רעיונות להשקעה – 13 רעיונות להשקעה שאתם צריכים להכיר

רעיונות להשקעה – 13 רעיונות להשקעה שאתם צריכים להכיר

עמלתם ועמלתם, חסכתם וחסכתם והנה – סוף כל סוף, הצלחתם להפיק הון התחלתי גבוה, בו אתם יכולים להתגאות. השאלה כעת, היא מה כדאי לעשות עם כל הממון הזה?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כמובן שאתם יכולים ללכת לקניון ולעשות קניות, לצאת לחופשה ארוכה ואולי אפילו לחפש בית חדש ויוקרתי יותר, בו תוכלו לבלות את שארית חייכם.

עם זאת, לא הייתם רוצים להתרחב? למצוא דרך לעשות כסף מכסף? אם ידעתם שאתם יכולים לעשות עוד, הייתם אומרים לא? כאשר אתם בוחרים שלא להשקיע – זה בדיוק מה שאתם עושים!

אז במה כדאי להשקיע היום?

במינוס

פשוט והגיוני. חברים, אם אין ברשותכם את הכסף כרגע, לא משנה עד כמה תרצו – השקעה היא איננה הדרך הנכונה עבורכם, כרגע.

יש להשקיע ממון, כאשר יש ברשותכם כסף נזיל – כסף שאתם יכולים להמשיך ולחיות את חייכם בלעדיו, בלי שישפיע על איכות החיים שלכם.

אם אין בידכם כמות כסף שכזו, אולי כדאי שתשקלו לחכות כעת ולהשקיע אחר כך, מהסיבה הפשוטה שאתם זקוקים לכסף הקיים.

בעצמכם

אתם מטפסים על הקירות במחשבה של השקעה איכותית, שתדאג לכם לעתיד. שאלה, האם אתם דאגתם לעצמכם לעתיד? האם יש ברשותכם קרן פנסיה, שתגן עליכם כאשר תגיעו לגיל הפרישה?

אנשים רבים מזניחים את עולם הפנסיה, במחשבה כי יצליחו להרוויח יותר כסף אם ישקיעו אותו או ישמרו עליו בעצמם. עם זאת, האמת המתמטית מספרת סיפור אחר: רוב האנשים מגיעים כיום לגיל הפרישה עם לא יותר מכמה מצלצלים וביטוח לאומי.

כדי להבטיח כי שארית חייכם תישמר ברמת חייכם איכותית ומפנקת, הקפידו להפריש לפחות 10% מהממון שלכם כל חודש לקרן הפנסיה. לפי חוק, על הבוס שלכם להפקיד לכם סכום מסוים לפנסיה כל חודש, לאחר כחצי שנה. הקפידו לוודא כי הוא אכן עושה זאת, מעבר לממון שאתם מפקידים לקרן הפנסיה.

השקיעו בטוחות

כמובן שבעולם ההשקעות, המניות מניבות תשואה יחסית יפה. ישנם סוגים שונים של מניות, כאשר המניות הבסיסיות ביותר, הן של המוצרים הנסחרים ביותר: הזהב, הכסף, השמן והדלק. מדובר ביסודות שאין אפשרות לחיות בלעדיהם, לכן הם נתפשים בדרך כלל כ”השקעה יחסית בטוחה”.

באותו אופן, אתם יכולים לבחון אפשרות של רכישת מניות בחברות ענק או ארגונים גדולים, אשר הכנסתם מובטחת.

התשואה, לעומת עסקים שעדיין בבנייתם, תהיה נמוכה יותר, אך לא תהיה לכם סיבה לדאגה, משום שההכנסה תהיה בטוחה.

כמובן שכדאי לכם להתייעץ עם גוף שמבין בעולם המניות, כדי להשקיע נכון.

