פתיחת עסק – 6 רעיונות מעניינים לפתיחת עסק

 הכתבה בחסות   

ForeShopGroup

פתיחת עסק – 6 רעיונות מעניינים לפתיחת עסק

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

עוד מהימים בארגז החול, ידעתם כי אינכם אנשים שאמורים “לעמוד מעליהם”. לא, אתם תמיד ידעתם שהמקום שלכם הוא כמנהלים של עסק; בין אם עסק של אדם אחד (אתם) או חברה המונה מעל אלף עובדים.

הבעיה היא שהרעיון עדיין מעורפל בראשכם. לכן, ריכזנו כאן עבורכם כמה רעיונות לפתיחת עסק, בין אם באגורה או במיליון, עם צוות של אחד או צוות של המון, אינטימי או פומבי.

שיעורים פרטיים

נכון, אולי לא מדובר בעסק הזוהר ביותר או הנוח ביותר, אך שיעורים פרטיים עשויים להניב לכם הרבה מאוד כסף, במיוחד אם מדובר במקצועות לימודים אקדמיים, בשיעורי נגינה, שיעורי שפה נדירה.

למה?

מדובר בעסק שיחסית פשוט לנהל, בו אתם מנהלים יום עבודה שאתם מעניקים בו ידע, בו אתם מתמחים היטב, לאנשים שחפצים ללמוד אותו. אם אתם אוהבים ללמד, אולי אפילו תיהנו מהתהליך.

בנוסף, השכר לשיעורים פרטיים כיום הוא נאה, בממוצע של 100 ₪ לשעה.

למה לא?

אתם תאלצו להתמודד עם כל סוגי הקהל של האנשים, משום שבסופו של דבר –אתם מציעים שירות, בו אתם נותני השירות. אם אינכם מסתדרים עם ילדים, זהו בהחלט איננו תחום עבורכם.

בנוסף, יהיה עליכם למצוא את הדרך לשווק את עצמכם כראוי, כדי שאנשים יכירו אתכם; עולם השיעורים הפרטיים איננו מוכר לכל; אתם תופתעו מכמות האנשים שמחפשים מורים פרטיים באינספור תחומים, אך פשוט לא שמעו עליכם עדיין.

אף נאמר כי “מי שלא יכול לעשות – שילמד”, אך לא כל אחד יכול ללמד: כדי להיות מורה טוב, יש לדעת כיצד להסביר חומר מסוים לאדם אחר ולכל אחד, ישנה דרך ייחודית, בה יצליח להבין את החומר הנלמד. הבעיה היא למצוא אותה. בנוסף, לפעמים תידרש מכם הרבה מאוד סבלנות, בעיקר משום שאתם מבינים בחומר ברמה כה גבוהה.

דבר אחרון – לפעמים משעמם להעביר את אותו החומר שוב ושוב – במיוחד חומר בו אתם מבינים ברמה גבוהה.

כמה?

שיעורים פרטיים לא דורשים כסף מכם, רק מהאנשים שאתם מלמדים.

כסף?

אם תדאגו לפרסם את עצמכם, לדאוג לרצף שוטף של קליינטים ותדעו כיצד להסביר את החומר כראוי, בצורה בה התלמידים שלכם יעריכו אתכם – אתם יכולים ליצור עסק רווחי יותר משאתם חושבים.

 סדנאות

תמיד תפרתם לעצמכם את הבגדים? אנשים באים אליכם “סתם ככה” כדי לאכול? אתם יודעים לפסל בחמר יותר טוב מהמורה שלכם? אולי הגיע הזמן להקים סדנה משל עצמכם.

למה?

מדובר בתחביב שאתם נהנים ממנו, אז למה לא לעשות ממנו כסף?

למה לא?

סדנאות דורשות הרבה עבודה של שיווק – בעיקר משום שלא מכירים אתכם. אתם תהיו חייבים למצוא את הדרך לחדור לכל קהל, כך שאנשים ידעו שאתם קיימים.

