שימושים לסוכר – 20 שימושים יעילים לסוכר שאתם חייבים להכיר

שימושים לסוכר – 20 שימושים יעילים לסוכר שאתם חייבים להכיר

כולם אהבו לאכול קוביות סוכר בתור ילדים. כיום, הסוכר בעיקר מהווה בצורתו המקורית תוספת למאפים או לתה או הקפה שלנו בבוקר. כמובן שניתן למצוא סוכר בכל חפיסת שוקולד, כל עוגייה והאמת?! גם ברוב הנודלסים, החטיפים, הפיצות והרטבים שאנו אוכלים יום-יום. ידוע כי הרבה סוכר לגופכם איננו בריא, לכן הסוכר המסכן נחשף להרבה השמצות ומוניטין רע ולא מחמיא כלל וכלל. כדי לתקן את המעוות, ריכזנו לכם כאן 20 שימושים חיצוניים, יעילים וייחודיים לסוכר, אשר יגרמו לכם להבין ראשית, כי עדיף להשתמש בסוכר באופן חיצוני בלבד, כעקרון. ושנית, כי למרות היותו נחשב מאכל מזיק, הוא מהווה כלי-עזר יעיל לטיפול באינספור בעיות בבית, בגינה ובעור.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

מסייע לטפל בכוויות בלשון

זה קורה לכולם: אתה סוף כל סוף מקבל את כוס הקפה לה כה השתוקקת, כדי שתוכל להתחיל את היום שלך כמו שצריך. ואז… לפתע… וואו, כמה רותח! הלשון שלנו מקפצת כמו מוכת הלם, אדמדמה וחרוכה. הופתעו או לא, אך הפתרון שלכם נמצא בשקית הסוכר שלכם כל הזמן. מסתבר שאם אתם מפזרים סוכר על הלשון, המתיקות מסייעת להאיץ את תהליך ההחלמה ומפיגה את הכאב. אם אתם אנשים שמרבים להיכוות בלשון, אולי כדאי לכם להצטייד עם שקית סוכר מעתה ואילך.

שימור פרחים באגרטל

בדיוק קיבלתם זר פרחים חדש, ססגוני וצבעוני מהחבר / אימא / אבא / חברים / חברה שלכם ובאהבה גדולה, רציתם לנצור את הפרחים לנצח או לפחות לאורך זמן. אם אתם באמת שואפים להאריך את חייהם של הפרחים, ערבבו 3 כפיות סוכר ושתי כפות חומץ לבן 5% והוסיפו את התערובת למים באגרטל. החומץ האנטי-בקטריאלי והאנטי-פטרייתי נלחם בזיהומים, בעוד שהסוכר מעשיר את הגבעולים ומעניק להם אנרגיה שתשמר אותם לאורך זמן.

מונע זיהום

הסוכר נחשב לחומר אנטי-בקטריאלי ואנטי-פטרייתי, במיוחד כאשר מדובר בפצעים פתוחים או כיבים בגוף. טרם החבישה, פזרו מעט סוכר על האזור. הסוכר יספח את הנוזלים המתפשטים מהפצע, מה שימנע אפשרות של הצטברויות חיידקים באזור וזיהומים. בנוסף, הסוכר מסייע להרגיע את העור ומקל על הכאב.

ג’ל לשיער

בשל הדביקות שלו, הסוכר עשוי להוות ג’ל מצוין לכל שיער. פשוט קחו כוס מים חמים ופזרו בה כפית של סוכר. אפשרו לסוכר להתמוסס… וזהו, יש לכם ג’ל מוכן לשיער. פשוט טבלו את קצות האצבעות וסדרו את השיער לפי רצונכם.

מותיר אודם ושפתון לאורך זמן

יש לכם אודם שאתם רוצים לשים כל יום בשנה, אך אינכם יכולים משום שהוא יורד מהשפתיים אחרי לגימת המים הראשונה? לא עוד! פזרו מעט סוכר על השפתיים לאחר שאתם מורחים את האודם. אפשרו לסוכר להישאר על השפתיים למשך דקה-שתיים ולאחר מכן קחו מעט מים חמימים וספגו עמם את הסוכר פנימה לשפתיים בעדינות. אתם תבחינו כי בסוף היום האודם “לא ברח לשום מקום”.

פילינג גוף

בשל האופי הגס של הסוכר, הגרגרים שלו מסייעים להסיר עור מת מהגוף ביעילות. ניתן לערבב את הסוכר עם דבש, לימון, שמנים למיניהם כגון שמן הקוקוס, שמן האבוקדו, שמן השומשום ושמן הזית או שמנים אתריים למיניהם, אשר יעניקו לחות לעור.

