תקשורת יעילה – איך להתמודד עם ההרגלים השליליים של ילדינו

תקשורת יעילה – איך להתמודד עם ההרגלים השליליים של ילדינו

הילדים צורחים; לא מוכנים לישון, לא מוכנים לאכול, רוצים להשתגע. אתם לא יודעים מה לעשות, צועקים במלוא גרונכם לשקט ושלווה. הבעיה היא שילדים לא מבינים צעקות. להיפך – ילדים חווים טראומה בעקבות צעקות וחבל.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

ישנן דרכים יעילות להתמודד עם ההתנהגות הלא-נעימה שילדיכם מפגינים. אם שאלתם את עצמכם: “כיצד נוכל לחנך אותם, ללמד אותם ולאהוב אותם?”, להלן התשובות.

נקשיב להם

הילדים שלנו הם ילדים, נכון, אבל הם גם אנשים קטנים, עם מוחות קטנים שפועלים, מתקתקים ומבינים הכול. המטרה שלכם, כהורים, היא להדריך אותם למקום טוב יותר, חכם יותר, הגיוני יותר שבו ירכיבו פרספקטיבה שמתאימה לחיים.

לפעמים פשוט שוכחים שהם מבינים, אז לא מקשיבים להם כאשר הם סקרנים ורוצים שאלות, לא מסבירים להם כמו שצריך וכועסים עליהם כאשר הסברתם כמו שצריך וזה פשוט לא קרה.

הבעיה היא שרוב הפעמים, ילדים כן מבינים, הם פשוט מנסים לבחון גבולות ולראות, עד כמה החוקים שאתם מנחים להם “חקוקים באבן”.

אל תזניחו את ההקשבה לילדים שלכם: הקפידו לענות להם על כל השאלות ולהעניק להם יחס של כבוד ובגרות. אתם תופתעו לגלות כי אתם תזכו ליחס דומה, אם כן.

השתדלו להסביר להם הכול כמו שצריך, בצורה שהם יבינו לגמרי. אל תהססו לשוב ולחזור על הדברים, לוודא שהם הבינו ולהקשיב להצעות שלהם לשיפור או לשימור. אין לדעת, אולי תצליחו לבנות לכם מעין מיני דמוקרטיה?

נדריך אותם פיזית

ישנם ילדים אשר עדיין מתקשים להבין מה אומרים להם, לכן יש להיות יצירתיים יותר באופן ההסבר: נסו לגרום להם להבין מה עשו באמצעות מעשים: הציגו בפניהם מיני מחזה, הראו להם את הדבר הרע והציגו פנים עצובות או מאוכזבות, ציירו ציור פשוט מאוד, שמסביר איך אתם מרגישים כלפיו… כל דרך יצירתית שאתם יכולים לחשוב עליה, מה שחשוב, הוא שילדיכם יבין מה אתם מנסים להעביר לו. כאשר תצליחו למצוא דרך יעילה לתקשר עמו, תוכלו להעביר לו מסרים נוספים באופן זה, מה שיכול לחנך אותו בצורה טובה יותר ולחזק את הקשר ביניכם.

נסביר להם מילולית

ישנם ילדים שמבינים טוב מדי, לכן הם בהכרח מנסים לשבור את החוקים, כדי לבחון גבולות ולראות מה תהיה התוצאה. יכול להיות שהם פשוט לא הבינו את ההסבר שלכם, בדיוק באותה מידה. לכן, הקפידו להדגיש בפני הילדים שלכם את ההסברים שלכם: השתדלו לרכון לעברם, כך שתהיו בגובה שלהם, שתדברו עמם “בגובה בעיניים”. נסו לדבר עמם הצורה ברורה, במילים פשוטות וברורות. הקפידו להזכיר להם שאתם אוהבים אותם והם חשובים לכם, כך שהם יחושו ביטחון וירצו לעשות את מה שטוב עבורכם. הבהירו להם שמה שאתם מסבירים להם, טוב גם עבורכם וגם עבורם ושה יהפוך אותם לילדים בוגרים ומחונכים.