בנוסף אליכם, ישנם הרבה אנשים בעלי כישרונות כמו שלכם, שיתחרו עמכם על הלקוחות.

אף ישנן סדנאות, כגון סדנאות בישול, אשר דורשות הרבה הוצאות: מצרכים, כלי מטבח, משטחי עבודה, עמדות גז או תנור… יש לציין כי ככל שתשקיע בסדנה שלכם יותר – כך היא תיתפס כיוקרתית יותר.

כמה?

הכול תלוי ברמת ההשקעה והמקצועיות שלכם: אתם יכולים לנהל סדנה אינטימית מהבית, עם מעט אנשים או לנהל סדנה במרכז תל אביב עם אינספור משתתפים.

כסף?

ככל שתשווקו יותר, תהיו יותר שירותיים ותעניקו יותר נפח מקצועי לסדנאות שלכם, כך ירצו יותר אנשים להגיע אליהן.  

הרצאות מעשירות

בדיוק עשיתם דוקטורט על ספרות שייקספיר? חושבים שיש לכם הבנה נרחבת לעולם האסטרופיזיקה? למה שלא תרחיבו את התודעה של אינספור אנשים ותעבירו להם את המידע הזה?

באותו האופן, אם עברתם חוויה משמעותית או טרגדיה שעיצבה את חייכם לטובה, אתם תמיד יכולים לחלוק את סיפור חייכם, לעורר השראה באינספור אנשים ולגבות מהם כסף על התענוג.

למה?

מדובר בעבודה פשוטה יחסית, בה אתם חוזרים ומעבירים לאנשים מידע, שגורם להם להרחיב אופקים, לשנות פרספקטיבה וללמוד יותר על העולם שלהם.

אם אתם באמת טובים במקצוע שלכם, אתם תמיד יכולים לנסות להתרחב ולכתוב ספר או להקליט את המידע שלכם, מה שיניב לכם הכנסה יפה מאוד.

בנוסף, משום שאתם מתמחים בנושא, אתם כנראה אוהבים אותו מאוד, כך שתיהנו לעסוק בו.

למה לא?

גם אם אתם מבינים מאוד בנושא, תמיד מהנה לחדש וללמוד דברים חדשים. יתכן ותשתעממו, אם לא יתאפשר לכם לגוון בתכנים שלכם.

בנוסף, ישנם אנשים רבים וארגונים רבים, אשר מעבירים הרצאות. גם כאן, בדומה לעולם הסדנאות, יהיה עליכם להיחשף בצורה משמעותית, אם אתם שואפים להצליח “לגעת” בכה שיותר אנשים.

כמה?

אתם תאלצו לשלם למישהו שישווק אתכם. כדי שיכירו אתכם, יתכן ויהיה עליכם לשכור חלל, בתור התחלה, בו תוכלו להעביר את ההרצאות שלכם. באופן זה, תוכלו להזמין אנשים להרצאות, כך שיתרשמו מכם.

כסף?

אם העולם יכיר אתכם ואתם באמת תעוררו בו השראה וצמא לידע, יתכן כי תצליחו להרוויח הרבה מאוד כסף מעסק פשוט מאוד. זכרו כי המפתח הוא שיווק והכרה.

 עסק ביתי

במאה ה- 21, אין סיבה לצאת מהבית; אתם יכולים להקים עסק ממש מתוך המיטה שלכם. אם אתם אוהבים לכתוב – היו כותבי תוכן. אם אתם מעצבים מלידה – היו מעצבים גרפיקאים. אתם יכולים לבנות אתרים מרחוק, להדריך אנשים דרך שיעורים מוקלטים או אפילו דרך ה- Skype, אתם אפילו יכולים לתכנן חתונות. כיום, בעזרת האינטרנט – אין גבול לאפשרויות.

למה?

מדובר בעבודה קלה ונוחה, בה אתם שולטים בכמות הלקוחות שלכם, שולטים באופן העבודה שלכם ועוסקים במקצוע שאתם אוהבים.

הזכרנו שאתם לא צריכים לצאת מהבית?