פילינג לפנים

ניתן להשתמש בסוכר גם כפילינג לפנים, אשר מהותי הרבה יותר מפילינג לגוף, משום שהפנים שלנו נחשפות על בסיס יומיומי לרעלים ולזיהום של העולם החיצון. משום שהמרקם של גרגרי הסוכר איננו עז מדי, אין סיבה לחשוש כי הפנים יפצעו באורח בעייתי לאחר הפילינג. ניתן לשלב אותו עם מגוון השמנים, השמנים האתריים ודבש או לימון כדי לבצע פילינג יעיל לפנים. ניתן לשלב גם מספר רכיבים יחד.

פילינג לשפתיים

אם אתם סובלים מיובש חמור בשפתיים, ככל הנראה תזדקקו לפילינג שינקה את השפתיים שלכם מהעור המת ויאפשר לכם להעניק לשפתיים את הלחות לה הן זקוקות, כדי לטפל ביובש. פשוט קחו מעט סוכר ודבש, ערבבו אותם יחד והניחו אותם על השפתיים. אפשרו לתערובת להישאר על השפתיים למספר דקות ולאחר מכן קחו מים ועסו בעדינות את האזור, עד שכל העור המת מתפוגג. לאחר מכן, שטפו את התערובת במים חמימים. ניתן לחזור על הפעולה לפי הצורך.

מפיג תחושת חריפות

נכון, גם לחם מסייע להפיג את תחושת החריפות כאשר אנחנו בוחרים ללכת על מקסיקני, הודי או מרוקאי כל הדרך. עם זאת, לא תמיד נמצא לחם לשולחן, אך תמיד נמצא סוכר. קחו ממש כפית של סוכר וגרגרו אותה בפיכם עם מים. הדבר יפיג את תחושת החריפות כמעט מיד.

נקו ידיים ביעילות

אם שבתם הביתה עם ידיים שחורות משחור – אל דאגה, לשם כך יש לנו את הסוכר המתוק. כאשר אתם שוטפים את הידיים עם סבון, קחו כמות של כפית סוכר ושטפו גם עמה את הידיים. הגרגרים ל הסוכר יסייעו להסיר את הלכלוך בקלות. אם אתם מתקשרים או שמלווה גם ריח רע ללכלוך, אתם יכולים גם להוסיף לימון לתערובת. אם אתם דווקא שואפים להעניק לחות לידיים, אתם יכולים לשלב את השטיפה גם עם שמן זית או שמן קוקוס.

נקו ביעילות את מעבד המזון או המטחנה שלכם

מעבד מזון הוא מכשיר חשמלי שבאמצעותו ניתן להכין ממרחים ומטבלים רבים. הבעיה היא כי לאחר הכנה של מטבל בעל טעמים חזקים כגון שום, כוסברה או עגבניות, לעיתים לא פשוט לנקות את הטעם כליל כדי לאפשר הכנה נוספת של מטבל אחר. בדיוק במצב הזה הסוכר נכנס לתמונה: פשוט קחו רבע כוס של סוכר ושימו אותה במערבל המזון הפעילו את מעבד המזון למשך שתיים עש שלוש דקות. הסוכר, בשל היותו סוכר, יספח את כל הנוזלים, כל הטעמים וכל הריחות הלא נעימים שנדבקו למעבד המזון שלכם. לאחר הסיום, זרקו את התערובת השומנית ונקו היטב את מעבד המזון. בפעם הבאה שתרצו להכין פרי-שייק לאחר הכנת ממרח שום, אתם כבר תדעו מה לעשות.

היפטרו מכתמי הדשא אחת ולתמיד

כתמי דשא אינם פשוטים כלל וכלל, אך לצערכם הילדים שלכם מביאים אותם כל יום הביתה ממגרש המשחקים. אם אתם יודעים כי מכונת הכביסה פשוט לא תצליח להתמודד עם הלכלוך לדה, הכינו משחה מסוכר ומים חמים והניחו אותה על הבגד. אפשרו לסוכר להישאר על הבגד למשך שעה, כך שיוכל לנקות את הבגד היטב ולספוח את הנוזלים. גם פיזור של סוכר לבד על הבגד יעשה את העבודה, אך תאלצו לחכות יותר זמן עד שיצליח לקשור עצמו לכתם ולהסיר אותו. לאחר מכן, הכניסו את הבגד למכונת הכביסה. אתם תקבלו בגד חדש-דנדש לאחר מכן.