ככל שתטמיעו בילדיכם גישה חיובית כלפי האיסורים שלכם, הבקשות שלכם והדרישות שלכם, כך הם ירצו לעשות זאת בצורה חיובית יותר. זאת ועוד, הם יפסיקו להמרות את פיכם כל הזמן, מתוך ידיעה כי אתם אוהבים אותם והם עושים את הדבר הטוב ביותר, עבור שניכם.

נעזור להם לתעל את האנרגיה

ישנם ילדים אשר מתפרעים משום שהם פשוט אנרגטיים מאוד והם פשוט לא יודעים מה לעשות עם כל מרץ הזה: אז הם קופצים, רצים, עושים בלגן, מציירים על הקירות, נופלים, ממשיכים לרוץ, נופלים שוב וקורעים את הבגדים. נשמע מוכר? כנראה שיש לכם ילד היפראקטיבי בידיכם.

אם כך, עליכם למצוא דרך “לעדן” את האנרגיה של ילדיכם, על ידי כך שיתעל אותה למשהו יעיל, פרודוקטיבי ומפתח.

אתם יכולים לרשום אותו לחוג: שירה, ריקוד, נגינה, אומנויות לחימה, אקרובטיקה, למידה של שפה ועוד.

אתם יכולים ללמד אותו לבצע מטלות בבית, כל עוד הוא גדול מספיק, ולהביא לו כסף במטרה לעבודה, כדי לתגמל אותו וללמד אותו מוסר עבודה מהו.

אתם יכולים למצוא דרך להכיר לו עוד ילדים בגילו ולהפגיש אותו עמם, כך ששניהם יתישו את עצמם.

הרשימה דיי ארוכה, כך שאתם אפילו יכולים להתייעץ עם הילד, בנוגע להעדפה שלו, אם הוא גדול דיו כדי לקבל החלטות.

הילד ירגיש כי מוטלת עליו מעין אחריות, כי עליו להתאמץ ולהוכיח את עצמו. הוא יוציא אנרגיה ויפתח כישורים חדשים, יגרום לו וכנראה גם לכם – תחושת גאווה.

הגאווה הזו תגרום לו לרצות להיות ילד טוב, שראוה לגאווה וההצלחה. שלא להזכיר את העובדה שהוא יהיה כה עייף, שלא יהיה לו כוח להשתטות. הצלחתם.

נראה להם מה חשוב

לפעמים אתם חושבים שאתם מסבירים להם או שאולי בני הזוג שלכם הסבירו, אבל הילד לא הבין או שזה פשוט לא קרה. מה שחשוב לעשות הוא להימנע ממצב של כעס, בוז או לעג לילד, שיפחיתו מהביטחון העצמי שלו.

ילדים זקוקים להרבה יותר ממילים – הם זקוקים גם למעשים. אם אתם אומרים להם שמשהו הוא אסור, כל עוד אתם עמם, כדאי שיהיה אסור גם עבורכם. ילדים בדרך כלל מנסים למצוא את מה שהוגן בחיים, כדי שיצליחו למתוח גבולות של מותר ואסור. אם אתם אומרים להם שמשהו אסור ואז עושים אותו מולם, אתם בעצם גרמתם להם להרגיש כמו הם נחותים, לעומתכם.

אם אתם באמת רוצים שהילדים שלכם יקשיבו לכם, הקפידו להסביר להם מה מותר ומה אסור – והקפידו לעמוד בחוקים הללו בעצמכם: ציירו עמודה עם כל החוקים, מסודרים ומפורטים. תלו אותה על המקרר, כך שהילד יחוש שהוא לא לבד. הילד יעריך את שיתוף הפעולה וישתדל יותר. אולי הוא עדיין ינסה לחצות גבולות, אך כל עוד תסבירו לו עד כמה הדבר פוגע בכם וכי הוא יודע שהוא אסור ואינכם עושים זאת, בצורה ברורה ונעימה, הוא ישתדל שלא לחזור על כך בעתיד. הוא לא ירצה לאכזב אתכם עוד, משום שהוא ידע כי אתם צודקים.