משום שמדובר בעבודה “נינוחה” – השעות שלכם.

משום שהעבודה כה דינמית, אתם יכולים לבנות את העסק כחצי משרה ולהתרחב מהזמן או ליהנות מהזמן החופשי.

 למה לא?

בעסק ביתי, הכול בידיים שלכם. למה הכוונה?

אתם עובדים לגמרי לבד, לא רואים איש במהלך רוב היום. אין לכם שום שגרה ש”תכבול” אתכם למסגרת או למציאות.

במילים אחרות, אתם זקוקים להרבה מאוד משמעת עצמית. אם לא תעבדו – לא תרוויחו. זה עד כדי כך פשוט.

כדי להצליח בעסקים מסוימים, יהיה עליכם להכיר אנשים רבים שמבינים בתחום שלכם ומספקים לכם שירות מסוים, כדי שהעבודה שלכם תהיה פשוטה יותר. יתכן כי מתכנת, לדוגמא, יזדקק למפעל של חלקים למחשבים, שיקלו עליו מבחינת עלויות. גם כאן, רק אתם תוכלו לעזור לעצמכם וליצור את הקשרים הללו. כריזמה ויכולת מכוח הן מהותיות במצבים אלה.

בנוסף, גם כאן אתם תמצאו הרבה מאוד תחרות ויהיה עליכם להתאים את המחירים שאתם מציעים ואת היכולות שלכם ללקוחות שלכם, כך שיבחרו דווקא בכם.

כמה?

אם כבר עברתם את ההכשרה הנדרשת, מדובר בעלות של אתרים המציעים עבודות לבעלי עסקים ורישיונות עוסק שונים.

יתכן ותאלצו לרכוש תוכנות שונות, ליצור קשרים ועסקים עם אנשים חיצוניים, שיוכלו לספק לכם את הצרכים שלכם לעסק שלכם. לדוגמא, מארגן חתונות יזדקק לאנשים מתעשיית האירועים שיוכלו לעזור לרתום קייטרינג איכותי, אולם אירועים אמין, מוזיקה מתאימה ועוד. הוא אף יצטרך מספר סוגים של אופציות, כדי “להתאים כל נעל לבעליה”. לפעמים, כדי להצליח “להשיג את הטוב ביותר” עבור הלקוחות שלכם, יהיה עליכם לשלם בהתאם, לפחות בהתחלה, כדי שתצליחו ליצור לעצמכם מוניטין.

אם אתם שואפים להיות מוצפים בלקוחות, יתכן ויהיה עליכם להיעזר בענף השיווק.

כסף?

ככל שתעבדו יותר – תרוויחו יותר. משמעת עצמית וקהל לקוחות הם המפתח.

 סוכנות

מרגישים שעולם משאבי האנוש הוא בדיוק מה שמתאים לכם, אבל אתם לא רוצים לבלות את כל החיים במשרד דרושים?

למה שלא תנסו לבנות סוכנות משל עצמכם? זו יכולה להיות סוכנות של עוזרות בית, דוגמניות, מעסים, ברמנים… בעצם כל שוק שדורש עובדים זמניים, עבודות זמניות או עובדי משמרות.

למה?

משום שאתם מהווים מעין סוג של “מתווכים” עבור שני אנשים ועוזרים לשני הצדדים: המעביד מוצא עובד והעובד מוצא מעביד. אף מדובר בעבודה שבדרך כלל חוזרת על עצמה, משום שהעובדים תמיד יחפשו עוד עבודה וכל עוד אין להם אנשים קבועים – החברות ימשיכו לחפש עובדים זמניים.

למה לא?

כדי להצליח בעסק שכזה, אתם חייבים למצוא אנשים שמחפשים עבודה ואנשים שמוכנים להציע עבודה, מה שלא פשוט כלל וכלל. ההמלצה הרווחת היא לנסות ולמצוא קהל יעד קודם, כדי לדעת לאן לפנות.

