תזונה נכונה – 20 מאכלים שיאריכו משמעותית את חייכם

תזונה נכונה – 20 מאכלים שיאריכו משמעותית את חייכם

כואב הראש? בחילה? שלשולים? לא נעים בכלל. אנחנו אולי כבר שכחנו, אבל פעם לא היו רצים לקחת כדור כל כך מהר, תשאלו את סבתא, זה היה ממש לא מזמן, אפילו קרוב משחשבתם! פעם סבתא הייתה מציעה תה טוב או אורז להפחית את כאב הבטן, הנה לכם 20 מאכלים נגישים בעלי מאפיינים תזונתיים חשובים אשר יאריכו משמעותית את חייכם. תזונה נכונה היא המפתח לחיים בריאים ומאוזנים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

שמן זית

זה בטח ישמע לכם קצת הזוי, אך לשמן הזית יש סגולות רבות, ואחת מהן היא סיוע לירידה במשקל, איך בדיוק? שמן? משקל? שמן הוא שומן וגופנו זקוק לשומן, עם זאת שמן זית מוריד כולסטרול, ואינו פוגע בצריכה הבסיסית שלנו בכולסטרול, או כמו שתזונאים מכנים אותו “כולסטרול טוב”, שמן הזית מפחית ומעלים את “הכולסטרול הרע” בגופנו ומאפשר ניקיון מחזורי. שמן הזית גם משמש להקלה בדלקות אוזניים אצל תינוקות, מגן על הלב ואף מונע מחלות לב עתידיות, שמן הזית נלחם בסוכרת ובסרטן ואף משמש כמרכיב עיקרי בתעשיית הקוסמטיקה. מפתיע? שמן הזית הוא מרכיב הכרחי בתזונה שלנו, הכמות המומלצת למבוגר היא 2-3 כפות ביום.

לימון

לימון מוסיף המון, לא רק טעם לאוכל אלא גם משפר את תהליכי גופנו, לימון עוזר לשמור על רמת חומציות מאוזנת בגוף שלנו, מספק לנו ויטמין C שמחזק את המערכת החיסונית שלנו, מונע אנמיה, מייצב לחץ דם, משמש להורדת נפיחות ואדמומיות בעיניים, ועוד רבים. יש הרבה להגיד על לימון, אך זה הפרט שישאיר אתכם פעורי פה –  כמות הצריכה המומלצת לאדם מבוגר נעה בין 45 – 120 מ”ג, כמאה עד מאתיים גרם לימון ביום.

תזונה נכונה לימון

אגוזים

אגוזים משמשים כתחליף חשוב בתזונה של טבעונים, בעלי ערכי חלבון גבוהים, בעלי השפעה מטבולית אדירה. מעניקים אנרגיה ומסייעים בתפקוד תקין של מערכת העצבים, השרירים והעצמות, מלאים במינרלים חשובים למערכת החיסונית של הגוף, עוזרים בעיכול ומונעים עצירות עתידית ועוד רבים. הכמות המומלצת למבוגר היא חופן גדוש של אגוזים ביום.

דבש

דבש הוא מאכל מופלא בעל תכונות רבות, דבש נלחם באלרגיות, מחליק ומעלים שיעול, מרפא פצעים פתוחים בעת מריחה על פני שטח הפצע, מטפל בכוויות ומעלים צלקות, מסייע בעיכול תקין, מגן מפני אולקוס ומעלה את האנרגיות בגוף, הרבה שימושים למאכל פשוט אחד, אך זה לא הכול, דבש הוא מרכיב עיקרי בתכשירים קוסמטיים עוד מימי מצריים העתיקה, תכשירים לניקוי העור, מיצוקו, טיפול בפצעי בגרות וקמטים. מומלץ כמסכת פנים בשילוב עם לימון ומלח לניקוי יסודי של העור, “הפילינג של מצרים”.