תכניות חיסכון

תכניות חיסכון הן הדרך הפשוטה והקלה ביותר להרוויח כסף כיום – אתם פשוט מבקשים מהבנקאי הנחמד לשמור על הכסף שלכם במסגרת מסוימת לאורך זמן, במהלכו אין ביכולתם לגעת בכסף. לאחר מכן, כל שתאלצו לעשות הוא לחכות לעמלה.

עם זאת, כיום תכניות החיסכון אינן כה רווחיות והתשואה שלהן היא נמוכה מאוד, כך שלא תמיד כדאי ללכת בדרך ההשקעה הזו. אם אתם חוששים שתזדקקו לכסף בעתיד או שאתם פשוט לא מבינים מספיק בעולם ההשקעות, בהכרח כדאי לכם להיוועץ עם גורם ענייני, שיכול לעזור לכם להבין אם תכנית חיסכון היא הדרך הנכונה עבורכם.

השכרת חניות

מדובר בתופעה שהחלה מגיחה לעברכם עוד מימי ההמצאה של ה- Pango. המטרה כאן, היא לרכוש חניה בסכום מסוים ולאחר מכן – להשכיר אותה לכל המרבה במחיר.

מדובר בהשקעה יעילה ואיכותית: מקומות חניה יכולים להגיע לעלות של עד חצי מיליון שקל, בהתאם למיקום ולעומס הקיים באותו מקום.

אתם יכולים לרכוש חניה בבניין משרדים עמוס ולקבל תשואה של עד 1000 ₪ בחודש ואולי אפילו יותר, בהתחשב בביקוש העובדים עבוד החנייה.

אתם אף יכולים לרכוש חניה בבניין מגורים, במידה וקיים חוזה חכירה ארוך טווח או שכל הדיירים חותמים כי הם מאשרים למכור חניה בטאבו. במצב כזה, התשואה אף גבוהה יותר – עד 1500 ₪ בחודש ואולי אפילו יותר, בהתחשב בביקוש של הדיירים לחנייה.

אתם יכולים לנסות ולקנות חנייה יחד עם חבר – התשואה של שניכם עדיין תהיה גבוהה יותר, מזו של הבנק.

השקעה בנדל”ן – (1)

נדל”ן הוא תחום איכותי מאוד להשקיע בו, במיוחד משום שכיום מחירי הדירות רק הולכים והופכים לגבוהים יותר.

כאשר יש ברשותכם את הסכום המתאים לרכוש דירה, ראשית תשאלו את עצמכם כיצד תצליחו להרוויח ממנה יותר: אם תשפצו אותה או פשוט תשכירו אותה לדיירים?

אם החלטתם להשכיר, מדובר בתהליך יחסית פשוט: אתם רוכשים דירה שנראית גדולה יחסית, מוסיפים מעט קירות גבס פה ושם, כדי להצליח לחלק את הדירה בהתאם לשותפים. וכל שנותר לעשות כעת הוא לפרסם מודעה להשכרה לשותפים או למשפחה.

תשואה של דירה מושכרת יכולה להגיע גם ל- 6000 ₪ בחודש ואפילו יותר, כך שמאוד מומלץ לשקול לפנות לענף הזה, אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם.

השקעה בנדל”ן – (2)

אם אינכם רוצים לחכות שנים על גבי שנים עד שתראו תשואה ויש ברשותכם ממון גבוה יחסית, אתם תמיד יכולים לרכוש נכס ו”לעשות לו מהפך”. למה הכוונה? ישנם אינספור נכסים בימינו, אשר נמצאים במיקום מעולה, נוחים מאוד, אך פשוט לא משופצים עד לכדי מצב, שהם נראים כמו בתים טרם קום מדינת ישראל.

יתכן ואיש לא שם לב או שהשיפוץ דורש עבודה וזמן, אך אם ברשותכם את הממון – יתכן והכתם זהב!

