתוכלו ליצור משחה ולמרוח אותה על האזור הנגוע. השאירו את המשחה על האזור עד שהיא מתייבשת ולאחר מכן, שטפו אותה מהאזור. אתם תחושו הקלה מידית במצב, אך מומלץ לחזור על התהליך פעם-פעמיים ביום, עד להיעלמות מוחלטת של התופעה.

הפחיתו את רמות הלחץ

קיים קשר רב בין האופן שבו אתם חשים לאופן שבו גופכם מרגיש. כאשר אתם לחוצים, מפוחדים או חשים ברע, הגוף שלכם מפריש יותר קורטיזול והיסטמינים, אשר מחלישים את המערכת החיסונית שלכם ומביאים למצב של דלקתיות בגוף. הדלקתיות הזו עשויה להתפתח לתגובות אלרגיות שונות, כגון סרפדת.

כדי להצליח ולהתגבר על סרפדת שנגרמת ממקור של לחץ, כדאי לכם לאתר את מקור הלחץ ולקבל אותו באהבה. חבקו את עצמכם, התחברו לתחושה הלא נעימה שאתם חווים ותרעיפו על עצמכם אהבה. אתם תשימו לב כי אתם חשים טוב יותר. הגוף שלכם יגיב בהתאם ויפחית את רמות הדלקתיות בגופכם.

אמבטיית שיבולת שועל

האמת היא שהיא מומלצת לעיקר בעיות העור והגרד, משום שהיא ידועה באיכויותיה המרגיעות: שיבולת השועל עשירה בחומצה סיליצילית, ויטמינים מקבוצת B, ערך יוצא דופן של מגנזיום, רמות יפות של אשלגן, סידן, חומצת השומן אומגה 3 וערך יוצא דופן של סיבים תזונתיים, כאשר כולם תורמים לרוגע ושלווה.

כדי ליהנות מאמבטיה מרגיעה, נקשור שקית שמלאה בשיבולת שועל מעל ברז האמבט שלנו, נפתח את הברז ותוך כדי נחזיק את השקית, נמלא את האמבט במים פושרים (מאוד חשוב לשמור על טמפרטורה שלא תגרה את הגרד) ונשמור שהנוזל מהול בשיבולת השועל.

כשהאמבטיה תהיה מוכנה, היא תהיה רוויה בערכים התזונתיים המרגיעים של שיבולת השועל.

אלרגיה?

סרפדת היא תופעה אשר מתבטאת בדרך כלל כתגובה אלרגית ולכן, כדאי לכם לשאול את עצמכם אם אכלתם, שתיתם או מרחתם משהו חדש לאחרונה.

אם כן, כדאי לכם לנסות ולהימנע ממנו ולבחון אם הוא הגורם לסרפדת שלכם. במקרה כזה, אף מומלץ כי תיוועצו ברופא בנושא, כדי לשלול אלרגיות נוספות ולתרום לטיפול מתאים.

תנו לזמן לעשות את שלו

ולפעמים, כל שאתם זקוקים לו הוא זמן: סרפדת במצב קל יכולה להתרפא לבדה ולפעמים עדיף פשוט לא לגעת ולאפשר לגוף לרפא את עצמו. מה שכן, כדאי לכם להשתדל להימנע מבגדים צמודים ואמבטיות רותחות, שיגרו את השריפה והגרד.

כדאי לכם ליהנות ממקלחות קרות, שיסייעו להרגיע את הגרד ולהפחית את רמות הדלקתיות. כאשר אתם מתקלחים, הימנעו מריחות או סבונים סינטטיים, שרק יגרו את הגרד.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.