נעניק להם תשומת לב

ילדים זקוקים להרבה יותר אהבה, טיפוח וחיבה ממה שאתם חושבים: מהרגע הראשון שהם מגיחים לאוויר העולם ועד שהם מסיימים את התיכון – מחובתכם להיות שם בשבילם, גם כשהם פחות נעימים.

ילדים שהם קטנים, זקוקים להרבה יותר תשומת לב, משום שהם עדיין לא מכירים את העולם ולא יודעים כיצד להתמצא בו. לכן, עליכם לשים עליהם בערך 7 עיניים: שימו לב מה הם עושים ונסו “להגדיל ראש” ולהבין מדוע הם עושים זאת. בחנו כל דבר שהם אומרים… את ההתנהגות שלהם כלפיכם, כלפי אחרים, כלפי בני הזוג שלכם, משפחה, חברים. בחנו את הרגלי האכילה שלהם וההתייחסות שלהם למסכים ולעולם שמחוץ למסכים.

אם באמת תבחנו את הילד שלכם מכל זווית, תוכלו להבין מהיכן מגיעה ההתנהגות הרעה שלו, למה הוא עושה אותה וכיצד תוכלו לתקן אותה יחד. בנוסף, הילד ירגיש הרבה יותר קרוב אליכם. כאשר הקשר ביניכם מתחזק, במיוחד בגיל הזה, הילדים לומדים להעריך אתכם ורוצים לרצות אתכם. בשל כך, הילדים ישתדלו להתנהג יפה יותר.

אל תנסו לצעוק על הילדים או לריב עמם, גם אם אתם ממש כועסים – זה אף פעם לא עוזר. רק אהבה, משמעת וחינוך ברור וחלק יובילו את ילדיכם לנתיב של התנהגות טובה. 

נלמד אותם הבדל בין מותר ואסור

כל הסיבה שילדים מתנהגים לא יפה, היא שהם רוצים לבחון את הגבולות שלכם ועל ידי כך, לאמוד את גבולות החברה שלהם: כפי שאתם פועלים לפי חוקים מסוימים בחיי היום-יום שלכם, משום שאלה הם חוקי החברה, הילד שלכם מנסה לסגל לעצמו את אותה הבנה.

עלים לגרום לו להבין מה החברה תופשת כ”רע” או כ”טוב”, מה היא רואה כ”מותר” או כ”אסור”. אם לא, אין שום סיבה שהם לא ידעו – זה לא רשום במטען הגנטי שלנו.

נסו להגדיר להם את ההיררכיה של העולם, של החיים ואת האופן שבו הם אמורים להתנהל. אתם יכולים לעשות זאת על ידי הסבר יצירתי, ציורים, הסבר פשוט וברור, הצגה או כל דרך שעולה בראשכם. מה שחשוב, הוא שהילד מבין כל שיעור היטב ויזכור ליישם אותו כיאות, ברגע הנכון.

ניצור קשרים חיוביים

כידוע, הסיבה היא חלק מהותי מחייו של כל אדם ומעצבת חלקים גדולים ממנו. באותו אופן, הילדים שלכם מושפעים מהסביבה שלהם: ילדי הגן או בית הספר, המורים, המשפחה שלכם… כל אדם בו הם פוגשים, משפיע על התודעה שלהם בצורה מסוימת. לכן, כדאי לכם לנסות ולכוון אותם לסביבה שמקנה לילדכם את הערכים שאתם רוצים שילמד וייחשף אליהם. באופן זה, גם כשאתם לא משגיחים על הילדים שלכם, אתם יודעים שהם מקבלים חינוך נכון מהחברים שלהם והאנשים שקרובים אליהם.