חליטת תה טבעית

חליטות תה טבעיות הן התחליף המושלם למשקאות מתוקים, חליטות חמות משפרות את תפקוד המערכת החיסונית, מונעות התפשטות מחלות סרטן, עוזרות בהרזיה ובעלות השפעה חיובית על צפיפות העצם בגיל המעבר. חוקרים מאמינים שהחומרים המצויים בתה מסוגלים לנטרל חומרים מסרטנים ולהגביל קצב חלוקת התאים הסרטניים בגוף, ובכך הם מונעים את התפשטות הסרטן בגוף. אחד מהחומרים הנמצאים בתה ירוק – EGCG , נבדק בהשפעתו על תאי סרטן אנושי ובעכברים וגרם למוות של תאי סרטן בלי לפגוע בתאים בריאים. עוד מסגולותיו של התה – חליטת רוזמרין המטפלת ומרחיקה כינים.

תזונה נכונה תה

שום

שום ידוע כחומר הקטלני ביותר להריגת חיידקים ובקטריות, האנטיביוטיקה של הטבע. שום שומר על נוזליות הדם וחיזוק הלב, שום גם מרפא דלקות חניכיים, מונע מחלות עיכול, תולעים, טחורים, מפחית כאבי ראש, מעלים אבנים בכליות ודלקות בדרכי שתן, ומונע הזעת יתר. פעם הבאה שכואב הראש חישבו פעמיים אם לקחת כדור או לאכול כמה שיני שום טובות. אם תצליחו להתמודד עם הריח, הכמות המומלצת למבוגר היא 2 שיני שום ביום.

תפוח עץ

תפוח בעל יכולת מופלאה לגרום לתחושת שובע, כל זה מצוי בסיביו ובתכולת הנוזלים הגבוהה שבו. תחושת שובע מועילה למעוניינים לרדת במשקל. לא רבים יודעים אך תפוח מונע עצירות ואף מפסיק שלשול, מרפד את המפרקים, מחזק את נימי הדם, ואף מאט את תהליך ההזדקנות, צריכה של תפוח עסיסי ביום יכול להשפיע על כל תהליך ההתחדשות של התאים בגוף. והמעניין ביותר – מנקה קשקשים, כף חומץ תפוחים עם 8 כפות מים רתוחים, שעה על השיער והנה לכם ראש נקי מקשקשים!

תזונה נכונה תפוח עץ

אבוקדו

אבוקדו מלא בשמנים טבעיים(שומן רווי) המסייעים להחלקת העור והשיער, זכרו לאכול כל דבר במידה, צריכה של מאכלים שומניים באופן מאוזן יכולה להאריך משמעותית את חייכם, הכמות משתנה מאדם לאדם, בדקו את גבולותיכם, כמו שמן הזית, האבוקדו מקטין את הכולסטרול “הרע”, נלחם בסוכרת, והכי חשוב מסייע ומונע אירועים מוחיים.

ברוקולי

על פי מחקרים עולמיים ברוקולי מסייע בהחלמה מסרטן. ברוקולי בעל תכונות רבות כמסייע במתן תחושת שובע, בעל סיבים תזונתיים רבים הסיבים קושרים את הסוכר ומאטים את ספיגתו ובכך מונעים את מחלת הסוכרת, ומשפרים את תפקוד מערכת העיכול, כן גם ברוקולי ידוע בשמירתו על איכות הראייה, טוב לדלקות עיניים. כמו הלימון ברוקולי מכיל כמות נכבדת של ויטמין C, כ200 אחוז מהצריכה המומלצת לאדם מבוגר, אכילת ברוקולי כחלק מהתפריט היום יומי מועילה בחיזוק המערכת החיסונית, חיזוק העצמות והגן על הכבד והלב.

בננה

בננה היא פצצת האנרגיה של הטבע! מלאה בברזל, מלאה סרוטונין, חומרים אשר מעלים את מצב הרוח וגורמים לעלייה משמעותית בתפקוד הפיזי. גם כן הבננה מסייעת בשמירה על בריאות מערכת העיכול ועל התהליכים הטבעיים המתרחשים בגוף כמו שחרור נכון ומווסת של סוכר לדם, מגנה על הלב, משקיטה שיעול, פועלת נגד עצירות ומפסיקה שלשול. אכילת בננה בין 2-5 פעמים בשבוע יכולה לשנות את חייכם לטובה!