שמרו על הטריות של עוגות ועוגיות

אם אתם מניחים עוגה במיכל מתאים ומקווים לשמור אותה לאורך זמן, פשוט קחו מספר קוביות סוכר ופזרו אותן על העוגה או העוגיות. הסוכר יספח הצטברויות של נוזלים או חיידקים ועל ידי כך ישמר את המתוקים לאורך זמן.

ניקוי הרגליים

סוכר אף יכול לשמש כפילינג מצוין לרגליים שלכם: פשוט ערבבו אותו עם דבש / לימון / שמנים או שמנים אתריים למיניהם (ניתן לערבב עם מספר מרכיבים או מרכיב אחד) ושפשפו את התערובת יחד על הרגל שלכם. לאחר מכן, שטפו את הרגל היטב והקפידו לייבש אותה היטב ולהשאיר אותה מאווררת לפחות לשעה.

מטפל בתיקנים

אם חשבתם שאין דרך טבעית לטפל בתיקנים, טעיתם טעות מרה. קחו סוכר ואבקת אפייה ערבבו ביניהם יחד. פזרו אותם באזורים בהם אתם יודעים כי ישנם הרבה ג’וקים או באזור ממנו אתם יודעים כי מגיעים ג’וקים אליכם הביתה. הסוכר ימשוך את הג’וקים לאכול את התערובת בעוד שאבקת האפייה תהרוג אותם.

מטפל בזבובים

אם אתם גרים בקומת קרקע או קומה ראשונה, אתם יודעים כי הבית עשוי להפוך לג’ונגל טבעי של זבובים דיי מהר בקיץ החם. כדי להיפטר מכל הזבובים, ניתן להיעזר בחברנו המתוק – סוכר. הכינו תמיסה המכילה כמויות שוות של דבש, סוכר ומים והרתיחו אותה בסיר תוך בחישה. לאחר מכן, קחו ממש ריבוע של דבק נייר ונקבו בו חור בקצהו האחד. שפכו את התערובת לאחר שהתקררה בצד הדביק של הריבוע ותלו אותו על הקיר בעזרת חוט. הזבובים אשר ימשכו לדבש ימצאו עצמם מהר מאוד דבוקים למלכודת החכמה שהכנתם.

מטפל בנמלים

בהמשך מסע החיסול שלו, הסוכר מוצא דרכים לטפל גם בנמלים. ערבבו כמויות שוות של מים חמימים, סוכר ואבקת בורקס (אבקת ניקוי. ניתן להשיג בחנויות לכלי ניקוי או סופרים). קחו כדורי צמר גפן וטבלו אותם בתערובת. לאחר מכן, הניחו את הכדורים באזורים בהם אתם יודעים שמסתובבות לכם נמלים. הנמלים ימשכו לסוכר וינסו ללקט את צמר הגפן, ללא הבנה כי הן מלקטות גם אבקה כימית ורעילה. סוף סיפור.

עקיצות דבורים וחרקים

כאשר מגיעה דבורה אובדנית ועוקצת אתכם, אם אינכם אלרגיים לתופעה, אתם כנראה תהיו בסדר גמור. הבעיה היא שהכאב הצורב איננו נעים כלל וכלל. כדי להתגבר על הכאב, ערבבו ביחס של 1:1 מים חמימים וסוכר והניחו את התמיסה על העקיצה. לאחר עשרים דקות בלבד, אתם תשימו לב כי אינכם חשים עוד בכאב.

מסייע להיפטר משיהוקים

אם גם אתם סובלים משיהוקים מעיקים לעיתים קרובות, נמצאה התרופה המושלמת עבורכם. כף סוכר גדושה תסייע “לזעזע” את הוושט שלכם, עקב כמות הגרגרים. הדבר כמו יאפס את המערכת העצבית שלנו ועל ידי כך יביא סוף לשיהוקים המציקים.

הילחמו בחלונות חמושים

כתם מעיק ומציק על החלון שאינכם מצליחים להסיר? אין שום בעיה! ערבבו מים חמימים וסוכר (יותר סוכר) כדי ליצור מעין משחה. הדביקו את המשחה על הכתם ואפשרו לה להישאר על החלון במשך כשעה-שעתים. לאחר מכן, נסו לשטוף שוב את החלון. ביי, רבב!

סוכר הוא הרבה יותר מכפית בתה או בקפה שלכם, הוא בעל יכולות, סגולות וטכניקות ייחודיות שיסייעו לכם להיאבק בחיי היומיום. הגיע הזמן להפסיק להשתמש בו רע לרעה בגופנו ולהפיק ממנו שימושים יעילים ובריאים בהרבה. כאן ניתנה לכם הדרך לעשות זאת והאמונה הרווחת היא כי תיישמו את הדברים בביתכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.