לאחר שהצלחתם למצוא חברות שדורשות עובדים זמניים, תוכלו לגייס עובדים שמחפשים את התחום שאתם מציעים. מדובר בתהליך ארוך, בו יהיה עליכם לפנות לעסקים רבים ולשמוע הרבה “לא”, אך לא תזדקקו להרבה “כן” כדי להתחיל להתרומם.

כמה?

במקרה הזה הכסף פחות מהותי. מה שחשוב הוא ש”תדעו לרוץ”: תדעו לפנות לכל החברות, לעשות סקרי שוק, לפנות לאנשים שמחפשים עבודה בתחום המבוקש ולהציע את עצמכם, להצליח לרתום קהל יעד קשיח, שתמיד יבקש מכם עובדים… מדובר בתשתית שתאלצו להשקיע בה הרבה זמן וכוח רצון.

כסף?

אם תצליחו למצוא את החברות או האינדיבידואליים (לעוזרות בית) שצריכים את נותני השירות שלכם ותצליחו לשווק את עצמכם כיאות בקהל הזה – אתם תצליחו לפתח עסק יציב לטווח ארוך.

חברה

תמיד הרגשתם שאתם חייבים לפתוח חברה משל עצמכם? אולי הגיע הזמן להתחיל בתהליך, משום שהוא הכול מלבד קצר.

למה?

משום שזה מה שתמיד רציתם. אם יש לכם רעיון איכותי לסטארט-אפ, ראש עסקי אנליטי, פה כריזמטי וממולח, את הקשרים הנכונים והממון הנכון – יש לכם סיכוי.

למה לא?

משום שחברות רבות נכשלות כבר בשנה הראשונה לפתיחת דלתן ואף אחד לא מבטיח לכם שתהיו שונים. עם זאת, אף אחד לא אומר שתיכשלו.

כמה?

חברה דורשת הוצאות רבות: מהחלל, לרישיונות העסק, הדרישות של החברה מבחינת ציוד, ריהוט, עובדים, מס ועוד אינספור דאגות.

כסף?

אם תצליחו לנתב אנשים איכותיים שיעזרו לכם, תגיעו לחברה עם הממון הנכון ותצליחו להתנהל נכון בעולם העסקי, יש לכם סיכוי להצליח למקם את עצמכם כחברה מצליחה.

עם זאת, למרות החלום, יש לציין כי כיום זהו עולם של חברות ענק. לכן, אם אתם שואפים לעמוד שם בינם, זכרו כי מדובר בתהליך ארוך טווח שידרוש הרבה עבודת פרך, הרבה כוח רצון, הרבה סיבולת ויכולת התמדה איתנה.

לכל אדם עלה הרעיון המופלא לפתוח עסק, לפחות פעם אחת בחייו: אולי היה לו רעיון ייחודי ואולי הוא פשוט לא אוהב את המנהל שלו והיה רוצה להפסיק “לעמוד מתחתיו”, אך כמה אנשים באמת “לוקחים את המושכות” ופותחים עסק של ממש?

אם קראתם עד כאן, אתם כנראה באמת שואפים להפוך את עולם העצמאות לחלק מחייכם. אם זה משהו שאתם באמת רוצים – אל תוותרו עליו כל כך מהר: יתכן ותאלצו להמתין ולצבור הון התחלתי או השכלה מסוימת, אולי בהתחלה לא יהיה קל ואולי לא הכול ילך בדיוק כפי שחשבתם.

עם זאת, תמיד עדיף לנסות, מאשר לוותר ולעולם לא לדעת. חוץ מזה, אתם באמת לא יודעים, אז מי אמר שלא תהיו אלה שכולם ישמעו עליהם עוד חמש שנים?

 הכתבה בחסות   

ForeShopGroup

פורשופ הינה חברה המתמחה בהקמת וניהול נכסים דיגיטליים בעבור לקוחותיה. מעוניינים לשמוע על הזדמנויות עסקיות בעולם הדיגיטל? השאירו פרטים ונציגי החברה יצרו עמכם קשר.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.