זרעי צ’יה

זרעי צ’יה הם ההפתעה הגדולה של השנה, מלאים ביותר אומגה 3 מכל דג סלמון, יותר ברזל מבתרד, יותר מגנזיום מברוקולי, יותר סידן מחלב, יותר חלבונים מסויה, יותר סיבים תזונתיים מזרעי פשתן. טבעיים ולא מהונדסים גנטית, מותאמים לכל מי שמנסה להימנע מגלוטן, תחליף נהדר לחולי צליאק, היפוגליקמיה ומחלת קרוהן. שומרים על הפעילות הלב, רמת גלוקוז מאוזנת בדם, ואף מסייעים לשמירה על “הפוקוס” והריכוז, ובעלי חשיבות גדולה לשואפים לרדת במשקל, עוזרים בבניית מסת שריר, לזרעי הצ’יה תכונות רבות, בעלי טעם משתלב וטעים בשילוב עם סלט. מומלץ פעם ביום.

תזונה נכונה צ'יה

בצל

הבצל מכיל כמויות גדולות של קוורצטין ופלבונואידים שהם נוגדי חמצון, המסייעים לעכב או להאט נזק לתאים ורקמות הגוף, כן גם הבצל יעיל כנגד הצטננויות, זיהומים בדרכי הנשימה כגון ברונכיטיס. אכילת בצל גם מומלצת לריפוי של מצבי ליחה מוגברת, צרידות, שיעולים, ואסטמה. ידוע ביכולתו להתמודד עם תולעי מעיים וחיידקים כגון סלמונלה. ריחו החריף מרחיק יתושים, מריחת בצל על פני פצעים משפרת ומעלימה צלקות בעור, מעלים שלשולים אצל תינוקות, מפחית כאבי גרון בעת שתית חליטה, מונע קרישי דם, מונע מחלות לב, שומר על רמת סוכר מאוזנת בדם, ועוד…

יין אדום

כוס אחת של יין ביום, תעניק לכם ראש טוב וגם אריכות חיים, הוכח כי יין אדום מבטל את נזקי העישון שנצברו לאורך השנים, יין תורם להרזיה, מעלים חומציות יתר בקיבה, מונע סרטן, מגן על החניכים ומשפר את התפקוד הקוגניטיבי של המוח, אז שתו לרוויה! שתו במידה!

סלק

רבים מאיתנו זונחים את הסלק, אך היום ניתן להכין ממנו משקאות אנרגיה משגעים, סלק משפר את סיבולת לב והריאה ואף יכול להאריך את המסוגלות שלכם לתפקד בצורה הטובה ביותר בעת עשיית פעילות גופנית, סלק מייצב את לחץ הדם בגוף, נלחם בסרטן, ומגן על הלב. שתיית מיץ סלק לפני פעילות גופנית יכולה להטיב איתכם ואף לעשות פלאים! ועוד רבים, תערובת סלק עם חזרת היא שילוב נפלא לחיזוק המערכות השונות בגוף ולטיפול בתולעי המעשיים, מבשלים וחותכים לקוביות מוסיפים חזרת וקימל טחון ומנשנשים!

עדשים מונבטות

איך מנביטים עדשים? פריסת העדשים על צלחת והזלפת מים כל שלוש שעות, תוך יממה תקבלו צלחת טרייה של עדשים מונבטות. למה להנביט עדשים? במהלך הנבטת העדשים משתחררים חומרים גזים וחומרים לא יעילים בעבורנו, העדשים מתעכלות בגוף בצורה קלה הרבה יותר לאחר ההנבטה. עדשים עתירות בחלבון, מלאות בסיבים תזונתיים, מגנזיום, סידן, ברזל, ויטמינים A ו1B  וגם חומצה פולית כל אלו מומלצים לצריכה יום יומית, בייחוד חומצות פוליות לנשים בהריון. עדשים מחזקים את הלב, הקיבה, הכבד והחשוב מכולם בונים את הגוף, מזינים תהליכים טבעיים של שימור וגדילה של הגוף.

חמוציות

חמוציות הן פרי בעל השפעה מהפכנית על גופנו, אכילה של חמוציות על בסיס יום יומי מאזנת את רמת החומציות בקיבה, מונעת דלקות בדרכי השתן ואף עוזרת בטיפולן. חמוציות, אוכמניות ושאר פירות היער ידועים כמקור טבעי לחומרים אנטי בקטריאליים אשר מונעים התפתחות והצמדות של מזיקים וחיידקים לרקמות הגוף. מדהים לא? הכמות המומלצת למבוגר היא חופן ביום.