רכישה של נכס כיום לא יורדת מחצי מיליון, לכל הפחות. אם תצליחו לעמוד ברכישת הדירה ובשיפוצים, תוכלו לייקר את מחיר הדירה בלפחות 50% וכנראה גם ביותר. התשואה מגיעה “במכה אחת” ולרוב, היא אסטרונומית ומרשימה.

כדי להצליח למצוא את הנכס המושלם, מומלץ לפנות למתווך או לרשתות האינטרנטיות, לשאול אנשים ולהסתובב בשכונות איכותיות. כך תגבירו את הסיכויים שלכם “ליפול” על הנכס שאף אחד לא ראה.

רכישת קרקעות

אפשרות אחרת היא להפסיק לחפש משהו “מן המוכן” ולהתחיל את התהליך בעצמכם: ישנם קרקעות בכל רחבי המדינה, שרק מחכות לכם. אם תצליחו למצוא קרקע איכותית, במיקום סביר ובמחיר טוב, תוכלו להקים בה את כל שעולה על רוחכם – ממרכז מסחרי ועד לבנייני דירות.

לאחר שהקרקע שלכם, מומלץ כי תפנו למשקיעים, חברות ענק ולאנשים אשר מבינים בנושא, כדי שתצליחו לפתח את הרעיון שלכם בצורה נכונה ורווחית.

השקעה עקיפה בנדל”ן (1)

כמובן שכיום ההשקעה האיכותית ביותר היא השקעה בנדל”ן, בעיקר משום שמחירי הדירות מוסיפים רק לעלות ולעלות. עם זאת, אם ברשותכם פחות מחצי מיליון לפחות, כיום לא תצליחו לרכוש דירה. לכן, ישנן דרכים חלופיות של השקעה עקיפה בנדל”ן, באמצעות רכישת מניות בבורסה של חברות נדל”ן, רצוי נדל”ן מניב. בארץ קיימות חברות נדל”ן מניב רבות (שבבעלותן מבני ענק כגון בנייני תעשייה, קניונים, בנייני משרדים וכו’), אשר עשויים להניב יותר מ-50% תשואה בשנה אחת בלבד.

בדרך כלל, חברות כאלו אף מחפשות יזמים ואנשים שישקיעו בעתיד החברה, כך שתוכל לגדול ולהתרחב. אם אתם יודעים שהחברה עומדת להקים מבנים חדשים, שקלו בכובד ראש להשקיע בהם, מתוך ידיעה כי התשואה שלכם תהיה גבוהה.

השקעה עקיפה בנדל”ן (2)

אפשרות אחרת, היא להשתתף בהשקעה יחד עם חברה מתמחה, השואפת להשקיע בנדל”ן: ישנן חברות רבות, אשר כלל מטרתן היא להשקיע בנדל”ן, לרכוש מרכזים מסחריים ובנייני משרדים, מתוך מטרה להשכיר הנכסים לתקופה ארוכה בסכום שכירות ידוע מראש.

גם החברות הללו זקוקות לתזרים מזומנים תמידי, כדי להצליח ולהשקיע בחברות הללו ולהמשיך להרוויח. כאן, אתם נכנסים לתמונה. אתם יכולים להשקיע סכום התחלתי וליהנות מ- 10%-20% של תשואה.

המינימום להשקעה הוא 100,000 ₪, כאשר השאיפה שלכם, היא לפזר את הכסף שלכם במספר פרויקטים, כדי שתוכלו ליהנות בוודאות מתשואה כלשהי.

שוק ההון

שוק ההון הוא תחום מעניין לקחת בו חלק, בייחוד משום שהוא “נראה” יחסית פשוט לפעולה. כל שעליכם לעשות, הוא לראות כיצד המניות עולות או יורדות ולהשקיע בהתאם.