בנוסף, כאשר ילדיכם יראו כי החברים שלהם ובני המשפחה שלהם מתנהגים יפה, הם ישאפו להתנהג כמותם, כדי לחוש שייכים אליהם. לכן, הם ישתדלו להתנהג יפה יותר, כל עוד הם יחושו שייכים וחלק מהחברה.

כבר הזכרנו וכדאי להזכיר שוב – אם אמרתם להם שמשהו אסור, הקפידו לא לבצע אותו לידו, כדי שהילד לא יקבל מסרים סותרים.

כמובן שאינכם יכולים להיות מודעים לכל צעד וצעד של ילדיכם, וככל שהוא גדל זה רק נעשה גרוע יותר. עם זאת, כל עוד הם עדיין קטנים ואתם יכולים לשלוט בהם ולהכווין אותם למקום טוב, השתדלו להתמיד בכל הכוח, כדי שההרגלים השליליים של ילדיכם ידעכו.

עונש?

אם הם פשוט לא מצליחים להבין, מהו העונש הכדאי ביותר?

האמת היא שאין עונש קסום שיגרום לילדים להבין. מה שכן אפשר לעשות, הוא להטיל את העונש קרוב ככל האפשר לאירוע האסור, כדי שהילדים יוכלו לקשר שמדובר בתוצאה של מה שהם עשו.

דבר נוסף שכדאי לעשות, הוא לנסות לקשר בין המעשה לעונש, משום שעונש שחוזר על עצמו פחות אפקטיבי; הילד מתרגל ואין תחושה של חרטה. לדוגמא, אם הילד לא היה מוכן ללכת לישון, ביום למחרת תאמרו לו שהוא הולך לישון לבד, בלי סיפור ובלי טלוויזיה לפני השינה. באופן זה, הילד הבין שמשום ששיבש את לוח הזמנים שלכם היום, אתם תשבשו את שלו מחר.

אל תמנעו מילד קטן לראות את חבריו הטובים: באופן זה הוא יוצר קשרים ולומד להיות יצור חברתי. כל עוד אתם אוהבים את החברים שלו, חבל למנוע ממנו את ההתפתחות הזו (אלא אם כן הוא עשה משהו לא בסדר, יחד עם חבריו).

נתגמל כאשר הם מצליחים

הילדים שלכם הם אינם רובוטים העשויים מאבן ובשל כך, כאשר הם מתנהגים יפה, הם בהחלט ראויים לשבח, מילה טובה ואולי אפילו מתנה או כמה שקלים.

ילדים מעריכים פרסים ומחמאות, במיוחד מכם, משום שאתם המדריכים שלהם ועמוק בפנים – הם שואפים לרצות אתכם ולגרום לכם להתגאות בהם.

עקב כך, אם ההשקעה שלכם משתלמת והילד מפסיק להתפרע: הולך לחוגים, מדבר יפה, מתנהג יפה עם חברים ומפסיק להתנהג בצורה שלילית והרסנית, כמובן שמגיע לו לדעת שהוא הולך בנתיב הנכון.

גם אם מדובר בשיחה, בה אתם אומרים לו כמה אתם מעריכים אותו על ההתקדמות שלו, הוא ירגיש את השינוי, יחוש בוגר יותר ויקבל מוטיבציה להמשיך ולהתנהג בהתאם.

ילדים תמיד יהיו ילדים; הם תמיד יתפרעו, ימצאו דרך להתנהג לא יפה, לבחון גבולות ולעצבן אתכם. יש לזכור כי בסופו של דבר, כך הם לומדים. השתדלו להיות סובלניים עם הילדים שלכם: אל תכעסו, אל תרימו את הקול וכמובן שאל תכו. השתדלו להשתמש במילים והסברים יצירתיים, שירגמו להם להבין מה אתם רוצים מהם. הקפידו לאכוף את החוקים, לתגמל כשאפשר ולהעניש כשצריך.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.