תזונה נכונה חמוציות

סויה

פולי הסויה הם תחליף נפלא לחלב ומהווים גורם מעכב למחלות והזדקנות, חלבון הסויה מכיל ספונינים, רכיב המונע מחלות סרטן, הפחתת רמות גבוהות של כולסטרול, ומחלות לב, וכן גם הסויה מכילה כמות ניכרת של לציטין, מרכיב חיוני לניקוי מערכת כלי הדם, מסייע באיזון כולסטרול ומונע טרשת עורקים. בעל השפעה על המערכת ההורמונאלית אצל נשים, מסייע להסדרת המחזור החודשי, להקלה בתופעות גיל המעבר ולמניעת דלדול העצם, מונע סרטן השד, המעי הגס ופרוסטטה. שילוב פולי סויה ומוצרי סויה בתפריט יכול להעניק מקור נפלא לחלבון, ובצורה מתמדת מעניק שיפור ניכר במיצוק עור הפנים ומניעת הזדקנותו בטרם עת.

גוג’י ברי

גוג’י בריס מכילים רמות גבוהות של ויטמין C ואנטיאוקסידנטים, הם מכילים את כל חומצות האמינו החיוניות לגופינו, סידן, ברזל, סלניום, אבץ ואשלגן. ב-100 גרם גוג’ים יש 100% מהכמות היומית המומלצת של ברזל. מחזקים את המערכת החיסונית, הפרקים, מאזנים את התיאבון, שומרים על הכבד, ולוחמים נגד רדיקאלים חופשיים בגוף ובכך מורידים את הסיכון שלנו לחלות במחלות לב, מחלות בכלי הדם ומחלות סרטן. תוספת נפלאה לסלט, פעם ביום פעם בשבוע, נסו ותופתעו.

תזונה נכונה גוג'י ברי

סומסום

גרעיני שומשום עשירים בסיבית תזונתיים, הסיבים התזונתיים הם אלו השומרים על בריאות המעי, מסייעים לעיכול ומונעים עצירות, יוצרים תחושת שובע ומלאות. ואף מסייעים באיזון רמות הסוכר והכולסטרול בדם. מחקרים הוכיחו כי תזונה עשירה בסיבים מגִנה מפני מחלות כמו יתר לחץ דם, מחלות לב וסוגי סרטן מסוימים. גרעיני שומשום הם מקור עשיר למגנזיום, אבץ, ברזל וסידן, החיוניים לבניית עצמות השלד, פעילות השרירים, מערכת העצבים, והפקת אנרגיה מהמזון. דואג לשיפור טיב השיער ושמנוניות העור. ב-100 גרם טחינה משומשום מלא יש כ-600 מ”ג סידן, המהווים כ-50% מכמות הסידן היומית המומלצת וכ-6.5 מ”ג ברזל, המהווים כ-33% מכמות הברזל היומית המומלצת.

זנגביל/ג’ינג’ר

הג’ינג’ר ידוע ברפואה העממית כמקל בבחילות, מפסיק גזים, מעלים הקאות ובחילות בוקר בהריון, כאבי בטן ואף בתחושות הפיזיות לאחר כימותרפיה. הג’ינג’ר מפחית כאבי דלקות פרקים, מרפא שפעת ומחמם את הגוף, מונע הידבקות בנגיפים, שתייה יום יומית של חליטת ג’ינג’ר ולימון תעביר אתכם את החורף ותשאיר אתכם בריאים ושלמים ללא הדבקות באף שפעת, מניסיון!

Lifehacks מדריכים

למדו עוד על תזונה נכונה:

תזונה נכונה לשימור ושיפור הבריאות

שמירה על תזונה נכונה באופן קבוע היא הכרחית לשימור ושיפור של הבריאות שלנו ואריכות ימים. אם אתם מאמינים בתזונה נכונה וחושבים כמונו שתזונה נכונה מהטבע היא פתרון נפלא לאורח חיים בריא, שתפו את הכתבה עם חברים וחשפו גם אותם למידע הזה.

להאזנה:


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.