אף על פי שהתהליך בהחלט נראה קל, אם אין לכם הבנה מינימלית בנושא, כדאי שתתרחקו ממנו, כל עוד נפשכם בכם. הסיבה לכך היא ששוק ההון יכול להיות בלתי-צפוי והסיכויים גבוהים כי לא בכוונה, בלחיצת כפתור אחת, אתם פשוט תמחקו את כל הכסף שלכם ברגע.

אם אתם באמת שואפים להתמקצע בעולם שוק ההון – זהו סיפור אחר: כדאי לכם ללכת וללמוד את עולם שוק ההון מההתחלה, כדי שתצליחו לשלוט בו ועל ידי כך – להצליח לפתח הבנה רחבה מספיק, שתבטיח לכם הצלחה.

רכישת מניות – השקעה בעסק

חברים שלכם בדיוק פתחו מסעדה חדשה? ישנו מקום איכותי שאתם פשוט יודעים שהולך להצליח? תמיד חלמתם להיות שותפים שקטים או בעלי זיכיון? אולי זה הרגע להגשים את החלום?!

השקעה בעסק היא הזדמנות מעניינת וייחודית, המספקת לכם הרבה הזדמנויות להרוויח ולעשות שינוי בחיים.

ככל שתרכשו יותר מניות, כך יהיה ברשותכם יותר מערכו של העסק והקול שלכם יהווה יותר משקל בהחלטות שונות בעסק, אם תרצו להיות יותר מ”שותפים שקטים”.

עם זאת, יש לזכור כי לא כל עסק מצליח ומומלץ לחקור את העסק שבו אתם שוקלים להשקיע לפרטי פרטים, כדי שלא תמצאו את עצמכם עם “חתול בשק”.

בנוסף, כדאי לשקול במה אתם רוצים להשקיע: מסעדות הן בדרך כלל ההשקעה השגרתית, אך היא גם מאוד דינאמית ודורשת עבודה רבה. חנויות הן “רגועות” יותר, אך אם לא מדובר במותג, אין לכם שום הבטחה כי החנות תישאר פתוחה, חוץ מההצלחה האישית של החנות.

אף על פי שכדאי להשקיע בעסק, כדאי להיוועץ בחברים, משפחה וגורמים מקצועיים, לפני שאתם בוחרים בעסק ספציפי להשקיע בו.

אגרות חוב

אגרות חוב, הן נייר ערך המהווה התחייבות מצדו של הלווה, להחזיר את ההלוואה למלווה, כנראה אתם, בתוספת של ריבית והצמדה.

גורמים ממשלתיים וגורמים פיננסיים רבים משתמשים באגרות חוב, כדי להלוות כסף, לשלם חובות שהם מחויבים לשלם כעת ולהחזיר את ההלוואה בעתיד, במועד שיהיה להם נוח יותר.

פעמים רבות, למרות היות איגרת החוב חוזה בפני עצמה, המלווים מבקשים לנסח חוזה שמבטיח את השבת ממונם, כדי להגן עליהם.

אגרות חוב נחשבות, על פי רוב, להשקעה בטוחה יותר, משום שמדובר בהלוואה נקייה לחברה גדולה, שמבטיחה להשיב את הכסף בתאריך נקוב.

עם זאת, משום שמדובר בהשקעה בטוחה יחסית, התשואה שלה לרוב תהיה נמוכה יותר, בהשוואה לרכישת מניות… לדוגמא.

למי שלא מכיר, עולם ההשקעות יכול להיראות כעולם אפור ומפחיד, שעלול “לשדוד” מכם את כל הכסף שלכם.

עם זאת, כיום ניתן לפתח הבנה יחסית רחבה בעולם המניות ושוק ההון, רק מקריאה באינטרנט. אם אתם באמת שואפים להפוך את עצמכם לאנשים שמבינים בעולם ההשקעות, אפילו מומלץ לכם לחפש קורס בנושא, שיגרום לכם ללמוד את העולם מבפנים ומבחוץ.

אתם תופתעו מכמות הממון שתוכלו לייצר, מסכום כה פעוט.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.